یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی
سلام
راستش حسودیم شد به دوستانی که فعالیتهای خوب و قشنگی تو پیام‌رسان‌ها دارن. 
داشتم با کاسه ی چه کنم چه کار کنم، بازی میکردم که همسر پیشنهاد داد برای اینکه از حسادت نترکم، منم یه کانال بزنم. گفتم نه بابا کی حالش رو داره؟
خلاصه از من انکار و از ایشون اصرار که جانِ مادرت تا چشات درنیومده و از حسادت سکته رو نزدی پاشو یه کانالی ایجاد کن. کاری نداره که ببین، آه من خودم برات ساختم.
این هم لینکش {لینک}
گفتم چی کار کنم که بقیه نکرده باشن؟ گفت: "ننویس" که ملت بشینن بخونن. "بگو" تا ملت نَشِسته بشنُفَن. برو تو وبلاگت هم بسپر بیان حمایتت کنن. هرکی هم نیومد بگو به خاطر من بیاد. روی منو زمین نمیندازن D: (اینو الکی گفتم)
:))
مدیونید اگر فکر کنید خوشحال نشدم از پیشنهادش.


خلاصه که منت میذارید مثل همیشه حمایتم کنید. شاید بشه یک سری کارهای فرهنگی خوبی انجام داد، اون هم به شرط اینکه از صدای من عاصی نشید.
چند بخش ایجاد کردم که مشاغلش به صورت مصاحبه ست و تاریخی و آداب و رسومش که آئینیه رو خودم خیلی دوست دارم. برای زیبا سازی آیتم ها از افکت و زیر صداهای مربوط هم استفاده خواهد شد. 
تا ببینیم چی در بیاد. 

دیگه... همین/.
موافقین ۹ مخالفین ۱ ۰۱/۱۱/۰۵
میرزا مهدی

نظرات  (۲۲)

۰۵ بهمن ۰۱ ، ۱۲:۱۸ محسن رحمانی

سلام بارک الله میرزا کار خوبی کردی .

👏👏👏👏

پاسخ:
سلام
۰۵ بهمن ۰۱ ، ۱۲:۲۰ محسن رحمانی

فقط کاش تلگرام میذاشتی آخه من اینا ندارم گوشیمم حافظه نداره نصب کنم 😩

پاسخ:
تلگرام در دسترس همه نیست. ولی ایتا رو میشه با دو- سه مگ برای کارهای ضروری نصبش کرد

سلام

خوب خدا رو شکر معلوم شد کجا بودین! دیگه داشتم نگران می‌شدم...

به حامی همیشگیتونم خیلی سلام برسونید :)

پاسخ:
سلام
بزرگواریتون رو رسوندم.
حامی باشید. خرجی نداره برای کسی :)) داره در حد دانلود چند کیلوبایت.

یه لحظه فکر کردم طرف حسابتون منم

بعد یادم اومد اونجا محتوای فاخری ارائه نمیشه🤌

پاسخ:
محتوی فاخر مگه به مکانه؟
۰۵ بهمن ۰۱ ، ۱۴:۱۸ شارمین امیریان

سلام.

ولی ما همه تلگرام کانال زدیم. حسودیتون بشه :/

پاسخ:
سلام
شما هم حسودیت بشه من اصلا با هیچ فیلتر شکنی نمیتونم کانکت بشم :)) مملکته؟

نه اقا یکی از وبلاگ نویسا این عبارت محتوای فاخر رو به کار برده بود :)

پاسخ:
درود بر شما و ممنون از حمایتت
۰۵ بهمن ۰۱ ، ۱۵:۱۸ یک مسلمان ...

مبارک باشه میرزا

ولی جنس اونجا با اینجا فرق داره. جنس محتواش هم همینطور. 

پاسخ:
سلام عزیز دل برادر
قربان شما
به هرحال استارتش رو زدم دیگه. 
بلکه فرجی شد تونستم یه محتوایی از توش در بیارم

آااااا

وی خیلی دنبال چیزای شنیداری نَمی باشد 

پاسخ:
من این چیزا سرم نمیشه:))

پادکست نصب کردم خیلی هم دوست داشتم ولی بعدا حذفشون کردم 

۰۵ بهمن ۰۱ ، ۲۰:۴۱ زری シ‌‌‌

یعتی همش قراره وویس باشه ؟ 0-0 ؟

پاسخ:
آره بَده؟ یا خوبه؟

خیلی هم عالی.

 

با افتخار عضو شدم

 

خیلی ممنون که پیام‌رسان داخلی انتخاب کردید.

 

ایتا رو کسانی که نصب نکردن می‌تونن از مرورگر باز کنن و کانال‌ها رو بدون اینکه توی ایتا ثبت‌نام کنن ببینند مثل یک صفحه‌ی اینترنتی.

پاسخ:
سلام. محبت کردی.
ممنون بابت توضیحت
۰۶ بهمن ۰۱ ، ۱۲:۱۶ صـــالــحـــه ⠀

میرزا کانالتون (به قول اینا که خیلی لوسن: چنلِتون :))) ) خیلی صمیمی هست. من خیلی دوست داشتم... ادامه بدید و محتوا تولید کنید و ما حمایت می‌کنیم‌تون. :)

پاسخ:
سلام ممنونم. محبت دارید :)

سلام‌ مجدد

به نظرم اول چند تا مطلب بگذارید با همین فالور محدود، بعد تبلیغ کنید

من که زیاد وارد نیستم اما اونچه که تو روش‌های افراد موفق در جذب مخاطب دیدم ، یکیش مرتب و با برنامه مطلب گذاشتنه

باید واقعا زمان بگذارید، در ضمن که صبور باشین 

پاسخ:
سلام مجدد. بله چشم ان‌شاءالله
۰۶ بهمن ۰۱ ، ۱۹:۴۶ زری シ‌‌‌

من نمی پسندم .

خوندن واسم راحت تره

ولی خب احتمالا بقیه بپسندن :دی موفق باشین :)

۰۷ بهمن ۰۱ ، ۱۱:۰۱ محمد قاسم پور

سلام علیکم. از اونجایی که این شبکه‌های اجتماعی به شدت اعتیاد آور و اعصاب خرد کن هستند، تمام کانال‌ها و گروه های خبری، تحلیلی و ... را حذف کردم. فقط چندتا کانال و گروه مونده که اخبار انتخاب واحد و شهریه و تعطیلی کلاس و ...‌‌ رو اعلام می‌کنه. (البته سه مورد استثنا هم هست که توضیحش مفصله.)

در مجموع اگر بسیاری از نیازها رو در فضای وب برطرف کنم، آسایش بیشتری دارم، لذا همینجا از محضر شما استفاده می‌کنیم.

 

پس چرا همه دارید می رید ایتا؟ من ایتا ندارم چی؟

۱۱ بهمن ۰۱ ، ۱۵:۵۱ نویسنده گل زیبا

سلام میرزا 

من یکی از مخاطبای خیلی قدیمیتم.

همچنان علاقه دارم تو محیط وبلاگ دنبالتون کنم و نوشته هاتون رو بخونم. ( البته اینکه به پیامرسانای داخلی هیچ اعتمادی ندارم هم بی دلیل نیست ) 

 

به هر حال موفق باشی و اگر اینجا ننوشتی دلمون براتون تنگ میشه. 

پاسخ:
سلام الف.حا. عینِ عزیز :))
من کوچیک شمام. نگفتم دیگه تو وبلاگ نمینویسم.
نمیدونم شاید بشه همون آیتمها رو اینجا هم آپلود کرد.
فقط اینکه الان بیان هم یه سایت ایرانیه ها... گفته باشم D:\
۱۲ بهمن ۰۱ ، ۱۹:۱۱ اقای ‌ میم

شما همون میرزایی نیستید که در سایت جیم مینوشت؟

پاسخ:
سلام نه:))

سلام 

نمی‌دونم چرا لینکش برای من باز نمی‌شه. آدرسش رو عوض کردین؟

 

دست و دلمان به این پیامرسان های داخلی که به جبر بهمان تحمیل میکنند نمیرود آقا وگرنه شما را که دوست داریم

 

۲۳ بهمن ۰۱ ، ۱۲:۲۲ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

سلام و وقت بخیر

 

برتمون لینک باز نمیکنه و بسیار مشتاق حمایتیم✋

اگه شد دوباره بفرستید برامون

۱۴ اسفند ۰۱ ، ۰۰:۴۶ مردی بنام شقایق ...

سلام حاجی تو هم آرهههههه؟!!😂😂😂😂

 

 

پاسخ:
عه... نشد که بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی