یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

و بالاخره کُرونا مرا هم گرفتار کرد

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ

رفتم مطب پزشک برای اینکه قرصم که فقط برای سه وعده باقی مونده رو تو دفترچه بنویسه. نگهبان میگه تعطیله تا بعد از عید.

هر پزشک متخصص و فوق تخصصی که در این زمینه میشناختم رفتم. همه تعطیل بودن. نمیشه این قرص رو آزاد خرید. باید پزشک متخصص یا فوق تخصص بنویسیه تا بیمه تأیید کنه.

با هزار بدبختی یه پزشک پیدا کردم. زنگ زدم رفتم در خونه ش. با مهر و دستکش و ماسک اومد و یه لبخندی زد و دفترچه رو گذاشت رو کاپوت یه ماشینی اومد برام بنویسه که گفت دفترچه ت تاریخ نداره که. گفتم یه روز گذشته. گفت باید تاریخ داشته باشه.

گفتم آخه دکتر...

همونطوری لبخند زد و گفت هر وقت تاریخ زدی بیا من برات مینویسم.

رفتم دفترِ بیمه. تعطیله.

میرم پیشخوان دولت، میگه مصوب کردن همه دفترچه ها تا پایان اردیبهشت بازه.

گفتم یعنی چی که بازه؟ 

میگه یعنی اعتبار داره

میگم خوب پزشک نمینویسه.

گفت برو پیش پزشک خانواده ت مینویسه

میگم دارو تخصصیه.

گفت تو این مملکت چی تخصصیه که داروی تو باشه؟ 

:|

رفتم پزشک خانواده. نگاه میکنه میگه تاریخ نداره که.

میگم شما بنویس تاریخ دو سه روز قبل رو بزن.

با هزار بدبختی برام نوشت.

رفتم داروخونه میگه اینو باید متخصص برات بنویسه. گفتم همه جا تعطیله خوب. چه کنم؟

گفت تاریخ هم که نداری؟

گفتمالان چه کنم؟

ماسکش رو روصورتش جابجا کرد و گفت آزاد بگیر. گفتم چشم. حتما. خدافظ شما

کرونا نگرفته، گرفتار ارتعاشاتش شدم


نظرات  (۲۶)

وطنم پاره تنم..

تدبیر و درایت شُره میکنه.!

مشکل لاینحلی نبوده هاااا

پاسخ:
حتما یه راه حلی هست... مطمئنم. شما میدونی؟
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۱۶ شارمین امیریان

سلام.

اون شنبه ای که همه چیز به روال عادی برمیگرده کدومه پس؟!😐

پاسخ:
سلام
شنبه 9 مرداد 1400
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۱۷ آقای مهربان

سلام

گرفتار شدیما ...

یه دوستی می گفت:

 

چقدر ازت ترسیدیم کرونا ...

چقدر ازت نترسیدیم گناه ...

پاسخ:
سلام
آره واقعاً

یه کاری می‌کنن آدم دلش می‌خواد بره همون کرونا رو بگیره :|

پاسخ:
:)))

آخه این عنوان تیتره ؟!:|

ترسیدیم خب :|:/

 

 

 

+

سلام 

پس چی میگن که دفترچه ها تا پایان فروردین/ اردیبهشت ۹۹ تمدید اعتبارن :|

 

 

 

++

دکتر داروخانه هم کرونا میگیره شک نکنید :|

چرا اینکه ماسک رو جابجا نموده و رو صورتش میزان مثلا !!

 

 

 

 

پاسخ:
سلام. تیترش خبیثانه بود:))

والا تو شرایط فعلی موظفن به تاریخ دفترچه توجه نکن.

و یه راه دیگه رو هم که خصوصی ارسال کردم براتون. :)

خدا سلامتی بده انشاءالله.

پاسخ:
سپاس سپاس

ای آقا چرا مریض شدی اصلا؟ کی به شما حق داده بیمار بشی که قرص بخواد؟ 

پاسخ:
حواسم نبود دستم خط خورد. ببخشیدD:
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۳۹ chefft.blog.ir 💞💕

هی روزگار

دیروز تو اخبار اومدن گفتن رئیس دانشگاه مسیح دانشوری داروی کرونا رو کشف کرده و فرستاده مرحله تحقیقات، امروز اومدن میگن به شایعات فضای مجازی توجه نکنین و داروی کرونا تولید نشده،

 

دفترچه و کارت بانکی و معاینه فنی و فیش آب و برق و همه چی تا اخر فروردین حله

پاسخ:
گاهی میگیم یه عده خدا نشناس دارن سیاه نمایی میکنن بعد میگیم نه بابا حالا یه دکتر خطا کرده دیگه بعد میبینی کلا یه مجموعه پزشکی و یه ساختمون کلا تعطیلن و بعد میگن چندین میلیون ماسک تولید شده و بعد میبینی هیچ ماسکی نیست و ...خدا به داد برسه....
انشالله همه چی همونی باشه که میگن...

مامان من همیشه یه بیست روز   مونده به قرصاش تموم بشه  میره  دوباره به دکترش میگه براش بنویسه  بعد به من میگه این اصول زندگیه هیچ چیز رو نذار تا ذره اخرش تموم بشه بعد بخوای بری دنبالش  همیشه یه قدم از زندگیت جلو باشه :))))

 

پاسخ:
مامانتون گل گفته.
من فکر میکردم دوتا قوطی دیگه دارم. اینطوری برا خودم نشونه میذارم که هر قوطی ای که شروع میکنم، پاکتش رو میندازم دور و با تعداد پاکتهای باقیمونده میفهمم چقدر دارم.
قوطی ها هم تموم میشه میندازم قاطی همونا. چون خیلی خوبن و به درد همه چی میخورن.
نمیدونم کجا از دستم در رفته بود و دو تا از پاکتا رو ننداخته بودم دور و فکر میکردم پُرنD:

۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۴۴ فاطمه حسینی

اقا ما قلبمون اومد تو دهنمون /:

پاسخ:
گفتن نخورین. قلب و دل و جگر و .... . برو تُف کن:))

مامان بزرگ منم همیشه قوطی قرصاش رو نگه میداشت بعد ادویه و هل و دارچین اینا میریخت داخلش به جای جا ادویه ای استفاده میکرد

بعدم ما اگه یه موقع خونش رو تمیز میکردیم اینا رو دور مینداختیم بهمون فحش میداد  که اینا حیفه شماها چرا نمیفهمید

پاسخ:
:)) مادربزرگا :)
منم راستش هیچ چیزی رو دور نمیریزم به جز پاکتها و کاغذها

اینا یه چی تو تلویزیون میگن تا بیان عمل کنن حداقل سه چهار ماه طول میکشه... اما خدا نکنه چیزی رو تو تلویزیون نگن... صبح بیدار میشی میبینی شبانه اجرا شده (مدیونین فک کنین گرون شدن بنزین رو میگم!) :))

پاسخ:
مدیونی اگر فکر کنی ما فکر کردیم داری راجع به بنزین حرف میزنی
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۵۲ دچارِ فیش‌نگار

مردم آزار

پاسخ:
بشمار :))

حالتون بد نباشه میرزا

دعا می کنم هیچ وقت نیاز به دوا و دکتر پیدا نکنی

پاسخ:
ممنونم. همینطور شما..:)
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۲۱ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

الان هممون بیشتر گرفتار ارتعاشات کروناییم تا خودش!

پاسخ:
کرونا یه خوبی ای که داره دستش روئه(رو است)(پشت و رو نیست)
شیله پیله نداره. گفت میکُشم. کُشت.
کاش یه کم صداقت یاد بگیریم ازشWoooow باز هم از اون جملات قصار گفتم:)))
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۱۶ ماهور بانو

تو مملکت ما هر کی برای خودش حرف میزنه و هیچ حرفی سندیت و لزوم اجرا نداره..

بمیرن..

یک عدد شهروند عصبانی.

 

حالا خریدین🙈

پاسخ:
نه نخریدم:)).
حرص نخورین...

۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۲۷ رحیم فلاحتی

ای خه دا ! 

تا درگیر این مسائل نشویم در خیال مون هم نمی گنجه یک عده با چه مشکلاتی تو این روزها مواجه شدن .

 

پاسخ:
خدا نیاره برای کسی...
ولی انگار داره میاره:|

سلام

اولا این چه مدل تیتر زدنه! آیکون عصبانی!!!!

باید حواسمون به این دکترایی باشه که وقتی یه عده از همکاراشون از جونشون می گذرن و وایسادن پای کار مریضا و شبانه روزی دارن خدمت می کنند، اینا قایم شدن تو لونه هاشون و از دادن کمترین خدماتی دریغ می کنند...

پاسخ:
سلامD:
امروز هرچی گشتم تو بابلسر متخصص گوارش پیدا نکردم

گرفتاری شدیما

پاسخ:
آره به قرآن

آخه مرد حسابی اول‌ش خیلی ناراحت شدم. از کارها دیگه با منِ پیرمرد نکن. :()

پاسخ:
ای بابا! ای بابا! شرمندهD:

بعد فقط می گن معلما تعطیلن. معلمایی که الانم که مدرسه نمی رن مجبورن تو خونه تولید محتوا کنن با این سیستمهای خفن و پیشرفته و دردسترس و بدون فیلت. ر و پرسرعت و ارزون! تا مبادا چرخ های مملکت از حرکت وایسه!

آدم چی می تونه بگه جز اینکه بشینه تماشا کنه ببینه آخرش چی میشه.

پاسخ:
خدا به دادمون برسه....
خدا به دادتون برسه..

حقوقتون زیاد شداD:

@ میس واو 

خواهرم دانشگاهش تعطیل شده 

از کل درسها فقط یک استاد داره مجازی براشون تدریس می کنه! یک استاد دیگه هم پاورپوینت داده 

بقیه هم لالا

لالا می فهمی چیه؟ دلم آتیش گرفت واسه معلما! هم آماده ان که یه چیزی بپرونن به خدا، که ما اِلیم ما بِلیم :/

پوف

یه متن بلند بالا در مورد ماجراهای حقوق معلما و اضافه شدنش صبح تایپ کردم، همین که ارسالو زدم نتم تموم شد(: قسمت نبود ثبت شه ولی کلا ۸۰ درصد اخباری که از تی وی می شنوید رو باور نکنید یا صرفا در حد حرفه یا کذبه محضه، یا فقط یه برش از بخش قشنگ ماجراست.

پاسخ:
شاید باورتون نشه ولی من صد درصدش رو باور نمیکنم.
نگران نباشید مطمئنیم که اونی که گفتن، واقعیت نداره. خودم سه تا رفیق دارم که معلم هستن. قبل از شما به ایشون تبریک گفتم و قبل از شما هم ایشون حرف شما رو به من زدن :)

خانم پا ییز! سلامت و شاد باشید(:

پاسخ:
:)

سلام چه دارویی میخواستید؟

شاید من داشته باشم

پاسخ:
سلام... مزالازین. تهیه کردم... ممنونم. :)
درود بر مهربانان عالم

من دو بسته مزالازین 500دارم

تاریخ تولیدش۲۰۱۹ست انقضا نزده روش

مصرف نمیکنم اگر خواستید ادرس بدید براتون پست کنم

 

پاسخ:
چقدر خوب... انشاالله دیگه لازمتون نشه:)
چشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی