یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸ ق.ظ

میگه: «عَیی... دستکشم خونی شد. حالم به هم خورد» یهو زد زیر گریه

میگم: «خوب چرا دستکش دستت کردی که خونی بشه؟»

میگه: «خوب اگر دستکش دستم نمیکردم که دستم خونی میشد. »

میگم: «خوب اگر دستت خونی میشد چی میشد؟»

میگه: «عَیی... حالم به هم خورد.»

میگم: «اگر به من بگی چرا دستکش دستت کردی بهت جایزه میدم.»

فکر میکنه و میگه: «برای اینکه دستم خونی نشه.»

میگه: «مگه میدونستی دستت قرار خونی بشه که دستکش دستت کردی؟»

میگه: «آره دیگه. وقتی ماهی پاک میکنیم دستمون خونی میشه دیگه.»

میگم: «پس یعنی وقتی مطمئنی قراره خونی بشی، دستکش دستت میکنی، درسته؟ برای اینکه اون خون به دست خودت نخوره . آره؟»

کلی فکر کرد تا بفهمه چی گفتم. انگار چند بار با خودش مرور کرده باشه، میگه: «آره. مثل پیشبندم که میبندم تا لباسم کثیف نشه.» 

میگم: «آفرین. حالا پیشبندت وقتی کثیف میشه گریه میکنی؟»

میگه: «آره.» یه جور هم دستش رو بالاگرفته که به بدنش نخوره

میگم:«خوب تو که قراره گریه کنی، دیگه چرا پیشبند میبندی یا دستکش دستت میکنی؟»

نگاه حق به جانبی به من میندازه و مثل آدم بزرگا دستش رو میزنه به کمرش و میگه: «نکنه میخوای دستم خونی بشه؟»

میگم: «الان لباست هم خونی شد که»  میخندم 

دستش رو از کمرش بر میداره و جیغ میکشه و با جفت کف دستِ خونیش میکوبه تو سرِ من و میگه: «همش تقصیر توئه». با صدای بلند میگه «مامــــان» و میره

میگم: «بیا اینجا ببینم پدر سوخته.»

میگه: «خودتی» گریه و فرار میکنه.



نظرات  (۱۰)

۰۷ دی ۰۱ ، ۱۲:۰۲ یک مسلمان ...

:))

 

به این نمی گن مطلب آبکی! به این میگن زندگی! :)

الحمدلله.

پاسخ:
:))
آره واقعا. عینِ زندگیه.

سلام

من کار ساده‌تر رو‌ انجام می‌دم، پاک کردن ماهی گردن همسرمه :))

نه تنها دستم و دستکشم و ... خونی نمیشه، اون بوی بدشم لازم نیست تحمل کنم! 

 

خیلی جالب دقت می‌کنید تو رفتار آدم‌ها... :)

 

پاسخ:
سلام
یه تشک‌چه کوچولو داریم برای زیر سینک ظرفشویی، اون هم فقط مواقعی که من ظرف میشورم:))
چند روز پیش همسر یه نموره خشمگین شد و گفت کل تشکچه رو خیس کردی. گفتم خوب برای چی گذاشتیش اینجا که خیس بشه؟
یه کم چپ‌چپ نگام کرد و گفت: که فرش خیس نشه.
گفتم خوب پس خدا رو شکر کن که فرش خیس نشد. چون درهر صورت این آبها باید اینجا میریخت.(بعد خیلی مسخره مثل آخر سریالهای ایرانی، به هم خنیدیم)
خیلی فلسفه توشه ها...
۰۷ دی ۰۱ ، ۱۳:۱۷ شارمین امیریان

سلام.

همه‌ی این‌ها رو گفتید که بگید تو خونه ظرف می‌شورید؟! 😂

پاسخ:
سلام همیشه به هوش و ذکاوت خواننده‌های باهوشی که همراهیم میکنن، غبطه خوردم😃

بارک الله فاطمه جان...

منم برم یه تشکچه بگذارم

فقط باید حاجی رو عادت بدم به پیشبند، که لباسشم خیس نشه :)

 

پاسخ:
نه دیگه. یا تشکچه یا پیشبند...

واویلا 

کی هست این فسقل خان؟

 

 

اینجا ماهی فروشی ها خودشون تکه تکه میکنن و پاک می کنن

پاسخ:
نوه صاحب‌خونه که خیلی هم با هم دوستیم.
اون مال افرادیه که ماهی رو میخرن. ما ماهیگیری میکنیم
۰۷ دی ۰۱ ، ۱۴:۰۷ سُکَیت کاتب

یاد مکالماتم با یک وسواسی افتادم

بهش میگم چرا روزی سه بار کیف حرزت رو میشوری؟

میگه چون سرم خونی شده و شوره‌های خونیش می‌ریزه و کیف رو خونی می‌کنه 

میگم مطمئنی شوره‌ها اولا خونی هستند، دوما وقتی پایین می‌ریزند کیف رو خونی می‌کنند؟ میگم مطابق شرع حرامه و نیازی نیست وقتی اطمینان نداری.

میگه میدونم ولی اگر نشورم اضطراب می‌گیرم :(

پاسخ:
لامصب این وسواس چه ها که نمیکنه

عالی بود :)) ماهی پاک کردن کار سختیه 

پاسخ:
:)))
حدودا ده سال پیش برای اولین بار ماهی پاک کردم. مادر همسر که خدا رحمتشون که و از درد دست رنج میبردن، از من خواستن براشون دوتا ماهی سفید بزرگی که خریده بودند رو پاک کنم. منم که تازه دوماد بودم خجالت کشیدم بگم بلد نیستم. سرتونو درد نیارم بلایی سر دوتا ماهی آوردم که نگو. شما فکر کن این دوتا ماهی شده بودن مثل چی بگم؟ هیچی نمیتونم درموردش بگم. انقدر آش و لاش و جر واجر شده بودن که بنده خدا همه رو ریخت تو نایلون و گفت ببرید خودتون بخورید 🤣🤦‍♂️🤦‍♂️

جالب بود...

+ اینقدر کوچیکه و ماهی پاک میکنه؟!

پاسخ:
دستمالی میکنه
۰۷ دی ۰۱ ، ۱۵:۵۲ محمد هادی بیات

سلام آقا میرزا جان.

یاد اون مطلبتون افتادم اوایل کرونا.

در مورد دستکشی شدن بود فکر کنم :))

خیلی باهاش خندیدم.

ممنون.

پاسخ:
سلام عزیز دلم!
باعث شدی بشینیم با همسر دوباره بخونیمش. ثواب لبخندی که آخر شبی رو لبمون نشست، برای شما

واااااای جدی؟ 😍😍

چه جذاب 

فکر کنم باید خیلی حوصله داشته باشید ماهی بگیرید ولی خیلی جذابه به نظرم 🤩

پاسخ:
بله بله. عالیه. امتحان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی