یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

فقط شیشه‌ش شکسته، بقیه‌ش سالمه

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج


یک هدیه گرانبها از یک دوست خیلی خوب! (البته بعد از اینکه فهمیدم هدیه است و شماره کارتش رو نمیده و پولش رو نمیتونم بهش بدم، شد دوست خیلی خوب. قبلش یه دوست معمولی بود D: ) البته الان هم هنوز شک دارما :)) 

ولی اما محبتشون به بنده و همسر بیکرانه و وصف ناشدنی. دوست عزیز چشمتون روشن به جمال حضرت امام زمان (عج) انشاالله/. 

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
میرزا مهدی

#امام_زمان

نظرات  (۱۸)

وای من عاشق این جور دوست هایی هستم که پول نمیگیرند :)))

 

خیلی قشنگ دستشون دردنکنه

پاسخ:
خدا زیادشون کنه....
دختر خوبی باشید میگم یکی دیگه هم برام درست کنه D:
۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۷ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

خدا قسمت کنه ازین دوستان خوب :)

پاسخ:
برای شما هم...D:
خواستم بدونید از اونجا گل و گلاب بفرستید، از پول خبری نیست:))

چه قشنگ

دستشون درد نکنه:)

خدا قسمت کنه از این دوستان:)

پاسخ:
واقعا زیباست..
دستشون درد نکنه

ما هم براتون کادو بگیریم ارتقا درجه پیدا میکنیم ایا؟

:D

پاسخ:
شما که همینطوریش نگینِ تاجِ سرِ مایید :)

۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۸ محسن رحمانی

سلام مبارکه اشکالی نداره بنده شماره حساب میدم به جای ایشون بریزید به حسابم:دی 

بدممممم:دی

پاسخ:
همیشه یه عده آدم فرصت طلب یه جایی مترصد این هستند که از آب گِل‌آلود ماهی بگیرن:))))

{مزاح}

یااللّه جناب میرزا

عیدتون مبارک 

 

محبوبه؟ یاد محبوبه شب افتادم

ولی اون کار تهذیب می کرد که 🤔

پاسخ:
الله یارت.
بله منظورم همون محبوبه‌ی شبی هست که تذهیب کار میکنه
عید شما هم مبارک:)

من تا دلتون بخواد از ابن دوستا دارم:)

پاسخ:
خوشابحالمون پس:)

آمیرزا

حلالمون کن اگه دیر شد و اونطوری که شما میخواستی نشد و کم و کاستی داشت

دعا کنید پیشرفت کنم توی کارم 

 

بابت شیشه شکسته هم که 😐 

پاسخ:
:)) اصلا من فقط شیشه ش برام مهم بود.
D:
حلال چیه؟ این حرفها چیه؟ واقعا زیباست. این اولین تابلوی تذهیبیه که دارم. و چه خوش نقشی و چه خوش ذکری. و چه خوب تر که گفتید هر لحظه و هر آنِ طراحیش، وضو داشتید...
تا باشد زمانی برای جبران....:)
۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۰ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

محبوبه ی شب با این کارش هممونو متوقع کرد :))

 

گلاب چه قابلی داره؟! ما سرمون رو میذاریم تو کارتن پست میکنیم :| :|

پاسخ:
بنده از همین تریبون از محبوبه شب عذرخواهی میکنم :))

+سرتون سلامت:)

@ ام شهراشوب پس چرا پول گلابای من رو تا قرون اخر گرفتی تا هزینه پستشم خودم دادم :|||

 حالا جناب میرزا شما  اگه تونستید خودتون رو  گلاب دعوت کنید بعدا به ماهم یاد بدید چه جوری :)))

پاسخ:
این"یاد بدید چه جوری" متلک بود؟ D: 
:))

میرزا شما هم برای من ماهی و یه عکس میدم رو شاسی بزرگ چاپ کنید

 

بفرستین همه بفهمن میرزا هم دست ودلبازه:)))

پاسخ:
:)))
با احترام باید عرض کنم کور خوندید:)))

باور کنید نه   الان من همینجوریش ترسیدم وقتی ام شهراشوب جان بیاد بخونه چه بلایی سرم میاره :|||

 

 

پاسخ:
بله میدونم:)
۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۳ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

آیاکآیا که پستای منو دیسلایک میکنه مساویه با کسی که لایک میکنه؟؟؟!

 

سبو تازه خبرنداری که سودش روهم ازت گرفتم :))))

پاسخ:
من دیسلایک کردم :)
۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۹ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

پس از شما هم سودش رو میگیرم! 

من با دیسلایکیا شوخی ندارمممم

پاسخ:
برداشتمش:)))
تخفیف بدهd:

مبارکتون باشه. :)

داشتن دوستای خیلی خوب، خیلی خوبه. ^__^

پاسخ:
همه ی دوستان من خوب هستن. همَّه‌شون.
تک تکتون

۱۴ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۷ فاطمه حسینی

مبارکه **

پاسخ:
مچکرم:)

آمین برای دعای زیبای پشت شیشه شکسته قاب(:

مبارکتون باشه، دست دوستتونم درد نکنه..

پاسخ:
آمین
نصیب شما بشه. هم چنین دوستانی و هم زیارتِ حضرت

الان که فکر میکنم میبینم بله دقیقا همینطوره که میفرمایید. :)))

پاسخ:
:) دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی