یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

دیشب که یارانه ها واریز شد

امشب هم که کمک معیشتی میریزن به حسابمون.

میکنه به عبارتی «یکصد هزار و پانصد تومان»

خوب من حساب کردم در ماه با همسر، 201 هزار تومن پولِ مفت میاد تو جیبمون. میشه سالی 2412000 تومن.

قبر هم نمیشه باهاش خرید؛ولی خوب عِب نداره. میشه یه کار کرد. یه توالتِ عمومیِ تک واحده یه جایی که زمینش صاحب نداشته باشه باشه بزنیم تا ملتی که رد میشن  بِرَن  بِــر.....ـن نوش/.

خیلی هم خوب. ثواب هم داره. چرا اینا انقدر نگرانن؟ ما که کاریشون نداریم...

بعد یه چیز دیگه: من که مصرفِ بنزین ندارم هم سهم میبرم از کمک معیشتیِ حاصل از درآمدِ بنزین؟

آره؟ یعنی اونایی که ماشین دارن، سهم نمیبرن؟ یا خودشون هم سهم میبرن؟ الان یعنی از جیب یکی میکشن بیرون میریزن تو جیب من؟ خوب خودش نمیتونست بده؟ با تواَم!

بیای بگی: بیا مهدی جون من امروز ده لیتر بنزین زدم این بیست هزار تومنو بگیر. حسن پول بنزیناشو بده مهدی. قلی بده به نقی. جعفر بده به جواد...هان؟ نمیشه؟

الان دقیقااین قسمتشو نفهمیدم.  مثلا اگر کاظم روزی 5 لیتر بنزین بزند و در ماه 150 لیتر بزند، حاصلضربِ مازادِ خریدِ آنکه 2000 تومان است ضرب در 150 لیتر، میشود 300 هزار تومن؟ 

بعد همَّشو میدن؟ یا پِتـشو میدن.قوطیشَم میدن؟

واقعا چون نمیدونم دارم میپرسما...

الان من از کجا بفهمم پولی که تو حسابم اومده مالِ کدوم بی نوایی بوده تا بهش برگردونم بگم داداش ما نخواستیم . بیا مالِ خودت.

میشه یعنی مثلا به نیتِ اعتراض، هرکی هزینه کمک معیشتی گرفت، بره بده به ..... نه نمیشه که.

تو فکر چیپس هام.... فکر کنم تا چند وقت دیگه درِ چیپس رو باز کنیم فقط بوش بخور به دماغمونو یه کم نمکِ چرب تهِ نایلونش باشه...

توالتو کجا بزنم؟

الان این ناشناسی که تو مطلبِ قبلی، منو شُست گذاشت رو بند، چه حسی داره وقتی رسیده به انتهای مطلب و هیچی عایدش نشده؟

سلام همکار!

من که کاریت ندارم چرا نگرانی؟ 

++++++

برای برادر دوستمون دعا کنید...

دلنگرانیم همه

نظرات  (۱۵)

خبری از برادرشون نشد؟ 

پاسخ:
ندارم هنوز

بسته حمایتی رو مگه میخوان به همه بدن؟؟

*

*

*

هر چند من فقط برام نت مهمه که وصل شه بقیش واقعا ربطی به من نداره

پاسخ:
خوب شما رد نکن. بگیر. نخواستی بده من. 

۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۰۶ دچارِ فیش‌نگار

طرحی که تو داری میدی یعنی 18 میلیون توالت رایگان.

18 میلیون خانوار خَیر

باهوشی ها !!

پاسخ:
میدونی چی میشه مرتضی؟ البته بیشتر میشه با پولِ دو نفر در سال میشه یه توالت زد.
شصت میلیون نفرن. میشه سی میلیون توالت. یعنی در هر آنِ لحظه سی میلیون نفر میتونن بر....ـنن به این وضعیت...
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۳ رحیم فلاحتی

میرزا ! لطفن برای نظافتش هم از مدیرهای ناکارآمد استخدام کنید .

پاسخ:
نیرو گرفتیم قبلا. شرمنده....:))
دارن ماست مالی میکن بنده خدا ها مشغولن
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۶ chefft.blog.ir 💞💕

تنها کسی که از این قضیه سود میبره شمایین که 100 تومن مفتی میره تو جیبتون،،

برید برنامه بریزید برای این صد تومن، ماهی 5 بار میتونید برید سینما و یه چیپس هم موقع دیدن فیلم با هم بخورید،،

خوش حلالت برادر😆

پاسخ:
دستتون درد نکنه. ولی وجدانا بفهمم از کیسه ی کی رفته اومده تو حسابم، دو دستی تقدیمش میکنم. جدی میگم

سلام

من هنوز فرصت نکردم بشینم حساب کنم چقده میره به جیبمون؟! حالا یعنی چه کارا میشه باهاش کرد؟

پاسخ:
سلام
من حساب کردم دیگه:))

مازاد خرید ۲۰۰۰ نیست. ۱۵۰۰ تومنه برا بنزین عادی.

 

یه وضع آب و هوا نمی تونیم بدون اینترنت بین الملل ببینیم. اینا چی فکر کردن با خودشون که اینترنت در پیت مثلا ملی شون رو فعال کردن؟ 

خیال می کنن بی خبر می مونن از وضع ممملکت افراد؟ مثلا من الان خبر ندارم بیست تا شعبه بانک صادرات تو اصفهان سوخته؟

پاسخ:
اینها خواستن دستِ اجانب رو از اینترنت و دستِ اینترنت رو از اجانب، بزدایند

میرزا می‌دونی همین 201 هزار تومن در ماه میشه به عبارتی تقسیم بر سه، شصت و هفتا چیپس؟ یعنی هرروز می‌تونی دوتا چیپس بزنی. آخر ماه هفتا هم اضافه میاد. حالا هی ناشکری کن. :))

پاسخ:
آقای گلِ عزیزم تو محلِ ما آخه چیپسی 4500 تومنه.... معادلاتمون به هم میخوره اینطور

سلام 

برادر دوستتون چکار شده? 

 

 

 

اگه ما رو نمی زنی ایده ی سرویس بهداشتی در بابلسر واقعا ایده ی خوبیه 

پاسخ:
سلام
گرفتارِ شلوغی ها...

نه چرا بزنم؟ اگه ما رو نمیزنی، از نظرِ شما توریست ها و مسافر ها بابلسرِ سرتاسرش سرویس بهداشتیه. چون وقتی که برمیگردید، تا مدتها ملتِ شریف و دوست داشتنی و عزیزِ همیشه در صحنه ی بابلسر، در حال تمیزکاری، "چیز" های شمان D:

ما که هنوز یارانه هامون و از خانواده هامون جدا نکردیم چه کنیم😂😂😂

پاسخ:
خوب کاری کردین...میدن به بابا. میری از بابا میگیری.

دقیقا منم موندم اینا چرا انقدر نگراننن اگر که فکر میکنن همه آشوبگرن و مردم هنوز باهاشونن؟؟؟؟؟ تا اخبارو باز میکنی درجا دارن درباره بسته حمایتی صحبت میکنن و از نظر من این یعنی ترسیدن!

البته انقدر ظالمن که از چیزی نترسن. 

دقیقا منم موندم اینا چرا انقدر نگراننن اگر که فکر میکنن همه آشوبگرن و مردم هنوز باهاشونن؟؟؟؟؟ تا اخبارو باز میکنی درجا دارن درباره بسته حمایتی صحبت میکنن و از نظر من این یعنی ترسیدن!

البته انقدر ظالمن که از چیزی نترسن. 

پاسخ:
ظالمها هم میترسن...
خودِ شیطان هم اغلبِ اوقات میترسه.. اینا که...
۲۸ آبان ۹۸ ، ۰۰:۴۶ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

آره واقعا شمال توالت واجبه

رو درشم بنویسید نترسید نترسید ما همه با هم هستیم!

۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۰ دچارِ فیش‌نگار

آقاگل

چیپسای کجا سه تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

الان ما 6 و 7 میخریم

نتیجه می‌گیریم این کاربر یا از چیپس خوشش نمیاد. یا اینکه قرن‌هاست چیپس نخریده. :)))

 سری آخر من خریدم همین‌قدر بودا.

پفک دو بود، چیپس سه. 

پس الان می‌تونی روزی یه چیپس بزنی. آخر کار هم دو سه تا اضاف بیاری. دیگه چاره‌ای نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی