یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

سبد حمایتی معیشتیِ کالا

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

داشتم فکر میکردم منی که نه جزو خانواده‌ی شهدام ، نه جانبازان، نه مستضعفان، نه مستمندان، نه تحت پوشش بهزیستی هستم و نه کمیته امداد و نه تأمین اجتماعی و نه خدمات درمانی و نه از نیروهای مسلح هستم و نه فرهنگیان و نه جزو کارمندان ، نه کارگران و نه هیچ کوفت و زهرمارِ دیگه ای،............ پس چیَم؟ چی‌اَم. چی استم. هستم. اصلا هستم یا خیال میکنم که هستم. منی که نیستم چه انتظاری دارم که جزوِ هست ها باشم؟ آه سبد کالا! از کدامیک از این روزنه ها میتوان تو را تصاحب کرد؟ 









اینجا هم مینویسم

نظرات  (۳)

خب دیگه تو سبدم لازم نیست پس بدی :)
پاسخ:
:))
اونجا رو که میدونستیم مینویسین :))
ولی خب از بس بدخط مینویسین :دی کمتر میخونیم بخونیمم خاموش میایم میریم :))



+

 میفرماید :
خدا هَوَجَمان و هیچکه نَکِه /نَخِه  والا چه دولت چه غیر دولتِ !
خدا هَوَجَمان و خلق خدا نَکِه /نَخِه!
روزیت دَ خوهه(خدا) بُخواز خوهه هم نان دِه هم دندان دِه !
هُو کَسَه کِه دنآن دآسَمآن نانِمانیش رَسِنه !!
خدا بنورهه حالمان ! 

ترجمه :
خدا محتاج مون به  هیچکس نکنه والا چه دولت چه غیر دولت !!
خدا محتاج مون به خلق خدا نکنه !
روزیتون رو از خود خدا بخواین /بخواهید / بخواهین خودش هم نان میدهد هم دندان میدهد !
همون کسی که دندان بهمون داده همون هم نان مون رو هم میرسونه !!
خدا خودش بهمون نگاه کنه ! آمین .


پاسخ:
کُردی؟
بله کُردی / کوردی بود دیگه :))
با زیر نویس فارسی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی