یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

تورم

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ

الف:نرخ تورم گوشت قرمز در بهمن 97، نسبت به بهمن 96   حدود 76/5 درصد افزایش داشته. {منبع:مرکز آمار} 


فکر کنم همینطور پیش بره تا چشم انداز 1400 گوسفندا ما رو بخورن برامون به صرفه تر باشه؟ والله



ب: پاکستان به چین الاغ صادر میکنه. یعنی پاکستانیا با الاغاشون هم تجارت میکنن 

اونوقت اینا سرشونو میبُریم میدن به خورد ملت 

ملت هم میخورن و حالشو میبرن و هضمش میکنند و بدون هیچ فائده ای دفعش میکنن.

از الاغ هم شانس نیاوردیم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۴
میرزا مهدی

سیاست

طنز

نظرات  (۷)

طبق بررسی های که من بعمل آوردم در آینده ی نه چندان دور متاسفانه متاسفانه قیمت هر کیلو گوشت تا ۴۰۰ هزار تومان میره !!
و قیمت هر کیلو مرغ به همون قیمت اولیه قیمت گوشت میره !!
برای همین دو سه  راهکار میشه بکار برد اونم فقط توسط خود مردم :
یک : به پرورش دام و طیور بپردازیم (خانوادگی / فامیلی پول هامون رو جمع کنیم و تا قیمت ها هنوز بالاتر از این  نرفته 
بریم به پرورش این مهم بپردازیم حتی اگر خیلی کم بخریم ولی در دراز مدت جواب میده!)

دو :
خودمون رو عادت بدیم به گیاهخواری 

سه :
از این مملکت مهاجرت کنیم .
که قرآن کریم هم مهاجرت رو تو اینجور مواقعی مجاز دونستن .



پاسخ:
یعنی بررسی هاتو...:))
یک: پرورش دام و طیور برای شما مقدوره که تو کوه و دشت و دَمَن زندگی میکنی نه برای اونایی که برا خودشون هم تو شهرشون جا نیست. :D
دو: اینطوری خونی که در بدن داریم هم مباح میشه و گوشتمون هم حلال
و اما سه: چی بپوشیم؟ :))
والا من همچین پولی نداریم در مورد اول و حتی آخر بکار ببرم :))
پرورش طیور هم تو حیاط خونه مون تابحال کشته داده که فعلا من با این مورد مخالفم :))) 
( نیاز به توضیح کامل داره اگر تمایل داشتین توضیح میدم )
برای همین ترجیح میدم مورد دوم رو  بکار ببریم :))
مورد دومم  باید مثل خانواده دکتر ارنست ؛  خودمون تو باغچه خونه هامون  بکاریم و بعد استفاده کنیم :))
وگرنه قیمت گیاه هم داره برمیگرده به قیمت اولیه مرغ :| 



پاسخ:
خوب  الان به نظرت باغچه خانواده ی دکتر ارنستو میشه با باغچه ی خونه  ما مقایسه کرد؟ :D همون بهتر که گوسفندا مارو بخورن تا گرگ ها.... من تسلیم شدم.

۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۴۶ امید شمس آذر
من راهکار بهتری دارم: خودمون گوسفند بشیم.
پاسخ:
دیگه چقدر؟ :|
میرزااااااااااااا
خودتونید؟؟؟؟؟؟
چرا یهویی غیبتون زد آخه؟ :///
پاسخ:
سلام . اتفاقاتی که تو زندگی آدما و پیرامونشون میافته گاهی باعث میشن که دست به کارهای عجیب بزنیم. گاهی شرایط ما رو با خودش همراه میکنه و میبره به هرجا که خواست
آقا من پنجشنبه یه 45 دیقه ای توی صف مرغ 9 و هشتصدی بودم :)
مهمون داشتیم
عوضش مهمونمون 2 کیلو گوشت گوسفندی برامون آورده بود :))

+ میخام بذارم 400 شد گرمی بفروشم توی بیان
پاسخ:
اونی که دو کیلو گوشت گوسفندی آورده دیگه نه مهمونه نه حبیب خدا؛ خداست.
اون سبیل رو از کی کش رفتید کاشتید روی عکستون؟ 
شرمنده برام سؤال پیش اومد!
پاسخ:
بخشی از موهای سرِ خودمه :D
@محبوبه 
خود خودشونن :))
فقط عکس پروفایلشون رو ببینید متوجه میشین که خودشون هستن دیگه :))


@
جناب دچار 
تا اونموقع گوشت ها خراب و فاسد میشه ها :|:))


@
میرزا 
ولی این عکس گوسفندی که گذاشتین خیلی قشنگه ها :)))
انتخاب عکستون مثل همیشه عالیه :))
آفرین :)

پاسخ:
@باران مچکرم. تنها گوسفندی بود که رفتارش به خودم میخورد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی