یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

نخود سیاه

جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

امام صادق(ع): 《وقتی دیدید کسی به عیوب دیگران مشغول است و عیوب خود را فراموش کرده است، بدانید که گرفتار مکر خداوند شده است》وسائل الشیعه،جلد۱۵،ص ۲۹۲.

یعنی شاید  خدا نمیخواد طرف آدم بشه.حتما شنیدید میگن طرف رو دنبال نخود سیاه فرستادن. درسته؟ اما ندیدید. حالا ببینید. خدا اونو سرگرم عیوب دیگران کرده تا عیب های خودش رو نبینه تا آدم نشه. ببینید خدا چقدر ازش بیزاره. هرکس میخواد که خدا بخواهدش نباید نسبت به عیوب خود بی‌تفاوت باشه. از کتاب "رهایی از تکبر پنهان" علیرضا پناهیان ص۳۲.

سلام.🙂 اگه تونستید مطالعه کنید. کتاب عالی‌ایه....

مرغ هم موقتا ارزون شده برید بخرید فقط کیلویی ۵۷ هزار تومن.فقط.

نظرات  (۶)

سلام

حدیث رو‌که‌خوندم، داشتم تو ذهنم دنبال فامیل‌هایی که‌چنین اخلاقی دارن می‌گشتم و مذمتشون می‌کردم

یهو‌دیدم خودم هم دنبال عیب اونا افتادم، حواسم نیست به عیب‌های خودم!

 

+ خیلی وقته می‌خوام بخونمش، خیلی نیاز دارم

پاسخ:
سلام یه آن فکر کردم انقدر بزرگ شدم که به شما کتاب معرفی کنم. اما غافل از اینکه خودتون آشنایی داشتین و قصد داشتین بخونیدش... دوتا کتاب، یکی این و یکی هم چگونه نماز خوب بخوانیم رو از کتابخانه صحن حضرت عبدالعظیم خریداری کردم دو هفته پیش
۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۲:۳۱ محمد قاسم پور

خوش بحالتون. مرغم می‌خرید ؟ :)

پاسخ:
پس چی فکر کردید جناب قاسم‌پور. ما خیلی پولداریم . تازه یه بسته هم سنگدون خریدیم باهاش آبگوشت درست کنیم...🤫

من 

مامانم 

شوهرم 

پاسخ:
توضیح بیشتر بدید لطفا

یه سر بزنی وبلاگم می فهمی

آقا آقا.... 

شما که ماشاءالله خوندینش... 

شناخت و خرید کتاب که هنر نیست، وقتی نخونده باشی! 

 

+ اون نقطه‌چینها مقادیری کلمات بوق‌دار بود که بعلت عمومی بودن پیام‌هاسانسوریزه شد:)

پاسخ:
بله متوجه نقطه چینهاتون هستم :)))

خیلی لاکچری هستید شما که میتونید مرغ بخرید😅😅😅

پاسخ:
ریا نشه یه وقت :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی