یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

نمیدانم نور ستاره‌ام خاصیت دارد یا نه؟

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

مثلا من نشستم کنارِ یه حوضِ پُر از ماهی، یا یه محوطه‌ی پُر از سگِ دست‌آموز، یا بالاسرِ قفسِ مُرغ‌ها. بعد برای ماهی ها یه مُشت کاغذ میریزم روی آب. ماهی‌ها هجوم می‌آورند. مزه‌مزه میکنند. به مذاقشان خوش نمی‌آید و میروند. و من از این بازی، کِیف میکنم و باز یه مُشت کاغذ دیگه، و باز هجوم ماهی‌ها و باز مزه‌مزه و باز میروند.

یا برای سگ‌ها پوستِ خربزه می‌اندازم و خیلی مودب تشریف می‌آورند و بو میکشند و متعجب به من نگاه میکنند و زیر لب چیزی میگویند و با تردید به عقب برمیگردند و حس میکنند که ممکن است چیزی در دستانم باشد که به مذاقشان خوش بیاید و در نهایت به نتیجه میرسند که از من دودی برای آنها بلند نخواهد شد و میروند. و باز من پوست خربزه‌ی دیگری میاندازم و این بار هجوم می‌آورند و با هم زمزمه میکنند که میدانستیم این بار چیزِ به درد بخوری نصیبمان خواهد شد و باز با پوست خربزه مواجه میشوند و نگاه غضبناکی می‌اندازند و میروند و من کِیف میکنم از این همه بی‌شرفیِ خودم. و باز ادامه میدهم و باز تکرار و تکرار و تکرار.

یا بالاسرِ قفسِ مرغ‌ها و پرتاب سنگ‌ریزه به جای غذا

یا به عنوان مدیر یک نشریه، اراجیف بار مردم میکنم و 

یا یک عالمه پدر سوختگیِ دیگر....

و هر بار کِیف میکنم از این همه بی‌شعوریِ خودم.

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۸
میرزا مهدی

چُت_مغزی

نظرات  (۲۰)

:|
خدایا تو این ماه مبارک (جناب مردّد ، میرزا مهدی)  رو تو اولویت بزارین !

پاسخ:
:) دستت درد نکنه. بخدا بهترین دعاست
دو سه بار جاهای مختلفو خوندم، نگرفتم منظورتو!
اصلا نفهیدم اشاره ت به کی و کجا بود !!

+ قاعدتا نفهمیدم واران چرا من و پیشنهاد داده !!!

بعدا نوشت:
انگار نوشته مردد نه مرد!

من کلا گیج شدم، قاطی کردم ولش کن!
پاسخ:
:))
فقط مثال بودن.
:|
خدایا توبه!!!!!

پاسخ:
آره به قرآن
حدس اینکه سگ‌ها داشتن چی میگفتن توی اون شرایط چیز سختی نیست به نظرم :))
ولی عاقل یه‌بار، دوبار،سه‌بار به کسی اعتماد میکنه، بعدش دیگه میشه چوپان دروغ‌گو که راستش هم اعتباری نداره! 

پاسخ:
باهِت موافقم
باهِت به چه زبانیه میرزا؟ :)
پاسخ:
بچه خواهرم اینطوری میگه... ما هم تابع نظرات ایشونیم در هر اموری:|
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۳ دچارِ فیش‌نگار
ماهم
پاسخ:
خوبه انتظارشو داشتم
سلام
به نظر میرسه دلتون از یه جایی بره اما خوب نتونستین خوب برسونیدش.... البته از سه خط آخر اینو برداشت کردم
پاسخ:
سلام خوب شما با خلق و خوی من آشنایید. دقیقا همون سه خط
کیف هم میکنید واقعا:-|
پاسخ:
آره آره
خب برای مردم هرچه میخواهید بکنید ولی حیوانات زبان‌بسته اند و آهشان میگیرد! گفته باشم!
:)
پاسخ:
:)) شما دیگه چرا؟
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۵۴ شارمین امیریان
شما که این کارا رو نمی کنید!
پاسخ:
ابدا... واقعا اولین کلمه ی مطلب "مثلا" بود
خب:|
پاسخ:
:|
خب:|
پاسخ:
وا!
مضراب دستی بر ریش خویش کشید و گفت: اوهوم!!!
پاسخ:
یه زری بند-انداز میشناسم:))
دیگه دیگه :))
پاسخ:
:D
راستش از متن یه چیزایی دست‌ گیرم شد ولی از عنوان نه !
درکل موافقم :)
پاسخ:
سلام منظورم اون ستاره های توی فهرست دنبال کننده ها بود که مالِ منه و در وبلاگ شماست و گه گداری روشن میشه. نمیدونم اون ستاره برای شما خاصیتی داره یا نه. یا اینکه من مدام یه سری چیزایی بلغور میکنم که اصلا به درد شما نمیخوره و شما به خاطرِ احترامی که به من میذارین و اعتمادی که دارین میاین میخونین و دست  خالی بر میگردین. 
شاید تو دنیای اونا فریب نیست، بخاطر همینه از ما فریب میخورن.
از مطلب خوشم اومد، مغز رو قلقلک میده :)
پاسخ:
جناب منزوی بعضی از کامنتا باعث میشه که نویسنده، بشینه به مطلب خودش فکر کنه و وارد دنیای دیگه ای بشه. مالِ شما از اون دست بود. دَم شما گرم
@میرزا مهدی 

اولین ستاره‌ای که روشن کردم ستاره‌ی شما بود اتفاقاً 
پاسخ:
باعث سعادته:)
در مردم آزاری (دیگر آزاری یا اصلا همون بیشعوری) لذتی هست که در هیچ چی نیست!! اینقد اعصاب خودتونو خورد نکنین :))
پاسخ:
کلا این مطلبو نوشتم که تو بیای اعتراف کنی:))
اصلا این صحنه ها رو تصور میکردم کلی کیف میکردم :)) چرا ادم باید مثل اون حیوونا احمق باشه که به این راحتی بشه گولش زد؟!
پاسخ:
البته من نمیگم احمق. شاید ندونن ولی احمق؟ ولی در هر صورت : واقعا چرا؟
حالا منظورم از احمق فحش نبود... یه چیزی بود برعکس ذی شعور... :))

چرا؟! چون اینجوری خوشن... به قول شریعتی بود فک کنم که میگفت تا میتوانی خر باش تا خوش باشی!!‌
پاسخ:
شریعتی عجب فرمایشاتی میکردنا:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی