یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

.

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

   یکسال دگر گذشت و هیچ نیاموخته ام/. بعدا نوشت: اشتباه کردم.لحظه به لحظه‌اش درس بود

 

 

 

بسی پادشاهی کنم در گدایی، چو باشم گدایِ گدایانِ زهرا سلام الله علیها 

 

 

نظرات  (۱۷)

یک سال دگر گذشت و هیچ نیاموخته ام 😔😢

پاسخ:
بله دیگه
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۳۵ بهارنارنج :)

😔😔

پاسخ:
😔😔
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۴۹ دچارِ فیش‌نگار

آمار مطالب حذف شده ات بالاستا

پاسخ:
آره گاهی وقتا لازمه...اکثرشون پیشنویس‌هایی هستن که هرگز ارسال نخواهندشد
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۳ پیـــچـ ـک

سلام

شما ۱۲۹ تا وبلاگ رو دنبال میکنید و هیچی یاد نگرفتید؟یا این حرف اشتباهه یا ماباید یه فکری به خاطر مطالبمون بکنیم. محتوای خوبی نداریم برای شما.

پاسخ:
علیک سلام
خیلی از این 129 نفر خوابیدن و دیگه ازشون خبری نیست.
اینجا رو نگاه کنید


خیلی ها از خیلی وقتِ پیش دیگه نمینویسن. حالااینکه چطور از سال 93 رو تو آرشیوم دارم ولی عمر وبلاگم 365 روزه رو واقعا یادم نمیاد چی کار کرده بودم.... 
موضوع محتوی خوب یا بد شما نیست موضوع دریافت های ناصحیح خودمه. همیشه تلاش میکنم از هرکسی "هر کسی" لااقل یک نکته هم شده یاد بگیرم. چه از ادب، متانت، شعور، دانش، معرفت، دین و ......
از شما هم به بنده خیلی رسیده...:)
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۰۱ آقای گوارا

راستش اینجا(کلا فضای مجازی رو می گم) خیلی دنبال آموختن نیستم

پاسخ:
سلام برادر. اگر واقعا دنبال آموختن در این مکان نیستی، ببوسشو بذارش کنار.
چیزی و جایی که قرار نیست بر بارِ دانش های شما اضافه کنه، بارِ اضافیه ...
لااقلش اینه که تلاش کنیم از دوستان نکته ها بیاموزیم.

لااقل سعی کنیم :)

شبیه نصیحت شد:)))
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

:)

پاسخ:
مثلا من از تو آموختم که این :D با این D: فرق داره :))

۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۴ دچارِ فیش‌نگار

اینم :) با این :)) فرق داره

 

این اون نیست

پاسخ:
عــَـــ
خیلی حالِ من بود
خیلی بیش از حد تصور شما برای خودتون








از کجا میشه فهمید که یک بلاگر چند وبلاگ رو دنبال می کنه؟ 🤔


عمرا از من و وبلاگم چیزی کسی بخواد دریافت کنه
پاسخ:
من البته از شما یه چیز خیلی بزرگ یاد گرفتم.... 
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۴۸ آقای گوارا

اینجا فقط به درد آموختن نمی خوره . کارایی زیاد داره . مثلا بعضیا اینجا تمرین نویسندگی می کنن

پاسخ:
بله حق با شماست...  تمرین هم بخشی از آموزشه/. آموختنه. (نظر منه البته)



آموختید که در یک سالی که گذشت هیچ  نیاموختید. 

پاسخ:
راستش الان پشیمون شدم که نوشتم هیچ نیاموختم..... :))

سلام

شاید بخاطر اینه که خودتون خیلی پُرید :)

واینکه مگه میشه کسی که این جمله رو میگه  (همیشه تلاش میکنم از هرکسی "هر کسی" لااقل یک نکته هم شده یاد بگیرم. چه از ادب، متانت، شعور، دانش، معرفت، دین و ....)

وانقدر نسبت به آدما عمیقه چیزی نیاموخته باشه؟!

آدمایی که نسبت به زندگی،انسانها و... عمیقن همیشه درحال کشف وآموختنن

ونکته دیگه اینکه شاید یکسال گذشته وخیلی چیزها آموزش دادید

همین خیلی باارزشه 

نیست؟:)

 

من به شخصه فقط درحال آموختنم

یه وقتا میرم توخودم!میگم محیا پاشو جمع کن برو اینجا چیکار میکنی اصلاً شبیه بی سوادا وسط یه عالمه دانشمندی:/

وخب این بخاطر دیدن وخوندن افرادی مثل شما،جناب فیش نگار وخیلی دیگه از دوستانه:)

ولی بخاطر آموختنه موندم

مثلاً یکی که تو ذهنم پررنگه یک مسلمانه! چون همسنم بودن (یاشاید کوچیکتر بودن) به هرحال تفاوت نسلی بامن نداشتن ومیدیم انقدر موفق وقوی وپُر بودن ازحرفاشونو پستاشون انگیزه میگرفتم  ولی رفتن...

یاسید جواد...و...خیلی ازدوستان

 

منم همیشه دنبال اینم ازهرکسی نکته مثبتی یاد بگیرم

واین خصلت یعنی همیشه درحال اموختن وکشف...

هرچند برا من فقط اموختنه:// ولی درمورد شما اموزش دادن هم هست:)

واین خیلی باارزشه...


+کلیپم عالی بود ممنون:)


+بعد نوشت:من از بچگی همینقدر حرف میزدم ترک عادت موجب مرگ است:/

کامنت خودمو دیدم بعد ارسال کُپ کردم:/)))

 

 

پاسخ:
شما خیلی متواضعی... اینطوریا هم که گفتی نیستم:)

مسخره نکن چی یاد گرفتی؟

آره

خر هم بزرگه 

نمی دونم نیاموختنی در کار هست اصلا یا نه (چون طبق کامنت قبلیم خود هیچ یاد نگرفتنم یه چیزی یاد گرفتنه) ولی اگه چنین چیزی باشه هم بد نیست چون شاید هر چی این یک سال دیدین و خوندین و شنیدن بعدها بشه شاهد مثال، یا مثال نقضِ یا ... چیزی که  بعدا یاد میگیرین. 

 

پاسخ:
آفرین آفرین
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۲۳ دچارِ فیش‌نگار

عه چیه؟ معلومه حوصلمو نداری :)

پاسخ:
نگفتم عه.
گفتم عـَـ
مثلا تعجب کردم از اینکه گفتی این :) هم با این:)) فرق داره
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۰۳ دچارِ فیش‌نگار

به هر حال

۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۵۱ شنگول العلما

سلام

یک سال از دوستی ما گذشت ^_^ 

پاسخ:
سلام طولانی‌تر باد.

حاجی آقا که کاسبی راه انداخته اینستاگرام معلوم هست که وقت نداره برای وبلاگ نویسی بهتره حذف کنید از فهرست دنبال شده ها.

پاسخ:
خدا رو چه دیدی؟ یه وقت اینستا هم فیلتر شد و برگشتD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی