یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

عکس 1

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

هیمنطوری بی‌کاریم بنشینیم یک تعداد از عکس‌های مرا ببینیم (جمله رو!!!)


تمامی عکسها در باشگاه عکاسان جوان با تاریخ و عنوان و نام بنده ثبت گردیده است. (حالا مثلا چه تحفه هایی هستن) 

نظرات  (۴۴)

بیگ لایک.
دست عکاسش درد نکنه بابت ثبت این عکس های زیبا.
پاسخ:
فارسی را پاس بدار باید بگی: گُنده موافقم. یا گُنده پسندیدم. :))
"خرس پسند" شد! خوبه؟
پاسخ:
:)) زنگ بزنم از حداد بپرسم
دماغتون ظاهرا خوب شده!
پاسخ:
مال دو سال پیشه
واقعا خرس پسند شدم

انصفا همه ش واسه خودته؟؟

عالی بود

من که لذت بردم بارها نگاشون کردم ...

از همه قشنگ تر به چشم من، دم اسبه بود و اون زنگ در!


و البته آخریه که صاحابش بوده، عکاس محبوب و مردمی عباس قادری ببخشید میرزا مهدی مردد!
پاسخ:
عباس قادری:))
منم اون دم اسبو خیلی دوستش دارم
واوو چه عکسایییی
شغلتون خیلی خفنه،عشق میکنه آدم با عکاسی:)

پاسخ:
آرزوم بود همیشه یه عکاس خوب باشم. الان در حال یادگرفتنم.
دستمریزاد
هنرمند کی بودین شما:)
@مضراب
در زبان فارسی خر پسوند بزرگیه
خرمگس، خرشانس، خرمهره، و. ..  
پاسخ:
چاکریم.
مضراب نه اینکه به اصفهون نزدیکه، همون خر گفته. آخرش "سین" گذاشته. خرِس:))
مگسه نفله شده بوده از قبل یا داره ژیمناستیک کار میکنه؟ :)
پاسخ:
پشت ویترین مغازم رو یه تیکه روزنامه همینطوری جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۱ رحیم فلاحتی
درود !

ممنونم که این عکس های زیبا رو به اشتراک گذاشتید .
پاسخ:
درس پس میدم استاد! جسارت کردم.
فقط اون اسب و مداح خخخ
پاسخ:
آره اسبه. مداح نیست. یکی از خواننده های صاحب سبکِ مازندرانه
بقول بقیه خرس پسند شد:)

اون آخری هم که خودتونید دیگه،نه؟:)
پاسخ:
آره به حول قوه الهی. 
خوشحالم
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۹ بهارنارنج :)
دروووود!
پاسخ:
ببخشید برا شما تکراری بود:D
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۹ بهارنارنج :)
دروووود!
پاسخ:
عه:|
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۰ شارمین امیریان
وااااااو که می تونیم بگیم؟ یا همون خرس پسند فقط؟! 😅

خیلی خوب بود واقعا. لذت بردم.
پاسخ:
قابلی نداشت. واااو مشکلی نداره WoooWنگو
«شما یک عکس را نمی گیرید، آن را می سازید.» 
#انسل آدامز (Ansel Adams)
 

واقعااااا عالی بود :)
عالی چیه ؟! 
زیبا بود 👏👏
میرزا خیلی ممنونم
پاسخ:
خوشحالم که مورد پسند بود. ممنون از شما و انسل آدامز
ما هیچ ... ما نگاه .‌‌..

خرس پسند و خر کیف شدیم استاد...

امضا نمیدین؟
پاسخ:
ای بابا چوب‌کاری میکنید. امضا چیه؟:))
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۱ امید شمس آذر
همه شون بیستن. نمایشگاه زدین؟
پاسخ:
ممنون. یه نمایشگاه موضوعی داشتم به اسم نارنجی.
24 قطعه عکسه از بیست و چهار ساعتِ کارِ کارگران زحمتکشِ شهرداری. 
نمایشگاه های گروهی هم شرکت میکنم. ولی باز هم بر میگردم به تیتر وبلاگم که: "خوب.که چی؟" :)
سلام 
اون  آخریه هم تو همون باشگاه ثبت شده؟ :) 
پاسخ:
سلام . نه کوهسنگیه.
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۳ دچارِ فیش‌نگار
بزرگتر از سنت میزنی :)
پاسخ:
با شعور تر حتی:D 
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

همشون قشنگ بودن

خصوصا آخریه :)))
پاسخ:
سلام شما خیلی لطف دارین
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۸ دچارِ فیش‌نگار
عکسا به نظرم حرفه ای بودن
پس من نمیتونم نظر بدم :)

اون اف افه عالی بود
پاسخ:
اینطوریا هم نیست مرتضا. خیلی مونده تا حرفه ای شدن
فقط اون آسمونو پرنده کوچولوش :)

+خیلی خوشگلن
پاسخ:
مثلا خواستم مینی مال باشه
جای شباهنگ خالیه بیاد بزنه پس کله امD:
پاسخ:
نمیشناسمشون
موگُما! او چغوکه!!! یَ "خوب که چی" خاصی تو چشاش نوج مِزنه هاااااااا -_- ایطو نیست؟
پاسخ:
چغوک؟ جوجه پرستو؟ انگار میخواد منو بخوره:))
درگوشی:
 اون دم اسب، حقیر رو یاد یه جمله حکیمانه!!!انداخت مربوط به دخترایی که موهاشونو دم اسبی میبندن!
من عکس مگسه رو دوسسس:)
پاسخ:
اسبه رو چندتا جشنواره فرستادم. رد شد
عکس اخری
او آقاهه :D تو کوهسنگی خودمان واستاده یا کوهسنگی خودشان؟! :||
اصلا کوهسنگی واس ماس ولاغیر حرفیم نباشه :|
پاسخ:
کوه‌ سنگیِ  خودتانه. اون آقاهه هم منم:|
پیرو پاسخ کامنت مضراب،
شما شمارهٔ حدادو دارین مگه؟
پاسخ:
نه ولی گفتم شاید بشه از شما گرفت:D خوش تشریف آوردید
ما تلفنی نمی‌پرسیم سؤالامونو. هر موقع سؤال داشته باشیم یه قراری می‌ذاریم، می‌ریم دفتر کارشون یه چایی می‌خوریم و یه کم حرف می‌زنیم و سؤالمونم یادمون میره بپرسیم :))

دوستان بهم گفتن اینجا ذکر خیرم بوده، گفتم بیام ببینم چه خبره :)
پاسخ:
دوستان خیلی لطف دارن هم به من هم به شما.
به هر حال اینجا رو نورانی کردید. 
نورتون مستدام:)
قشنگ بودن.
مخصوصن اون پشهه.که مرده بود؟
پاسخ:
مگس بود:|
مچکرم. 
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۳۴ فرشته ی روی زمین
خیلی قشنگ بودن ، واقعا لذت بردم...
اون مگسه هم جالب و زیبا بود : )
مستدام باشید...
پاسخ:
نوش جان. زنده باشید
ما که تخصصی بررسی نمیکنیم
شاید حق دارن (مثلا...)
پاسخ:
حتما حق دارن
اِ... آره خودشه کوهسنگیه :) اونجا اول پله هاشه :) 
پاسخ:
خسته نباشی:D
جدی اون اسبه چی اش قشنگه؟ :| 
اون سگه رو کجا پیدا کردین؟ یعنی هر بار چشمم بهش میفته فکر می کنم خارجه! 
بیشترشون خیلی قشنگ بودن 
یعنی خیلی قشنگ :) فقط دقیقا همونایی که ازشون تو کامنتها تعریف شده رو خیلی خوشم نیومد! :))) خوب ما تخصصی نگاه نمی کنیم البته و نگاهمون سلیقه ایه 
من اون خونه هه بالای تپه رو عاشقشم ^___^
پاسخ:
سگه زمستونِ 94 تو بلندی های شهرستان آمله. همه جا رو برف گرفته بود و کل و اون برفها رو اون سگه.:D 
البته شاید باورت نشه ولی اون خونه ی بالای تپه در فاصله ی کمتر از یه کیلومتریِ همون سگه ست
بیشتر اون کوهسنگیه به چشم اومد تا اون آقاهه 😛
تازشم دفعه بعد بهشان بِگـِن یکم ای وَرتر واستَن، نمای کلی منظره رِ گرفتن 😐😑😒
پاسخ:
:)) هدف همسر همون کوهسنگیه بوده.
بذار یه خاطره تعریف کنم تو کامنت دونیم. یکی از خواننده های خیلی محبوبِ کشورمون که اصلا به نظر من نظیرش وجود نداره، اومد بابلسر کنسرت اجرا کنه.
کارو سپردن دست من و  چند تا دوربین و تجهیزات و نفرات و استرس و دغدغه و یه عالمه چیزای دیگه . اسپانسرِ برنامه که اونجا ایستاده بود صدام زد که بیا"س" اومد. در حین ورودش عکس بگیر.
منم سریع رفتم تو حیاط محوطه و دیدم تو ماشینشه و داره از دور میاد. شروع کردم به عکس گرفتن. "س" در حال نزدیک شدن."س" خیلی نزدیک تر میشود. "س" دنده را کم میکند. زرت و زرت عکس بیخود میگرفتم که دیدم تو ماشین یه جور بال بال میزنه انگار یه زنبور افتاده به جونشو دستشو تو هوا تکون میده.  اهمیتی ندادم. "س" در حال مگس پرانی...عکسمو میگرفتم. اومد پایین گفت مگه نمیگم عکس نگیرید؟ گفتم سلام استاد. گفت من مگه استاد شما هستم. مگه یه ساعته دست تکون نمیدم که عکس نگیر. گفتم مگه من از شما داشتم عکس میگرفتم. گفت پس از هوا عکس میگرفتی؟ گفتم نه از اون گربه حناییه که اونجا نشسته. میخواین نشونتون بدم؟ شانس آوردم نخواست.
همسر هم دقیقا داشت همین کارو میکرد. فقط من اشتباهی اونجا بودم.
چه عکس‌های قشنگی، چقدر اون ایفون و زنگه قشنگه :)
اون پیرمرده رو از کجا پیدا کردین اخه؟:))
دست و پنجه‌ات طلا میرزا :)
پاسخ:
مخلصیم. نشسته بود "روی سکوی کنار پنجره" {واج} ی مغازم "همه روز جای اونه"{واج}
۰۶ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۵ امیرحسین علیزاده
بسیار زیبا ، لذا بردم 
امکانش هست بفرمائید عکس ها با چه دوربینی ثبت شده است ؟ 
پاسخ:
لطفتون مستدام.
canon80D
با لنز 18-135

به جز عکس آخر که مالی نیست:))) بقیه عالی بودن .. حال کردم مرسییییی 
پاسخ:
اتفاقا "مال" همونه. نه پـَ میخوای منم از نوک ناخن و غوزک پام عکس بذارم؟:))

عالی بودن رفیق
من فکر میکردم اونایی که عکاسی دارن، عکس 3*4 و پاسپورتی میگیرن فقط! :) (البته که شوخی میکنم)
در کل بسیار لذت بردیم، فوق العاده عالی...
پاسخ:
مچکرم نظر لطفته.  من راستش سه الی چهار ساله که آتلیه دارم.:))
جذاب و دوست داشتنی
کلماتی که میتونم عکسهاتون رو باهاش توصیف کنم ایناست.


میگم هیمنطوری بی‌کاریم بنشینیم یکم عکاسی بهمون یاد بده

والا

من خیلی دوست دارم عکاسی یاد بگیرم و البته با همسری هر دوتایی یاد بگیریم (موضع همسری رو تا حالا نپرسیدم)
اما توی تراکم کارهام هیچ وقتی براش ندارم.

بیا برادری کن مجموعه دروس کوتاه و سریع بزار و به ما یاد بده
اصالا فقط به من تنها یاد بده و فابلها رو رمز گذاری کن :D

خب چی میشه
ذکات علم یاد دادنه

:ِD
پاسخ:
سلام چشم. از کجا شروع کنیم؟
سلام
به به، عکاس آخرین عکس عجب هنرمندیه... دست مریزاد
 بهش بگین :))) 
+کربلا که بودیم هی من از دوستم عکس می گرفتم می گفتم به به ببین چه عکسی گرفتم!! اونم بال بال میزد که  کیفیت دوربین گوشیم خوبه!!! 
حالا خودتون نتیجه بگیرین دیگه :))))
 
پاسخ:
سلام عکاسِ عکس آخری کارش عالیه....  اصلا هرچه دارم از اوست/. :D
التماس دعا. یادتون نره منو. 

وای چه شگفت انگیز

استاد میشه از ب بسم الله شروع کنید؟
استاد فقط اگه ممکنه یواش یواش درس بدید من برسم که باهاتون پیش بیام.
استاد میشه لطفا جای دورین عکاسی با موبایل رو شروع کنید. اخه دوربین خیلی گرون شده.

پیشاپیش ممنونم
پاسخ:
اینجا رو بخونید . {لینک} اگه سوالی داشتید بپرسید انشالله بلد باشم جواب بدم:)
جدی؟ اون سرسبزی و اون برف؟ چقدر جالب 
پاسخ:
کار خداست دیگه
زیبا هستند
پاسخ:
هرچی که خدا خلق کرده زیباست.:) ممنون از حضورتون
بعضی های واقعا زیبا بود . فقط یه واتر مارک بهتری بزن پایین عکسا ، یه فونت و طرح زیبا تری. 

پاسخ:
شما نظرت لطفتونه. البته این واتر مارک نیستا. 
خیلی هم عالی بودن. موفق باشی.
پاسخ:
مچکرم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی