یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ای جان!

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ق.ظ


پتانسیل این را دارم که جفت لِنگ‌هایش را چونان دستۀ ماهیتابه بگیرم در دستم که سیمای ملیح پُرز دارش را بکوبانم به دیوار تا متلاشی شود.

اما آخرش که چی؟

اونوَخ یکی دیگه زرتی میاد جاش میشینه و منم که توان ندارم هی هرکی از راه رسید، ماهیتابه ش کنم که...

از پر و بال انداختنمون به مولا.



صبح عالی‌الطلوع زدم بیرون یه دونه مرغ کوچیک موچیک بگیرم ببرم بذارم خونه که این ضعیفه لااقل تا سه چهار ماه هی زرت و زرت زنگ نزنه نهار چی بذارم شام چی بذارم؛ که گفتن برو ساعت 9 بیا. هنو قیمت این نفله ی آتیش پاره رو اعلام نکردن .

میگم طلاس مگه؟

میگه برو بالاتر.

میگم نفته؟

میگه برو بالاتر.

یاد این یارو مسعود ده‌نمکی افتادم و فیلم معراجی‌هاش که هی میگفتن برو بالاتر و آخرش همه‌شون به خاک و خون کشیده شدن. بیخیال شدم و رفتم حُجره رو باز کردم و بعدش ضعیفه رو گذاشتمش تو بلک لیست.

مسئله حل شد شکر خدا. علی برکت الله/.


نظرات  (۱۵)

۰۷ مهر ۹۹ ، ۰۸:۴۱ حامد سپهر

یه مرغ کوچیک موچیک برا سه چهار ماه !

یه مرغ کوچیک موچیک برا سه چهار ماه!

یه مرغ کوچیک موچیک برا سه چهار ماه!

چی فکر میکردیم چی شد!؟

پاسخ:
حامد جان این روزا برنجمون رو آب‌مرغی میکنیم میخوریم. داره میرسه اون روزی که همه‌ی ملت ایران به استثنای بعضیا، سر فرو ببریم در سطل آشغالهای همون بعضیا.... 
به‌دور به‌دور باد 
۰۷ مهر ۹۹ ، ۰۸:۴۸ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

شششیییرررررههه

پاسخ:
کی؟
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۱ بانوچـه ⠀

حالا از مسئولین ناراحتی چرا به زن جماعت میگی «ضعیفه»؟ :دی

 

این آقای نامحترم هم که واقعا اعصاب نذاشته برامون. بدتر از همه اینه که تو دوربین زل می‌زنه و از خوشبختی‌ای حرف می‌زنه که جز خودش هیشکی درکش نمی‌کنه!

چیزی می‌زنه شاید

پاسخ:
حالا مثلا خواستم لاتیش کنم و بگم من خیلی لاتم. مثلا آره...:)) و اِلا که تمام کائنات میدونن ضعیف تر از مرد در عالم وجود نداره.
منم گاهی فکر میکنم دلیل این سر خوشی هاش چیز دیگه ایه... هست قطعا فقط سنتی و صنعتیش رو نمیتونم تشخیص بدم.

۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۹ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

مرغ نخورید ضرر داره

به جاش بلدرچین و کبک و بوقلمون و گوشت شتر و گوشت آهو بخورید، خاصیتش بیشتره

 

والا بوخودا!

پاسخ:
بلدرچین رو قبلا اسمش رو یه جایی شنیده بودم بقیه چی بودن؟ آهو؟ چی؟ D:
الحمدالله به لطف دوتا مرغی که اول بهار خریدم، خیلی وقته از قیمت تخم مرغ خبر ندارم. دارما ولی توجهی نمیکنم. از زاویه تخم مرغ شدم مثل اون بعضیایی که از درد مردم خبر ندارن....
ما هم هروقت تخم مرغ ارگانیک محلی میخوریم میگیم به درک که بقیه ندارن. میخواستن داشته باشن.
بعد احساس خوشبختی میکنیم.
و بعد در پوست خودمون نمیگنجیم.
و بعد شعار میدیم .
و بعد از چشم همه میفتیم.
و بعد لعن و نفرینش رو نثار مرغ میکنیم.
و بعد مسئله ی دیگری حل میشه.

۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۴ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

میرزامون

پاسخ:
بیا همین شماها باعث میشین که یهو بدون مقدمه میزنن اعداممون میکننا. بعدش هم میگن شاش داشتیم عجله داشتیم. نشد اطلاع بدیم. زارت میچپوننمون تو قبر و بعد بدون کَره که شدید، بدون شیر هم میشید. از ما گفتن.
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۷ آقای راه‌نشین

سلام آقا میرزا ما هم پتانسیل این رو داریم که شما رو بُلدتون کنیم در مجامع عمومی داخلی و بین المللی...

اراده بفرمایید تا سرتان بدهیم بر باد...

برای رضای خدا. علی برکت الله

پاسخ:
سلام
:)))
آقا حقیقتاً ازتون ترسیدما D:

سلام

اول صبحی این عکس چیه گذاشتین...

پول اضافی داریم بدیم‌کفاره؟!!!

 

+حالا ضعیفه؟! خانم رو بلاک کردین، ما که هستیم ( اون شکلکه بود چوب تو دستش بود،  چپ چپ نگاه می کرد!)

پاسخ:
سلام
:)))
یه حدیثی میخونم که یادم نیست از کدوم یکی از بزرگواران بود، فرموده بودند اگر خاری هم به پای شما بره، کفاره ی یکی از معصیتهاییه که تو این دنیا داشتید.
فکر میکنم ایشون هم نشانه ی یک معصیت بزرگیه که ملت ایران تو این دنیا داشتن.
بد خاریه.
+ضعیفه رو شوخی کردم تو رو حضرت عباس نرید چیزی نگیدا (اون شکلک مردی که به غلط کردن افتاده و یادش نبوده که شما هم اینجا رو میخونید) 
:)))

دیروز یه متن میخوندم نوشته بود بعدها تاریخ از برهه ای یاد میکنه که مردمش به سگ جونیان معروف بود و هر بلایی سرشون آوردن باز اونا سگ جون بودن!

من کلا از دست حسن ناراحت نیستم چون از نظرم عروسک خیمه شب بازی ای بیش نیست. این خانه از پای بست ویرانه ست ...

پاسخ:
نه اتفاقا فکر میکنم این خونه پایبستش درسته. که اگر نبود تا حالا هزار بار فروپاشیده بود..... :)

میگم حیف وبلاگتون نیومد عکسش رو گذاشتید جدیدا به عکسش فیلمش صداش حساسیت پیدا کردم  عکس یه بزی خری چیزی میذاشتید ://///

 

در پی فرمایشات ام شهراشوب آهوی ختن اگه پیدا کنید خیلی خوبه

پاسخ:
گناه داره اینطوری نگو درموردش:))
+فعلا درگیر اینم که بفهمم آهو چیه. ختن مُتنش رو فعلا پیشکش:)))

۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۲ مریم بانو

اقا ما دوماه تلویزیونمون سوخته بود کلا نمی دیدیمش راحت بودیم:)

 

 

پاسخ:
واقعا دوماه ندیدینش؟ چطوری بود حسش؟ برامون تعریف کن
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۴ خانم ۲۹۱۲

اخ از این علی برکت الله های که میگه... منهدم میکنه قشنگ:)  

 

سبو چند بار یه حرفو میزنی :دیییی

 

 

پاسخ:
:)) احتمالا اعصاب نداشه سه بار تکرار کرده
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۴ مردی بنام شقایق ...

سلام


حالا که ضعیفه گذاشتت تو بلک لیست و شام بهت نداد حالت جا میاد :))))

پاسخ:
سلام:))))
ولی نهار نداد D:
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۵ مردی بنام شقایق ...

ینی تهوع آور ترین عکسی که آدم با دیدنش نمیدونه بخنده، فوش بده، گریه کنه یا ...

پاسخ:
واقعا چرا یه نفر باید به این درجه از انسانیت برسه که هیچکس تحمل دیدنش رو نداشته باشه.... گاهی دلم برای خانواده ش میسوزه. 

میگن‌ دو روز قبل اینکه ارمنستان و ترکیه بین شون جنگ راه بیافته ایشون اومده بود روز ملی ارمنستان تبریک گفته :|

نمیدونم چرا هر حرفی میزنن دنیا منفجر میشه ؟!:|

دلار میاد بالا :|

قیمت سکه صعود میکنه :|

 

کلا یا چشماش شوره یا زبونش باهاش راه نمیاد :|

 

 

 

+

بهترین کار خرید مرغ و خروس زنده و پرورش آن است !

چون مرغ از اینی که هست هم متاسفانه میره بالاتر :|

 

پاسخ:
ببین من بهت ایمان دارم. پنج شش ماه پیش گفتی دلار میرسه به سی هزار تومن . بهت خندیدم گفتم این چی میگه دیگه. الان من تو را میستایم.  مرغ بخریم؟
دوتا دارم.
آخه میدونی چیه؟ دو سه روز پیش وزارت بهداشت گفت هر چی دارید سر ببُرید چون آنفولانزای مرغی شیوع پیدا کرده...... منم به جای کُشتن، لونه شون رو ایزوله کردم حتی مگس هم نمیتونه بره توش....
یعنی وقتی دون میریزم هم میرن نوکاشونو میشورن بعد میان میخورن.
 تخمهاشون هم الکل میزنن تحویل ما میدن. اینطوریا...

:(( تنها کسی که حسابی کاسبه و سود بره تاحالا آرایشگرش بوده

پاسخ:
:))

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی