یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

کُلت

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۲ ب.ظ

اکثر مردم ایران از همان اولین لحظاتِ نشرِ خبرِ قتلِ "میترا استاد" می‌دانند که "محمد علی نجفی" قصاص نمی‌شود و به احتمال زیاد به یک جایی حوالیِ جزایرِ قناری با امکاناتِ رفاهیِ کامل، تبعید خواهد شد.

خداوند به حق همین روزهای  عزیز، آن کسی که کُلتِ خودکار را با قابلیت شلیک 5 گلوله، آن هم فقط با یک بار فشار دادن ماشه اختراع کرد ، به سزای اعمالش برساند تا درس عبرتی باشد برای دیگران. 

و عاقبت لینک


نظرات بعد از تایید نمایش داده می‌شوند

موافقین ۱۴ مخالفین ۲ ۹۸/۰۳/۰۹
میرزا مهدی

سیاست

نظرات  (۲۸)

نتیجه میگیریم سیاست پدر و مادر که هیچ همسر دوم سی و اندی سال کوچکتر هم نمیشناسد.
بابام میگه: کاری ندارم زن دوم گرفته، کاری ندارم مرتکب قتل شده، وزیر خوبی بود ولی. :)
پاسخ:
درود بر پدرت. اون قدیمیا پیچش مو میبینن. ما حالیمون نیست
جمع کنیم اسم اسلامی بودن رو از کشورمون، اگه قاتل عمدی رو قصاص نکنن فقط بخاطر اینکه برای خودش کسی بوده...
پاسخ:
بابام همیشه میگفت درس بخون یه چیزی بشی ها. فکر ن میکردم تا این حد بشه با درس خوندن یه چیزی شد.
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۶ دچارِ فیش‌نگار
وقتی فقه و حقوق در خدمت کثافت قرار میگیرد آدم یادش به دعواهای سقراط با سوفسطایی ها میفته :)

اون ملتوس بی همه چیز
پاسخ:
کدوم ملتوس یه ملتوس هم بود که میگفت قحطی و کشت و کشتار خوبه چون اگه نباشه جمعیت دنیا هر 25 سال دو برابر میشه... همونو میگی یا اون مِلتوسی که سقراطو به مرگ محکوم کرد؟
سلام
بشمار ... لعنتتتتت
پاسخ:
سلام لعنت
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۲ **هِلِناز **
واقعا مسخره اس اگر به سزای عملش مثل سایر قاتلین نرسه 
پاسخ:
مضحکه حتی
بهتره به جاش بگیم کاش قوانین مردسالارانه تغییر کنه و به برابری جنسیتی برسیم که حقوق مردها مساوی تر از ما نباشه. یه جوری که ما نصف شما ارزش نداشته باشیم. شاید اینجوری کمتر آزارمون بده خبرایی از این دست. 
پاسخ:
من تعجب میکنم امروزِ روز تو مملکت ما مردها یه چماق بالاسرشونه. چرا این حرفو میزنی؟
چه سزای اعمالی؟ بازار داشته که الان تو دست مردم _ وای ببخشید دست انسانهایی خاص_ می بینیمشون 
هام بابا خودشم می دونه 
همه می دونن فکر کنم اون شاگردهاشون که براشون نامه زدن و اون اشخاصی که با وقاحت تمام به یک خانم متاهل متوفی! تهمت رابطه زده اند (که بر فرض حقیقت تازه میشه غیبت!) تهمتی که برای اثباتش ۴ فرد عادل باید شهادت بدهند که خودشون همچو چیزیو دیدن! هم می دونن
پاسخ:
بله بله
نمیدونم پست جدید مجتبی شکوری رو دیدی یا نه.ولی درمورد همین نجفی بود.
خلاصش میگفت یارو ریاضیدان بوده.با شعور اهل فلسفه داغون.و خیلی اعتماد به نفس داشته و اینها.
و اخرش با جمله ی :"اعتماد به نفسمان مارا زمین میزند". کار رو تموم میکنه.
خلاصه که.انشالله روزی بیاد.کمی انسان اطراف خودمون ببینیم.نه ادم.
پاسخ:
الهی آمین
تو فکر یه تفنگ بادی هستم!
پاسخ:
جواب نمیده
چرا جو میدین آخه؟ من که فکر میکنم قصاص میشه اون یاروی توهین کننده به اهل سنت هم حد میخوره ان‌شالله :) 
بعله :)
پاسخ:
انشالله انشالله
نمی‌دانم چرا وقتی معنای مهدورالدم را خواندم بی اختیار به یاد این حدیث قدسی افتادم:

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیَتُه وَ مَن عَلی دِیَتُه وَ اَنَا دِیَتُه

«هر کس که مرا طلب کند مرا می یابد و هر کس که مرا یافت مرا می شناسد وکسی که مرا شناخت عاشقشم می شود و کسی که عاشقم شود عاشقش میشوم و کسی که عاشقش شوم او را می کُشم و کسی که او را بکشم دیه او بر من است و کسی که دیه او بر من است ،خودم خون بهای او می شوم...»
پاسخ:
چی بگم؟
خدا انشالله ریشه ی ظالم رو بسوزونه!
این خانه از پای بست ویرانه ست...
پاسخ:
آمین
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۸ مردی بنام شقایق ...
حاجی کلت فروشی قیمت مناسب سراغ نداری؟
پاسخ:
بیا خصوصی بگم:D
سلام
تحلیل آقای علی علیزاده رو راجع به این اتفاق حتما بخونید... 
@drsalaam اینجا هم میتونید بخونیدش
پاسخ:
سلام منظورتون این لینکه؟ 
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۱ امید شمس آذر
ما تو مسائل خانوادگی بقیّه دخالت نمیکنیم.
پاسخ:
:)) خیلی خوب بود. خیلی خیلی.
والله. اصلا به کسی چه مربوطه. زنش بوده دلش خواسته کُشته. والله مردم اختیار زنشونم ندارن:|
خونه ما بعد از پخش این خبر:
بعله زن دوم این مصیبت هارو داره
زن دوم درد سرهای خودش و داره... 
سزای مردی که زن دوم بگیره همینه
همسر:
منظور... 
من:کلی میگم حواست و جمع کنی😂
پاسخ:
خوب از همین الان متهمی
نه نه
پست قبلیش که عکس آقای روحانی داره، چند تا عکس داره
بصورت عکس مطلب ایشون رو گذاشته ...

پاسخ:
مچکرم.
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۶ مردی بنام شقایق ...
من که فک میکنم رفقا و هم حزبی های شهردار اسبق براحتی با پول و قدرتی که دارن از اولیای دم رضایت میگیرن و قضیه با سلام و صلوات ختم میشه :)))


بقول مدیرعامل قبلیمون قانون مثه تار عنکبوت میمونه که فقط حشرات ریز (منظورش ما مردم عادی بودیم!) توش گیر می افتن. ولی یه پرنده مثه شاهین وقتی ازش عبور میکنه حتی حسش هم نمیکنه! میزنه میترکونه رد میشه میره پی کارش. قانون (تار عنکبوت) هم هیچ کاری باش نداره چون اصولا برای گیر انداختن حشرات ریز طراحی شده

اینجوریاس...
پاسخ:
مدیر عامل اسبق شما انگار حسابی سرد و گرم زندگیو بهش چشاندند:))
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۵ مردی بنام شقایق ...
بله

ایشون سرتیپ بازنشسته ارتش بودن
تحصیل کرده |آمریکا و استاد دانشگاه (مخابرات)
چند سال افسر سازمان ملل بودن تو اسرائیل و سوریه و لبنان
حدود 40 سال مدیر کارخانه های مختلف تو کشور

به شدت اهل مطالعه و فرهیخته
مدیر کاملا مقتدر و جدی
و در عین حال دلسوز و مهربان و خوش خلق

سالهای خوبی رو با هم گذروندیم و خاطرات بسیار عالی ای رو از ایشون داریم
پاسخ:
یک لحظه احساس کردم باید "ایست" بکشم  
:D
تنشان سالم. 
این لوسی می چه خوش خیاله! 
با شقایق موافقم 
پاسخ:
خوش‌بین بهتره بگیرم.
واقعا تعجب می‌کنم منظورتون دقیقا کدوم چماقه؟
پاسخ:
عه  من شوخی کردم. فکر کردم معلومه:|
حالا چرا لعنت می فرستی بر سازنده کلت جناب؟ تو این مملکت خیلی ها با پنبه سر می برن!
پاسخ:
آخه الان صحبتِ کُلت بود سرکار!
بعدا پنبه رو لعنت میفرستیم :)

من مطمئنم پشت این خبر یه خبر بزرگتر خوابیده قشنگ پنج شش روزه کل مردم توجهشون به این خبره و همه جا حرف این قتلِ
جوکش دراومده بود دیه از مهریه ارزونتره خانم هاتون و بکشید ارزون تر درمیاد
امیدوارم قصاصش کنن اگر بخشیده شه از فردا شاهد به قتل رسیدن خانم ها خواهیم بود😂بعد خانواده ها پول خونمون و میگیرن و تو این گرونی به یه نوایی میرسن😂😂
باید ما خانم ها یه کمپین قصاص نجفی راه بندازیم
برم دنبال کمپینمون فعلا
پاسخ:
عجب!!
با همین حد از شواهد موجود اون زن مهدورالدم به حساب نمیاد و نجفی محکوم به قصاصه. اما اینکه رفقای اصلاح‌طلبش بتونن رضایت اولیای دم رو بگیرن، یه حرف دیگه است. 
و نباید رضایت دادن اونها و تواناییِ اینها در رضایت گرفتن رو به پای قوه قضاییه نوشت. این بی انصافیه.

@برای پاییز و شما.
چیزی که من یاد گرفتم اینه که کارِ تَنی چند از مردم رو به پای مسلک شناخته شده و اصولیِ میلیون‌ها نفر پیروِ دیگه‌ی اون مسلک ننویسم و به بقیه عاملین و دست اندرکاران تعمیم ندم. حالا اسمش خوش‌خیالیه یا خوش‌بینی، هرچی که هست فعلا دوست دارم با وجود دل پردردم ادامه‌ش بدم چون به انصاف نزدیک‌تره.
پاسخ:
دوست عزیزم! اینکه آدمها خوش‌بین باشند اصلا بد نیست. اتفاقا خوش‌بین بودن، قدرتی میخواد که در دست هر کسی نیست.
اتفاقا من به خوش‌بین بودن شما غبطه میخورم. جدی میگم. بله خوش خیالی شاید جالب نباشه اما خوش‌بین بودن یک تواناییه. اگر صرفا اداشو در نیاریم.
ولی اما کی غیر این حرفی که شما زدید ، زده؟
اینکه خانواده ی متوفی بخوان رضایت بدن، به خودشون مربوطه و صبر و قدرتی که خداوند به اونا عطا کرده. و یا نه اصلا توانایی و تبحر وکلاییه که تونستن رضایت بگیرن. اما برای منِ نوعی اصلا قابل درک نیست این نوع رضایت دادنی که هنوز صورت  نگرفته.
ولی معتقدم که این دستگاه قضایی یا لااقل بخش عمده ای از این دستگاه اصلا به نفع خانمها رای نمیده در هیچ شرایطی. 
من دارم با جفت چشمام از نزدیک تو راهروهای دادگستریِ شهرمون میبینم. با توجه به همین یه مُشتی که اینجا وجود داره حدس میزنم در وسعت خَروارش، این آقا کلا تبرئه بشه. اون هم بدون نیاز به رضایت ولیِ دَم.
تاکید میکنم من خوش‌بین بودن شما رو تحسین میکنم.
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۴ دچارِ فیش‌نگار
همون رئیس دادگاه سقراط :)
پاسخ:
بله . ممنونم
و اگر حدستون در این وسعت خروار نادرست از آب دراومد چی؟
پاسخ:
اونوقت به خاطر جَو دادنم از همه ی شما رسما" عذر خواهی میکنم/.
بعد فکر میکنین اثری داره؟
و همه اونهایی که مخاطب جوسازیتون بودن عذرخواهیتون رو میخونن و اثری که بر امیدشون گذاشته شده بی اثر میشه؟
بزنیم چشم طرف رو کور کنیم و بگیم ببخشید؟

حالا این یک اتفاق معمولیه و اینقدر بغرنج نیست ولی در کل این جوسازی‌های پیش از وقوع کلا ناصحیح‌اند. صبر کنیم تبرئه بشه بعد فریاد واقانوناه و واکُلتاه سر بدیم.


+معنایی که شما از خوش‌بینی دارین با معنای من متفاوته. پس ممنون میشم در مورد من استفاده‌ش نکنین.

++چهاربار ویرایش کردم کامنتو!
پاسخ:
قرار شد صبر کنیم تا نتیجه معلوم بشه دیگه:D
+فکر میکنم معنی خوش‌بینی از نگاه هردومون یکیه. فقط شما نمیخوای بپذیری خوش‌بینی.
:)
++منتظر بودم که دیگه ویرایش هات تموم بشه بعد تایید کنم:D
اینو دیدید؟: 
در تبصره ۲ ماده ۲۹۵ مى خوانیم: درصورتى که شخصى کسى را به اعتقاد قصاص یا به اعتقاد مهدورالدم بودن بکشد و این امر بر دادگاه ثابت شود و بعدا معلوم گردد که مجنى علیه مورد قصاص و یا مهدورالدم نبوده قتل به منزله خطاى شبیه به عمد است. تصویب این تبصره باعث شد که در بسیارى از پرونده هاى قتل، قاتل به جاى انکار قتل، به موضوع اعتراف نموده اما ادعا مى کند با اعتقاد به مهدور الدم بودن و این که خون مقتول شرعا مباح است، مرتکب قتل شده است.









بعد نوشته بود طبق ماده ی نمی دونم چی اگر مرد زنش را در حال ارتکاب زنا ببینه و بدونه که رضایت داشته میتونه زنش را بکشه 
میگم چرا برعکس این نیست؟ چون معلوم و واضحه که مرد برای چنین کاری رضایت داره؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">