یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

خُرخُر

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ

میگه: خوش‌بحالت خانمت خیلی خوبه

میگم: آره فقط یه اخلاق خیلی بدی داره که به سختی دارم تو این ده سال تحملش میکنم 

میگه: چیه؟

میگم: لااقل شبی دوبار تو اوج خواب بیدارم میکنه میگه داری خروپف میکنی. انگار خودم نمیدونم

موافقین ۱۷ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۲
میرزا مهدی

خواب

همسر

نظرات  (۱۳)

۰۲ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۱۶ محسن رحمانی

سلام 

خوب میرزا حق داره بنده خدا صدای خر خر آزار دهندست .

ولی خوب تو عم حق داری دیگه وسط خواب ناز و تو اوج خواب از. خواب بیدارت کنن بده . 

پاسخ:
سلام
اصلا مَردی که خُرخُر نکنه مَرد نیست که :))

باز خوبه فقط بیدارتون میکنه :))))

برین روزی هزار بار خدا رو شکر کنین :)))

یاد کار/عمل زن داداشم و داداشم و خروپف هاش افتادم :)))))

 

+

سلام 

 

پاسخ:
سلام:))
من نمیدونم چرا خانمها به خروپف شوهراشون عادت نمیکنن. خُرخُره دیگه. چیه مگه؟
۰۲ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۲۰ یک مسلمان ...

خر و پفتم قشنگه :)

پاسخ:
نکن این کار رو با من :))

سلام

بعضیا واقعا به صدا حساسن...

ایشونم بنده خدا با این صدا بی‌خواب میشه دیگه، به هم در :)

پاسخ:
سلام
دارم یه تزی میدم دوتامون خُرخُر کنیم که موقع خواب دورهمی صاحب خونه رو عاصی کنیم :))

وای یعنی ده ساله حداقل دوبار همسرتون با صدای خروپف شما بیدار شده

صبر ایوب دارن ولا

من اگه بودم حتما یه بالشت میذاشتم روی صورت طرف مقابل که به احتمال زیاد خفه می‌شد و جان بجان آفرین تسلیم می‌کرد یا اینکه 

نه دیگه راه حل دیگه راه به ذهنم نمی‌رسه.

پاسخ:
نه حالا ده سال. وسطاش یه دو سالی مریض بودم خُرخُر نمیکردم :))
ایشون که الگوی ایوب بودن در صبر و بردباری.
من خودمم بودم همین کار رو میکردم. به نظر من کسی که نذاره با خُرخُرهاش بخوابم رو باید کُشت ولی کسی که نذاره به خاطر خُرخُر هام بخوابم هم .... چه خبر؟ :))

@

فائزه خانوم

سلام 

راه  حل دوم اینکه شما تو اتاق خودتون بخوابید طرفی که خروپف میکنه تو اتاق  بعدی یا هال :))

از راهکارهای زن داداشم :)))

 

 

+

با گفتن حرفتون یاد یه خاطره قدیمی افتادم .

که خب در این فضا نمیتونم بگم شاید بعدا تو وبلاگم نوشتمش شایدم ننوشتم.

 

پاسخ:
الان باید شبیه جارچی ها جار بزنم «بازگشت واران» یا مثلا«واران بازمیگردد» 
همیشه شاد باشید

یکی از راه های قطع کردن خر و پف بدون بیدار کردن، اینه که جلو بینی طرف چیز بودار بگیری، هر چی شدید‌تر باشه بویش بهتر و کاری تر البته باید خوب نزدیک بینی باشه، مثلا شیشه‌ی عطر تیز و یا هر چیز دیگه...

یکبار در مسافرت از خر و پف یکی از همراهان به همین روش راحت شدیم؛ البته چون عطر همراه‌مان نبود، یکی از دوستان از جوراب استفاده کرد :)

پاسخ:
:)) خدا اموات شما رو رحمت کنه مادربزرگم هم خیلی خروپف میکرد. ما از جوراب به یه شکل دیگه ای بهره میبردیم. گوله میکردیم پرت میکردیم سمتش. خدا بیامرز از ترس از خواب میپرید و زیر لب کلی چیز میز نثارمون میکرد. ولی خوبیش این بود تا دو سه ساعت مسئله حل شده محسوب میشد :)
۰۲ اسفند ۰۱ ، ۱۵:۱۵ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

ماهم داریم ازین بساطا (آیکون دستی که محکم میخوره تو پیشونی!) 

پاسخ:
بیچاره آقات :))
۰۲ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۵۴ زری シ‌‌‌

اصولا باید جدا بخوابین /:

پاسخ:
خوب چون جدا میخوابیم دو بار صدا  میزنه دیگه :|
:))

مامان من خروپف میکنه خیلی از وقتی من یادم میاد همین جوری بود چندبارم دکتر رفت دارو مصرف کرد ولی فایده نداشت

تنها وقتی که بالشش کمی بلند و سفت باشه بهتره ، برادر بزرگم توخواب حرف میزنه گاهی حساب کتاب میکنه وقتی هم حساب کتاباش باهم نمیخونه دادمیزنه! برادر کوچیکه تو تاریکی نمیخوابه و یه لامپ روشن میزاره  جالب این جاست من هروقت جایی هستم  که شرایط نرماله و سکوت محضه خوابم نمیبره!

انگار عادت کردم حس میکنم یه چیزی کمه و به سختی خوابم میبره 

:)

پاسخ:
برات ناراحت شدم. :)) منم یه عمو داشتم وقتی خوابش میبرد و ما به احترامش تلویزیون رو خاموش میکردیم میگفت نکنید. روشن کنید اینطوری خوابم نمیبره.
فکر میکنم آدمهایی که دلمشغولیشون زیاده، مثل خود شما، و قتی سکوت باشه به جای اینکه بخوابی، فکر میکنید. ام سر و صدا باعث میشه از فکر خودتون بیاید بیرون بالاخره از خستگی خوابتون ببره.
عموم میگفت وقتی دری وری های تلویزیون رو گوش میدم، و چون چشمام بسته ست و کمتر متوجه وقایع میشم، ترجیح میدم بهش فکر نکنم. همین بهش فکر نکردنه و سر و صداش، باعث میشه به خودمم فکر نکنم و خوابم میبره.
و...

می تونید از بالش های مخصوص استفاده کنید مشکل خر و پف رو حل می کنه تا حدود زیادی. 

البته من که عادت دارم به خر و پف همسرم چون مجرد بودم شبی هزار بار از خواب می پریدم. گاهی بابام به خاطر شغلش خواب می دید گرگ بهش حمله کرده و داد زدنش تو خواب کم و بیش شبیه جیغ کشیدن بود. و مادرم که خر و پف هاش وحشتناک بود و به خیال حمله تشنج گاهی ده بار تو شب بیدار می شدم. 

پاسخ:
خدا حفظشون کنه این دو بزرگوار رو .
آره حتما به خاطر بالشته چون یه کم زیر سرَم پایین میره بوقم فعال میشه. )
۰۸ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۳۵ بهارنارنج :)

من این چند وقت که درگیر آلرژی بودم خواب نداشتم بعد به همسر میگفتم این شبا که من خواب نداشتم توام خروپف میکردی منم کلافه از خارش میخواستم بالشت بکوبم تو صورتت، بعد همسر گفتلابد همیشه خرچپف میکنم ولی باقی شبارو خودت مثل خرس گریزلی خوابی و متوجه نمیشی😅

پاسخ:
:)) من حرفی ندارم:))
۱۲ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۴۴ مردی بنام شقایق ...

سلام

 

 

 

آخ آخ حاجی منم همین مشکلو دارم

دیگه کم کم دارم به طلاق فکر میکنم

ینی چی که آدمو بیدار میکنن نصف شب!


خب من چیکارم که تو خواب بیدارم میکنی

 

پاسخ:
علیک سلام
به این گزینه فکر نکرده بودم. میگن آدما باید مشکلاتشون رو مطرح کننا. بلکه یکی یه راه کار خوب بده./ دَم شما گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی