یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ای اجل مهلت بده

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

سلام 

این دومین مطلب من در این تاریخی است که ثبت شده. که ای کاش اولیش بود.

اگر خدا بخواد و نفَسهامون همینطوری بیاد و بره، جمعه صبح حرکت میکنیم و ذره ذره مسیر ها رو طی میکنیم تا انشالله شنبه عصر برسیم به مرز مهران. 

این دومین سفر من در تمام طولِ عمرم به سرزمینِ عراقه. 

سفرمون به کاظمین و سامرا و نجف و کربلا، روی بالِ ملائکه و با مهر و محبت و توفیقی که ائمه ی صاحبِ آن دیار، نصیبمون کردن، انجام میشه.

دوست دارم و لازمه بگم که سفر پارسالِ من بدون یک ریالی هزینه توسط خودم، صورت گرفت و سفر امسال هم تقریبا به همین شکل. 

نظرِ من اینه که فرشته ها دارن منو همسر رو دست به دست میکنند تا ببرن زیارت و برگردونن. از بابلسر تا تهران، تحویل میدن به فرشته های دیگه تا ایلام. اونجا یه فرشته ی دیگه قراره متبرکمون کنه و ببره ما رو تا مرز و از اونجا فرشته ی عزیزی ما رو ببره کاظمین و سامرا و بعد برگردونن نجف و از اونجا پیاده حرکت کنیم.


 و  در آرزوی اینکه لحظه ای ناب نصیبمون بشه و تماسِ نرمِ نفسهای امامِ حاضر رو بی آنکه بدانیم-حتی- لمس کنیم و برسیم به لحظه ی دیدارِ آقا امام حسین و سلام بر حسین و علی بن الحسین و اولاد الحسین و اصحاب الحسین؛ سر دهیم و انشالله با دلی آرام، برگردیم.

لازمه در این دیارِ بیان هم حلالیت بطلبم از دوستانی که از من بدی ندیدن و در حسرت آن ماندند که بدی ببینند. حلالیت بطلبم از دوستانی که ناشایست و ناروا موردِ سرزنشهای من قرار گرفتند و ناروا دلگیرشان کردم. لازمه حلالیت بطلبم از دوستانی که گاهی دچار سوء تفاهم میشدیم و همیشه هم مقصر خودشان بودند و من نبخشیدمشان. حلالیت بطلبم از مادرهایی که عکس فرزندانشان را نشانم دادند و از راه دور لُپ فرزندانشان را گاز گرفتم و در اندازه ای که مُحِق بودند، برای آنها آرزوی سلامتی و تندرستی نکردم. حلالیت بطلبم از (انگار حالا دارم میرم زیر توپ و تانک داعش) بطلبم از مرتضی فیش نگار که هنوز هم نمیخوام ریختشو ببینم با اون قیافش. زشت!. حلالیت بطلبم از باباهایی که از فرزندانشان گفتند و اینطرفِ مانیتور،من، به حس و حالشان غبطه خوردم. (بعدش برا بچه هاتون وان یکاد خوندما. اگه یه وقت یه جایی دستشون سوخته، تقصیر مامانشونه)

لازمه که حلالیت بطلبم از دوستانی که در غیاب دوستانشون، بی پروایی کردم. حلالیت بطلبم از حسن روحانی که این روزها کلی جفنگیات برایش آماده کرده بودم و دلش را هوایی کرده بودم و بعدا پشیمون شدم که تحویلش دهم. (میخندی؟) حلالیت بطلبم از اقتصاد مملکت که نتوانستم بشورمش بیاندازمش رو بند. فعلا همانطور چرک بمان. حلالیت بطلبم از آن دو سه نفری که غیبتشان را کردم و البته بعد به خودشان گفتم. حلالیت بطلبم از پیرزن بیان که هم اینک نیشش تا بنا گوش باز شده است و در دلش میگوید پیرزن خودتی پیرمرد بیان!. حلالیت بطلبم از کاشونیای جان که ادای لهجه شان را خوب در نیاوردم و موجب شادیِ دیگران را فراهم کردم. حلالیت بطلبم از "کارمند مجرد" و "هولدن" که خیلی گُلن. حلالیت از شمایی که به خاطر سوء تفاهماتِ بین دیالوگهامون قهر کردی و تو اینستا هم آن فالو نمودی و فکر کردی من نمیفهمم. حلالیت بطلبم از "بانو سوسانو" که به شهر ما آمد و تشنه و هلاک ماند و من نبودم که برای او و خانواده اش آب ببرم. حلالیت بطلبم از آن آدمِ همیشه عصبی ای که آمد و من نبودم و برای اینکه ثابت کند و دلم را بسوزاند از تابلوی مغازه ام عکس گرفت و برایم فرستاد. از اینکه خانواده اش چندی پیش در دیار ما بودند و نتوانستم خدمتگذارشان باشم. و حلالیت بطلبم از همه ی شما به خاطر اینکه این همه خط رو خوندید و هیچی عایدتان نشد .

من رفتم. میروم جایز نیست. من...(نه این مالِ یه جا دیگه بود)

خلاصه حلال کنید. رمز  وبلاگمو میتونید تو همین مطلب پیدا کنید. اگر بعد از بیست روز برنگشتم. این وبلاگ شش دانگ مال نفر اولی که رمز را پیدا کند... 

بیست روزا. یهو فردا نیاین تصاحبش کنین. همه چی مالِ شما. فقط یه زنجیر طلا هست اون گوشه اون مال مادرمه.

و یک هشتک جدید در تأکیدِ بر "خوب که چی گونه " بودن مطالبم به عنوانِ #مطلب_آبکی

نظرات  (۲۸)

۱۰ مهر ۹۸ ، ۱۹:۳۸ آقای گوارا

بالاخره فرشته ت رو پیدا کردی ؟! [لبخند]

حلالِ حلال ... به شرطِ دعا 

:)

همینطور که از بال یه فرشته میفتید رو بال یه فرشته دیگه ما رو هم دعا کنید. هم اینکه آدم شیم و عاقبت به خیر، هم از زیارت و پیاده روی اربعین جا نمونیم :(

ما که بدی ندیدیم، شما حلال کنید.

۱۰ مهر ۹۸ ، ۱۹:۴۷ شارمین امیریان

سلام.

نه به اون عرفانیت شروع پست، نه به این طرز حلالیت طلبیدنتون😁

 

 

خوش به حالتون. التماس دعا🙏

مدیونید اگه منو ویژه دعا نکنید، می‌تونم هر روز بهتون زنگ بزنم یادآوری کنم:)

سفرتون بی خطر، برین و سلامت برگردین، ان شالله که سال آینده به خاطر کوچیک بودن نی‌نی تون نتونین کربلا برین:)

اینم مدح شبیه به ذم تقدیم شما و بانو:) 

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۰:۰۹ یک مسلمان ...

یه بنده خدایی نتونست بره کربلا

بعد هرکی از کربلا بهش پیام می داد، در جوابش می نوشت: کربلا به رفتن نیست، وگرنه شمر هم کربلایی بود! :)

 

.........................................

ان شاءالله ما هم آدم بشیم...یادت نمی ره اونجا دعا کنی واسه ما، درسته میرزا؟

سفرتون بی خطر 

و 

پر از توشه معنوی 


پیشاپیش زیارتتونم قبول 🙏

التماس دعا 

 

 

+

سلام ما رو هم برسونین به امامان عزیزمون و بگین بهشون واقعا بطلبه که بریم زیارتشون!

ممنونم‌

 

 

++

حلالین :)

 

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۰:۲۸ محبوبه شب

میرزا میرزا

دعا یادت نره

اگه یادت بره دعا می کنم برگشتنی تمام شویدای روی سرتون بریزه

البته اگه تا الان نریخته باشه -__-

 

یه تهدید جدیه هاااا

روی ساق دست چپتون تتو کنید تا یادتون نره :||||

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۱:۲۲ مریم بانو

سفرتون بی خطر.حاجت روا و با حال خوب برگردین.

 

التماس دعا.خوش به حالتون.

سلام علیکم

ان شاء الله زیارتتان مقبول واقع شود و خیر بسیار از آن نصیبتان گردد!

محتاج دعایتان هستم.

خیال کرده یه تیتر زده مرد مجرد تو کل متن به یکی دیگه هم رحم نکرده بعد وسط یه متن دیگه اومده اسمشونو نوشته آب کشیده? :):/

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۲ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

حلالتون کردیم. برید بسلامت

شما هم همه مارو حلال کنید

ان شالله سه‌شنبه به خیل زائران حسینی میپیوندیم

دعا کنید ما هم دلمون یک دل بشه برا رفتن دوشنبه راه بیفتیم

۱۱ مهر ۹۸ ، ۰۰:۴۹ لبخند ماه

خوشا به سعادتتان

من رو هم یاد کن در سرزمین نینوا

دو رکعت نماز تو حرم حضرت عباس به نیابت از من بخون .یه دنیا ممنون

خیر پیش اخوی. ما رو هم دعا کنید که بدجور اوضاعمون بی ریخته. 

بسم الله

سلام الله علی زوار ابی عبدالله

دعا بفرمایید جمیع بشریت رو تحت دعا جهت ظهور حضرت حجت بن الحسن

علی پشت و پناهتون

من یکی که حلال کردم برید کیف کنید. :)) 

بسلامت. 

اصلا هم تابلو نیست که کامنت بخاطر اینه که تو دعا کردن فراموش نکنید منو :)

۱۱ مهر ۹۸ ، ۰۳:۰۱ مهدی ­­­­

منم لطفا یادتون نره التماس دعا دارم. :)

سلام 

چرا بعد از کربلا نمیرید کاظمین!

کاظمین اونورِ کربلاست😊

 

۱۱ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۷ سوته دلان

سفرتون بی خطر؛

ان‌شاءالله با دست پر برگردین و دلی سبک و روحی تازه...

 

التماس دعا ویژه داریم؛ دعا کنید ما را هم بطلبند!

التماس دعا ویژه داریم؛ دعا کنید ما را هم بطلبند!

:)

خوش به سعادتتون

سفرتون بی خطر،انشاالله باحال خوب برگردید...

التماس دعا ویژه دارم🙏دعا کنید منم طلبیده بشم🙏

۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

دست پر :)))) برگردی الاهی

من که جا موندم شما اونجا برای ما هم دعا کنید میرزا، منم به جاش کنار امام رضا دعاتون میکنم ان‌شاءالله :)

التماس دعا 

۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۸:۳۹ گمـــــــشده :)

سفر به سلامت

به حضرات سلام بدین به جای من

۱۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۹ نـــای دل

ان شاالله بسلامتی..

 

التماس دعا..

۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۹ تسنیم ‌‌

سلام و تحیات ما رو هم برسونید خدمت حضرات لطفا

خوش به سعادتتون... التماس دعا دارم از نوع خیلی ویژه، چون با هم همشهری (شایدم هم استانی) بودیم یه زمانی... 

سفر بی خطر... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی