یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

عنوان تغییر کرد( بدون شرح)

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۵۳ ب.ظ

تو یه فیلم کُمدی -(فیلم‌فارسی)-، بازیگرِ مرد (ب.و) با یه مشت اراذل که داشتن مزاحم نوامیس مردم علی‌الخصوص ژیگولیِ معروف، (ف.آ، ملقب به گِگِش)میشدن، درگیر میشه و لت و پارَشون میکنه . بزن بهادر کارش که تموم میشه یهو (گِگِش) میپره وسط و گرد و خاک لباسای خودشو می‌تکونه و یه جور وانمود میکنه که مثلا منم بودم. منم زدم. اصلا من بودم که اینا رو زدم.

این ویدئو رو که دیدم یاد اون افتادم.

 

 

 


دریافت
مدت زمان: 34 ثانیه 

 

متن صحبتاشونو مینویسم برای دوستانی که نمی‌تونن دانلود کنن.

یکی از افتخارات بسیار بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم احیای دریاچه ی ارومیه است.احیای دریاچه ی ارومیه به معنی نجات زندگی 15 میلیون جمعیت کشوره. یکیی از کارهای بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم است.اگر دریاچه ی ارومیه خشک شده بود، تمام این منطقه ی شمال‌غرب ما تحت تاثیر گرد و غبار نمکی قرار میگرفت و همه ی محصولات از بین میرفت.... زندگی مردم......

از این به بعد اونوری دعا کنید. بخوانید وی را تا اجابت کند شما را..والله با این نوناشون

نظرات  (۱۲)

به قول دوست بلاگرمون اگه تا وقتی این دولت سر کاره نتونیم پناهندگی بگیریم، دیگه نمیتونیم...
ای خدای من :((
وای خدااااای من! :(((
پاسخ:
همین الانش هم نمیتونیم. آمریکا کلا ملت ایرانو از صفحه ی روزگار بلاک کرده. البته سگِ کی باشه آمریکا؟ مسئله اون صفحه ی روزگاره که آمریکا سگشه(چی گفتم اصلا؟)
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۴۷ گمـــــــشده :)

برای احیای دریاچه ارومیه هیچ کاری نکردن در واقع فقط بارندگی ها زیاد بود و شانس آوردن و گرنه بلایی که سر هامون و هور العظیم اومده سر ارومیه هم میومد..البته اومده تقریبا منتها فعلا خدا رحم کرده

فقط تو حوضه آبخیز دریاچه ارومیه 75 سد فعال داریم و قرار بوده 105 تا سد بزنن . 14 رودخانه به دریاچه ارومیه می ریزن. با این حساب رو هر رود قرار بوده ده الی دوازده سد بسازن. که خب قبل عملی شدنش دریاچه خشک می شه و بعدش به خاطر بارش ها کمی جون می گیره

پاسخ:
مرسی از نظر کارشناسیت. 
مادرکشی هم دیدم
آی آی آی...
این ینی بدبختی و بیچارگی مردم سیل زده هم از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهمه...شنیده بودم خودشون ابرارو دستکاری کردن که بارون بباره ها:/
پاسخ:
این هم مسئله ایه. اونجا که گند زدن به خونه زندگیِ مردم میگن بلای طبیعیه. اونجایی که آبادانی شده میگن ما ساختیم. یه بوم و دو هوا که میگن همینه
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۴۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
طبیعتا مردم رو انسان! فرض کردند که همچین صحبت هایی فرمودند :)
پاسخ:
دور از جون بابا. عه این حرفا چیه  استاد؟
این ویدئو برای چه تاریخیه؟
پاسخ:
تاریخش اینجا نوشته شده کلیک کنید
شما فکر کنم از همون عوامل فضای مجازی هستی که گرد نا امیدی منتشر میکنن؟؟

این همه اقدامات دولت و شورای شهر رو نمیبینید شما؟؟

همین دیروز یکی از مهمترین کارای شورای شهر عملیاتی شد.. 
انقدر سیاه نمایی نکنین برادر من 

+ دور از جدی، و مهمتر از اون بیش از بیست میلیون بهش دو بار رای دادن, باید اینو اونا جواب بدن که به گل نشوندن این کشتی رو
پاسخ:
منم رأی دادم :| نمیدونم برای شما گفتم یا کَسِ دیگه، کلا دو بار رأی دادم یکیش شونزده سالم بود یکیش بیست و یک سال بعدش. یعنی همین دور آخری. غلط کردم :| 
با وجود اذعان به بی کفایتی رئیس جمهور، اما از رای دادنم پشیمون نیستم به این آقا، چرا که گزینه ها طوری غربال میشن که ما مجبور به انتخاب بین بد و بدتر هستیم. ما کم بدبختی نکشیدیم از دولت م.الف ، که هرچی امروز به سرمون میاد از اقدامات اون سالهاست.
اینو یادت باشه، عدم مشارکت مردم در انتخابات همیشه به ضرر ما تموم شده، چنانچه سال ۸۴ و ۸۶ که مردم از اصلاحات ناامید شدن، دیدیم که چه اعجوبه هایی وارد دولت و مجلس شدن..
پاسخ:
حق با شماست
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۶ امید شمس آذر
من قبلاً در پستی شرح داده بودم که این سخنان شطحیّاته و اگه یه روحانی که اینارو بگه باید خلع لباس بشه. احنمالاً یه گیری دارن به اسم رأفت!
پاسخ:
یه گیری به اسم رأفت . خیلی خوب بود آقا امید. مرسی :)
خدا رحمتش رو برای مردم نازل کرده طرف داره به اسم خودش مینویسه..
پاسخ:
خدا به فریادمون برسه
احسنت.
موقعی که سیل میاد میگن کار خدا بود.
امبا اینجا کار اوناست!
پاسخ:
هعی روزگار
مدت هاست دیگه مخم نمی کشه به این چیزا فکر کنم. 
پاسخ:
:|
متن پست جدا یکی از بهترین توصیفاتی بود که میشد در مورد این سخنرانی کرد👍
پاسخ:
👍 :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی