یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

مادربزرگِ دوستم(+بالای دیپلم)

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ب.ظ

مادربزرگ دوستم را یادتان است؟

همچنان صبح به صبح میروم و برایش تیتر روزنامه ها را میخوانم.

رسیدم به این{-} تیتر و گفتم: حسـ.ـن روحـ.ـانی اختیاراتِ ویژه میخواهد.

بدون اینکه سرش را از روی سَویق گندمی که میخورد بلند کند گفت: غلط کرده پدر...ـگ. کم مانده بیاید داخل کـ.... من را سرَک بکشد و بچاپد.

این عکس تزئینی است





+رهبر دیروز فرمودند: برای زبان فارسی نگرانم. ببینم به سهم خودم میتوانم رعایت کنم!.

نظرات  (۲۱)

با این روحیه ی که روحانی داره، بعد از بلعیدن کل ایران، کل زمین رو هم میبلعه، فکر کنم غربگرا بودنش هم نقشه ی برای بلیعدن کل زمین، داره طرح رفاقت میرزه تا خنجر رو از پشت به آمریکا و اروپا بزنه :))

میشه گفته که اگه کلمات تایم، اوکی، مرسی، کامنت، لایک و لفت از دایره کلمات مردم حذف بشه، کشور 70 درصد مسیر اصلاح زبان رو طی کرده :))
پاسخ:
ببین وضع کشورمونو که با تایم و اوکی و مرسی و کامنت و لایک و لفت، به بیراهه کشیده شده.

😱😨

آقا این مادربزرگه دیگه نوبره 😁
پاسخ:
:)) ماهه
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۱ دچارِ فیش‌نگار
اینکه فقط رای منفی میشه داد نشون میده آدم بشدت باشعور و با انصافی هستی :)
پاسخ:
از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم..
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۵ ریحانه ناصری
ها این مادربزرگا.قبلن بش میگفتم مامانبزرگ!ندیدی این دست بالاییه ک امامه داره چیکار کرد!میگفت زشته!خجالت بکش نزن این حرفارو مرد بزرگیه!فلان و فلان و بهمان .اقا ما هنوز دهه 60 هستیم و حرمت قائلیم.
ساعت 4 امروز بود که از خواب پا شدم دیدم با فوش داره کانالو عوض میکنه میگم چی شده!میگه روزم.اینا همش دروغ میگن.
خلاصه که.اون بزرگامونم دست از احترام و حرمت کشیدن:دی
پاسخ:
من یکیو میشناسم که در کمتر از چهار سال اونقدر نظرش نسبت به این دولت عوض شده که قشنگ تو چشممون نگاه میکنه به قول شما"فوش" میده 
چرا دوستتان برای مادربزرگش روزنامه نمی خواند؟!
پاسخ:
قصه ش مفصله. 
یا خدا چه مادربزرگی:/
پاسخ:
ماهه. ماه. ببینیش دلت نمیاد از کنارش بلند بشی
دلم واسه بی بی تنگ شد :(((
پاسخ:
:( 

به نظرم اگر هر روز براش روزنامه ایران میخوندید، نباید این جواب رو میداد!!!!

احتمالا کیهان هم همراهش میخونید!!

پاسخ:
اتفاقا ایرانو اصلا نمیخونم. فقط جدولاشو گیر بیرام میبُرم و میشینم تو بیکاری‌هام حلشون میکنم.
سلام
در باب + باید عرض کنم که نمره تون نوزده شد.
تیتر روزنامه = عنوان روزنامه

چه مادربزرگ با کلاسی هستن ایشون، طب اسلامی رو هم رعایت می کنن! سویق نوش جان می کنند :)
در مورد اصل موضوع هم هیچی نگم بهتره.... می ترسم مجبور شید ویرایشش کنید :)
پاسخ:
سلام سپاسگزارم از تذکرتون. خواستم ببینم کی حواسش هست:D
مدیونید اگر فکر کنید عمدا" {دانسته} غلط نوشتم.
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۹ اسماعیل اصلانی دیرانلو
اساسا با مادربزرگها نباید شوخی کرد. حاضر جوابی این جماعت آدم رو شگفت زده میکنه 
پاسخ:
مخصوصا بی‌بیِ ما. محشره. تو وبلاگ قبلیم زیاد ازش مینوشتم. الان یه کم خسته ست. روزه میگیره و غذا نمیخوره. اما میوه جاتو مگه میشه نخورد؟ آبنبات میشه که گوشه ی لُپش نباشه؟:))
 دمش برا حرفش گرم.
چرا لایک مثبت زیر این مطلبت نیست؟
پاسخ:
نمیدونم حس کردم گزینه ی "موافقم"،نیاز نیست:)
من و یاد ننه جون کروبی انداختی
:))


اون ننه جونش فهمید، نمیدونم چرا یه عده همچنانم نمیفهمن!!

+ بعضی کلید واژه ها، مثل غرب آسیا، اصرار و تعمد به استفاده نکردن از تعابیر غربی و هوش و کیاست رهبر باعث میشه همیشه برام عزیز باشه و قایل باشم به اینکه انصافا تنها دلسوز و با شعور و باهوش این مملکت ایشونه
پاسخ:
+ صحبتهاشونو با دانشجوها گوش دادین؟ خیلی خوب بود
یه مدته پست هاتون من رو یاد یه تصویر طنز میندازه!
یه بچه شر و تخس دهه شصتی که نشسته بود پا کتاب دفترش و مشقاشو می نوشت؛ بالاسرشم مادرش نشسته بود با یه لنگه کفش که در صورت دست از پا خطا کردن لنگه کفش رو بکوبه تو ملاج بچه اش!
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!
پاسخ:
این الان یعنی دارم گَند میزنم؟
چه مادربزرگ فهمیده و فرهیخته ای. از روزنامه خوندنشون پیداست باشعور هستن. 

+یادمه یه شب دورهم نشسته بودیم شوهر عمه تنبک می‌نواخت و می‌خواند ما دست می‌زدیم. مادربزرگِ پدرم دستاشو به آسمون بلند کرد و گفت : خدایا اینا جوونن نمیفهمن خودت ببخششون :| 


پاسخ:
:)) ولی اگه ایشون بود به ما در چنین مواقعی میگفت: خاک بر سرتون کنن که (ح.ر) داره مملکتو میچاپه اونوخ شوما دارین داریه دُمبک میزنین؟ حقتونه هرچی سرتون بیاد.
فکر کنم این (ح.ر) یه هیزم تری بهش فروخته... واِلا این بی‌بی از آخرای دوره ی خاتمی از خونه بیرون نزده.
۰۲ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۱ رحیم فلاحتی
این مادر بزرگ دندان عاریه دارد یا طبیعی ؟ کاش می فرمودند برای چاپیدن و خوردن کلید واجب تر است یا دندان ؟

:))
پاسخ:
:)) دندونش مصنوعیه... هروقت میخواد غذا بخوره میذاره دهنش. غیر از این زمان همش زیر دست و پاست.:D با یه عالمه پُرز فرش. رو همین حساب احتمالا بگه دندان
۰۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۰ کنت مونت کریستو
چه به عکسه میاد مادربزرگ مذکور باشه:دی
پاسخ:
کلی گشتم تا اینو پیدا کردم
۰۲ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۰ امید شمس آذر
آنچه در آینه جوان بیند
پیر در خشت خام آن بیند
پاسخ:
دقیقا
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۲۴ بهارنارنج :)
چرا مادر بزرگارو میریزید تو سیاست آخه؟مادر بزرگا فقط باید یوسف ببینن،بعد بری پیششون بگن خداوند یوسف نگه دارت مادر(مادربزرگم)😅
پاسخ:
خوب بود. خیلی خوب:))
به قول یکی از روزنامه ها خیری ندیدیم از اختیاراتت ...
سلام میرزا جان :)
پاسخ:
سلام عزیز دلم
من  هم نظرم با "یکی از روزنامه ها" موافقم :|
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۵ ام شهرآشوب
نتیجه میگیریم سویق گندم بخوریم تا در صد سالگی همچنان مخمون کار کنه!
پاسخ:
سَویق گندم. جو و نخود هم خوبه. امتحان کنید/. 
رهبر دوست؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی