یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

سهام عدالت

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۳ ب.ظ

زمانی اومدن این پدیده سهام عدالت رو آزاد سازی کردن، (آزاد سازی؟؟؟) کردن که مردم گشنه و هلاکِ یه قرون دوزارَن.

ملت مترصد این هستن که هرطور شده بفروشن و خلاص، تا بخشی از سوراخ سمبه های زندگیشونو پر کنن.

اونوقت دیگه همه چی رسماً تو مُشتشونه.....

حوصلمون سر رفت از این همه مسخره بازی...

چرا یه کار دیگه نمیکنن؟

دلم یه سلطانِ بی پدر مادرِ نا مسلمونِ خدا نشناسِ کثافت خواست. یکی که انقدر وحشی باشه و وحشیانه بخوره که بشه از زیر دستش چهار تا خوبش نصیبمون بشه....

دیگه انگار خبری از حُکم جهاد هم نیست.... 

دست کی رو قطع کنیم؟

آهای!





هوی!





داداش!





عجب خریه ها!


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
میرزا مهدی

سیاست

فقر

چُت_مغزی

نظرات  (۱۷)

نفهمیدم از زیر دستش چی نصیبمون بشه؟ 

پاسخ:
قطعاً هیچی

دقیقا میخوان سهامارو از دست مردم بکشن بیرون‌

من سهاممو نفروختم :/ چس مثقال میخوان بندازن کف دست ادم که اونم نخواستم ارزونیشون .همه چی که ارث پدرشونه اینم روش.

میرزا میگم پستای اینجوری نذار من اعصابم خط خطی میشه:دی

پاسخ:
مگه اعصابت خیر خط خطی هم هست؟D:

همه چی درست میشه

بقول اوینی جان

یادبگیر در این سیاره رنج صبورترین انسانها باش...

دارم یادمیگیرم من

پاسخ:
به ما هم یاد بده لطفاً
۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۷ رحیم فلاحتی

فریاد رسی نیست میرزا ! هر روز اوضاع بدتر می شه . گاهی شک می کنم به اینکه اینایی که دم نمی زنن واقعا دردی ندارن ؟! کجا کار می کنن؟ کجا زندگی می کنن ؟ چقدر در میارن ؟  درد ما حداقل هاست . حداقل ها هم از ما دریغ شده .

پاسخ:
دلم میخواد دیگه نباشم آق رحیم... خستَم
۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۰ آقای مهربان

سلام 

وقتی اونایی که پولشون از پارو بالا میره، از وضع بد فقرای کشور شکایت میکنن، همیشه این حدیثه میاد تو ذهنم که خدا مال فقرا رو توی مال ثروتمندان قرار داده.

خب لامصب تو اگه نگرانی، به جای ماشین 400 میلیونی، یه 100 میلیونی سوار شو و با این پول 3 تا ماشین برای بی ماشین ها بخر!

پع

پاسخ:
سلام
اصلا چرا ماشین؟ میدونی با اون پول یخچال چندین نفر پر میشه و یه ماه هم دووم میاره؟
کسی که چشمش به مال دیگری نیست ولی گُل گفتی
۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۱ آقای مهربان

سلام 

وقتی اونایی که پولشون از پارو بالا میره، از وضع بد فقرای کشور شکایت میکنن، همیشه این حدیثه میاد تو ذهنم که خدا مال فقرا رو توی مال ثروتمندان قرار داده.

خب لامصب تو اگه نگرانی، به جای ماشین 400 میلیونی، یه 100 میلیونی سوار شو و با این پول 3 تا ماشین برای بی ماشین ها بخر!

پع

@ آقای مهربان

سلام

اگر بجای خرید ماشین برای اونایی که ماشین ندارند شکم گرسنه شون رو سیر کرد !!دستشون به کار و شغلی مشغول کرد !!

جهاز دخترهاشون رو تامین کرد !

خرج دخل و خرج و هزینه های آب و برق و کرایه خونه یا حتی تامین خونه شون رو پرداخت کرد !!

خرج تحصیل و درس و مدرسه و دانشگاه هزاران آدم این شکلی رو تامین کرد!

و تا آخر عمر خرج و مخارج خانواده /خانواده های نیازمند و ایتام رو تامین کرد

بهتره یا خرید سه تا ماشین ۱۰۰ میلیونی که استهلاک هم برای اون خانواده ها هم  داره خرج و مخارج بعدش هم باید تامین بشه !!؟

 

من دیدم طرف ماشین الانش شده بقول شما ۴۰۰ تومنی (ولی قبلش خیلی ارزونتر بوده قیمتش ) سوار میشه ولی به فکر سیر کردن ایتام و نیازمند و اون چیزهای که در بالا گفتم هم بوده و همچنان هست !!

اینجوری بهتره که من گفتم یا شما ؟!

فقط نگین هر دو :))

چون خرید ماشین خودش یه داستانه ، مخارج استهلاکشم چندین داستان !!

 

 

 

+

سلام میرزا

میدونین قدیم (در زمان مشروطه و حتی قبلتر )

یه مرکزی بوده به اسم عدالتخانه ؟!:)

فکر کنم اسم قدیم دولت بوده :)

شایدم نبوده نمیدونم :)

 

 

++

ما که از همون اوله اول  سهام عدالتی نداشتیم، چکار میتونیم بکنیم ؟!:)

 

 

پاسخ:
سهام عدالت اسمش غلطه. الان دیگه سهامِ شماست. و میتونی هرجا دلت خواست سرمایه گزاری کنی. ولی قطعا همیشه جزو ورشکسته هایی چون قول هایی تو این زمینه فعالن که من و تو ؟ زپِلِشک :|

۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۸ بانوچـه ⠀

واقعا راه چاره چیه؟!

پاسخ:
اگه گفتی!

الان متوجه شدم عدالت خانه همون قوه قضاییه است :)

اسم قدیم قوه قضاییه الان عدالتخانه/عدالت خانه بوده :)

پاسخ:
الان هم عدالتخانه ست....
اسم این هم غلطه. باید بذارن همون عدالتخانه

آمیرزا جان

 

اولا سهام عدالت رو دولت احمدی نژاد بدون اینکه یه قرون از کسی بگیره برای 50 میلیون نفر که عمدتا جزو اقشار محروم و ضعیف جامعه بودن، هدیه کرد. (برعکس صندوق ای تی اف که نفری دو میلیون از مردم دولت حاضر گرفته اونم برای حدود 3 میلیون نفر)

 

ثانیا امکان فروش مالی که تو هیچ هزینه ای بابت ش ندادی و یه جور جایزه و هدیه است (دولت میتونست اساسا هیچ سهمی رو به مردم واگذار نکنه و از طریق بورس واگذار کنه کلی هم بابتش درآمد کسب کنه) یه جور مزیته و امکان برای کسایی که تو این اوضاع ممکنه به پولش نیاز داشته باشن

 

ثالثا این سهم هایی که میفروشن تقریبا 20 برابر شده، الان که بهترین موقع فروش سهامشونه، اگه مثلا پارسال میفروختن یک سوم این پول هم گیرشون نمیومد

 

+ آمیرزا ارادت مندیما

پاسخ:
شما تاج سری....
آره یادمه اون موقع یکی از دوستان من ششصد هزار تومن پول گرفت که در وع خودش هدیه کلانی بود. رفت باهاش سور و سات ازدواجش رو راه انداخت. الان نصف اجاره مغازه منه.:))
من که عرض نکردم اسب پیش کشی دندون شمردن داره. نمیدونم بلکه هم حق با شماست
۲۱ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۵ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

همین واقعا 

اگر یک حاکم و دولت وحشی و بی دین داشتیم،حداقل ازش توقع نداشتیم و نمی‌گقتیم مسلمان است.

 

 

+ببخشید،وبلاگ خوبی دارید.

اگه میشه گزینه دنبال کردن رو فعال کنید تا بتونیم دنبالتون کنیم:)

پاسخ:
شما محبت دارید
بله همینطوره
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۴ آقای مهربان

ماشینو که همینطوری گفتم، اصل حرف کم کردن از زیادی های خودمون جهت پوشوندن کاستی های بقیه اس

 

@واران

عرض سلام و ادب

چیزی که عرض کردم صرفا یک مثال بود. توی این حوزه چیزی که اولویت داره، مسلما اصلاح زیرساخت های زندگی های افراد جهت استغنا هست.

پاسخ:
داداش این جمله آخری رو سه بار خوندم تا فهمیدمشD:
اینجا باید سطح پایین حرف بزنی. منو نیگا:))

سلام

چقده خوبه راحت حرفتون رو میزنید...

خداییش خیلی خوبه! حداقل یذره دلتون خنک میشه :)

 

+ ما که هنوز نمی دونیم‌چه مدلی این سهامو می گیرن!!! 

 

پاسخ:
سلام
اغلب پشیمون میشم.

:(((((((

پاسخ:
عه وا!
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۷ رحیم فلاحتی

حال این روزهای ما همینطوره . 

پاسخ:
هعی
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۶ آقای مهربان

به قول ما اصفهانی ها:

نفرماین، نفرماین

D-:

پاسخ:
من غلامم
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۸ بانوچـه ⠀

اگه بگم چند امتیاز داره؟

 

پاسخ:
امتیاز نداره میگیرن میندازنت تو هُلوفدونی:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی