یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ذهن‌خوانی سوم

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ق.ظ

سلام

حتما همه همسر آقای دونالد ترامپ رو می‌شناسید.

  اگر شما جای اون خانم می‌خواستید تو اون لحظه با 

 اون طرز نگاهی که به ملانیا ترامپ دارد، جمله ای در دلتان 

بگویید، چه می‌گفتید؟


ذهن خوانی اول

ذهن خوانی دوم

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۱

نظرات  (۲۶)

چرا موهاش داره تکون میخوره؟مگه باد یا پنکه داریم

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۳ دختـرِ بی بی

اوووفّه هییییی

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۳ مردی بنام شقایق ...

میگفتم:

 

هه! اصنم قشنگ نیس!

واقعا این ترامپه احمقه که رفته این ایکبیری عملی رو گرفته

منم اگه ایییییییییییییینقد عمل و آرایش کرده بودم ازین بهتر بودم

وَعَح...

بمیره الهی... 

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۳ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

ای تف به تو ذات اون شوهرت!

 

(با عرض معذرت از عفت کلام عمومی)

واه واه، حالا انگار زن کیه

یا

واه واه، نمیدونستیم زن این دونی دیوونه بودنم کلاس داره

حتما داره سختی زیادی رو تحمل میکنه.

افرین که با وجود این چالش ها و سختی ها انقدر پابرجا و محکمه و ناامید نمیشه و جا نمیزنه و داره ادامه میده.

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۴ عارفه زهرا

ملانیا ملانیا که میگفتن این بود!!!!! 

 

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۲ حسن قاسمی

الان داره به زن ترامپ نگاه میکنه؟ فکر می کنم توجه ش یک جای دیگس

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۵ حمید آبان

با توجه به زاویه نگاهش که به سمت سقفه، داره پیش خودش میگه شام چی بپزم؟ قرمه سبزی یا خورشت آلو اسفناج؟

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ محال ‌‌‌

شاید مشکل از قدم بوده!

تو مسایل مربوط به خانم ها سرک نکش آمیرزا. خانمه داره به شماره رنگ موی ملانیا فکر می کنه!

می گفتم 

قیافه نداره اما عجب موهایی داره و عجب قدی

خوش به حالش :(

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۱ دچارِ فیش‌نگار

دخترشه میگن

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۷ فرشته ی روی زمین

داره پیش خودش میگه :

الان موهاشو پریشون کرده و رنگ کرده و سه ساعت سشوار کشیده و یه مشت مواد شیمیایی بهش زده که مثلا ما نفهمیم اول صبح موهاش چطور بوده واقعا فکر میکنه خیلییی شاخه؟!! مو فقط موهای نچرالِ خودم^__^

(خطاب به موهای خودش)صدتا ملانیا فدای یه تارِتون  : )))

 

درسته خَشُم وَش نیا ولی خدایی خیلی اقتدار داره! آخه حیف ای نَبو که گیر ترامپ افتاده؟! 

ایییش حالا فک میکنه زن کی شده ایکبیری

من معتقدم کت و شلوار برا خانمها بهتر و قشنگتر از آقایون میشه :)

درسته که خیلی خوشگل و جذابی ولی از قدیم گفتن، آدم به جای جمال و کمال باید شوهر خوب داشته باشه، که توی طفلی ازش بی‌نصیب بودی.

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۶ مهدی ­­­­

چقدر کامنتا خوب بودن :))

خدایا جلالتو شکر... من از این چی کم دارم؟!

من که اومدم فقط کامنت بخونم و برم پس با اجازه یه موزم برمیدارم

یا خدا :-| چند تا عمل زیبایی کرده شده این :دی

کامنتا چقد باحال بود:)))

 

من بودم به مجموع قد و قیافه ورنگ مو وابهتشو جایگاهش فکر میکردم:))

 

این پستو باعنوان ذهن خوانی که دیدم یاد اون پستی افتادم که چند ماه پیش گذاشتیدوگفتید با چشم بسته ۱۰کلمه تایپ کنید:))

این همه تلاشکردم ده کلمه تایپ کردم با چشم بسته:)))

آخرم پستو پاک کردید ذهنمونو نخوندید:))

 

 

۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۰:۱۶ دُردانه ⠀

مثل اینکه کَره

(به وی سلام داده است و پاسخی دریافت نکرده است) 

۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۹:۰۲ شارمین امیریان

سلام.

من یه بار کامنت گذاشتم نوشتم " با حمید آبان و جمله دوم مضراب موافقم." که گویا کامنتم ثبت نشده.

پس از این فرصت استفاده می کنم و میگم با نسرین و دردانه هم موافقم😄

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۰ امید شمس آذر

ایششش زنیکۀ .... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی