یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

ال سی تو

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ب.ظ

تبلیغاتِ «اِل،سی،من» رو دیدید؟

مصداقِ بارزِ سخنِ شیخ اجل، سعدی شیرازیه که فرمودند: «نه. همین لباسِ زیباست نشانِ آدمیت»




رونوشت به: تمام کاندیداهای -هنوز رد صلاحیت نشده ی- انتخاباتِ مجلس

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
میرزا مهدی

فلسفه_من_درآوردی

نظرات  (۱۸)

ولی در حاشیه به نظرم طرف قبل و بعد کت شلواره فرق خاصی نکرد :|


کیا میشینن سناریو این مزخرفاتو مینویسن؟!

رسما میگه فقط طوری لباس بپوش که تو چشم باشی!

پاسخ:
همونایی که تبلیغات چای گلستان رو میکنن و تا تهش که میگه چای گلستان فکر میکنی تبلیغاتی فنجونه
همونایی که میگن «سلامتیِ گـــــــــــاوه»
همونایی که کانون گرم خانواده رو بدون "دورتو" سرد و بی مزه میپندارن.
همونایی که فکر میکنن اگر زن، تو تبلیغاتِ کالا نقشی نداشته باشه، اون کالا فروشش نا موفق خواهد بود.
و...

خیلی چِندِشه واقعا... 

یه بازیگر معروف میبینه کسی نگاش نمیکنه ناراحت میشه میره ال سی من میپوشه همه نگاش کنن😑😑😑😑

کول باشوآ

پاسخ:
کول باشیوآ؟ نَمَنَه؟
:))
گفتم که دارن میگن نه. همین لباس زیباست نشان آدمیت. تنِ آدمی؟ شریف ؟ مدرسان؟

۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۴۱ دچارِ فیش‌نگار

آقا باید فیلم مانکن رو دیده باشین تا از این تبلیغ سردربیارین :)

پاسخ:
باید با شیخ اجل آشنایی داشته باشی. 
۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۵۰ chefft.blog.ir 💞💕

لباس خیلی تاثیر داره، اتفاقا بهتره بگیم همین لباس زیباست نشان آدمیت، البته شاید لباس تو انتخابات جاری زیاد دخیل نباشه، چون مثلا برای مجلس خبرگان شیراز فقط یه نفر تایید صلاحیت شده که با خودش رقابت میکنه و همه مجبورن به همون رای بدن، اینجا این شعر مصداق پیدا میکنه که نه همین لباس زیباست نشان آدمیت، چون هر چی بپوشه رای مال اوشونه

پاسخ:
آره واقعا عجب رقابت نفس گیری. نکنه به دور دوم بکشه:))
حالا منظورم از لباس صرفا پوشاک و البسه نبود. چیزی که به تن میکنن. از نقاب بگیر تا.... تغییر رفتارهایی که خیلی راحت  در میارن و میذارنش کنار

اتفاقا چند سال پیش دیدم یه دکتری با لباس چوپانی عکس گذاشته بود بازم نماینده نشد!

پاسخ:
آدمیت به درونه، نه بُرون..
WooooW عجب جمله ای گفتم :))

وقتی میگم صدای تلویزیون را با شروع تبلیغات قطع می کنم میگن نکن 

خزعول چیه مگه؟ گرچه اصصصصصصصلا دروغ نمیگه در واقعیت 😑

پاسخ:
واقعا هم هرکی رو میشناسم همینو میگه که موقع تبلیغات، صدای تلویزیون رو قطع میکنن

یه وقتا  تو معاشرت باادما بخاطر بی توجهی وحافظه که یاری نمیکنه غیرعمدی

یه چیزی میگم که بعد متوجه میشم اشتباه بوده

 به طور مثال به یکی از وبلاگیا گفتم کدوم شهر زندگی میکنم.بعد گفتن نمیدونستم

گفتم جز دوتااز دوستا صمیمیم کسی نمیدنه کلاً !بعد ۲روز بعدش اتفاقی یکی از کسایی که میدونست کدوم شهرم اومد کامنت گذاشت برام یادم افتاد من یه سال پیش تو فلان وبلاگ گفتم ساکن کجام وتقریبا ۱۰نفری احتمالا میدونن من اهل کجام

بعد خودخوری شروع شد!

که ای داد بیداد من دروغ گفتم،حرفم دروغ شده! حواسمو جمع نکردم!  اون روز داشتم این خودخوریو میکردم که حرفم دروغ بوده چون ذهنم یاری نکرده وسط،این خودخوریا پیش خودم گفتم واقعاً سران مملکت بااین همه تناقض توگفتار و عمل  این همه تظاهرو دروغ ریا چطوری دقیقا دیونه نمیشن ؟

این بی مسئولیتیه درمقابل حرفاشون تناقض شخصیتی توخودشون بوجود نمیاره؟ ازخودشون بدشون نمیاد!

​​​​

کلاً ذهنم درگیره چطوری میتونن !!! چطوری بااین همه تناقض درظاهر وباطن،حرف وعمل وشخصیت خودشون کنار میان 😑

ترسناکه...

ترسناکن کسایی که میتونن انقد راحت این مدلی باشن...

ترسناکه ودردداره اینا سران مملکت،نماینده  ما باشن....

​​

پاسخ:
البته اول نماینده میشن و بعد میشن سران مملکت. البته سران مملکت هم که نمیشن، همون نماینده هستن فقط.
چه مثال خوبی زدی. محیا خانم روانشناسا میگن دروغ اولش برای همه همین شکلیه که شما گفتی اما وقتی تداوم پیدا میکنه ، خودشون هم باورشون میشه چیزی رو که به دروغ به دیگران گفتن و همینطوری پوستشون تو دروغ گفتن انقدر کُلُفت میشه که خودشون هم یادشون میره واقعیت چی بوده.
مثل یه عده ی خیلی کم از بلاگرا مثل من(خودمو مثال بزنم به کسی بر نخوره) انقدر دروغ و دَبَنگ میبافن از خودشون که بعد از یه مدت خودشون(ببخشید . خودمون) هم باورمون میشه اونی هستیم که ادعا میکنیم.......
واقعا هم آدمهایی مثل (من) فوق العاده خطرناک و ترسناک هستن. تیم.

احسنت :) رونوشت رو خوب اومدی...

پاسخ:
من غلامم

با اون بازیگر بودم

کول باشوآ یعنی خاب برسرت

پاسخ:
میدونم که:)))
یه چی دیگه هم میگن تُرکها: آلا باء؟ آلابا؟ D:

سلام

تولدم مبارک 

روز تولد من حرف سی ا سی نزنید 

میرزا از خدا ک پنهون نیست از شما چه پهنون منم کارت ملی و شناسنامه برداشتم بردم برای چیز شدن کاندید بشم بقیه کارا خیلی مدرک لازم داره سابقه کار و ضامن و.... ولی این خداروشکر همون کارت ملی و شناسنامه و عکس کفایت میکنه 

خلاصه با نیش باز رفتم نشستم رو به روشون 

بهم گفتن مدرک تحصیلیت چیه؟ گفتم مهمه؟ 

جمیعا زدن زیر خنده 

بهم نگاه کرد گفت زیر فوق تخصص اختلاس راه نمیدیم:/ گند میزنی  به مملکت:(((( 

ولی خیلی با معرفت بودن فرستادنم به عنوان مدیر موسسه خاف(خاک پای فرهنگیان)  کار کنم:) 

مدیر قبلی اختلاس رو اونجا یاد گرفته:)))) 

منم یاد میگیرم 

بگو‌ووووو

خداروشکررررررررر 

 

 

پاسخ:
خدا رو شکررررر:))
واقعا هم راست میگه زیر فوق تخصص پته هاشونو میریزه رو آبD:
تولدتون هم مبارک... عمرتون با عزت

میرزا وقتی که خونه ام و تبلیغ شروع میشه یهو آسمون رعد میزنه!!

 

همه جا تاریک میشه! نعره میزنم که قطع کننننننننننن !! 

 

با سماور ننم میزنم تو سرخودم که تمومش کنید.

 

واسه شماهم اینجوری میشه؟؟ یا من فقط بنده خاص خدام؟؟

 

و ایضا میخوام برم کاندید بشم!

 

خواهش میکنم حالا که رای اوردم قالب وبلاگت عوض کن ازش خوشم نمیاد!!

 

چنانچه کوچکترین پست سیاسی اجتماعی فرهنگی بزنید میدم از 

 

شصت پا اویزونتون کنند.

 

اون اتلیه ات هم بده ستاد تبلیغاتم بشه!!

 

#شوخی :)

پاسخ:
عجب چیزی گفتیا.. ستاد انتخاباتی.... اتفاقا مغازم جای خیلی خوبی هم هست:)))
قالب هم عوض نمیکنم چون یه کارایی کردم که دیگه بلد نیستم برو رو یه قالب دیگه انجام بدم یادم نیست چه کارایی بوده D:

بیچاره آلا😂😂😂

آلا یعنی بگیر

بخاطر همین اسمی که عاشقشم و نمیتونم رو دخترم بذارم فحش محسوب میشه

دامنه فحشات ترک ها خیییلییی زیاده متاسفانه 

پاسخ:
آره میدونم با یکیشون 8 سال آزگار زندگی کردم...
۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۵۳ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

چقدرم زشته تیپ اون کت و شلوار طوسیا با جلیقه ی آبی!!! یعنی انگار از پشت کوه اومده طراح لباسه

پاسخ:
اینا نمیدونن این روزا مردم به قیمت ارزون خرید میکنن نه به جنس خوب.
چند روز پیش یکی از این بازیگرا نشسته بود و یه خانمه داشت یه کِرِم رو بهش معرفی میکرد. کلی دری وری تحویل تلویزیون داد و تهش گفت تازه یه خبر خوب داریم این کالا خیلی هم ارزونه. بر خلاف مارک خارجیش، این انقدر ارزونه که شگفت زده میشید. به همسر گفتم فکر کنم زیر 50 تومنه که انقدر میگه ارزونه که گفت قیمت این کِرِم فقط 439 هزار تومنه. :))) من به همسر و همسر به من خیره که اگه 1000 تومن گرون تر بود میشد قسط بانکمون که هر ماه به زور جور میشه.


۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۰۰ شنگول العلما
که در حدیثی از امیر مؤ منان علی (علیه السلام ) می خوانیم : ان لرجل لیعجبه ان یکون شراک نعله اجود من شراک نعل صاحبه فیدخل تحتها: ((گاه می شود که انسان از این لذت می برد که بند کفش او از بند کفش دوستش بهتر باشد و به خاطر همین داخل تحت این آیه می شود، آیه 83 قصص (چرا که اینهم شاخه کوچکی از برتریجوئی است ).
پاسخ:
سلام استاد. اینو از یه جا کپی کردم : 
روایته که این حدیث هم درمورد این آیه است از امام علی علیه السلام: «این آیه درباره اهل تواضع از حکام و ولات و اهل قدرت و توانائى نازل گردیده است»تفسیر کشف الاسرار از عامه/.
این آیه به منزله قطعنامه داستان قارون است که هر گونه ثروت‌اندوزى و برترى‌جویى، مایه‌ى هلاکت در دنیا و شقاوت در آخرت مى‌شود. بر اساس روایات، حضرت على علیه السلام، این‌ جلد 7 - صفحه 100 آیه را براى تاجران بازار تلاوت مى‌فرمود.  امام خمینى قدس سره بنیانگذار جمهورى اسلامى نیز در پایان درس اخلاقشان براى طلّاب و فضلاى حوزه‌ى علمیّه‌ى قم به آن عنایت داشتند. 
در حدیث مى‌خوانیم که اگر کسى به واسطه بهتر بودن بند کفشش بر دیگرى خود را برتر ببیند، جزو کسانى است که اراده‌ى علوّ در زمین دارند.
 چه بسیارند کسانى که در تهیه مسکن، مرکب، لباس، کلام، ازدواج و نام‌گذارى فرزند، کارى مى‌کنند که در جامعه نمودى داشته باشند و مردم متوجّه آنان شوند که به فرموده روایت، این افراد اراده برترى در زمین دارند و از بهشت محرومند.
امان از تجملات و به قول شما برتریجوئی ها

سلام

آقا من مطینم دیروز براتون کامنت گذاشتم! کامنت من کو ؟ رای منو پسش بدین؟!!! 

 

ضحی اومده میگه مامان مگه آقا نگفتن دیدن تبلیغات حرامه؟ پس چرا خانم مدیر میگه تبلیغات رو ببینید و نقدش کنید؟

گفتم مامان مدیرتون نگفته بشینید تبلیغات نگاه کنید، گفته اگه اتفاقی! دیدین مثل کلاس رسانه تون نقدش کنید! 

خلاصه که شما هم نشینید تبلیغات نگاه کنید، فردا ضحی رو میفرستم سراغتون امر بمعروف نهی از منکر کنه ها! :)

پاسخ:
سلام شما ضحی رو بفرست ما رو کن فیکون کنه... امر به معروف که خوبه. دلمون براش تنگه.
من واقا نشنیدم اینکه فرمودید رو. دیدن تبلیغات حرامه؟
چطوری یعنی؟

سلام 

چرا ما در انتخابات شرکت کنیم ؟/ میکنیم ؟!

وقتی که نماینده های مجلس ساکتن اونجایی که باید حرف بزنن و برای منافع مردم حتی داد بزنن !

ساکتن یا به سکوت وادار میشن !!

از اون طرف هم ریس مجلس بدون رای گیری در مجلس و مشورت با نمایندگان ملت خودخواهانه موافقت میکنه برای گرون شدن 

بنزین و هزار بدبختی دیگه !!

چرا باید اصلا انتخاباتی باشه ؟!

برین تحقیق کنین کشورهای که انتخابات ندارن ولی رفاه اجتماعی و اقتصادی رو برای مردمشون کاملا فراهم کردند !

این همه هزینه برای تبلیغات کاندید بعد هم که بخور بخورشون تو خود مجلس برای اینکه مردم رو بیشتر عذاب بدن چه کاریه ؟

همون ریس مجلس رو شورای نگهبان انتخاب کنه و با ریس جمهور و ریس قوه قضاییه و رهبری تصمیم گیری کنند برای ملت ایران !

مثل مقوله بنزین که همینم شد .

دیگه این همه نماینده و ریخت و پاش واسه چیه ؟

برای خوردن و حیف و میل بیت المال یا چی ؟

نمیدونم به پست تون کامل مرتبط بود یا نه؟!

ولی به انتخابات مربوط بود.

 

سپاس 

پاسخ:
 با رأی دادنمون و با بصیرتی که به کار میگیریم و با مشورتی که از آدمهای فهیم میگیریم، میتونیم امیدوار باشیم، انسانی به نمایندگی انتخاب بشه که تمامیِ ویژگی های یک نماینده رو که رهبر هم فرمودند داشته باشه.
اگر آدمی انقلابی نماینده  مجلس باشه و یقین داشته باشیم که انقلابیه و واقعا هم انقلابی برخورد کنه، دیگه ساکت نمیشینه و موقعی که باید حرف بزنه، حرف میزنه.
لازم هم نیست بریم تحقیق کنیم ببینیم کشورهایی که انتخابات ندارن......چی و چی...
مشکل همین جاست. مشکل منم و تو. مشکل طرزفکریه که غرب و غرب پرست تو ذهن منو تو ایجاد کرده که اگر رای بدیم هم همونایی انتخاب میشن که بالا دستی ها میخوان. 
در حالی که اگر باور داشته باشیم افراد انقلابی و جهادی رای میارن ، اون هم با مشارکت صد در صدیه ما، دیگه نگران رفاه مردم هم نخواهیم بود. ببین هرجایی که تو این مملکت لغزشی وجود داره اول بر میگرده به خود ملت. اگر حسن روحانی توانایی اداره مملکت رو نداره. تقصیر امثال منو تو هستش که به این آقایی که توان اداره ی مملکت رو نداشت رای دادیم
تقصیر ما بود که گول فلسفه بافی ها و سفسطه گرایی هاش رو خوردیم. تقصیر ما بود که وقتی گفت آزادی میدم به جوونها، فکر کردیم آزادی میشه نون و آب. وقتی دختر های سر لخت و بی حجاب براش غش و ضعف میرفتن و تبلیغات میکردن، امثال اونایی که بهش رای دادن فکر میکردن دنیا دیگه گلستان شده.... در حالی که همه مست بودن و خبر نداشتن که مشکلات مملکت یه چیز دیگه است برای رای آوردن حضرت روحانی ، تو خیابونها پارتی گرفته بودن و دیسکو راه انداخته بودن.... مشکل اینه. ما اگر بلد باشیم آدم درست و حسابی رو انتخاب کنیم و گول ظاهر رو نخوریم، دنیامون گلستان میشه. اگر هم نشه لااقل اداش رو در میاریم و عشقش رو میکنیم.
حسن روحانی نمونه بارز و نتیجه مشارکت نکردن مردمه.
و اونایی هم که مشارکت کردن اغلبشون صرف اینکه روحانی باید 4 سال دیگه ریاست کنه بهش رای دادن و اصلا به خودشون زحمت ندادن که تحقیق کنن و با بصیرت به اتفاقات بنگردند. من به حسن روحانی رای دادن و به نوبه ی خودم از همه ی مردم ایران عذر خواهی میکنم. ولی انقدر هم مرد هستم که درموردش نقد بنویسم و اگر دیدمش زیر گوشش بزنم که روزهاست آرزوی چنین لحظه ای رو دارم. چون بهش رای دادم. به اندازه ی سهم خودم ازش طلبکارم.
ولی اگر رای نمیدادم. حق هیچگونه اعتراضی هم نداشتم. واگر به غیر ایشون رای داده بودم که قطعا یا فیلتر میشدم یا سرم تو گونی رفته بود از بس اراجیف درموردش مینوشتم.
باید شرکت کنید در انتخابات. اما نه مثل یک مجسمه که یکی هُلت بده ببردت پای صندوق رأی. باید مختار باشیو اختیارت دست خودت باشه. نه اینکه افسارت رو بدی دست اونی که همراهته و اونی که بهت دیکته کنه به کی رای بدی باید بررسی کنی. اگر سوادش رو نداری و نتونستی بین اونایی که کاندیدا شدن، انتخاب کنی، برو پیش آدمی که بهش اعتماد داری و ازش بپرس. بهترین فرد برای این امر، امام جمعه شهرتونه. کار سختی هم نیست. اما هیچ بهونه ای برای رای ندادن وجود نداره. همونطور که برای نخوندن نماز/.اونوقت اگر به نتیجه مطلوب برسی و به لطف خدا اداره امور از این دوره دست افرادی بیفته که خودشون رو نوکر امیرالمومنین بدونن، دیگه هیچ سوالی از این دست سوالایی که پرسیدی برات باقی نمیمونه. آمین

۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۲ دُردانه ‌‌

منم اولین بار وقتی تبلیغات ال‌سی‌منو دیدم دقیقا همین شعرو خوندم و تأسف خوردم :))

پاسخ:
منم هر وقت تأسف میخورم خندم میگیره D:

یادم نیست دقیقا چی بود، الانم‌گشتم اصل فتوا رو‌نیافتم، اما شنیدم که نشستن و تماشا کردن بیهوده ی تبلیغات رو انگار فرموده بودن حرامه! دیدین بچه ها میشینن تماشا می کنند، فکر کنم این مدلیش حرامه!

 

+ ما دست و بالمون بسته است، شما چرا تشریف نمیارید؟! 

محبتتون رو رسوندم! :)

پاسخ:
شما دستتون بسته س. بالهایی دارید چه فراخ.
+آره خوب حتما یه مدلی از تماشا منظورشون بوده والا منطقی به نظر نمیاد. یه عده هزینه میکنن کالاشونو تبلیغ میکنن. یه عده میبینن با اون کالا آشنا میشن و میرن میخرن.... یه عده این وسط نون حلال در میارن از عوال ساخت اون تیزر تبلیغاتی تا پخشش. مالیات میدن ارزش افزوده داره و هزار تا چیز دیگه نمیتونه همینطوری حرام اعلام بشه. قطعا چیزی شبیه همون تماشای کودکان منظورشونه. تبلیغات شبکه پویا هم فکر کنم حذف کردن...
++شما خیلی هم مهربونید که محبت دست و پا شکسته ی ما رو اینور اونور میبرید D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی