یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ذهن‌خوانی پنجم

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ

سلام! 

سوال

اگر از شما بخوان دعای"اللهم عجل لولیک الفرج" را روی یک کاغذ بنویسید، و انواع اقسام رنگها رو در اختیارتون بذارن؛ بعلاوه انواع اقسام کاغذهای رنگی، با کدام رنگ، روی کدام کاغذ رنگی، مینویسید؟ و چرا؟ چرا رو بگید.



ذهن خوانی اول

ذهن خوانی دوم

ذهن خوانی سوم

ذهن خوانی چهارم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶

نظرات  (۳۸)

سبز روی سیان

قشنگ میشه؟

پاسخ:
خودم عاشق ترکیب این دوتا رنگم.
چرا؟

منم زمینه سیاه و رنگ سبز یا زرد و انتخاب میکردم

سیاه بخاطر ظلمتی که الان گرفتارشیم

و نماد دنیای امروز... 

رنگ سبز و زرد که دعای اللهم عجل لولیک الفرج نوشته میشه رنگ نور و زندگی... 

کاش زودتر بیاد اقا😔

پاسخ:
انشالله 
مرسی از توضیحت :)

روی کاغذ سفید با رنگ مشکی و سبز بولد شده، چون بیشتر تو چشم میاند

پاسخ:
هووم جالب میشه. تست کردم قشنگ شد
ممنونم

سبز به خاطر امید به فردایی بهتر و سیان را هم خودم دوست دارم و به سبز میاد البته شاید زیاد یخ بشه

پاسخ:
نه یخ نیست قشنگه اتفاقا

با مداد سیاه 

 

 

برای اینکه بشه پاکش کرد چون بعدا نیفته جایی بی احترامی بشه 

 

 

با مداد رنگی هم خوب نمیشه نوشت 

رنگ کاغذ هم باید روشن باشه سفید یا کرمی تا مشکی دیده بشه 

 

پاسخ:
مشکی روی کاغذ روشن... هم ساده است و هم بی‌پیرایه.. مرسی مرسی...

سیان رنگ جدیده؟ 🤔

پاسخ:
سیاه منظورشون بود
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۰ دچارِ فیش‌نگار

سلام. اونی که از ما میخواد بنویسیم وسایل نوشتنش رو هم جورکرده؟

پاسخ:
من خواستم بنویسی وسائلش هم جور نکردم. اسم بردم گفتم کدوم کاعذ و کدوم رنگ رو میخوای بذارم در اختیارت... (شما فلاسفه بهش چی میگین؟ سفسطه؟ از زیر سوال در رفتن؟ نحوی گری؟ الان کامنتت دقیقا کدوماش بود؟) D:
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۲۶ دچارِ فیش‌نگار

هیشکدوم دارم خودمو در اون شرایطی که میگی تصور میکنم.

 

+ با ماژیک باشه آبی روی وایت برد/ خودکارم باشه آبی روی کاغذ.

پاسخ:
خلاصه اینکه آبی رو سفید. چراش هم که نگفتی

سلام

یادمه یه تصویری بود رنگارنگ، یه جور طرح آبرنگی بود انگار، روی یه سطح سفید...

رنگای شاد زرد و سبز و صورتی و بنفش و ... مدتی عکس پروفایلم بود! اگر بلد باشم اون شکلی می نویسم...

یه حس خیلی شاد و امید بخشی داشت، همین الانم که بهش فکر میکنم حس خوبش اومد تو ذهنم. انگار نور بتابونه تو دل آدم...

پاسخ:
سلام چیزی که میگید شبیه ابر و باده با رنگای شاد رو کاغذ سفید....احتمالا سبز و زردش هم قالب باشه...
ممنونم...
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۲۹ شنگول العلما

متن قرمز روی زمینه سبز فسفری. 

ظهور با جهاد و خون همراهه. اما هدف دادن آرامش و سبزی به همه جاست. و ان شاء الله اتفاق می افته. ^_^ 

پاسخ:
چشمم درد گرفت استاد.
انشاالله ...یه جا میخوندم که نوشته اللهم عجل لولیک الفرج، فقط لقلقه زبانِ اغلب شیعیانه....ولی عملِ هیچکدوممون شبیه اللهم عجل لولیک الفرج نیست...
نه رفتارمون. نه عملمون...
ممنون از توضیحتون
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۳۰ فاطمه حسینی

با خودکار سفید روی کاغذ بنفش بادمجونی 

|؛ چون که قشنگ میشه

پاسخ:
آره قشنگ شد. تست کردم...:)
قشنگ شد

اگه نخ سوزن و پارچه بود برام بهتر بود اونوقت با نخ مشکی روی پارچه سفید نخی جمله مبارک رو میدوختم با کلی شاخ و برگ و گل رنگی دورش،

سعی میکنم روی کاغذ ننویسم چون برام عزیزه و میترسم خراب یا مچاله بشه این دلیلمه

پاسخ:
آره البته باید با شما درمورد نخ و سوزن و پارچه حرف زد:)
پس ترکیب رنگتون شد مشکی روی پارچه ی سفید
دلیلتون هم خوب بود مرسی

من خطم خوب نیست  معذورم از نوشتن  تایپ میکنم

 ولی بخوام پیشنهاد بدم میگم با خط معلی رنگ سفید روی زمینه مشکی

از نظر ساختاری خیلی خوب به چشم میاد 

هم از نظر مفهومی میشه نوری که داره از وسط سیاهی دیده میشه

پاسخ:
این هم خیلی خوبه. دلیلتون برای قلم سفید روی زمینه ی مشکی... خیلی دوستش دارم...
تازه دورش هم یه کم بلور بدیم که شبیه تشعشعات نور بشه
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۴۱ دچارِ فیش‌نگار

چراشم میگم/ چون یکی دیگه ازم خواسته دم دستی و معمولی می نویسم براش/ اگه میخواستم با میل خودم و برای خودم بنویسم یه جور دیگه بود شاید :)

پاسخ:
آفرین...پس به امید روزی که حضرت آقا تشریف بیران دمِ خونتون، زنگ بزنن شما آیفون رو بردای، پشت آیفون تصویری ازت بپرسن و جوابشون رو براشون بگید، صلوات
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

انهم یرونه بعیدا :)

پاسخ:
و نرهی قریبا

مرسی مرسی نداره به نظر خودم :| 

پاسخ:
چرا؟

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۵ دچارِ فیش‌نگار

و نحن نراهُ قریبا

پاسخ:
فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِیلً

دلم برات سوخت

چون جوابم از روی وسواسی بود (مداد) و بی سلیقگی (رنگ) 

پاسخ:
یه بار هم بهت گفتم از نظر من همه چی گل و بلبل و خوب و نیکه مگر اینکه خلافش ثابت بشه. الان ثابت کردیD:
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۳۶ هلن پراسپرو

با سفید اکلیلی(نقره ای؟) روی سیاه

پاسخ:
مچکرم. و چرا؟ چون قشنگ میشه یا دلیل دیگه هم دارید براش

نه اشتباه نشه. منظورم همون سیان بود یا سایان: 

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

پاسخ:
من تصور کردم به غلط نوشتی سیان. 
متاسفم..:)
cyan تو صنعت چاپ چهار رنگ یکی از رنگهاست...
:)
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۰ دُردانه ‌‌

با سفید روی آبی

پاسخ:
و چرا؟

یه بارم بهت گفتم از نظر من همه چی گل و بلبل و خوب و نیکه مگه اینکه خلافش ثابت بشه را نفهمیدم:/ جدی به قرآن نفهمیدم 

یعنی یه بار قبلا بهم گفتی ؟

یا یه بار بهم گیر ندادی ؟

مگه اینکه خلافش ثابت بشه، تا حالا اینو بهم نگفتی 

 

 

پاسخ:
بگذریم پاییز....
:)
منظورم اینه تو به نظر خودت وسواسی(مداد) و بی سلیقگی(رنگ) بوده ولی از نظر من خیلی ساده و بی پیرایه دید شده:|
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۸ دُردانه ‌‌

والا چرا و چون و دلیل نمیشه آورد برای این چیزا. چون دوست دارم. چون به‌نظرم این‌جوری قشنگه. چون آرومه.

بدین صورت

پاسخ:
بله متوجه شدم...:)

من؟

رنگ مشکی رو بعنوان رنگ اصلی خط

و رنگ قرمز رو برای کلمه "عجل"

انتخاب می کردم.. نماد خون.. چرا که حضرت منقمن.. منتقم

 

پس زمینه و اون مقوا و کاغذ رو هم یه رنگ گرم مثل کرم یا کبریتی استفاده می کردم

پاسخ:
بعد دورش هم احتمالا تذهیب کار میکردی بعد آدرس هم که داری.... سایزش هم A3 باشه میخوایم بزنیم به دیوار بعد از خونه تکونی عید. نظرت چیه؟
آره خیلی هم خوبه اتفاقا.
پس دست بجنبون. بسم الله.
دِ یالله

باشه 

طرفای ما نیای. گناه داره :/ 

پاسخ:
گفتن زیاد اینطرف و اونطرف نریم کرونا میگیریم. مخصوصا طرف پرستار هم باشه ماسک هم نداشته باشهD:
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۸ دچارِ فیش‌نگار

ممنون

آدرس؟؟

روی اون جعبه نوشته شده؟ 

جدی میخوای؟ با همین ترکیب؟

 

تذهیب که رو شاخشه ^_-

 

آدرس دقیق بفرست ان شاءالله تا اونور سال برات میفرستم

الان همه جا تعطیله

پاسخ:
حتماً

http://uupload.ir/files/ed04_img_20200225_122333.jpg

 

اهنگ گوگوش رو گوش میدادم اومدم سرک بکشم ببینم چه خبره:)))

گوگوش میگفت

اونجا کیه کیه

پشت دیوار کیه:)))

بعد با همچنین پستی مواجه میشم ،فوضولیم گل میکنه منتظر میشینم ببینم بقیه چی میگن ، نظرات جالب بود دلم خواست امتحان کنم گوگوشو ساکت کردم:))) خودکارامو برداشتم ؛رفتم سراغ دفترخاطراتم هی مینوشتم هی میگفتم دست خطووو نگاااا بعد خنده ام میگرفت:))سعی میکردم بهتر بنویسم و نمیشد!!!!تمرکز کرده بودم نمیدونم چی شد که دنبال مفهوم خاصی میگشتم رنگ آبی رو با آرامش آسمون ،رنگ زرد با روشنایی خورشید؛قرمز خون شهدا،مشکی مرگ ظلم ولی هیچکدوم اغنام نکرد دنبال یه چیز دیگ بودم آرزوکردم کاش تموم رنگ های دنیا رو داشتم و امتحان میکردم و بهترینش رو انتخاب میکردم ولییی نبود کف دست دیدی مو نداره؟ جامدادی منم خودکار نداره! 

زانو غم بغل کرده بودم و میگفتم آقا کجایی؟ ذهنم گفت همنجاست گفتم کوو چطوریه ک هم نیست و هم هست! 

ذهنم گفت یه قلم سفید بردار روی یک کاغذ بنویس اللهم عجل لولیک الفرج هم هست و هم نیست :))) با اینکه خودکار سفید نداشتم و دلمو سوزوند ولی از ایده اش خوشم اومد  یکم دیگ به دست خط قشنگم:))) زل زدم 

چیزی اومد تو ذهنم کی میشه این دعا حاصل بشه ؟!

شاید وقتی رنگ و کاغذمون فرق کنه

شاید 

رنگ باور کاغذ ذهن:))) 

 

پاسخ:
مرسی مرسی مرسی.....
مرسی.
یک به خاطر نگاه عمیقت. 
رنگ باور و کاغذ، ذهن.
چقدر چسبید بهم....
و چه وقت و چه زمانی! که نوشتی و نبشتی و نگاشتی، چه فَرَح...(دَم شما گرم)
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۷ هلن پراسپرو

هم قشنگ میشه، هم مثل نوری میشه در تاریکی :)

پاسخ:
"سَبو" هم یه چنین حسی دادن به ما. منتها به جای نقره ای با سفید. خیلی ممنونم.

ممنون از لطفتون:)) 

پاسخ:
تمنا دارم
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۰۶ پیـــچـ ـک

سلام

هر رنگی که داشته باشم رو با همه کاغذ های رنگیم...همه رو با همه مینویسم...حتی اگه هزار هزار بار نوشته بشه

چون

حضرت با هرکس به زبون خود اون شخص صحبت میکنن. امام میتونه حق رو به هر رنگی و روی هر زمینه ای جاری کنه!

پاسخ:
سلام
حضرت خیلی مظلومه.
چون با هر رنگ و زبانی،  روی هیچ کاغذی ما با ایشون حرف نمیزنیم مگر اینکه خودمون لازم بدونیم و نیاز داشته باشیم.
فقط وقتی که عرصه بهمون تنگ میشه میگیم اللهم عجل لولیک الفرج.
بی هیچ حرکتی از خدا برکت میخوایم.
برکتِ وجود نازنین حضرت رو...
مرسی نظر و دیدگاهتونو دوست دارم.

با سرخی خون بر صفحۀ سبز انتظار می نویسم: اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

«اللهم» را با رسم الخط خودم می نویسم. نه مثل اونکه شما نوشتی :)

پاسخ:
ماییم و صلح کل در سرزمین خویش
موسی به دین خویش، عیسی به دین خویش D: 

+شما "اللهم" رو بنویس، با رسم الخط خودتون بنویس.
++ممنونم از اشاره‌ی فروتنانه‌تون:) 

اگر‌ بخوام بنویسم.

با مداد سفید روی کاغذ سفید

با مداد سیاه روی کاغذ سیاه

با مداد سبز روی کاغذ سبز

...

رو هر کاغذی با مدادی دقیقا همرنگ همون کاغذ می‌نویسم.

فکر کنم با همین جواب اولی جواب چراییشو هم دادم. 

پاسخ:
منم فکر کنم جواب دادی. ولی شما هم فکر کن من متوجه نشده باشم:)
شبیه اینه که آدم تو دلش بگه...
یا جار نزنه. آره؟
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۰۵ chefft.blog.ir 💞💕

کاغذ سبز،  نوشته مشکی

پاسخ:
خیلی هم خوب

روی برگ سفید هر کلمه رو با یه رنگ می نوشتم... اللهم رو با رنگ سبز... عجل رو با سیاه... لولیک رو با قرمز... الفرج رو با آبی! البته به هزار و یک دلیل :)) که یکیش اینه که اینجوری دوست می دارم :)

پاسخ:
همین یه دلیل کافیه تا بقیه ش رو نپرسم D:
ممنونم از مشارکتت

زمینه سرخ خونی با رنگ سبز.

فک نکنم چرا بخواد؟

پاسخ:
نه خوب تقریبا این رنگها، کاربردشون مشخص شده است.....
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۳ علی‌رضا گلرنگیان

سفید روی زمینه ی سیاه یا خاکستری.

طلوع سپیده در سیاهی شب :)

پاسخ:
چه عالی
ممنونم
۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۴ امید شمس آذر

با رنگ زرد بر زمینۀ بنفش، به نمایندگی از سفید و سیاه.

پاسخ:
ممنونم....سفید و سیاه ولی بهتره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی