یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

خانمه اومد داخل تا چشمَـــم بهش خورد گفتم: «خانم حجابتون رو رعایت کنید و اِلا نمیتونم بهتون خدمات بدم»

گفت: «گمشو بابا!» و بی معطلی برگشت و رفت اونطرف خیابون تو آتلیه ی روبرویی.

همسرم با تعجب نگام میکنه و میگه: «این چه کاری بود؟»

قیافه حق به جانب میگیرم و میگم: «من مصمَمَـــــم. بحث نکن»

با تأسف سرش رو تکون میده و زیر لب میگه: «فاتحـــه...»

راست میگه. بیچاره رفته  کُلی آلاگارسون کرده بیاد عکس بگیره. بعد من بهش گفتم برو حجاب کن.



موافقین ۱۷ مخالفین ۴ ۰۲/۰۱/۱۴

نظرات  (۱۶)

۱۴ فروردين ۰۲ ، ۱۶:۴۸ محمد قاسم پور

حالا روی جزئیات برخورد شما نظری ندارم چون اطلاعی ندارم. اما با کلیت برخورد شما موافقم. کار درستی بود.

پاسخ:
درود بر شما.
اگر بنا باشه روی جزئیات تمرکز کنید، مطمئن میشد که کار مسخره‌ای کردم

آمیرزا جدیدا خیلی اجازه میدی زنها بهت تیکه بندازن و بهت جواب بدنا  یه درشت بارش میکردی حساب کار دستش بیاد دیگه جرات نکنه از جلوی مغازه ت رد شه 

 

هنوز از حرف بچه خواهرتون من ناراحتم دست من بود سر فرصت یه جوری حالیش میکردم که حرمت مردی و بزرگتربت رو حفظ کنه

پاسخ:
یا ابوالفضل... 
:)) مشتی من خودم به اندازه کافی خشمگین هستم بخدا. خون خودت رو کثیف نکن به خاطر این حقیر

XDD

پاسخ:
3XDD

جانم میرزای با اصالت و دوست داشتنی

أحسنت أحسنت

 

میرزا خصوصی آدرست رو بده میخوام یک هدیه ناقابل برات بفرستم

پاسخ:
من که آدرسم رو میدم ولی میدونم میخوای گولم بزنی و بیای خونمون. هیچی نداریم. یخچال خالیه. آجیل هم نخریدیم. افطاریمونم قد و قواره شما نیست:))) حالا خود دانی:))

متشکرم.

پاسخ:
من کوچیک شمام

سلام

اینجور مطالبتون اندازه‌ی ده‌ها نقد و تحلیل سیاسی توش حرف هست!

عمیقا غمگین شدم... 

حیف که می‌ترسم حرف‌ سیاسی بزنم بعد دوستان فکر کنند شوآفه ؛)

پاسخ:
سلام
نه اینکه خدایی نکرده بخوام به دیگر خواننده های مطالبم اهانت کنم، ولی خوشحالم بابت اینکه لااقل چند نفری هستند که تک بُعدی به نوشته های من(هرچند ناچیز) نگاه نمیکنن.

۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۳:۱۲ صـــالــحـــه ⠀

وای خدای من!!!

 

پر از نگفتنی شدم... مثل خانم نادم غمگین شدم.

حیفم میاد یه چیزی بگم... فقط دوست دارم این مطلب شما در فضای مجازی بیشتر منتشر بشه...

۱۶ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۵۷ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

اگه آتلیه روبرویی هم بهش خدمات نده مجبور میشه حجابشو رعایت کنه

دیگه به همه شهر که نمیتونه بگه گمشو بابا

سلام

رفته بودیم مسافرت

چیزی که بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار کم دیدم چادری بود

و چیزی که خیلی کم دیدم حجاب

 

 

بنابراین

قافیه رو می بازی بخوای اینجور ادامه بدی

 

و اینکه پس اون عکسای بی حجابی تو پیجتون چیه؟!

 

آلاگارسون هم نمدونم چیه باید سرچ کنم

۱۸ فروردين ۰۲ ، ۰۲:۳۷ مسلمانِ یاغی ...

بعضی وقتا گمشو بابا از صدتا دعا اثرش بیشتره توی زندگی آدم :)

 

دمت گرم

حالا یا بخاطر رضای خدا یا پلمپ، کار درستی کردین.

خدا هم جبران کننده هستش و «من حیث لایحتسب» براتون می‌رسونه.

 

واقعا این کار فقط از مسئولین شاسکول فرهنگی ما برمیومد که مردم رو به جان همدیگه بیندازند !!

کاری به درست و غلط بودن مقوله ی حجاب ندارم چون بحثش سواست.

اما کاری بسیار غلط (مانند خیلی از کارهای غلط دیگه) هست که کاری که خودشون نتونستن انجام بدن رو به زور و به جون همدیگه انداختن مردم میخوان راه بندازن.

۰۱ خرداد ۰۲ ، ۲۰:۵۹ سید محسن موسوی

میل و ارزوی موفقیت، مانع فروتنی است

سلام حاجی

 

به آخرین پستم سری بزن، به یه چالش دعوتت کردم...

۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۰۴ آقای سه نقطه

داغونش کردی که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی