یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

یک بوم و دو هوا

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ق.ظ

همسر میگه: اگر من مبتلا به کرونا شدم، منو رها کن و بذار به حال خودم بمیرم و تو برو پیِ سرنوشتت.

میگم اگه من مبتلا شدم چی؟

میگه: خوب خودتو زودتر برسون به یه بیمارستان تا خوب نشدی برنگرد.

در هر دو حالت خونه رو برای خودش خواسته/.

****

من رأی دادم ولی تو ستاد انتخاباتی اصلاً اثر انگشت نگرفتن ازمون. وقتی هم پرسیدیم کُدِ نماینده ها چرا جلو اسمشون نیست گفتن همون  اسم  نماینده کفایت میکنه.

همه جا همینطور بوده؟

***


موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳

نظرات  (۳۰)

۰۳ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۲۹ علی‌رضا گلرنگیان

سلام

منم اثر انگشت نذاشتم... تازه رأی اولی هم بودم :)

در عوض، یه دستگاه شبیه اسکنر داشتن که احتمالا کار اثر انگشت رو انجام میداده.

اما کاندیدای ما کد داشت... 

پاسخ:
سلام
رأی اولی سلام.
مالِ ما کُد نداشت:))
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۳۱ دچارِ فیش‌نگار

:)) انگشت زدن اختیاری بود

ولی لیست کوتاهی خودشون بوده و ماله کشیدن با این جواب

 

خانم من میگفت حال ندارم بنویسم، شفاهی میگم(وصیتنامه رو) منم یه دو جملشو گوش دادم بعد بحث عوض شد :// کردم

پاسخ:
باید بهش میگفتی شفاهی قبول نیست هیچ مرجع قانمونی ای قبول نمیکنهD:
+لیست رو باهات موافقم. من تا ساعت هشت شب سرکار بودم وقتی هم رسیدم پای صندوق ساعت حدود 9 شب بود. دیگه حوصله نداشتم برم یه مسجد دیگه. همونجا اسم یه بابایی رو نوشتم چپوندم تو صندوق. از بد روزگار. رأی اکثریت هم آورد:))
من به هرکی رای میدم، اکثریت رو میاره و بعد گند میزنه به مملکت. 
از کی بگم؟ از کدومشون:)

از ما اثر انگشت الزامی نبود. گفت یا امضا یا اثر انگشت

ولی کد توی لیست بود

پاسخ:
امضا؟:))
تنها دخالتی که من کردم یکی نوشتن اسم کاندیدا بود یکی اینکه گفتم تو رو خدا مُهر رو درست بزنید. اول بمال به دستمال بعد بزن رو شناسنامه م:))
گفت چشم

ما که اول صبح رای دادیم اثر انگشتم زدیم ولی بعدش انگاری اختیاری شده بود

مهم اینه که در هر صورت به شما اهمیت داده :)))

پاسخ:
+همسر رو میگید؟
کلا مهمترین مسئله ش تو زندگی، منم

دور از جون‌همه امون کرونااااااا

پاسخ:
مقوله جذابیه
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۹ فاطمه حسینی

واااا مگه میشه

پاسخ:
معمولاً وا نمیشه. باید به زور وازش کرد:)))
مادر بزرگم همیشه به باز میگفت واز. در رو واز کن
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۵۳ آقای گوارا

اثر انگشت خیلی جاها نگرفتن . گفتن الزامی نیست . اما کد که باید باشه انصافا

پاسخ:
به قول مازندرانیا : نَدومبه! چه دومبه؟

آره همسرتون رو میگم  مشخصه خیلی براشون مهمید تاکیدی که روی خوب شدن داشتن نشون میده اهمیت رو

ماهم مادر بزرگمون مبگفت وااا به جای بااا  این ز آخرشم کلا نمیگفت

 

)

پاسخ:
واسه همین میگم فرشته س دیگه:)
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۵۷ فاطمه حسینی

میگن برا اینکه استمپش انتقال دهنده کرونا میتونس باشه نگرفتن

پاسخ:
واقعا؟ عجب!!!

منکه اثر انگشت زدم بعدم سوار اتوبوس شدم و از میله گرفتم -_-

فاتحه

 

تازشم لیستا کد داشتن

پاسخ:
باشه بابا باسواد:)) 
اگه کرنا گرفتی بهش سلام برسون
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۴۲ دُردانه ‌‌

تبریزم این‌جوری بود. به خاطر سرایت کروناست.

کد بستگی به شهر و اسم افراد داره. اگه کم باشه مشابه نباشه لازم نیست.

پاسخ:
آها. پس غیر طبیعی نبوده. نگران بودم رأی منو خورده باشن:))
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

الان پیِ سرنوشت دقیقا کجا میشه؟ یعنی برید زن بگیرید؟؟ 

کرونا هم جزء اون مواردیه که تو عقدنامه اومده که آقا میتونه زن بگیره؟؟؟:| 

پاسخ:
شما چرا مسئله رو جنایی میکنی؟
زن چی میگه این وسط؟:))))

سلام

تا قبل اینکه کرونا بیاد سراغتون دور از جون دور از جونتون و  نتونین بیاین اینجا(وبلاگتون)

ابتدا  اون عکس پروفایل تون رو عوض کنین و اون عکسی که تو کربلا انداختین رو  بزارین :)))

و زیرش هم بنویسین کربلایی میرزا مهدی :))

بعد اگر وصیتی نصیحتی هم داشتین بگین و همونجا زیر پروفایل تون  بنویسین :))

که اگر اتفاقی خدای ناکرده زبون دشمنانتون لال :دی براتوون پیش اومد حداقل چهره ی نورانی و کربلایی تون یادگاری اینجا برای دوستانتون بمونه نه این عکس سه در چهار اخمو :دی😀😀

که زیرشم نوشتین اخمو نیستین :)))))

 

خدا نکنه ایشالا بلا از شما و خانم گرامی تون و البته مردم ایران واقعاً  دور باد !!

 

 

 

+

"اینبار فقط بخاطر شما سلام رو اول گفتم ولی آخر نوشتمش :دی "

 

پاسخ:
:))
علیک سلام تو این عکس دماغم خیلی تپل تر دیده میشه دوستش دارم. D:


اَااااااا میرزا تازه اون عکسو دیدم

چقدر زشت شدین، اصصصصلا اخم بهتون نمیاد :/// هر کیم گفته اخم به مردا جذبه میده چرت گفته  :|

پاسخ:
مسئله اینجاست که خودم هم نظرم همینه. همین چرتی که گفتی:))

خوش به حالت با کرونا شوخی می کنی 

من هی میگم دو هفته دیگه دیده میشه یعنی؟ خدا نیاره به حق علی 

می ترسم میرزا 

بد می ترسم 

پاسخ:
خوب ترس هم داره
ولی زیاد جدیش نگیر. من از پزشکی هیچی سر در نمیارم. تو عمرم هم دوبار آنفولانزا گرفتم هر بارش تا دم مرگ رفتم....
شاید شما ندونی ولی یه عده از دوستانِ حاضر میدونن که من دارم با یه بیماری دست و پنجه نرم میکنم. نه راستش دست و پنجه هم نرم نمیکنم ولش کردم به امان خدا. دایره ی افکارم محدوده و اعتراف میکنم قدرت پردازش به موارد متعدد رو نداره و الان دغدغه های من انقدر پیچیده تر و داغون تر از کروناویروس هستن که خودم به دایره افکارم راه نمیدمش.
میشنوم. میبینم اما ذهنم رو متمرکزش نمیکنم. نمیدونم شاید اگه اینطوری بشه، منم مثل شما بترسم ولی شک دارم . نه نمیترسم. اگر قرار باشه وبال دست دیگران باشم حتما از چشمشون دور میشم تا یه گوشه ای یا خوب بشم و یا بمیرم. این یه کم شاید آزارم بده. ولی اگه قطع به یقین مطمئن باشم بعد از مبتلا شدن، میمیرم، حتما ذهنم رو ازش خالی میکنم و سعی میکنم آخر عمری به یه کاری بیام.... چه میدونم مثلا تو دفن آدمهایی که قبل خودم از این دنیا رفتن، کمک کنم D:
اینطوریا خلاصه:))
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۳۲ حامد(برزخ‌نگار) ⠀

با وجود اینکه اثر انگشت اختیاری بود ما انگشت زدیم البته نه به‌خاطر اخلاص بلکه چون زود رفته‌بودم برا رای هنوز ابلاغ نکرده بودن اثر انگشت نمی‌خواد ولی به نظرم اون کد‌ها رو باید می‌زدن و کوتاهی کردن چون اگه خطی خوانا نباشد هم با کد ها تشخیص میدن.

پاسخ:
حالا حامد جان اثر انگشت و اختیار و اخلاص و ابلاغ و کد و مد و اینا رو ولش کن، از طرح و برنامه ت بگو درمورد "برزخ نگار" D: مثل عقآآآآآآآآآآب حواسم بهت هست:))
خصوصی نداره این پست!
پاسخ:
نهd:

 واسه ما انگشت بود یا میشد امضا زد، بعدشم کد انتخاباتی جلو اسمشون داشت!

پاسخ:
پس فکر کنم رأی منو خوردن

باز خوبه! سمت ما خودکارم نبود برای نوشتن :))

پاسخ:
خدایی؟ :))

یه خانومی به همسرش گفته بود اگه من بمیرم تو زن میگیری؟ میگه حالا تو بمیر من یه خاکی تو سرم میکنم:))

ایشالا بلا دور باشه از زندگیتون

من رای ندادم

پاسخ:
:))
نگران نباش تو هم به بلوغ برسی، رأی میدیD:
بلا از شما هم به دور. متشکرات

اتفاقا وقتی به بلوغ فکری میرسی به این نتیجه میرسی که رای دادن تو این مملکت نه مشکلی رو حل کرده و نه خواهد کرد

رای من و شما مهر تاییدی به اینهمه ظلم و بی عدالتی و تورم و انزوای جهانیه

حضرت علی میگه ظالم و پذیرنده ظلم هردو مقصرن

پاسخ:
ما با رأی دادن تو مملکتمون یه تیر میزنیم که به دوتا نشون بخوره. 
یکیش اینه که به استکبار نشون بدیم که هنوز پای مملکت و نظاممون هستیم. به قول خیلی ها تو دهنی بزنیم به اجنبی و غربی و اجنبی و غربی پرست.
یکیش هم اینه که سهمی داشته باشیم در انتخاب آدمایی که برای مملکت قراره قانون بنویسن و قانونگذاری کنن.
اولیش که مطمئنم به هدف خورده. اما دومیشو نمیدونم. فکر میکنم هدف والا همون اولی بوده. آدمهای بد و ناکارآمد خود به خود غربال میشن ولی وای به روزی که مملکت از دید و نگاه استکبار، نفوذ پذیر دیده بشه.
من هم مثل شما دل خوشی از ناکارآمدیِ مدیرن و مسئولینی که روی کار هستن ندارم . چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب و لیبرال و چی و چی.... همَش کشکه. ما یه مشت آدم انقلابی میخوایم که نداریم. اونایی هم که انقلابی و جهادی هستن، تو مجلس راهشون نمیدن.... یا نمیدونم چرا پا پیش نمیذارن

سمت ما افردای ک هیچ ربطی ب انتخابات نداشتن 

یعنی بدون وابستگی خاصی ب اون کاندیدا و حتی بدون خبر اون کاندیدا

رای ۱۰۰ تومن میخریدن:| 

فقط واسه کل کل 

پاسخ:
من اگه خبر  داشتم میومدم.. صد تومنم صد تومنه

آدرس اون یکی وبلاگتو بده....

همین مملکت و نظامی که من و شما قراره پشتش باشیم و بخاطرش تو دهنی به همه بزنیم ،فکر میکنی چقدر پشت من و شماست

و نتیجه چهل سال تو دهنی زدن به غرب و شرق چی شده برامون! جز اینکه پراید ۶۰ میلیونی سوار بشیم و خودمون رو بیمه ابلفظل بکنیم یا هزار جور فقر و گرفتاری دیگه؟

من هم مثل شما عاشق وطنم هستم و هر کاری لازمه برا سربلندیش میکنم ولی انگار یه کسایی در راس امور هستن که ماموریتشون اینه نذارن این اتفاق بیوفته

پاسخ:
آفرین پس قبول داری که یه کسایی هستن که که در راس امورن که ماموریتشون اینه که نذارن اتفاقای خوب بیفته. ما در ابتدای امر باید مشارکت کنیم برای براندازی و عقب روندن اون راس امور هایی که نمیذارن کاری پیش بره.
برای عقب روندنشون نباید پا پس کشید. با رای ندادن پا پس کشیدی برادر.
و اما جمله ی اولت. ما خودمون مملکتیم . پس مملکتی که پشت ماست، خودمونیم. تک تک ملت ایران. و اما نظام. نظام نباید پشت ما باشه.ما باید پشت نظام باشیم تا آسیبی بهش نرسه.
این نظام و این حکوت اسلامی، اصل و ذاتش خوبه. باید دست به دست هم بدیم تا برسه به ذات اولش. همونی که چهل سال پیش بود.
نخاله ها رو باید تف کرد انداخت بیرون . والا اصل نظام چه ایرادی  داره؟
هدفمون باید این باشه که لااقل وطن خودمون رو مهیا کنیم برای حضور آقا امام زمان..... 

کدوم؟ 

Zandgi98.blog.ir

این؟!

 

خیلی دردناک بود:|حقت رو بدی۱۰۰تومن! 

اگر منطقه زندگیم کوچیک نبود و از برخوردشون نمیترسیدم ی عکس میگرفتم 

همشون از لحاظ مالی ضعیف بودن:|||

پاسخ:
چی بگم؟ :)

جسارتا «لامصب» نداشت این متن؟!! :)

 

پاسخ:
چرا آخه؟ :))

نه!!! :)

منظورم این بود تو توییت یه «لامصب» نداشت؟! :)

 

پاسخ:
:|
الان گُرخیدم :|
چرا داشت.
خودتو معرفی کن....D:

نامه اعمال شما...! :)

 

پاسخ:
یافتم:)

منو یافتین؟! عمرا...! :)

 

پاسخ:
سیمایِ مـاهِ تــو در هلالِ مـاهِ خـــدا حلول کرد؛ و بارانِ "نورٌ علے نور"باریدن گرفت! یا باقــرالعلــــوم
دسته‌گل

اَی خِدا... :)

ماشاالله لاحول و لاقوه الا بالله...

 

پاسخ:
:))
خوشبختم. شما دومین نفری...

سلامت باشین :)

 

پاسخ:
متقابلاً... تندرست باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی