یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

شاد باشید

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۳ ب.ظ

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۱
میرزا مهدی

حسـ.ـن_روحـ.ـانی

نظرات  (۱۷)

۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۰ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

-___________________________________________________-

پاسخ:
:)
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۳ مریم بانو

ولمون کن بزار بغضمونو قورت بدیم بابا

پاسخ:
قورت دادی خبر بده
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۷ جواد انبارداران

:))))

عالی بود

پاسخ:
D:

حالا با کدام آب و صابون میخواهید روتونو بشورید؟! :)

پاسخ:
صابونش که قطعا گلناره. آبش هم اگه بذارن آبِ ذکریای راضی

سلام میشه باهم چت کنیم؟ چنتا سوال دارم

https://qased.net/1024001065

پاسخ:
ولی من میخوام ادامه تحصیل بدم... :|
ولی از دوستانی که تمایل دارن خواهش میکنم به شما بپیوندن :|

۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۵۴ امید شمس آذر

شادیم تا ۱۴۰۰ با روحانی. در شرایط حسّاس کنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.....................................................................نی بحثهای اختلاف برانگیز سیاسی رو نباید مطرح کنیم.

پاسخ:
ولی تا جایی که یادمه همیشه در شرایط حساسی بودیم که نباید بحثهای اختلاف برانگیز سیاسی رو مطرح میکردیم

من بیش از اینکه از پست شاد بشم از پاسختون به کامنت asal شاد شدم و خندیدم   :))))))) اینقدر که مامانم گفت موندم چی چی توی این گوشی میبینی که نیشت باز میشه 

پاسخ:
خدایی چی تو گوشیتون میبینین که نیشتون یه سره بازه؟ :|
۲۱ تیر ۹۹ ، ۲۰:۳۹ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

باشه!

پاسخ:
آفرین دختر گُل و حرف گوش کنم. حالا برو مسواکت رو بزن D:

سلام 

خودت خوبی میرزا؟ 🌸

پاسخ:
سلام
شکر خدا....تلاش میکنم که خوب باشم

خوراک خودشه ینیا

پاسخ:
:))
۲۱ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۲ آقای مهربان

سلام

اخر پستت هم یه لبخند شیطانی بذار

از اونا که هی ابروهاش رو بالا میندازه و لج آدمو در میاره

پاسخ:
سلام به نظر لازم نبود به حد کافی لج درار بود:))
۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۹ سکوت شلوغ

بعضی ادما حتی ارزش اینو ندارن ک نفرتت رو خرجشون کنی

حیف همین چند کلمه ای ک زیر عکسش نوشتم

حیففففف این پست ک...

پاسخ:
خرابمون کردی..... داغون شدیم... راست گفتی بزنم حذفش کنم پست رو
۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۲:۵۴ آقای گوارا

این یه سال باقی مونده بد جوری داره اسلوموشن می گذره !!

پاسخ:
باز اسلوموشن میگذره. این که اصلا نمیگذره. فریز شده
۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۴ عـلیـرضـ ـا

زِنونابین!

:/

پاسخ:
چی؟ D:

خوب باش لطفا 

چار تا عکس هم برامون بگیر 

از اون عکس ناب هات

پاسخ:
چشم انشالله
۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۶ عـلیـرضـ ـا

همون جوکِ سُرخه‌ای که داش حسن تعریف کرد دیگه! همه حضار هم خندیدن. :/

با خودم میگم که چه قدر خوبه این داش حسن به فکر شادیِ مردمه. 

پاسخ:
من ز میرداماد، شنیدستم 
که چو بگزید بن خاک وطن 
بر سرش آمد و از وی پرسید 
ملک قبر که: «من ربک؟، من ؟»
 میر بگشاد دو چشم بینا آمد
 از روی فضیلت به سخن:
 اسطقسی ست - بدو داد جواب 
- اسطقسات دگر زو متقن 
حیرت افزودش از این حرف، ملک
 برد این واقعه پیش ذوالمن 
که زبان دگر این بنده ی تو 
می‌دهد پاسخ ما در مدفن 
آفریننده بخندید و بگفت: 
تو به این بنده من حرف نزن
 او در آن عالم هم، زنده که بود،
 حرف‌ها زد که نفهمیدم من!

D:
۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۱:۴۲ امید شمس آذر

خب برادر من، ملّت ما شادن که همیشه در زمان حال زندگی میکنن دیگه.

پاسخ:
از این زاویه نگاه نکرده بودم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی