یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

صف

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ

یعنی مردم خلّاقی داریم. در اوج ناباوری شغل اختراع میکنن.

«صَف»

به این صورت که یکی را استخدام میکنید با قیمتی به توافق میرسید و او را در صفی می‌گمارید و میروید به کار زندگیتان میرسید و یکی دو نفر مانده به نوبتتان با شما تماس میگیرند و سپس خود را به آنجا میرسانید.  میگن دقیقه ای هم حساب میکنن.

لینک



موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۴
میرزا مهدی

اخبار

کاریکاتور

نظرات  (۱۵)

آدمهای باصفهایی هستیم ما ...:)
پاسخ:
به شکل زجر آوری هم با صفاییم
جدیدا فکر میکنم باید در این مملکت رو گل بگیریم! 
پاسخ:
گُل دیگه...
اره :|
پاسخ:
:|
ما در صف ماندگانیم :))
پاسخ:
پس اوضاع مالیت دخیلی خوبه :D
من راضیم پول بدم
شغلشم دوس دارم :)
پاسخ:
یه کم بگذره رشته ی دانشگاهیش هم میاد. مثلا مرتضا هستم کارشناس ارشد "صف"
دولت تحقیر!
:((
پاسخ:
بدبخت و بیچاره حتی
ئه؟ کجا پول می دن؟ من صندلیم رو ببرم بشینم تو نوبت و پولش رو بگیرم. بازم بهتر از بیکاریه:)))) 
حیف که کاشونی ها اصولاً پول نمی دن بالا این چیزا خودشون سه روز هم بشه میشینن تو نوبت:)))
پاسخ:
کاشونیا:)) اونقدر که تو از کاشونیا میگی علاقمند شدم کاشونی بشم
۱۴ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۴۳ مریــــ ـــــم
ینی درست میشه؟!
ینی قراره اتفاقای خوبی بیوفته؟؟
ینی قرار نیست تو ۹۸ اجدادمونو جلو چشامون ببینیم؟
ینی چی میشه؟!
پاسخ:
درست نمیشه.
یه چیزی شبیه پارو باید به وجود بیاد از شرق تا غرب ایرانو بسابه و همه رو بریزه دور بعد یه جمعیت دیگه ، تر و تمیز بذار جامون. 
خب تا اینجا دولت 970 هزار شغل درست کرد، تو دو هفته باقی مونده، 30 هزارتای دیگه رو هم درست می کنه و میشه یک میلیون 👌✌
پاسخ:
:)) تواناییش هم داره
هیچی به ذهنم نمیرسه که بگم :|
پاسخ:
شما همین که اینجا رو روشن میکنی ، برای من کفایت میکنه
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۶ مریــــ ـــــم
حالا نمیشه یه ذره منو امیدوار کنی؟!
پاسخ:
آره بابا شوخی کردم. همه چی درست میشه دو سه روز دیگه
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۵۷ مریــــ ـــــم
نه دلداری واقعی
پاسخ:
واقعی نمیتونم دلداریت بدم.....
مریم خوبی؟
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۱۲ مریــــ ـــــم
نه برادر
کاشونیا انقد بد و خبیث هستن از یه لحاظ هایی که یکی مثل ماری جوآنا دیگه نمی خواد این ورا پیداش بشه:)))
پاسخ:
:))
نه بابا😲😲😲

پاسخ:
بخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی