یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی


=این دیگه چیه؟

-مسواک؟

=این چیه؟

-صابون

=نداشتیم؟

-اگه داشتیم میخریدم؟

=یه هفته پیش یه بسته خریدم

-این مالِ صورته

=این برا چیه؟ (اشاره میزنم به یه چی که شبیه کاکائوئه)

-برو اونور بذار خریدمو بکنم

=مسواکت چی شد؟

-برا تو خریدم

=دارم که

-اونی که شما داری شده فرچه‌ی توالــ...... استغفرالله. برو اونور؟

=جواب میده هنوزا. دیگه لازم نیست بالا پایین کنی همین که میره تو دهن همه جا رو پوشش میده. (میخندم. نمیخنده)

-برو اونور

=کرانچی میخوری یا چیپس؟

-نگفتم برو اونور. منظورم این بود برو کنار واسّا. هله هوله هم نخر. پول نداریم.

=یه چیپس فقط:|

-نه

=ظالم. من پسر بچه‌م منو آوردی تو مغازه باید برام یه چی بخری D:

-(سکوت میکنه)

=نیگا نسکافه ها فقط هزار تومنه.

-اینو دوست داری یا اینو

=چی هست؟

-قدیما بهش میگفتن ناخن‌گیر

=دارم که

-نخیر نداری . آخرین بار فکر کنم صد سال پیش بود که ناخن گرفتی، به خاطر ضخامت ناخنهات، اهرمش شکست.یادت رفته؟

=عه!! جدی؟ تا حالا فکر میکردم دارم. پس واس همینه انقدر چنگالام بزرگ شدن. (یه نگاه بهشون میکنم) راستی نگفتی این تو چیه؟(اشاره میزنم به اونی که شبیه کاکائوبود)

-ببین دستمال کاغذیاش گرونه شب برو کوروش بخر.

=کوروش؟ {یاد این میفتم} بعد میگم. بخر بابا همین جا. فوقش دویست سیصد تومن گرونه.

-(یه کم فکر میکنه ) نه همون بهتره که شب بری کوروش بخری.

=صدای منو میشنوی؟ الو

-چی میگی؟ یه دقیقه دندون به جیگر بگیر. برو بپرس شیشه شور ندارن؟ کجاس؟(...) دستتو نزن به چشمت.

=میخاره خوب. مسخره کردیا.... انگار بچه‌م(یه چیزی ریز و آروم میگه. متوجه میشم. تابلو بود. مطمئنم یه چیزی زیر لب گفت. میگم:  ) چی گفتی؟

-هیچی. گفتم برو بپرس شیشه شور.... آهان اوناهاش. اینا رو بگیر(سبد رو میده دستم)و(بر میگرده) بریم؟

=(جوابشو نمیدم. یه کم مکث میکنه . ابروهاشو بالا میندازه.)

-نی‌نی قهر کرده؟ قاقا میخواد؟

=(جواب نمیدم)

-برو یه ویفر بردار

=باشه(شاد و خوشحال و خرامان خرامان میرم سمت ویفر ها) (داد میزنم) موزی باشه یا توت فرنگی؟ (یهو میبینم همه سرشونو برگردوندن سمت من نگام میکنن)

(از قیافَش معلومه داره حرص میخوره. رسیدم نزدیکش) موزی یا این؟(یکیش رو از دستم میکشه)

-اون یکی رو ببر بذار سر جاش

(همونطور از کنار پفک ها و چیپس ها و شکلاتها و بیسکوئیت ها و کلوچه ها و کیک ها و ..... این چیه؟ )

=آقا این چیه؟

*پاستیل

(یه نگاه به همسر می‌اندازم و یه نگاه به پاستیل.  ویفر رو سرجاش میذارم میرم سمت صندوق)



+یه خوب که چی گونه‌ی محض!!!!








موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
میرزا مهدی

طنز

مطلب_آبکی

همسر

نظرات  (۳۷)

۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۱۵ سعید حیاتی

خب که چی؟

پاسخ:
آره واقعا خوب که چی!!!

ربط عنوان به متنت منو کشت 

کاکائوهه چیه بالاخره؟ 

پاسخ:
با عنوان آمادگی دادم که من کیَم. هرچند همه میدونن:))

۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۲۴ مجله آموزشی پاسخجو


سلام ما یه گروه پرسش و پاسخ زدیم که میتونید سوالات تونو در زمینه آی تی ( کامپیوتر ، موبایل ، برنامه نویسی ، وردپرس ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ و ... ) بپرسید تا توسط کارشانسان و متخصصین حرفه ای پاسخگویی بشه. 
لینک فعلی گروه :
https://t.me/joinchat/ORqHMEZ5ui5Scslq8YDqjw
درصورتیکه نتونستید وارد بشید از طریق آیدی گروه :
pasokhjo_it عضو گروه شید. 

همچنین شما میتوانید از سایت ما نیز دیدن کنید.

pasokhjo.com

پاسخ:
سلام آرزوی موفقیت دارم براتون

وای میرزا چقدر لینک به لینک ارجاع دادی

هوووففففف

پاسخ:
یه لینک بیشتر نبودا.... 

سلام

اونی که شبیه کاکائو بود چی بود؟؟

پاسخ:
سلام...
کرانچی شده 4000 تومن لامصبا

میرزا یه کرانچی میخریدی ( آیکون عشق ولاو ترکوندن واسه کرانچی)

 

:)

پاسخ:
اصلا میمیرم براش:)) نمیذاره که

@مریم بانو

لطفا تو که داری میخری

دو تا بخر 😉

تند و آتیشی باشه 😘

پاسخ:
یه بار رفتم تند خریدم یه دونه گذاشتم دهنم به هرچی کرانچی و مخترع و مکتشفِ پفک و بلغور ذرت و هله و هوله س ارادتمند شدم

نخیر

ازین پست به اون پست

ازون پست به پست قبل ترش :||

حالا یکیه؟ :/

ایکن نگاه چپکی

پاسخ:
آهان از اون لحاظ؟

اینجا کرانچیای تند و آتیشیش ۱۵۰۰ تومنه

هر چند کوچیکه ولی حال خوب کنه لامصب ^_^

پاسخ:
معتاد:))

بنویسید: کرانچی شده 4000 تومن لامصب

بخوانید: مگه فضولی :)))))))))))

پاسخ:
:)))) منم نفهمیدم چی بود به نظرم قایم کرده یواشکی میخوره:)))

@محبوبه شب جان به قول میرزا کرانچی شده چارتومن!!

 

#کرانچی فلفلی بادوغم آرزوست!

:)

پاسخ:
D:

خداوکیلی کرانچیا شده ۴۰۰۰ تومن؟؟ :| 

بسته بندیش با ورق طلاست یا چی آخه؟؟

پاسخ:
اینکه چیزی نیست. به یکی یه کاغذ دادیم گفتیم یه دعا بنویس یه ذره دوات و وقت صرف کرد 100 تومن نرخ داد D:
:))
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۲۵ فاطمه حسینی

اونی که شبیه کاکائو بود :) نپیچونین بگین چیه 

:) وگرنه ذهن جوانان مارا رو به فساد میکشانید

پاسخ:
شکلات تلخ دیگه./
گفتم که:))

سلام

آخی دلم برای اخمش تنگ شد... کلا داشتم حالتای چهره ی فاطمه جان رو‌تو هر حرص خوردنش تصور می کردم :))

 

+ امروز می خواستم بیام‌حالتون رو بپرسما، تند تند بنویسین از حال و روزتون با خبر بشیم،  این روزا آدم همش دلش برای همه شور میزنه!

پاسخ:
سلام اتفاقا منم میخواستم حالتونو بپرسم کامنتتونو تو وبلاگ "شهرآشوب" دیدم، گفتم خوب پس خدا رو شکر.:)
+مگه به شما هم اخم کرده؟:)))
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۹ هلن پراسپرو

اونی که شبیه کاکائو بود چی بود ؟

:))

پاسخ:
دُگمه:))

فاطمه خانم مگه اخم میکنه ؟!:))

بهشون نمیاد :) 

 

 

+

سلام :)

پست رو کامل نخوندم هنوز 

ولی خواستم بگم وبلاگتون بهاری و قشنگ شده ^__^

 

 

بعدا که حالم کامل خوب شد میخونمتون :)

 

پاسخ:
حالت خوب نیست؟ فاتحه:))

تازه شاااید باورتون نشه این قیمت کاغذ و دوات و دستمزدشه فقط (آیکن نگاه شیطانی) هنوز اون وقته و ایناها، موندههههه :d

پاسخ:
بعضی وقتا بعضی یزا رو دست تولید کننده باد میکنه")

شما لطف دارین...

 نه بابا بنده ی خدا...  احتمالا وقتی داشته تلفنی با شما صحبت می کرده اخماشو دیدم :)))

کلا منظورم حالت ابروشون بود...

پاسخ:
:))

۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۱۴ chefft.blog.ir 💞💕

خریدای ما همش شده دستمال کاغذی، دستکش، وایتکس، الکل 😐😐

بقیه لوازم بهداشتی رو هم فعلا داریم ولی فک کنم 400/500 تومن از این چیزا خریدیم

مامانم میگه یه ساج بخریم با یه گونی آرد نون درست کنیم خودمونیم😆😆

البته فعلا نون میخریم میذاریم یه هفته بمونه بعد مصرف میکنیم که کروناهاش بمیرن قشنگ😄😄

پاسخ:
یه هفته بمونه کروناهاش میمیرن؟
من نون میخرم تا خونه نصفشو میخورم:)) خوب میجَوَم همونجا کروناهاش له میشن

اونور یه صداهایی میاد 

فکر کنم شما را فرا می خوانند

پاسخ:
متوجه منظورت نشدم

فکر کنم تا پست بنویسی و جواب کامنتارو بدی کرانچی تموم شده:))  سرت کلاه رفت میرزا:)

پاسخ:
:)) ویفر بود d:

بخدا خیلی اذیتش میکنین میرزا (خانوم رو میگم یوقت فک نکنین شیکم مبارک رو عرض میکنما)... گناه داره خووو... :)) 

پاسخ:
فکر کردم شیکم مبارک رو میگی D:
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۰ آقای مهربان

سلام 

چیپش رو اخرش برات نخریدن؟ عه عه عه عه

ببین چجوری جوونا رو سرخورده میکننا :)))

پاسخ:
سلام
نمیدونن که پسر بچه دلش میخواد
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۶ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

نتیجه میگیریم هرگز پسر بچه های لوس و شکمو رو نبریم مغازه!

پاسخ:
خیلی ممنون:))

من و همسر هردو اهل هله هوله ایم

 هرکس تو هر خرید برای خودش مقداری حق خرید داره😁

ولی ته ماه که میرسه کنترلمون خیلی سخته😂

پاسخ:
مسئله اینه که تو این شرایطِ فعلی ما همیشه تهِ ماهیم....

فکر کنم همسرتون مازندرانی نباشه

پاسخ:
هست اتفاقا چطور؟

ایکن سر به دیوار کوفتن

خدایا این بچه چرا انقدر خنگه

 

 

میرزا کامنتاتونو چک کنید لطفا ----_______---

پاسخ:
متوجه منظورت نشدم

مازندرانی ها خیلی به شکم بها میدن

ما اگه ۵٠تومن داشته باشیم و ته مونده حسابمون باشه برای اخر هفته همسر اون پول و میده برای هوسانه های شکمی😀

پاسخ:
نه بابا همه جا خوب و بد داره :)))
همسر اگر مدیریت نداشت، من سالها پیش به فنا میرفتمD:
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۶ chefft.blog.ir 💞💕

ویروس کرونا خارج از بدن انسان تا 9 روز زنده میمونه، بعدش میمیره

البته اینو محققا گفتن، زیاد دقیق نیست ولی خب ما بهش عمل میکنیم

پاسخ:
من یه اخلاقی دارم . ببین. بعضی وقتا که همسر میدونه نهار نمیرم خونه و برام نهار میذاره، همون هفت و نیم صبح که مغازه رو باز میکنه نهاره رو میخورم و خیال همه رو راحت میکنم. حالا یه چی بگیرم بذارم تا نه روز جلو چشمم نباشه و نخورمش؟
:))
حالا بگو نون. چه فرقی داره ؟ باید خوردش.:))

شیکم مبارک که ماشاا... اوضاعش خوبه که هی پَروارتر میشه :)) حتی یه درصد هم نباید فکرتون به سمت شکم میرفت :)) اون شیکم اذیت بشه؟! اصلا و ابدا... :)

پاسخ:
:)) من به شکمم خیلی حساسم. خط قرمزمه

میرزا **** حالا که دیدین :)) پیام رو  سانسور میکنم :)) با اجازه:))

 

 

 

سلام 

یکی از برادرهای من عینهو شماست وقتی پفک و چیپس هله و هوله می بینه این شکلی مثل شما رفتار میکنه :))

تازه داداش من بیشتر از شما خانمش رو اذیت میکنه و وقتی هم کم میاره متوسل میشه به مادرمون .

اونموقع است که زن داداشم کوتاه میاد :|:)

 

پاسخ:
سلام متوجه نشدم چیو سانسور کردی..:)
نه دیگه این ظالمانه ست. من ابداً متوسل نمیشم به اینجور موارد. نهایتش گوش نمیدم و کارِ خودمو میکنم:))

سلام 

خیلی جالب بود😂

برای دوستام گاهی متنایی ک تو وبا جالبن رو میخونم هر بار میپرسید کی نوشته؟!

این بار خودش گفت میرزا نوشته درسته؟!😂😂😂

 

:|کرانچی میخرید۴تومن؟!چقده گرووووون:|

 

پاسخ:
سلام
تو رو قرآن انقدر مشهور شدم یعنی؟ خدایا شکرت. من دیگه هیچی نمیخوامd:
سه تومنه راستشD:

چرا همه میخوان بدونن اونی که شبیه کاکائو بود چیه؟ چه توقعی از فروشگاه‌ها دارن؟ واقعا انتظار دارن چی باشه؟

پاسخ:
:))
هیچی ندارم بگم حامد جان!D:

جدی ؟

مگه متن اصلی رو نخوندین ؟!

 

پاسخ:
متن اصلیِ چیو؟

بیخیال میرزا من حوصله ام مثل شما نیست.

متن  اصلی کامنت دومم رو گفتم که سانسور شده بود 

حالا باز بیاین بگین لیلی زن بود یا مرد؟

 

 

:|

 

:)

 

 

پاسخ:
خوندمش شوخی کردم. 

اتفاقا متن و عنوان خیلی به هم مربوط بودن

اینا درد و دلای یه شوهر ریلکس و یه همسر خیلی جدیه که از وقتی کرونا اومده به جای چیپس فقط پرتغال میخوره و همسرش مجبورش کرده کلی وسایل ضدعفونی کننده و بهداشتی بخرن :))

پاسخ:
:)))
ای خدا:)))

لطفا اگه دوباره گذرتون به همون کوروش خورد ما رو از شرح وقایع بی نصیب نذارید :دی

پاسخ:
:))) چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی