یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلن

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ


چون سخن زان زلف و رخ گویی مگو از کفر و دین 


زان که هر جای این دو رنگ آمد، نه آن ماند نه این

                                                                                      سنایی



#سعید_عابد  #احترام_به_قانون_اساسی

لینک


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۲۹)

۱۹ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
دم سعید عابد گرم
:)
پاسخ:
آره واقعا
یک دست جام باده و یک دست زلف یار ...

:))))


و عده ای از مردم نادون ما عین نجفی و امثال اون دارن جای کار درست و غلط و جابجا میکنن
پاسخ:
خدا همه رو اهل و عاقل کنه انشالله
اسنپ رو از روی گوشیم پاک کردم 
پاسخ:
به طرفداری از راننده یا خانمه؟
امر به معروف رو فوضولی میدونن، اینکه دیگه قانونه ... متاسفانه به ژست های خودشون هم عمل نمیکنن
پاسخ:
خدا عاقبتمونو  ختم به خیر کنه
حالا سنایی جزء مخالف ها است یا موافق ها؟
پاسخ:
سنایی فقط عشقه... ولی من جزو موافقان سعید عابد هستم
منم نفهمیدم شما موافقید یا مخالف.
امّا به شخصه، خشونت بیشتری رو طالبم!!
پاسخ:
من مخالف بد حجابی هستم. 
ولی مخالف خشونت هم هستم. 
شما سال 75-76 یا همین حدودا رو یادتونه که با چه خشونتی مردمو به حجاب دعوت میکردن؟ از پشم شیشه هایی که دست خانمها میدادن آرایششونو پاک کنن تا سیلی زدن به نوجوان 16-17 ساله به خاطر بالا زدن آستین پیراهنش..(من)
نتیجه ش چی شد. الان اغلب بدحجابان امروزی، فرزندان همون کتک خورده های دیروزیه. 
(البته نظرِ شخصیه بنده ست. شاید خشونت لازم باشه)
خیلی مزخرفه
بقران خیلی خیلی مزخرفه
تو هررررر جای این کره خاکی رو هم بخوای انتخاب کنی واسه زندگی بایدِ باید از قوانین اون مملکت خراب شده تبعیت کنی
یعنی چی که حجاب روز به روز داره بدتر میشه :// بعد همه م دارن میگن ایران اله ایران بله
بخدا منه دختر روم نمیشه به هم جنسای خودم وقتی با بدترین پوشش تو جامعه ظاهر میشن نگاه کنم
حتا دیگه جرئت نمی کنم چیزی بگم
ولی واقعا شرایط برای منم سخت شده


+ بگم آقا بیا؟؟؟
بعد ظلم نیست در حق ایشون؟ :'(
پاسخ:
آقا کجا بیاد؟ ما در را بستیم به روی او
@ پاییز
الان مثلا با این کارت می خوای چیو ثابت کنی؟ که مثلا به اون دختر بد شده؟ ظلم شده؟؟ اصلا حرفای اون آقا رو شنیدی؟؟

واقعا نمی فهممت :/
پاسخ:
:) 
@پاییز
دم اقاعه گرم.ایول.خوشم اومد.
خداوکیلی فک نمیکردم راننده ها هنوزم گیر بدن.
میگم ثنایی تافت دستشه؟گیسای زنه رو کشیده برچی :دی
پاسخ:
میخواد کوتاهش کنه
@MIS _REIHANE
عزیزجان
اون آقا گیر نداده
فقط حامی قانون کشور و همچنین تابع قانون جاییه که درش فعالیت می کنه
همین
پاسخ:
منظور بدی نداشته باباD:
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۵۶ ... به دنبال حقیقت ...
کاش می شد یه جوری حمایت کرد از این راننده!
پاسخ:
حمایت شد با پخش زنده تو شبکه سوم سیما
دلم گرفت
برای سعید عابد
برای همه راننده های تاکسی اینترنتی..
پاسخ:
فکر میکنم خدا گر ببندد ز حکمت دری 
ز رحمت گشاید درِ دیگری
یعنی اون عکسه منو کشته
پاسخ:
منم منم:))
هرچی فکر میکنم چی بگم ، به نتیجه ای نمیرسم. با پست آخر خودم مقایسه می‌کنم. بعضی ها امر به معروف کننده خوبی هستن ولی بعضی ها امر به معروف شونده خوبی نیستن. 
آقای راننده کار خوبی کردن.
پاسخ:
خدا به همه ی بد حجابان رحم کنه انشالله
اینجا {لینک} را بخونید. جالبه
نه از این خشونت ها که بریم همینجوری سیلی بزنیم. نه. خشونت هم قانون و قاعده داره. امّا کلّا بچّه حزب اللهی ها یه کم بی بخار شدن.
نمی دونم گفتم یا نه. الآن برای پایان نامه م دارم سیره معصومین (علیهم السّلام) را مطالعه میکنم. یه خشونت خاصی دارند.  وحشی بازی نیست. امّا یه جوریه که طرف مقابل حساب ببره. به شخصه برای خودم جدید بود.
إن شاءالله هروقت کامل شد منتشر میکنم.
پاسخ:
انشالله. لحظه شماری میکنم برای خواندنش
راننده 
راستش حالم از اسنپ بهم خورد 
باز بعدش گفتم راننده هاش بیکار میشن 
الان فکر کنم منظورتون همین بود 
پاسخ:
بسیار هم خوب.
خدا روزی رسونه
@ محبوبه شب و غیره که دفاع می کنند از آقای راننده:
حالا یکی می اومد اون خانم رو اونجا می دزدید و ... امر به معروف و نهی از منکر درست انجام شده بود؟
این که روشش نیست؟ دیده خانمه حجابش درست نیست اصلاً اول راه نباید سوارش می کرد نه این که وسط راه ناموس مردم رو ول کنه بره.
مردونگیش کجا رفته بوده؟
این یه جور خیانت در امانت هم حساب میاد! برای کسی که پیرو محمد امین(ص) هست خیلی عجیبه این رفتار!
پاسخ:
اینوو {لینک} الان دیدم و این لینک
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۸ شنگول العلما
ای ول به عابدی. 
راه دین جداست و راه جاده یکی 
دین مهم تر از جاده است
پاسخ:
به نظرم لااقل شش صفحه لازمه که این سه خطو تفسیر کنید D:
خب حالا این لینک ها رو گذاشتید که چی؟ یه عده گفتن خوب کاری کرده! 
ولی من می گم اگر می خواست کار خوب رو بکنه باید اول راه مسافر بدحجاب رو سوار نمی کرد و کنسل می کرد و دلیل هم می آورد که بی حجاب هستی. نه این که وسط راه زن مردم رو ول کنه و بره چه خبره دین رو نگه داشته باشه. این دینداری نیست؛ حتی امر به معروف و نهی از منکر هم نیست؛ این خودش منکر خالص حساب میاد چون خیانت در امانت بوده. 
پاسخ:
من از طرف راننده از شما عذر خواهی میکنم :|
ولی شنیدم از زبان خودشون که به آن خانم محترم فرموده بودند برگردانمتان به خانه، که لج کردند و پیاده شدند. 
ما که نمیدونیم و اصل قضیه رو فقط از زبان یک طرفِ ماجرا شنیدیم. قضاوت هم نمیکنیم

۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۴ امید شمس آذر
کاریکاتور خوبیه؛ ولی این شکلی بودن کلاه مولوی، تبلیغ ترکیه ای ها در دورۀ اخیره.
پاسخ:
هدف کاریکاتور آسمانخراش‌های تهِ عکسه D:
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۱ دچارِ فیش‌نگار
من اگه وکیل بودم مجانی می رفتم وکیل راننده میشدم تا از این مسافر که مشخصاتش رو منتشر کرده شکایت کنه. این تا اینجاش
پاسخ:
یه سری از ادعا ها وکیل نمیخواد. قانون براش وضع شده. این کار جرم بوده که خانمه انجام داده. 
قانون‌مجازات‌ اسلامی، در ماده۷۴۵ (ماده ۱۶ قانون جرایم‌رایانه‌ای) افشای اسرار خصوصی دیگران را جرم دانسته و مجازات آن را جزای‌‌نقدی و تا دو سال حبس درنظر گرفته است. البته اسرار خصوصی در قانون ایران به صورت مشخص تعریف نشده‌ اما صرفا در ماده ۸ قانون "احترام به آزادیهای مشروع و حفظ حقوق شهروندی" نامه‌ها، عکس‌ها،نوشته‌ها و فیلم‌های خصوصی را از مصادیق بارز آن دانسته‌ است. همچنین بر اساس ماده ۶۶۹ قانون‌مجازات‌اسلامی تهدید به انجام عملی که ممکن است موجب ضرر آبرویی یا شرافتی یا افشای اسرار خانوادگی شود تا ۷۴ ضربه‌شلاق و یا تا دوسال حبس برای آن درنظرگرفته‌شده‌است. بنابر این به شهروندان توصیه می شود در صورت هرگونه تهدید در این حدود باید از آن فرد شکایت کنند.
به نظرم اگه وکیل شدی برو وکیل اونایی بشو که قانون به نفعشونه اما یه چیزایی نمیذاره نفعی ببرن.
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۹ دچارِ فیش‌نگار
کیا مثلا؟
پاسخ:
نمیگم
@مضراب 
۱۵۰ تا ۲۰۰ متر از راه افتادن گذشته بوده 
نه یک دنیایی 
یعنی الان شما فکر و تصور کردید تا وسط راه صبر کرده و هیچی نگفته! بعد وسط راه دیگه طاقت نیاورده و گفته؟ 😒 .


@محبوبه 
من شکر بخورم بخوام از اون آشغال نسل جدیدیِ پرتوقع ِ بی‌تمدن گستاخ دفاع کنم 
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۸ دچارِ فیش‌نگار
روانی :)
پاسخ:
🥴
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۲ دچارِ فیش‌نگار
من فوش میدم تو شماره میدی ؟ :|
پاسخ:
شماره پلاکه نه تلفن
این راننده  و دوستانی که هم نظر ایشونن بنظر من باید برن دو سه دور از روی کتاب ملت عشق + سلام بر ابراهیم رو 
 قشنگ بخونه /بخونن  بلکه متوجه حرفش/حرفاشون ،  باشه/ باشند!
 
واقعا چرا ما آدم ها هم مثل صدا و سیمای میلی عمل میکنیم تو همه چیزمون یه طرفه میریم قاضی؟! :|


سلام 
روزتون بخیر 

پاسخ:
سلام بله ممنونم
سلام
این جریان اگه درست مدیریت میشد میتونست اتفاقای خوبی در بی داشته باشه....
یه کم باید جلوی این ولنگاری های غیر قانونی وایسیم...
پاسخ:
سلام 
میدونید که ملت نشستند منتظرند مثلا خرِ ملانصرالدین پاشو کج بذاره، درمورد اسبِ مالک اشتر اظهار نظر کنن. شما فکر کن سردمدار این ملت، من :|
سلام داداش مهدی
حالا اصل ماجرا به کنار
و فارغ از جبهه گیری های موافق و مخالف ، یه عده از این جنجال ها خوب استفاده میکنن ...
پاسخ:
سلام برادر گاهی برای بعضی از مطالبی که میذارم، نگران میشم که نکنه منِ ناچیز هم، در این کنجِ خراب‌آباد بیان، دارم -هرچند کوچیک- دامن میزنم به این جنجالها(جمله رو داشتی؟ خفه شدم تا سرِ همِش  کردم) 
:))

خیلی حکیمانه :)
میگم مهدی تو چطور اینقدر فعالی ؟
برام جالب بود زود جواب دادی :)
پاسخ:
بیکارم آخه
من مدام پشت سیستم نشستم. یا دارم عکس روتوش میکنم یا دارم کلیپ  میسازم یا دارم وبلاگمو چک میکنم. 
الان فکر کنم دیر جواب دادمD;
چون مشتری داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی