یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

خواستگاری

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۵۲ ب.ظ
تو پذبرایی
بزرگترا: خوب آقا پسر و دختر خانم تشریف ببرن تو اون اتاق حرفاشونو بزنن
بابای دختر رو به پسرِ کوچک خانواده: پدرام بابا جون پاشو شما هم برو اگه چیزی لازم داشتن بیا براشون انجام بده
پدی: باشه دَدی
بابا یواشکی: زهر مار و ددی.
تو اتاق
عروسِ آینده: مرسی که اومدی خواستگاریم
دوماد آینده بدون توجه به عجز دختر: واقعا سه تا خواهر و دوتا داداش داری؟
عروس: آره دیگه. سه تا خواهرهام از من بزرگترن و داداشا از من کوچکتر و این پدرام هم از همه کوچکتر.(به داداشش یه لبخندی میزنه و با ابرو بهش میفهمونه که بره بیرون و پدرام هم بی درنگ از خدا خواسته از اتاق میزنه بیرون)
دوماد: بابات چیا داره؟
عروس: سه هکتار زمینِ شالی و این خونه و یه آپارتمان هم تو ساری داره.
دوماد: همین؟
عروس: خوب آره دیگه. آبجیام که عروسی کردن سهمشونو گرفتن. اینا مال منو دوتا داداشاس. 
دوماد: شاس؟
عروس: داداش‌ها اَم است.
دوماد: خوب یعنی یک پنجمش مال تو میشه. 
عروس: آره دیگه
دوماد: خوب پس ما با اجازتون بریم.
عروس: عه تو رو خدا نه...
موافقین ۶ مخالفین ۵ ۰۱/۱۰/۲۸
میرزا مهدی

اجتماعی

طنز

نظرات  (۱۶)

واقعیه؟! 😐😐😐

پاسخ:
نزدیک به واقعیته

@میخک

بعید نیست واقعی باشه! :)

پاسخ:
درود بر شما
۲۸ دی ۰۱ ، ۱۶:۵۵ این جانب

من خودم باورم نمیشد تا چند وقت پیش یه تازه دامادی بهم گفت من انقدر کوتاه اومدم حتی خونه ۹۰ متری بابای دختره رو ندید گرفتم!!!!!

جالبه خواهر همین داماد یه بار بهم گفت من چندسال پیش وقتی فهمیدم شوهرم حقوقش ماهی بیست میلیونه بهش بله گفتم ....

 

یعنی چی بگم آخه!

پاسخ:
من خودم دقیقا نمیدونم چی بگم. خانمها خوب حق دارن به امنیت مالی از جیب آقاشون فکر کنم، اما برعکسش...؟؟؟🤔
۲۸ دی ۰۱ ، ۱۶:۵۸ بیست و دو

همکار شوهر من بهش چندوقت پیش عکس یه دختری رو نشون داد گفت ببین خوبه میخوام بگیرمش! همسرمم میگه یه نگاه سرسری به عکس انداختم و گفتم شما باید بپسندی، مبارکه. چندوقت پیش دوستشو دیده بود و بهش گفته بود چه خبر؟ چیکارا کردید قرار بود زن بگیری؟ میگه یهو خیلی جدی برگشت گفت نه نرفتم جلو بهم خورد چون خانواده دختره چیزی به نامم نمیکردن!...

همسرم میگه شاخ دراورده بودم :/

پاسخ:
این دیگه نوبر بود والله :)))

سلام

آخرزمون شده :/

ما الحمدلله‌ نه‌ خودمون املاک اضافه داریم، نه خانواده دومادمون... بهم میایم :)

پاسخ:
سلام باید بررسی کنم تا مطمئن بشم🤭🤭
۲۸ دی ۰۱ ، ۱۹:۱۱ محبوبه شب

عجب!! از زمین ب اسمون میباره انگار!!!

پاسخ:
بله این‌چنینه محبوبه خانم...

:(

پاسخ:
افسوس
۲۸ دی ۰۱ ، ۲۲:۴۵ زری シ‌‌‌

متن طنز بود ؟

پاسخ:
طنزی تلخ
۲۹ دی ۰۱ ، ۰۰:۲۴ محمد قاسم پور

سلام علیکم. یه سری دختر دهه شصتی تو تهران هستن، هم خونه دارن، هم ماشین. فقط شوهر ندارن. دنبال شوهر هستن!

 

یه بار یکی به من گفت کسی رو سراغ نداری؟!

گفتم نه، باید بری سراغ تعدد زوجاتیا!

دیگه جوابم رو نداد!

 

پاسخ:
سلام علیکم
عَکِهی...دیر گفتی که آقا محمد🙃

o___________O

 

🤢

پاسخ:
کامنتت شبیه ترازوئه😄

معامله تجاریه یا ازدواج!

پاسخ:
گزینه اوّل صحیح می‌باشد :|
۲۹ دی ۰۱ ، ۰۹:۵۰ یک مسلمان ...

بر آسمان که شنیده است از زمین، باران؟ :)

پاسخ:
وقتی از آسمان به زمین خاک میباره، از زمین به آسمان باران باریدن چه محال؟

شما که کلاستون بالاست نمیاید! 😒

پاسخ:
نفرمایید!

۲۹ دی ۰۱ ، ۱۵:۱۸ مریم بانو

ماها که نه پدر داریم نه مال ومنالی خودمونم نان آور خانواده ایم خیلی وقته این چیزا برامون عادی شده 

:)

پاسخ:
داده گیان تو خوْت پیاوی (یه همچین چیزی) 
۰۱ بهمن ۰۱ ، ۲۳:۵۳ شاگرد بنّا

اعوذ بالله!

منی که هنوز دارم فکر می کنم بلانسبت آدما خل میشن ازدواج می کنن؟😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی