یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

حاج آقا! حاج خانم! مسئلت!

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ

یک سوال درمورد امام زمان (عج) دارم میترسم بپرسم.

لطفا اگر کسی که عالم و اهل دانش و اندیشه است -و میتونه همراهیم کنه ، قضاوتم  نکنه و

 پاسخی با زاویه دید خودش و همینطور نسبت به مطالعاتش به من بده- در اینجا حاضره، حمایتم کنه.

این بار مطلبم رو تو صفحه ی خودم ارسال نمیکنم.

این یک ساختار شکنی است. این مطلب من نه رمز داره و نه عمومی. 

 به صورت خصوصی و انبوه تقدیم میشه.

منتظرم . لطفا!.

پینوشت: لطفا منو ببخشید من از قبل میدونم که این سوالم رو باید از کدام  دوستان بپرسم. امیدوارم 

این مطلب رو بخونن و حمایتم کننن.

پس اگر در صورت تقاضا، سوالم رو به صورت خصوصی براتون نفرستادم، از همین الان پوزش منو بپذیرید/.

و من الله التوفیق

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
میرزا مهدی

#امام_زمان

مسئله

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.