یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

صدف کوثر{مادر امت} 2

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۱۹ ب.ظ

علاوه بر رسول خدا(ص) اهل‌بیت آن حضرت نیز همواره افتخار می‌کردند که مادرشان خدیجه است.

امام حسین(ع) در مقابل لشکر ابن زیاد در خطابه‌ای فرمود: «هل تعلمون انّ جدتی خدیجه بنت خویلد...؛(فتال النیشابوری، روضة الواعظین، تحقیق: سیدحسن الخرسان، قم: منشورات الرضی، ج۱، ص۴۲۱) آیا می‌دانید که مادربزرگ من، خدیجه دختر خویلد است... .» 

در بین زنان رسول خدا(ص) ، این افتخار نصیب حضرت خدیجه شد که نسل پیامبر(ص) از طریق او باقی بماند و یازده امام معصوم از نسل او و از طریق فاطمه (س) به وجود بیاید.

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۵
میرزا مهدی

تسلیت

حضرت خدیجه (س)

نظرات  (۵)

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس ویدیو

 

https://98share.com/

 

سلام

تقدیم به ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س)

دور شدم از این و آن با خودم آشنا شدم
آینه در حجاز بود عاشق مصطفی شدم

سرمه نمی‌برم به چین، قند و شکر نمی‌خرم
نقره و زر نخواستم، صاحب کیمیا شدم

بار شتر گذاشتم، وقف تو هرچه داشتم
دانه عشق کاشتم، در قفست رها شدم

با تو جرس به هر نفس، مصرع عاشقانه است
با تو پر از قصیده‌ام، با تو غزلسرا شدم

«ای که ملول می‌شوی از نفس فرشته‌ها»
باور من نمی‌شود، همنفس خدا شدم

سفره دل برای من باز کن، آیه‌ای بخوان
حرف بزن که مَحرمِ زمزمه حرا شدم

قطره من فرات شد، ذره‌ام آفتاب شد
پیش تو سیدالبشر، سیدةالنسا شدم

پشت سرت من و علی قامت عشق بسته‌ایم
تو همه مقتدا شدی من همه اقتدا شدم

من به تو دست یاعلی داده‌ام از صمیم دل
مرگ جدام کرده است از تو اگر جدا شدم

لحظه آخرین غزل، ترس ندارم از اجل
پیرهن تو در بغل، با تو دوباره «ما» شدم

"سید حمید رضا برقعی"


https://www.instagram.com/tv/B_t2oudnlQv/?igshid=swgwl8tvyzyr

مامانم همیشه در رثای خدیجه میگه پول‌های خدیجه بود که اسلام را جلو برد

 :|

بعله خیال کردی الکی بوده در سن بالا اون همه خواستگار داشته؟ تاجر بوده جانم

تاجر!

 

امروز رادیو می گفت که در کتاب‌های عالمان عرب شعرهای حضرت خدیجه درباره همسرشون پیامبر، ثبت شده 

کلا سن که بره بالا فرق نمی کنه هزار و چهارصد سال قبل یا الان باشه، باید شوهر رو بچسبی :/

می تونی این نظر را تایید نکنی 

خدایا توبه درباره این نظرم :/

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۲۷ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

سلام

البته اینکه میگن حضرت خدیجه سنش خیلی بالا بوده، در واقع حسادت و خباثت برخی زنان اون زمان بوده که به عشق حضرت رسول نسبت به خدیجه حسادت میکردن، وگرنه خدیجه گرچه سنش کمی از پیامبر بزرگتر بوده، اما نه ۱۵ سال. اینا جعل تاریخه

ایشون شش یا هشت تا فرزند به دنیا آورده، زنی که چهل سال سن داره که نمیتونه اینقدر زایمان کنه.

با تایید گفته های دوستان ولی اینکه بگویبم که ثروت حضرت خدیجه یکی از عاملهای رشد  اسلام بوده کمی نا سپاسی در حق این بانوی بزذگواره.

 در اصل باید این شحره ی طیبه از بطن یک بانوی پاک نهاد امتداد پیدا میکرد و چه حسادتها و رزالتهای در حق ایشون ضورت گرفت چه در ان زمان و چه در طول تاریخ. درسته پیامبر جایگاه سیاسی و احتماعی خوبی با ازدواح با ایشان کسب کرد ولی در اصل امتداد این سلسه پاکان و معصومین  بود که وجود این نازنین مهم و واجب کرد.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی