یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

چله

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ب.ظ

داشتم فکر میکردم از 20 ذی القعده تا اول محرم چه کارهایی رو میشه انجام نداد که نباید انجامشون داد.

یکی از سخت‌ترینهاش همین حضورم در "بیان" و "دنیای مجازی" بود. ولی آخه مگه میشه؟ چطور میشه؟ نمیدونم.

به نظرم تو این سه تا گزینه ای که میخوام براشون چله بگیرم. این سخت‌ترین باشه. پس تا اول محرم با یه مطلب شیرین درمورد محرم، همه رو به خدای بزرگ میسپارم/.


پ.ن: بیشتر از یک ساعته که این صفحه بازه و نمیدونم ارسالش کنم یا نه. بدجوری معتادم به نوشتن در وبلاگ و گپ و گفتِ با شما.... به نظرم باید خودمو ببندم به تخت.

خوب یا علی!


پ.ن: الان ساعت 1 بعد از ظهره و هنوز ارسالش نکردم. این همه تردید و دلبستگی فکر کنم باعث بشه اگر بتونم 40 روز نیام اینجا، مستقیم برم  جنة المأموی، جنّات المأوی، جنة النعیم، جنات الخلد، دار السلام، دارالمتقین، دار المقامة، عدن، الفردوس.

یکی بیاد کمکم کنه این دکمه‌ی "ذخیره و انتشار" رو فِشـ


موافقین ۱۰ مخالفین ۶ ۹۸/۰۵/۰۱
میرزا مهدی

نظرات  (۵۰)

سلام 
آقا قرار بود تو چالش ما شرکت کنید بعد برین :))
حالا که اسم امام رضا (علیه السلام ) اومد میخواین برین ؟! :|:)
لطفا شرکت کنید بعد برین تو کمپ و  ترک :) 

ممنونم :)

پاسخ:
سلام شرمنده... انشالله چشم.
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
سلام
رفتین یعنی؟؟؟
ما رو هم یکی ببنده به تخت :|
پاسخ:
سلام شنیدم شما هم زدین به جاده و شمال و ...
در این شرایطی که قرار دارید، مغز شما مدام فرمان بازکردن وبلاگ رو صادر میکنه و شما هم انجام میدید :)
به نظرم بلاگ رو روی خود مودم فیلتر کنید اینجوری به نظرم راحتتر میشه با مغز مقابله کرد
پاسخ:
شما خیلی زرنگیا....D:
سلام
حالا چرا این چله؟ هدفتون چیه؟

می دونید اصل چله نشینی بخاطر اینه که یک عملی رو وقتی چهل روز مداومت می کنی ملکه طوری میشه و اینجوری خودت رو عادت میدی  تا راحت ادامه اش بدی... :)

پاسخ:
سلام بله.... اینو میدونم.... 
چرا چله؟ چون از صده ، شصت روز کمتره D:
من برام بستن و جدایی سخت نیست یه بار  با بالاترین شدت وابستگی کل اینستام رو دیلیت کردم بعد از چند روز هواش از سرتون میره ولی خب به خاطر خودتون شاید خوب باشه برید ولی به خاطر بقیه خب ترک نکنید چه کاریه کمتر بیاید اصلا همگی کم میام هفته ای یه پست 
پاسخ:
خوب من زیاد بستم و رفتم و حذف کردم. ولی این کناره گیری از وبلاگ یه بهونه بود برای خودم و افکارمو و حال و روزم
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

ایشالا پر بار باشه برات برادر
پاسخ:
سلام ممنونم. پر بار بود بارش هم سنگین
نمیدونم حضور در فضای مجازی چرا باید جزو کار هایی باشه که نباید انجامشون داد؟!
با فرض اینکه کاریه که نباید انجام داد چرا فقط برا 40 روز؟! اینکه بعدش دوباره سراغش خواهی آمد به چه دردی میخوره؟!اجازه بده قانع نشم:|
پاسخ:
چون اجازه خواستی قانع نشی، توضیحی نمیدم D:
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۱ شارمین امیریان
وا😳 حالا مگه وبلاگنویسی رذیلت اخلاقیه یا عامل فساده یا چی که چله ترک کردنش رو بگیرید؟؟؟!!!

تازه وقتی چله انجام ندادن یه کار رو میگیرید یعنی دارید تمرین میکنید که عادت کنید بعد از چهلم هم دیگه اون کار رو نکنید. هدفتون اینه؟!😕

سلام =)
پاسخ:
سلام نه. هدفم این نبود که نیام وبلاگ و ننویسم. 
سلام :)
گوارای وجودت این چله نشینی داداش مهدی
اون بالا بالاها به یاد دوستان باش
پاسخ:
سلام برادر. خاک پاتیم
این دیگه چجور چله ایه؟ 😒😒😒
پاسخ:
بعدا میگم:))
منم با نظرات دوستان مخالف، موافقم😐😂
پاسخ:
:) 
D:
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۲۱ دچارِ فیش‌نگار
آقا منم میخواستم مطلب قبلی رو بازنشر کنم ولی الان منصرف شدم
من دلش رو ندارم
دارالسلام خوش بگذره

بله پیام بده :)
پاسخ:
تو هم با اون بله‌ت
برو به سلامت رفیق :)
تو این چله ما رو هم دعا کن، که بدجور محتاجیم به دعا...

پاسخ:
راستش انقدر درگیر خودم بودم که به دروغ هم نمیتونم بگم دعاتون کردم. تنت سلامت
التماس دعا. 
پاسخ:
من چاکر شمام. محتاجیم برادر
سلام علیکم
1. علّت این چلّه چیه؟
2. تا اونجا که ما از سیره‌ی علما شنیده بودیم، چلّه‌ی زیارت عاشورا رو از روز عاشورا تا اربعین می گرفتند.
3. مگر فضای مجازی، خصوصا بیان برای شما ضرر معنوی دارد که چلّه میگیرید؟!

یاد این مطلب خودم افتادم:

http://blackocean.blog.ir/post/191
پاسخ:
جناب قاضی ابدا برام ضرر معنوی نداشته. زمانم رو به شدت ازم گرفته بود. یه مطلبی خوندم که بهونه ای شد حضورِ مداومم تو این صفحات رو هم بکنم بخشی از ترکِ عاداتم..... اتفاقا این روزها تمام معنویاتمو از دست خط دوستان به دست آوردم.
اینم یه مدلشه دیگه ^_^
چله‌نشینی‌تون پربار :)
التماس دعا.
پاسخ:
ممنونم رفیق...
خب حالا چه ضرورتی داره وبلاگو ترک کنید؟
پاسخ:
ضرورتی نداشت انصافا....
عههه من امروز داشتم با خودم کلنجار میرفتم سر چله محرم :( 
از امروزه یا از اول محرم؟
از امروز شروع کنیم یا به فکر شادیه عید غدیر باشیم؟
تو وبم پستش هس!
******
هرکسی به یک چیزی معتاده ماهم به وبلاگ!
من یک معتاد هستم ۵ سال یا شاید بیشتر از سن ۱۵ سالکی درگیر این اعتیاد شدم !!
پاسخ:
سلام الان ترک کردی یا هنوز مبتلایی؟ :))
اقا میرزا.دمت گرم.راهت اباد.
پاسخ:
ممنونم دوست خوبم
کامنت نادم + جناب مهدی + شارمین امیریان 
پاسخ:
باشه باشه 
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۰ شنگول العلما
سلام 

من خودم هم شاید این کار رو کردم روزی. 
هر چه که انسان رو وابسته می کنه کمی فاصله بهتر شاید^_^ 
پاسخ:
همون کمی فاصله لازمم بود. سلام برادر
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۴ کنت ویلیام
اعتیاد به چیزای خوب که بد نیست:)
پاسخ:
اعتیاد به هرچیزی بده. چون از سر ندانستنه.
حتی اعتیاد به نماز. (مثلا خواستم یه چیز فلسفی بگم اصلا جدی نگیر) D:
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۷ امید شمس آذر
:(
پاسخ:
:)
خیلی لذت داره وقتی نتیجه چهل روز تحمل رو میبینی 
امیدوارم خدا کمک کنه به هممون تو چله های ترک معاصی
پاسخ:
حالم خوبه راستشو بخوای....
نبودنم تووبلاگ که اصلا مسئله ی من نبود. ولی تمرین برای ترک یه سری رفتارها و فکر کنم موفق بودنم، باعث شده که الان حالم خوبه
به قول جناب قدح 
اون بالا بالاها به یاد ماهم باشید:))
پاسخ:
چوبکاری نکنید
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۴ ... به دنبال حقیقت ...
بهترین تصمیم رو گرفتی...
الحمدلله

باید از این تمرین های کوچیک شروع کرد تا بتونیم ان شاءالله یه روزی چیزای بزرگتری رو که بهشون وابسته ایم کنار بذاریم.

برای ما هم دعا کن مرد.
منم یه چله برداشتم تا محرم.
دعا کن از پسش بربیام.
پاسخ:
انشالله که از پسش بر میایید. التماس دعا
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۱ صـــا لــحـــه
چه خوب گفتید
بلکه منم یه چله زیارت عاشورا بگیرم. حالا عیب نداره اگر دوم محرم تموم بشه!
برگشتید بهتون می‌گم که موفق شدم یا نه!
پاسخ:
حتما بگید که موفق شدید یا نه؟
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۳ صـــا لــحـــه
چه خوب گفتید
بلکه منم یه چله زیارت عاشورا بگیرم. حالا عیب نداره اگر دوم محرم تموم بشه!
برگشتید بهتون می‌گم که موفق شدم یا نه!
پاسخ:
جویای حالتونم
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۳ صـــا لــحـــه
چه خوب گفتید
بلکه منم یه چله زیارت عاشورا بگیرم. حالا عیب نداره اگر دوم محرم تموم بشه!
برگشتید بهتون می‌گم که موفق شدم یا نه!
پاسخ:
عه
چه سخت
براتون آرزوی موفقیت می‌کنم
پاسخ:
ممنونم نسرینِ عزیز
من دیگه به حدی از معنویت رسیدم که چهل سال هم میتونم توی وبلاگم چیزی ننویسم نمیدونم چرا به من ایمان نمیارید :))
+ شما هم البته این چله تون به قصد قربت باشه میتونین... :)
پاسخ:
نبودنم تو وبلاگ اصلا مسئله ی من نبود..... هدف بزرگتری داشتم :D
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۲ روناک رخساری
مگه اینجا چشه که برای چله باید ترکش کنید؟
پاسخ:
اینجا چیزیش نبود من چیزیم بود
چقد در حال نبودنید
پاسخ:
:))
سلام داداش مهدی ...
جات خالیه
ولی خدا قوت :)
پاسخ:
سلام
عزیزی
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۵ جناب منزوی
سلام اخوی
ان شاءالله حاجت روا بشی
من که دیر به دیر میام بیان :)
منتظرت می مونیم :)
پاسخ:
سلام شما هم عزیزی
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۶ جناب منزوی
نمیدونم لایک کنم یا دیس لایک :)
پاسخ:
:))
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۴ دچارِ فیش‌نگار
فاتحه :)
چند روز شد؟ :(
پاسخ:
درد:))
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۶ دختـرِ بی بی
عجب اراده پولادینی...
پاسخ:
خودمم باورم نشده هنوز

حاجی من موندم روزارو چیکار میکنی(:

 

پاسخ:
به کارام میرسیدم:))

هروقت درمورد چله نشینی میشنوم یاد فرقه ها میافتم. :))

در پناه خدا 

پاسخ:
:))

خلاصه که تولدت مبارک.مرسی از دلفین خوار اعظم که تو پستش سالروز مقدستون رو اعلامید!

ینی الان داری چیکار میکنی... هوم... چقد پست پس کله اماده کردی واسه رگباری فرستادن یعنی... هوم...

پاسخ:
26 مرداد؟ من تولدم بیست تیره

دلمون واسه میرزا مهدیه :دی فعله گری تنگ شده

 

التماس دعا داریم.

پاسخ:
بیخود:))

سلام حاجی!

دو روز دیگه میبینیمت.

پاسخ:
شد 9 روز دیگه:))

مشت میرزا خیلی جات توو بیان خالیه. اول محرم هم که اومد بیاین دیگه...

 

پاسخ:
:) خیلی عزیزی

ترک وب نوشتن سخت بود یا اون جوری که گفتم راحت؟ 

پاسخ:
بهش توجهی نداشتم راستش....
اومدم کاشون

چرا نمیایی پس؟به بی وفائی به نوشتن عادت کردی؟

هستی ولی نیستیا

کجایی برادر

آقا حیف بود تا عاشورا این ۴۰ رو ادامه می‌دادید !

بازگشت پبروزمنداتون رو الان تبریک بگیم یا هنوز زوده؟؟ 

دلتنگتون شده بودم شدید... مخصوصا که یه فرد ناشناس به طور عجیبی شبیه شما کامنت میذاشت :))

پاسخ:
من نبودم.
ممنونم. تو خوبی؟ شوهر نکردی هنوز؟ :))

خوب که خوبم ولی نه خیلی...

شوهر؟! هست مگه؟! :))

پاسخ:
گفتم که یه دونه بود تموم شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی