یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

چند بار براتون اتفاق افتاده؟

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ق.ظ

 

 

 
مدت زمان: 1 دقیقه 19 ثانیه 
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۲۶
میرزا مهدی

نظرات  (۲۱)

0
0
0
:/
پاسخ:
آره آره :|
اگه منظورت چند بار برامون اتفاق افتاده است که بگم در مورد دختر هیییییییییییییچ بار و هیییییییچ بخشش حتی برگشتن اولین بار نگاه!

+ راستی چطوری میشه فیلم و آهنگ گذاشت!؟
پاسخ:
حالا نه صرفا درمورد دختر. (ممنونم از تذکر اصلاح کردم تیترو)
درمورد موقعیت ها. شانس و یا هرچیز دیگه ای
در مورد موقعیت خب شده چند باری ولی نه مشابه این سرانجام!


ولی چرا جرا یادم اومد...
یه بار همچین اتفاقی افتاد... :((
پاسخ:
درد داشت؟:D
از من هم باید تشکر می کردین! :) 
پاسخ:
:))) خدایا خدایا. آره واقعا عذر میخوام از شما هم ممنونم بابت تیتر.
هنوزم داره

درد که چه عرض کنم، داغ داره ... داغ!


پاسخ:
درک میکنم
سلام
هیچ وقت...
اما دلم می خواد در مورد یه نفر اتفاق بیافته، البته با حذف اون تصادف... جوری بشه که دیگه نبینمش!
پاسخ:
علیک سلام 
نگران نبودی کنجکاوم کنی پاپیچ‌ت بشم تا ته و توشو در بیارم؟ :D
چرا اینطوری شد تهش؟ -ــ-
پاسخ:
سرنوشتش اینطور بوده این آدم. همیشه هم اینطوری تموم نمیشه
چقدرررر تلخ :(
گفتنش سادست ولی کاش فرصتا  رو میشد از دست نداد
پاسخ:
آره واقعا
از اونجایی که خوب بلدم اگر نخوام نمی گم، اصلا نگران نیستم :)
پاسخ:
باشه باشه:)
قبلا زیاد اتفاق می افتاد.... 
اما الان سریع برمیگردم دستش رو میگیرم و بغلش میکنم ؛)
پاسخ:
:))
یکی خصوصی عین اینو نوشته آخرش گفته بغلش میکنم و میگم غلط کردم:D
با توجه به نظرات دوستان تهش بد تموم میشه 
ندیدیم:)
تحمل نداریم ببینیم:)
پاسخ:
تهشو درست کردم برو ببین:D
با توجه به پایان‌بندی قشنگش! اگه حتی یه بار هم اتفاق افتاه بود، دیگه توفیق گذاشتن کامنتش رو نداشتیم =)
پاسخ:
:)) به نکته ی ظریفی اشارت فرمودید
خیلی.
الحمدلله انتهاش این نبوده البته. 
برد پیت بود؟ چه فیلمیه؟
پاسخ:
خدا رو شکر که به خیر گذشته پس. بله پیت خودمونه دیگه. 
راستش فیلمو یادم نیست
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۴۷ مریــــ ـــــم
سوالا میپرسی میرزا
 چمیدونم
من رفتم خب
تااون جایی من میدونم‌تاحالا هیچکدومشون‌نمردن
در سلامتی کامل به عشق وحالشون میپردازن!
پاسخ:
هیچ‌کدومشون لامصب؟!!
چه خبره؟ :))
چرا با احساسات جوون مردم بازی میکنید!!!
تا قبل تصادفش برامون اتفاق افتاده بود
کاش برای ماهم کامل اتفاق نیفتاد قشنگ میرفت زیر ماشین تموم میشد
پاسخ:
خیلی خوبه که آدم متوجه بشه کِی و چه زمانی فرصتهاشو از دست داده ها. نه؟
من همیشه وقتی یه زمان طولانی گذشته، بعد تازه فهمیدم. 

تصادفش یکم خنده دار بود
پاسخ:
آره خوب! ولی تنها چیزی که تو این ماجرا مهم نبود تصادفش بود...
تو این مدت متوجه شدم تخصص خوبی در بازی با روح و روان دارید!
نکن برادر، ما قلبمون ضعیفه :)
پاسخ:
منو ببخش:D
ولی حمید دقت کردی، تصادفه بیشتر به چشم اومد تا چیزی که باعث تصادف شد
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۰۱ مریــــ ـــــم
من در قلبم رو به روی هیشکی نمیبندن میرزا
من مهمان نوازم
پاسخ:
چشمم روشن:))
n به توانِ n بار. 
اکثر اوقات مدیون دلمم ، در همه زمینه ها .

اتفاقاً به نظرم تهش خوب تموم شد ;-) 
پاسخ:
حقش بود:))
باید یه دوربینی  تموم صحنه های زندگیمونو فیلم برداری می کرد تا بعداز دیدنش می فهمیدیم ایا اتفاق افتاده یا نه.
نمیدونم باید خدا بگه ما که خودمون خبر نداریم.
+از نظر خودم هیچ بار...هیچ.
صد در صد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی