یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ذهن‌خوانی

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ

سلام لطفا برای این عکس یک یا چند جمله بنویسید



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
میرزا مهدی

پویش

چالش_وبلاگی

نظرات  (۳۸)

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۵ امید شمس آذر
خدا خودش انسان رو آفریده، خودشم میدونه باید با چه برنامه‌ای زندگی کنه. پس در کار خدا دخالت نکنیم که دردسرساز میشه.
پاسخ:
احسنت. یعنی اینکه تو برو خود را باش
بگذاریم بچه ها بازی خودشان را بکنند
* امیدوارم از اینایی نیست که تصویر قبل یا بعد رو میذاره و‌میگه دیدی قضاوت کردی (:
پاسخ:
مرسی از حضورت....
یک دو، دستاتو بیار جلو
سه چهار، دستاتو بالا ببر
بذار روی موی سر
حالا دستاتو بردار
روی کمر نگه دار
قر قر قر کمر
هر هر هر چه بیشتر
و الخ... :|

خوب بید؟
پاسخ:
یعنی روانیم کردی. 

سلام 
تو دانشگامون یه درس تخصصی داشتیم دقیق مثل همین ازمون میخواستن!
استادمون چند تا عکس برامون میذاشت  که باید با زبان انگلیسی چند جمله در موردش میگفتیم :)) 
یادش بخیر :)

+

اجازه بدین اندکی فکر کنم،  بعد بگم :)
 تمام سعیمو میکنم که با زبان طنز گفته بشه :)



پاسخ:
علیک سلام. زیاد منتظرمون نذار
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۴ مریــــ ـــــم
من کلمه میگم
کودک درون
شادی
مثلا 
تو میتونی یه راهبه ی پیر باشی ولی... مثلا یه جمله ی خوب

پاسخ:
آفرین مریم ...
تو میتونی راهبه پیر باشی ولی؟
یک دست جام باده و یک دست جعد یار
رقصی چنین میانه میدانم آرزوست :)

مولانا 
پاسخ:
ز جان برون نیامده جانانت آرزوست
 زنار نابریده و ایمانت آرزوست
 بر درگهی که نوبت ارنی همی زنند
 موری نه‌ای و ملک سلیمانت آرزوست

یه کتاب خیلی خیلی قدیمی دارم از حضرت مولانا. دیوان شمس تبریزی. اینطور اومده که یک دست جام باده و یک دست زلف یار....
پاسخ:
کارِتون عالی بود. خلاقیتتونو می‌ستایم
حالا اینجاش که فقط ضربه ازینا ازینا ...
(ضرب یا زرب با ظرب ؟ 🤔)
پاسخ:
:)) ضرب
خوشحال و شاد و خندانم 
قدر دنیارو میدانم:)

لا لا لالا لای لای لالا لالا لای لای لای...

پای راست بالا 
دست رو کلاه 
آهاا آهاا

+سه تا جمله نوشتم،بیشتر ازین نمیشد احساساتمو بروز بدم:)
پاسخ:
دیگه داشتی شورشو در می‌آوردی:))) داشتن میومدن جمعمون کنن که تمومش کردی :D
- بیر، ایکی، اوچ... بیر، ایکی، اوچ... آباریکلا!
پاسخ:
فهمیدم . شما تُرک زبانید :)
که محرابم بگرداند خم آن دل ستان ابرو :)
پاسخ:
جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو :D
ما تو لی لی بازی کردن به این حرکت میگفتیم صندلی😂
من انگشت شصتم و تو این راه شکستم و  یه ماه تو گچ بود😂😂😂

پاسخ:
برای اولین بار که رفتم لی لی، اونقدر سنگو محکم پرت کردم خورد به ساق پای خواهرم..........
بچه های یتیم نیستن که میخواد شادشون کنه 
پاسخ:
الان این جمله خبری بود یا سوالی؟
حالا یک دو سه چهار... یک دو سه چهار :)) 
الکی خوشن بخدا... :)
پاسخ:
:) خوشی باشه، الکی باشه
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۳۳ فرشته ی روی زمین
وقتی با بچه میخوای بازی کنی، باید مقام و منصب و اسم و رسمتو بذاری کنار و یه بچه باشی مثل خودشون...هرکسی که میخوای،باش ؛ ولی وقتی با بچه هایی باید پا بذاری تو همون دنیای شیرین کودکانه ی صاف و پاک و زلال ...
و البته نه از سر تظاهر!بلکه از صمیم قلب ..!! چون بچه ها خیلی باهوشن و متوجه ظاهری بودن یا نبودن رفتار و گفتار میشن...
پاسخ:
احسنت به شما
ترجمان امید :)
پاسخ:
تنم لرزید
سجاده‌نشین‌ باوقاری بودم
بازیچه‌ی کودکان کوی‌م کردی ...
پاسخ:
چقدر مولانا تو این عکس درخشیده... دَمِ شما گرم
ابو سعید ابوالخیر گفته:
عشقم دادی زاهل دردم کردی
از دانش و هوش و عقل فردم کردی 
سجاده نشین با وقاری بودم
میخواره و رند و هرزه گردم کردی
این جمله احساسم بود اما دوست نداشتم واقعیت داشته باشه 
پاسخ:
گاهی تو زندگی اون چیزی که معتقدی وظیفته و سرسختانه درگیرشی، انقدر تو رو غرق خودش میکنه که از شکل وظیفه در میاد و شبیه عادت میشه. یه عادتی که باعث تکرار و تکرار و تکرار میشه. 
نظرم اینه که گاهی باید به زوووووووووووووووووور خودمونو از اون وضع خلاص کنیم و به کاری شگَرف و دور از اون چیزی که فکر میکنیم پیشونی نوشتمونه، بپردازیم. هرچند که 180 درجه با اصلِ آن چیزی که هستیم، مغایرت داشته باشه. راه دوری نمیره
نه متاسفانه؛ ولی چندتا فیلم آموزش لزگی که دیدم اولین حرکت پا رو این‌طوری آموزش می‌دادن.
پاسخ:
:)) پدر همسرم که خیلی تقریبا یک قرن از عمرش میگذره در چنین مواقعی میگه:  کَلَک انداختیا
سرمست اگر درایی عالم بهم برآید      خاک وجود ما را گرد از عدم برآید
پاسخ:
میدونی وقتی یکی مثل تو، خوش‌ذوق، خوش‌قلم، خوش‌نویس، خوش‌سفر، بلاگری قهار، پر سابقه، پر ماجرا و پر طرفدار بیاد اینجا رو بخونه، چه حسی داره؟
منم نمیدونم. بازگشتت به این خراب‌شده رو خیر مقدم میگم آزی!
اممم ببخشید راستش اصلا نفهمیدم ربط جوابتون رو به حرفام
میشه توضیح بدین؟ 
پاسخ:
خواستم بگم موضوع میتونه اون بچه ها نباشن، 
همچین منو شکسته‌بندی کردی که مو بر اندام خاصره‌ام سیخ شد :))))))
پاسخ:
چاکّریم
خواستم بگم موضوع میتونه اون بچه ها نباشن، 

واقعا همه ی اونایی که نوشتین منظورتون این بود؟ چی من خنگم پس، اصلا نفهمیدم :| 
بعدشم من که با بچه های یتیم سروکار ندارم 
اولی که تصویر رو دیدم حس کردم اون زن با اون لباس نیتش شاد کردن دل اون بچه هاست 
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۴۷ مریــــ ـــــم
ولی همینی فرشته گفت
پاسخ:
همینی که به فرشته گفتم
اولین چیز این جمله از یه وبلاگ به ذهنم اومد

loose loose hand hand 
( شله شله .. دست دست )

ولی در نگاه دوم
عروووسکا

حالا برم ببینم بقیه چی گفتن چون باید جالب باشه!
پاسخ:
مرسی به نگاه دومت
سلام
در قید و بند نباش اونجوری که دوست داری زندگی کن و شاد باش
این برداشت من از این عکس بود 
پاسخ:
منم همینطور دیدم. قید و بندی که میشه ازشون رها شد....
چون پست جدید رو گذاشتین انگیزه ام برای فکر کردن به موضوع این پست کاملا کم شد :|:)
با تشکر :))


پاسخ:
شه‌رمنده‌م :))
خو چه به‌کیم؟  هی بی‌چین و  هی وارین! ای هَی هَی هَی.... یک‌جی دانیش  وژدانا" .!!! :D
ز غوغای جهان فارغ
پاسخ:
هم از دنیا و هم عقبی.  هم از این و اَزآن فارغ
یه مدت خیلی دنبال شاعر این شعری که نوشتید بودم، اما ظاهرا من یه بیتشو اشتباه شنیده بودم که شعر اصلی رو پیدا نکردم. الان دیدم بله از جناب سعدیه :) خیلی ممنون. اونی که من شنیده بودم این بود:

هستی اسیر چاه طبیعت چگونه باز
قرب و مقام موسی عمرانت آرزوست
از جان برون نیامده جانانت آرزوست...

نسخه‌ها مختلفن؛ یه جا گفتن زلف، یه جا جعد ... 
پاسخ:
خوب خدا رو شکر سببی نیک شدم بعد از چندی..
این تصویر به این آهنگ میخوره:)
کدوم آهنگ ؟!

پاسخ:
چوپی بیشتر میخوره ها
چوپی کردیه 
و‌
اصلا هم نمیخوره هااا :))))))

پاسخ:
خودت که میدونی چوپی به همه چی میخوره. تانگو.. سالسا... بابا کرم... :))
سلام 
بعضی وقت ها هم به بچه ها گوش کنیم  ببینیم چی میگن چی میخوان ؟ بعضی وقتا هم ما از بچه ها یاد بگیریم و بعد می بینیم که  دنیای شادتری رو رقم زدیم.
+اون شادی ای که با گوش کردن حرف بچه ها و وارد شدن به دنیاشون بهشون میدیم هیچ وقت فراموش نمی کنند.
یه چیزی تو این مایه ها میخواستم بگم ولی اونیم که میخواستم نشد.
اهمیت به اوضاع کودکان گاهی خوبه که باعث میشه خودتو دوست داشته باشی
پاسخ:
بسیار هم عالی
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۲ امیرحسین علیزاده
زندگی در روح ما جریان دارد و جسم فقط تبعیت می کند چه جسم می خواهد پیر باشد یا جوان باشد یا کوچک باشد یا بزرگ 
شادی درون ما می تواند درون یک بی خدا یک راهبه یک زن و یک مرد و یک ... باشد . بستگی دارد در ان لحظه فکر ما ، روح ما از ما چه بخواهد . قدر لحظه هاتون رو بدونید . 
پاسخ:
بسیار عالی و ممنون از توجهتون
دامن از کف خاهم داد!منِ مقدسِ مریم پوش.
بیا بیا قرش بده شمسیD:
پاسخ:
ببینا
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۱ مردی بنام شقایق ...
من یاد ساسی مانکن افتادم :)))



+
چرا دوتاشون پا راستشون بالاس اون یکی پا چپ؟ :)))
پاسخ:
:)))
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۴۴ فاطمه حسینی

اول یاد این افتادم :

من خواهم مرد و تو خواهی زیست ، اری من چارلی هستم . دلقک پیری بیش نیستم . امروز نوبت توست برقص ! من با ان شلوار گشاد پاره پاره میرقصم و تو در جامهی حریر شاهزادگان میرقصی . این رقصها و بیشتر از ان صدای کف زدن های تماشاگران گاه تورا به اسمان خواهد برد ، برو ، انجا هم برو . اما گاهی روی زمین بیا و زندگی مردمان را تماشا کن . زندگی ان رقاصکان دوره گرد کوچه های تاریک را که با شکمی گرسنه و پاهایی که از بینوایی میلرزند میرقصند . من یکی از انان بودم ژرالدین !

هیچ ربطی نداش ولی یهو یادش افتادم |: 

 

 

پاسخ:
باید بشینم با خودم کلنجار برم تا ببینم چطور شد که باعث شدم به این فکر  بیفتی... حتما به نتیجه هم خواهم رسید اگر وقت کنم و با خودم کلنجار برم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی