یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

و دیشب بالاخره برای 254698756432145200215489754222215545521 بار آژانس شیشه ای از تلویزیون ایران پخش شد.

آخه باباتون خوب، نَنَتون خوب! این آژانس اگه شیشه ای نبود و آهنی بود هم تا الان تجزیه شده بود. والله به قرآن/.



این چی میگه؟ لینک

نظرات  (۲۶)

۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۲ امید شمس آذر
از اینها گذشته، آژانس شیشه ای یه فیلم ضدّ ارزشی، پرویز پرستویی یه بازیگر ریاکار و ابراهیم حاتمی کیا هم یه کارگردان مغرض هست. در سالهای اوّلیه ای که کمبود رویش داشتیم در عرصۀ هنر انقلاب اسلامی، مجبور شدیم اینها رو انقلابی تصوّر کنیم. الان دیگه مجبور نیستیم.
پاسخ:
با همه ی حرفت موافقم.
آقای شمس آذر چقدر راحت آدم‌ها رو قضاوت می‌کنید، اونم کسایی که شاید حتی یک بار هم خود واقعی‌شون رو ندیدین.
پاسخ:
دعوا نکنید 

خیلی معلومه لعنت رو باید به همین مردم فرستاد،  هر کی که رای داده به این دولت، به این مجلس، صف وای میسه، دلالی میکنه، میخره که گرونتر بفروشه، و ...
پاسخ:
چی بگم؟!!!
دیگه تلویزیونی که نود و حالا خورشید و خندوانه و ماه عسل هم نداره مجبوره یه جوری با یه سری خزعبلات و یا با تکرار مکرر آنتن پر کنه.
تازه سریال‌های خودشونم اینا سانسور می‌کنن، دیگه چه توقعی داریم جز تکرار ملال آور
پاسخ:
یادم نیست کدوم مجله بود که توش نوشته بود تو نمیدونم کدوم کشور، یکی از وحشتناکترین شکنجه هاشون، پخش فیلمهای تکراریه. :D
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۹ بهارنارنج :)
اژانس شیشه ای چیه؟؟
تابلوا تلویزیون نگاه نمیکنم؟:|
پاسخ:
:)) مناجات پیدا کردی؟
والا اون روزا که تازه اکران شده بود و توی بورس هم بود ما ندیدیمش؛ هنوزم ندیدیم با وجود این شونصدباری که می گید تلویزیون پخش کرده!
تو مدت زمانی که پخش می شه می تونم بیست صفحه تایپ بزنم که 14-15 تومن پولشه. ولی با فیلم دیدن که پول نمیاد تو جیب آدم!!!
پاسخ:
شنیدی میگن مثلا فلان فیلمو دیدی؟ بعد که میگی نه ندیدم، میگن اوه نصف عمرت در فناست. الان تو آژانس شیشه ای رو ندیدی؟ نصف افتخاراتِ عواملش در فناست.
و جالب اینجاست که من یه بارم آژانس شیشه‌ای رو کامل ندیدم، حتی از کرخه تا راین و لیلی با من است رو هم کامل ندیدم :دی

میرزا! شهادت چه کسانی پذیرفته بود؟!
بعد ایشون همونی نبود که یه زمانی می‌خواست با کدخدا رابطه برقرار کنه؟ که یه زمانی گفتن نگید مرگ بر امریکا؟ کیا بودن که میگفتن دلواپسان توهم توطئه دارن؟ کیا بودن که نگرانیشون دیوار کشیدن توی پیاده‌رو ها و حصر بود؟ چی شد باز حالا که خوب خوردن و بردن و مملکت رو به لجن کشیدن باز یادشون افتاد که همه‌چیز رو بندازن گردن آمریکا؟ تف به مدیریتتون بکنن که واقعا این حاصل مدیریتتونه!
همیشه خوب که همه‌چیز رو خراب کردن و جیب‌هاشون پر شد دیوار کوتاهه میشه آمریکا و دشمن که هی بی‌عرضگی و پستی خودمون رو بندازیم گردنشون‌، کاش حداقل شرمشون می‌اومد که راست راست نگامون کنن و حرف بزنن، کاش لااقل یه ذره شرم و شرف داشتن، کاش لااقل یه ذره آبرو سرشون می‌شد.

+من الان آمپر چسبوندم، تا فحش‌هام رو ندم اروم نمیشم :))

پاسخ:
فرشته جان بابا بیا این یه لیوان آبو بخور.
اصلا هرچی تو بگی
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۳۷ دختـرِ بی بی
ربط عنوان پست رو با خود متوجه نشدم!
پاسخ:
عنوان مربوط بود به لینکی که در زیر متن تقدیم کردم
منم دیدمش
جمعه بود؟
پاسخ:
:)))
جمعه هم مگه پخش شده بود؟
پاسخ:
دست شما درد نکنه

۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۱ سمیرا شیری
انصافا این چی میگه؟؟؟!!! 
گرچه آژانس شیشه‌ای رو ندیدم ولی برای
 254698756432145200215489754222215545521 بار
 به توان 
254698756432145200215489754222215545521، 
دیدن آژانس شیشه‌ای رو به دیدن و شنیدن حرفای آقای "لبخندْ قشنگ" 
که فقط خودش میدونه چی میگه، ترجیح میدم :)
پاسخ:
آره بخدا هر بار هر شبکه ای میزنیم میبینیمش، زیر لب یه چی بلغور میکنیم و برای اینکه ریختشو نبینیم میزنیم یه ور دیگه وزیرشو میبینیم
:))))) آره روز تعطیل بود که من دیدم.
چقدم گریه کردم واسه عباس :|
پاسخ:
:|
ممنون [لیوان را سر می‌کشد] :دی
الان دیگه آروم شدم ، شما خوبید؟ :))
پاسخ:
:)) خدا رو شکر. خوبم
:)))) منظوری ندارم
ولی هدفم خیلی زشت بود. حلال کنید
پاسخ:
درستت میکنم
من نادمم
🕸
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۲ بهارنارنج :)
نه،هیچکس جواب نداد،خجالت آور نیست؟حالا اگه آهنگ میخواستم همهج میدادن
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۴۷ امید شمس آذر
در جواب خانم نسرین:
قضاوت نکردم، خبر دادم.
پاسخ:
@نسرین
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۲ بهارنارنج :)
باریک:دی
پاسخ:
ضخیم :D
هنوز که به پای فیلم جومونگ و یوسف پیامبر و اصحاب کهف و مختار که نرسیده :)))
یا شایدم رسیده ؟!🤔😀😀
حالا دم عیدی الکی حرص (فیلم )شیشه اینا رو  نخورین  بجاش برین فیلم هزارپا رو بگیرین و  در کنار خانواده تون  نگاه کنید شاید حالتون خوب شد :)
البته من فقط تعریف و تبلیغ این فیلم رو دیدم وگرنه خودم فیلمش(هزار پا) رو ندیدم :)) 
میگن قشنگه و به یکبار دیدنش می ارزه :))

سلام :)


پاسخ:
یعنی من کشته مرده ی سلام کردنتم. علیک سلام
و من حتی یکبار هم این فیلم رو ندیدم و نمیدونم ماجراش چیه! :/

پاسخ:
نصف عمرشون بر فناست.
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۲۰ chefft.blog.ir 💞💕
امروز پیاز خریدیم کیلویی 8 تومن😐
من ندیدم آژانس شیشه ایو، اونموقع که پخش میشد من خیلی بچه بودم و سنم به فیلم دیدن نمیخورد.
من اصلا تلویزیونو روشن نمیکنم که بخوام حرص این چیزا رو بخورم😄 فقط گرونیه که آدمو حرص میده
پاسخ:
یعنی چی که بچه بودم چرا باورهای ما رو خراب میکنی؟ :D
پیاز هم من بعد برید طرفای خونه رییس جمهور بخرید کیلو هزار تومن
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۴۲ مریــــ ـــــم
من اگه بگم هنوز اژانس شیشه ای رو ندیدم
و چقدددد دلم میخواد ببینمش چی میگی؟
من اگه بگم ۸ ساله میخوام مارمولک رو ببینم و هنوز ندیده بودم تا اون هفته که بلاخره بعد ۸ سال کمرهمت بستم و رفتم گرفتم ودیدمش چی میگی؟

پاسخ:
فقط میتونم بگم تو مشکلت یه جای دیگه ست. میخ داری.
:))

یعنی اینروزا فقط من وقت نمیکنم تلویزیون نگاه کنم؟!
پاسخ:
نه دیگه کامنتا رو بخون. فقط انگار من وقت دارم نگاه کنم :D
خیالم راحت شد. :)
پاسخ:
خدا رو شکر :))
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۶ chefft.blog.ir 💞💕
باورتون چی بود که خرابش کردیم؟😬
پاسخ:
اینکه الان حدودا 45 تا 50 سال سن دارید :D
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۵۵ chefft.blog.ir 💞💕
وااااو
دهه هفتادیم من😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی