یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

بانک شیما

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

دقیقا روز بیستم هر ماه از بانک سینا برام پیامک میاد که:

مشترک گرامی سر رسید قسط این ماه شما فرارسیده لطفا به نزدیک‌ترین شعب بان سینا مراجعه فرمایید. از همکاری و خوش عهدی شما سپاسگزاریم.

(بعد من که اهمیتی نمی‌دم ماه بعد می‌گه)

مشترک گرامی یک ماه از سر رسید قسط شما گذشته است و لطفا هرچه زودتر به نزدیک‌ترین.....(لحنش تهدید گونه ست)

(و من میگم برو بابا ندارم. و باز در ماه دیگر روز بیستم میگه)

آشغال مشترک گرامی دو ماه از سر رسید....

(بلافاصله پدرم و برادر همسرم هر دو یک پیامک رو برای من فُروارد(معادل فارسیش چی میشه؟) میکنند که نوشته)

ضامنین محترم دوماه از سررسید قسط آقای مهدی فعله‌گری گذشته است.(یعنی مهدی جون بانک کم کم میخواد مسدودمون کنه ها) لطفا برای رسیدگی گوششو بگیرید بیاریدش تا باباشو...

(و من تازه یه کم میترسم و میرم یه قسط میدم و باز از ماه بعد به صورت روتین تکرار میشه و دوباره دوماه بعدش میرم یه قسط میدم)

دیروز بیستم بود و در حالیکه تازه قسط داده بودم پیامک اومد

مشترک و سرمایه گذار عزیز جناب آقای مهدی فعله گری( عجب احترامی!!) بانک سینا زاد روز شما را تبریک عرض کرده و برای شما آرزوی موفقیت دارد. قسط یادت نره داداش...



موافقین ۱۹ مخالفین ۱ ۹۸/۰۴/۲۱
میرزا مهدی

تبریکات

تولد

نظرات  (۲۷)

سلام :)
یادم باشه بهت پول قرض ندم :))
پاسخ:
:))
سلام جناب قدح روت حساب کرده بودم:))
مبارک باشه !

من دو تا پوز تو مغازه دارم یکیش ملیه که ماهی 5.100.000 قسط روشه
یکی هم پست بانکه که ماهی 1.850.000 قسط روشه .

پست بانک که اتوماتیک قسطا رو بر می داره انداختمش به گدایی :)

یه پست میزارم ببین چه بلایی سرشون آوردم .


پاسخ:
ممنونم
اتفاقا منم وقتی میخواستم دستگاه بگیرم تنها همین بانک بود که راحت دستگاه میداد. منم که نمیتونستم ریسک کنم با شرایط سخت بانک صادرات کنار اومدم که بیچاره نشم:))

بیصبرانه منتظرم که بخونم
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ حمید آبان
من که میدونم همه این قصه ها رو سر هم کردی بگی دیروز تولدت بوده :))
آقا از صمیم قلب بهت تبریک میگم و برات آرزوی بهترین ها دارم، انشالله یک روزی برسه که این اقساط کوفتی تموم بشن و نفس راحتی بکشیم!
پاسخ:
:))
امان از دست شما آقا حمید:))
ممنونم
حالا خوبه از شما پیامکه، مال ما که زنگ می زنه! منم شماره شو ذخیره کردم دیگه جواب نمی دم.
پاسخ:
:))
همراه اول میدونید که 24 ساعت تماس رایگان میده امسال به من نداد. یه کم دمق شدم بعد یادم افتاد اون لینکHAMRAH AVAL که پیامک میده رو گذاشتم تو بلک لیست D:
بقیه که حاشیه بود و اصل مطلب همون آخرش بودD: منم میرم سراغ اصل مطلب : زاد روزت مبارک داداچ((:
+عکس قبلی بیشتر به میرزا مهدی میومداD:
پاسخ:
مُچلصیم...(چ)
تنوع ایجاد کردمD:
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۲ احسان ‍‍
:)
الان تولدتونه ؟
پاسخ:
دیروز بود :)
راستی تولدتم مبارک :)
عمرتان دراز و قدحتان پر از نور الهی ...
پاسخ:
قربونتون برم. ممنونم عزیز
تنتون سلامت
عه تولدت مبارک میرزا ، الهی صدساله بشین :)
از صمیم قلب روزهایی رو براتون ارزو میکنم که نه قسطی باشه و نه بدهکاری و نه از این دست دل مشغولی‌ها، خلاصه روزهای قشنگ و اروم رو براتون ارزو میکنم :)

پاسخ:
سلام بر فرشته!
ممنونم. دعا کنید بی عزت نشیم. هیچکدوممون
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۶ ام شهرآشوب
بازم خدا خیرش بده که میذاره دوماهفقط بعد به ضامن زنگ میزنه
بانک ملت که واسه نود تومن حیثیت برا ما نذاشت جلو مامان من پدرشوهرم!
پاسخ:
واقعا؟ بانک ملت هم قسط داشتم و فقط یه بار یه ماه ندادم ولی این مسئله رو نداشت. البته همین بانک هم دارم 580 در ماه میدم.... سه سال و خورده ای دادم بدون تاخیر. اما تا دوماه دیر شد سریع اخطار دادن به ضامنا. منم واقعا رفتم حسابی از خجالتشون دراومدم. یارو با وحشت نگام میکرد میگفت آقا این پیامکا از مرکز میاد من که نیمفرستم:))))
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۷ ام شهرآشوب
تولدتونم مبارک مشترک گرامی
پاسخ:
:)) ممنونم
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ کنت ویلیام
خوب کاری میکنی.انقدر که تو ادارات از ور به اون ور پاست میدن ما هم باید مثل خوشون رفتار کنیم:)
پاسخ:
ممنونم که تایید کردید D:
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۵ رحیم فلاحتی
من با اینکه از تسویه ی وامم تو شیما هفت هشت سالی می گذره و دیگه پام اونجا نذاشتم باز برام پیامک می فرسته . با یک مصیبتی تسویه کردم که نگو ! هیچ وقت پولش جور نمی شد . 
یک روز که رفته بودم قسط پرداخت کنم با رییس که گهگاه با ما کوه می اومد و احوالپرسی داشتم دو سارق وارد شعبه شدند. هنوز وقتی به اون روز فکر می کنم ترس برم می داره . بی اختیار از یکی از درها که اون روز اتفاقی باز بود اومده بودم بیرون . بدون اینکه تهدید بشم . درحالیکه که یکی از اونا اسلحه ی کمری داشت و گرفته بود سمت متصدی باجه . 
اون روز با کمی پول فرار کردن ولی کمی بعد شناسای و دستگیر شدند. زندانی راه باز  بودند .
پاسخ:
یا بسم الله. زندانی راه باز یعنی چی؟
بازم خدا رو شکر که این بانک ها هست تبریک بگه من فقط سه تا بانک بهم تبریک گفتند 
تولدتون هم مبارک تیر ماهی بودن افتخاری هستش که نصیب هر کسی نمیشه فقط اوناییی که خیلی در عالم بالا مورد توجه هستند توی تیر به دنیا اومدن 
پاسخ:
آره به قرآن بزن قدِّش 🖐🏽
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۲۸ دختـرِ بی بی
ان شاالله از دست این قسط مسطا راحت شین
یکم دیگه دیرتر به دنیا میومدین تولدتون با تولد امام رضا جانمون(فقط امسال )یکی میشد:)
پاسخ:
انشالله. خوب میشد. کاش میشد.. عــَ چی میشد...
تولد حضرت معصومه سلام الله یه دختر خانمی اومد آتلیه که  هم تولدش بود هم اسمش معصومه.... تو یه مراسمی بوده که به همه معصومه ها هدیه دادن بهش نرسیده بوده. تموم شده بود. خوب قطعا بی دلیل نیومده بود تو آتلیه من... منم شرمنده ی خانم نشدم و تلافی کردم براش (چقدر ماهم من)
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۱ بهارنارنج :)
مبارک اقا مبارک😊🙄
پاسخ:
ممنونم خانمD:
۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۹ احسان ‍‍
مبارک باشه :)
پاسخ:
مچکرم
۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۴ شارمین امیریان
سلام.
مجددا تولدتون مبارک.


اون پیامکی که ضامنها فوروارد می کنند از پیامک خود بانک دردش بیشتره! =)


+ خدا از سر تقصیرات همه بگذره!!! من فامیلتون رو فِلِحگاری می خوندم!!! =/
پاسخ:
سلام...آره بخدا
ممنونم.. متقابلاً.
فلحگاری هم قشنگه ها. تو فکرم فامیلیمو عوض کنم.... 
نهایتا یعنی دو قسط عقبی در کل آره؟ دمت گرم 
ببین یک سوم حقوق ما هم یکسال عقبه! و هرماه هم نصفشو میدن! 
بابای منم ۴تیر تولدشه مامان علی هم تیر ماهیه 
خاک تو گورتم نشه لینک رو دادی بلک لیست محتواش که باید یادت باشه 
من شناسنامه ام با تاریخ تولدم فرق داره :/ 
پاسخ:
:)) گوشیم از این گازوئیلیای اوایل دهه هشتاده.
یه بار دیدم بلک لیست هم داره. گفتم کیو بذارم بلک لیست یهو از همراه اول پیامک اومد و نهادمش.:))
یادم رفت بیچاره رو در بیارم. تا خود ساعت دوازده شب منتظر پیامشون بودم. افسرگی گرفتم:|
:)))
فوروارد = باز ارسال
پاسخ:
دست شما درد نکنه:)
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۱:۴۱ 😂مهسا😂 اا
مبارک 🎉🎈🎈🎈🎊🎊🎊🎁
پاسخ:
مچکرم
سلام
تولدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام ممنونم
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۰ **هِلِناز **
تولدت مبااارک برادر ژوزف
پاسخ:
مچکرم خواهر دلژین 
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۲۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

یه آقایی تو مجموعه قبلی که من کار میکردم مشغول به کار شد به نام م ج ب.

خب؟
بعد این بنده خدا 1300 میلیارد تومن بدهی بانکی داشت!!!! (یبار دیگه عددو بخون میرزا جان که عمق قضیه مشخص بشه)

بعد معتقد بود پول دولتو که گرفتی دیگه نباید داد که!!!

و اینو خیلی هم جدی میگفت!
و از عملکردش هم مشخص بود چقدر جدی میگه :))))

خلاصه که مردی که قسط نداشته باشه مرد نیست اولا
تولدتم مبارک دوما
ایشالا سالهای باقیمونده عمرت اونجوری که دوست داری بگذره سوما
پاسخ:
سلام واقعا اگر این آقا بدهیش اندازه ی من همینقدر ضرورتی نمیدید برای چندر غاز خودشو بدنام کنه و  اگر من جای اون بودم حاضر بودم ده دقیقه آتش جهنمو  شلاقای این وریا و آبروریزیشو به جون بخرم ولی اون همه پولو بگم حقمه....
ممنونم انشالله شما هم همچنان عزتمند به زندگیتون ادامه بدید
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۲ شنگول العلما
سلام 
ضمن تبریک سررسید زادروزتان قسمت کیک ما رو نخورید بذارید توی یخچال.
بعدا می آیم مسافرت هم عکس مجانی با پشت زمینه امام رضا ع می گیریم پول پرینتش می دیم هم کیک رو می گیریم ^_^ 
پاسخ:
سلام:)))
کیکو شرمنده ولی عکسو در خدمتم. شماتشریف بیارید پرینتشم خودم میگیرم...
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۷ دچارِ فیش‌نگار
من فقط میام اینجا پیامای-فوش های- پاییز رو بخونم :))

امروز دقیقا به من هم همچین پیامی اومده بود 6 صبح بود یه چشمی خوندم نفهمیدم چند قسط بود 
پاسخ:
قسط:))
به قول دوستممون مردی که قسط نداشته باشه مرد نیست. 
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۱۰ محمد قاضی
معادل هایی که دیدم:  هدایت، بازارسال.
پاسخ:
بله بله مچکرم. هدایت رو الان یادم افتاد که دیدم
۲۲ تیر ۹۸ ، ۲۱:۵۶ ضــِــد !!
سلام
این یکی از خلاقانه ترین روش هایی بود که دیدم یه نفر باش اعلام کرد که تولدش است:))
تولدتون مباااارک باشههه.الهی زندگیتون همیشه پراز خوبی و خوشی و شیرینی با عاقبت به خیری باشه:)
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم. دلت شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی