یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

این عکس‌ها را ببینید

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ


به نظرتون مهره‌ی اصلیِ دشمنی با ایران، همین‌قدر ابله و دلقک و نادان است که نشریه های ما نشان میدهند؟

به نظر نباید دشمن را سرسخت و جدی و غضبناک فرض کرد تا بتوان تدبیری در خور و شایسته، در مقابلش اندیشید؟

این سوالی‌ست که امشب در گفتگوی خبریِ شبکه ... عه نه ببخشید اشتباه شد.


این "لینک" هم بخوانید. بی ضرر است و گاز نمیگیرد.

نظرات  (۱۹)

برای من ترامپ مثل دلالای ماشین و خونه و پیاز و موبایل میمونه

خیلی وارده به کارش

همه چیز رو ممکنه له بکنه و رد شه، همه رو بندازه به جون هم که خودش این وسط ماهی بگیره و چند برابر سود کنه!

+ نمیدونم بی ربط نوشت، اون وقت یه عده احمقه بیشعور تو دانشگاه تهران علیه حجاب تظاهرات کردن، من از دست این دسته از مردم بیشعورمون واقعا نمیدونم سرمو به کجا بکوبونم !!!
پاسخ:
دقیقا هم دلاله. اینجور آدما جز منافع شخصیه خودشون به هیچ چیز فکر نمیکنن. منافع شخصیِ شخصیِ خودشون. ما ایرانیا باید ترامپو خوب بشناسیم لااقل 4تا از کتاباش در ایران چاپ شده و خوب هم فروش رفته.
سرچ کنید اگر اطلاعی نداشتید/.

سلام
ربط لینک به حرفتون رو متوجه نشدم، اما اینکه مثلا ما می گیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، یعنی ما دست کم گرفتیمش؟
یعنی اگر بخوایم جدی بگیریمش باید چطور عمل کنیم؟ آیا باید مثل بعضی مردم تنمون بلرزه که وای آمریکا ناو آورده تو خلیج، تا معلوم شه جدی گرفتیمش؟

لینکش جالب بود، اما حوصلم نگرفت تا آخر بخونمش...
پاسخ:
سلام نه ابدا منظورم ین نیست که بگیم: "وای آمریکا ناو آورده تو خلیج،"  در کل منظوری نداشتم.این جمله ی تاریخیِ آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکندِ حضرت امام که فرمودند،{شما شاید بهتر بدونید} حتما آمریکا یه روزی هارت و پورتی کرده و فرداش امام رحمة الله علیه اینطور فرمودند. خودتونم میدونید ما یه چیزایی رو بُلد میکنیم که انگار یه حدیثه و از زبان مبارک معصومین جاری شده. آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند هم نه آیه ست نه حدیث. چون داریم میبینیم که هر غلطی دلش خواسته کرده. مهمترینش تحریم هاست که دارن به زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر تو مغز ملت شریف ایران میکنن که نه بابا تحریمی وجود نداره خودمون نمیخوایم با بیرون ارتباط اقتصادی داشته باشیم و هزار تا جفنگِ دیگه/.
ابدا منظورم این نیست که بگم"وای آمریکا ناو آورده تو خلیج،" 
آمریکا سگِ کی باشه؟ فقط یه سوال دارم و اون هم اینه که بهتر نیست یه مدت دست از سر این فرمایشِ گرانبهای حضرت امام که تاریخ انقضاش گذشته، برداریم و باور کنیم که آمریکا هم ممکنه بتونه غلطهایی بکنه و کرده؟

خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
آره واقعا
الان خوندم لینک رو....
ما قبلا، همون دوران جنگ،؛ یه چی شبیه این داشتیم، نخست وزیری و رییس جمهوری هم زمان ....
اولا که آزموده را آزمودن خطاسات....
در ثانی اگر اینی که نوشته بخواد بشه و رنگ انتخاب مردم، یعنی جمهوریت کمرنگ بشه، مطمینا آقا نمی بذیرند...
بعدم بر فرض محال هم که بخواهد انجام بشود، مگه یکی دو ساله ممکنه؟ یه حرف بی خود زده... چنین تغییراتی خیلی زمان بره و نیاز به بحث و بررسی بسیااااار داره.
پاسخ:
پس چی که زمان بره. اینا یه یارانه ی 45 هزار تومنیو هفت هشت ساله دارن زور میزنن بکنن 50 تومن نتونستن.:))
و هزاران (دوباره) جفنگیات دیگه.....
منم مثل شما مطمئنم آقا نمیپذیرند.
ولی واقع بین باشیم. آقا خیلی چیزا رو نمی‌پسندن و اینا دارن میکنن تو خیکِ ملت
همین ترامپی که ما هممون بهش میگیم ابله و نفهم و ... تقریبا به تمام وعده‌هایی که به مردمش داده بود عمل کرد ولی دکتر حسن باهوش و منتخب ملت ما ‌... :|

+ ای خدایا این یکی دیگه نه! نظام پارلمانی توی مملکت ما یعنی همین مجلس ×۲ یا شاید هم ۳ ؛ و دکتر حسن هم ×۲ اینبار هم در نقش رئیس جمهور و هم نخست وزیر!

قانون اساسی رو قبل از اینکه تغییرش بدن باید یاد بگیرن بهش عمل کنن :|
پاسخ:
دکتر محمد هاشمی هم گفته تو  همون لینک که «قانون اساسی باید مبتنی بر حاکمیت مطلق مردم باشد» این آدم غرق در مواد و تبصره های قانون اساسیه. به نظرم بهتر از هر کس دیگه ای سر در میاره. (به نظرم)
حکومت ما الان هم طبق بند و تبصره مردم سالاریه دینیه!  :|
بعد اینکه حاکمیت مطلق مردم یعنی رای دادن مردم به نمایندگان منتخبشون برای تشکیل یک پارلمان که اون بقیه‌ی امور رو از رئیس جمهور تا ... اداره و انتخاب کنه، غیر اینه؟ حالا نمایندگان منتخب ما کیان؟ از کره‌ی مریخ که ادم نمیاریم چهارتا مثل همین الانی‌‌ها میشن دیگه!

۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۴۰ دچارِ فیش‌نگار
این عکسها را دیدیم.

اگر افزایش قدرت قوه مقننه به معنی افزایش صلابت و اقتدار قانون باشه، تغییر بدی نیست.
پاسخ:
هرچیزی اگر باعث پیشرفت و به نفع مردم باشه خوبه
کلا نشریه های انقلابی همینن 
میخوان بگن که طرف مقابلمون اندازه ی باد معده هم نیست ! :))

پاسخ:
این دقیقا همون شستشوی مغزهاست. یعنی چیزی را به شکل کاملا متفاوت، القاءکردن.قبولوندن. فرو کردن. به قول مازندرانیا "پــِتی کردن"
چه اصطلاح جالبی 
پتی کردن 
من اینقدر از اصطلاحات گویشهای مختلف استفاده میکنم 
اغلب البته فحشاشون :دی 
برم از اینم استفاده کنم 
پاسخ:
درجای درست ازش استفاده کن فقط:))
در حال حاضر با حذف ریاست جمهوری موافقم

سیستم ما به این نحوه، رهبر انقلاب سیاست گذارن و دولت مجری سیاست ها اما عملا دولت داره سیاست گذاری میکنه، در واقع بلبشوی سیاست گذاری در کشور داریم،‌ اینکه دولت به خودش این حق رو میده که بیشتر از وظایف قانونیش حرکت کنه،‌ دلایلی داره،‌ یکیش همین انتخابات ریاست جمهوری که باعث میشه طرف با پشتوانه رای مردمی متمرکزی که داره، خودش رو سیاست گذار تلقی کنه و حتی مجلس رو هم پایینتر از خودش تصور کنه، از طرفی از او اونجای که کسی که رئیس جمهور میشه، صرفا یک نیروی انسانی نیست و شخصیت توانمند و متخصصیه، همین هم باز باعث میشه که تمایل داشته باشه به جای سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب، سیاست های خودش رو پیاده کنه.

به نظر میرسه که بهتره که رئیس جمهور از طریق مجلس انتخاب بشه تا رای متمرکز مردم گولش نزنه که مردم کشته و مردش هستن، مردم باید بین چند گزینه به یکی رای میدادن و این تمرکز رای طبیعیه و رئیس جمهور در حد همون رئیس قوه مجریه س و نه بیشتر. اصلا خود لفظ رئیس جمهور هم برای کشور ما که رهبر داره جالب نیست، نمیشه همزمان دو نفر، عنوان های داشته باشن که به معنی نفر اول کشور باشه
پاسخ:
آقا چقدر قابل توجه بود این کامنت شما
بعید می دونم که ایجاد یک پارلمان دیگه اوضاع رو بهتر کنه 
می دونی چرا؟ چون اینایی که الان سرکارند به این حد قدرتشون راضی نیستن که میخوان عوض کنن درسته؟ 
هیچ تغییری رو در جهت رفاه حال ملت ندیدم اینم حتما از هموناست 
پاسخ:
واقعا از هر زاویه ای میشه بهش نگاه کرد
صحبت هاتون عجیب بود... مخصوصا این قسمت!
مهمترینش تحریم هاست که دارن به زووووووووووووووووووورررررررررررررررر تو مغز ملت شریف ایران میکنن که نه بابا تحریمی وجود نداره خودمون نمیخوایم با بیرون ارتباط اقتصادی داشته باشیم و هزار تا جفنگِ دیگه/.
دعواها که همش سر اینه که تحریم ها برداشته نشده و هر روز داره یه تحریم جدید میاد روش.... اصلاح طلبا می گن بیاید باهاشون دوست بشیم که تحریم ها رو بر دارن!!! راستیا می گن دوست شدن مثل برجام بی فایدست و رو تحریما اثر نداره. مدیریتتون رو درست کنید...
الان کی گفته از تحریم خبری نیست؟!!!!

اما اینکه حرف امام بلد میشه برای اینه که بر اساس فرمان خداست، که شیطان هر چی هم تلاش کنه، آخرش اداره ی امور دست خداست و شیطان هیچ غلطی نمی تونه بکنه!
و اشتباه اینجاست که فکر کنیم معنی این جمله یعنی دیگه خیالت راحت، برو زندگیت رو بکن! اتفاقا اونایی که به این جمله اعتقاد دارن به استکبار ستیزی عزم راسخ دارن و می دونند وقتی شیطان نمی تونه غلطی بکنه که شما دست و بالش رو ببندی، و نگذاری نفس بکشه... نه اینکه بهش لبخند بزنی و بگی هر چی شما بفرمایید.
الان شما ببین اونایی که به این جمله اعتقاد دارن کیا هستن... همین حزب اللهی ها که تو عراق و سوریه و لبنان و حتی یمن، نمی گذارند دشمن نفس بکشه.... و دقیقا ترس و واهمه ای که آمریکا داره مرتب فریادش رو میزنه از نفوذ حزب الله تو خاور میانه و قدرتمند شدن حزب الله تو این منطقه هست. چرا انقدر موشک هاتون رو کنترل کنید، چون جانشون یعنی اسراییل رو در خطر میبینند. منافعشون در منطقه در خطره...
برعکس اونایی که منکر این شعارن، امثال روحانی ِ واداده و وزیر وزراشند که چسبیدن به برجامی که نفسش بند اومده.... و فکر می کنند با کاسه لیسی ِ اروبا و آمریکا می تونند آبروی رفته شون رو جمع کنند.
پاسخ:
خوب مگه الان من غیر از حرفای شما زدم؟ من نمیگم تحریم نیست میگم هست ولی دارن کتمانش میکنن آقایون. کتمان هم که نکنن دارن یه جورایی زیر سیبیلی ردش میکنن و فکر مردمو درگیر چیزای دیگه کردن. من دارم از زاویه دید آدمای کوچه بازار حرف میزنم نه اونایی که قشنگ دارن میبینن اون تو چه خبراست. ببینید! قبول کنید که مردم ما باورشون شده که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و این باعث شده که وضعمون اینه. شما بگو سوریه و یمن و عراق... من میگم گرونی و بیکاری و دربه دری و بچه های کار.
شما دیدت وسیعه. ولی اون آقایونی که در سطر آخر کامنتتون نوشتید دیدشون خیلی وسیع تره. انقدر وسیعه که ما خاک بر سرای زیر پاشونو از مورچه هم ریز تر و ناچیز تر میبینن. 
کلا عقیده م درمورد حسن روحانی تا ابد با شما همسوئه.
1- همین قانونی رو که هست، اگه عمل کنیم، کارها درست میشه.
2- نظام پارلمانی به معنای حذف رئیس جمهور نیست.
3- آمریکا هر غلطی هم بکند، اون غلطهای اصلی رو که مدّنظرشه نمیتواند بکند. هی هزینه میکند و هی خسارت میکند.
4- همۀ رؤسای حمهور آمریکا ابله بودن، ولی ترامپ ابله بینقابه؛ ترامپ عاقلترین رئیس جمهور آمریکا از زمان کارتر تا امروزه، منتها عاقل از نوع آمریکایی. اونقدر عاقل هست که بدونه دیگه لازم نیست نقاب بزنه. رهبری فرمودن: بلاهت رییس جمهور کنونی آمریکا نباید ما رو از توطئه هاشون غافل کنه. پس عکسشم صحیحه.
پاسخ:
ولی رسانه ها و نشریه ها دارن دقیقا عکس اینو میگن که ترامپ و بی عقلیش جز سرگرمی چیز دیگه ای نیست. اصلا کی گفته بی عقله. ما دشمنو نباید ضعیف بپنداریم. تاریخ ثابت کرده در چنین کبر و غروری چه خساراتی به وجود میاد
ترامپ هر چی که باشه در جهت رفاه مردمش و در جهت بهبود وضعیت پولی کشورش داره تلاش میکنه . حالا استراتزی رفتاریش هر چی میخواد باشه. مهم اینه داره جلوی ضرر و زیان کشورش رو میگیره و کشورش رو قدرتمند تر میکنه.
پاسخ:
واقعا درمورد رفاه مردمش هیچی نمیدونم . 
از اونجا که نیاز به فحش خوردن و حمله افراد معلوم الحال به وبلاگم رو ندارم بنابراین زبون به دهن می گیرم و می گم:
اوهوم!
پاسخ:
:D 
اتفاقا از نظر من خیلی هم میدونه داره چیکار میکنه و نه دلقکه نه نادون خیلی هم باهوشه!
پاسخ:
بسیار هم عالی
فی الواقع آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند:|

پاسخ:
بازی با کلماته
این رسانه ها کاسب مذاکره و عاشق چشم و ابروی اوباما هستن.
پاسخ:
والله زمان اوباما هم همینطور بود. حالا یه کم دُزش پایین تر بود
دزش به این علّت پایینتر بود که هیچ گروهی گروه دیگه رو متّهم نمیکرد که: شما از روی کار آمدن رییس جمهور کنونی آمریکا خوشحال شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی