یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

عیدیِ نسبتا عجیبِ من

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

پیشِ خودم حساب کردم اگه بخوام به همه‌ی بچه های زییر 15 سال خانواده‌ی خودمو خانمم که ارتباط نزدیک داریم و انتظار هم دارن، نفری 10000 تومن عیدی بدم، میکنه به عبارتی 13 تا 10 هزار تومنـــــــــــــــــ.......130000 تومن. زور داره والله:))

تصمیم گرفتم برای همه ی اعضاء خانواده که حدود سی نفر میشن بعلاوه همسر عزیزم که در عکس بالا میبینید، یک عکس تکی چاپ کنم.  کلا شد هفتاد هزار تومن. با این فرق که به جای 13 نفر سی نفر، و به جای 130 هزار  تومن، 70 هزار  تومن هزینه شد.

تازه هم میمونه براشون و هم کلی هم منت گذاشتم سر بزرگترا که خجالت بکشین من بهتون عیدی دادم اما شما!.........

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۵
میرزا مهدی

عید نوروز

نظرات  (۲۵)

۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۴ chefft.blog.ir 💞💕
عیدیه جالبیه ولی فک کنم بچه ها بیشتر پول دوس داشته باشن
نفری 5 هم بدین باز خوبه،
پاسخ:
بچه ها غلط کردن:))
به زیر ده ساله ها نفری ده تومن دادم ولی :D 
خیلیم قابل پیش بینی بئد حالا اگه ما مشتریتون بودیم همینو میگفتید25 و اصرار که راه نداره کمتر
پاسخ:
:)) نه یه سری مشتریا مشتری نیستن. چراغ مغازه‌ن. تاج سَرَن
جسارتا عیال مکرمتون اینجا رو میخونن؟؟

+ حالا این همه عکسشون رو از کجا آوردی! نکنه پروفایلشون!

++ عکسی 2500 در اومده رو شاسی؟؟؟ کجا با این قیمت زدن؟؟

پاسخ:
خوب من آتلیه دارم. بالاخره هرکسی لااقل ده دوازده تا عکس خوب پیش من داره. آره حدودا 2500 با پایه ش یه ذره بیشتر.
این سیاست رو انگلیس هم نداره :دی
پاسخ:
:)) پس چی فکر کردی:))
خیلیم عالیه مبارکشون باشه جمیعاً. خیلی هم دلشون خواسته باشه.والاااا
پاسخ:
والاااا:)) خیلی هم دلشون خواست. غافلگیر شدن
چه ایده جالب و قشنگی :)
زنده باد...
پاسخ:
تنت سلامت. درود بر شما
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۰۷ دختـرِ بی بی
کاش تو فامیل ماهم مثل شما بود
پاسخ:
ای بابا الان شرمنده شدم که
سلام
چه عیدی خوبی:) به به
ما کی برسیم خدمتتون برای تحویل گرفتن عیدیمون؟


پاسخ:
علیک سلام. رسیدن بخیر. زیارت قبول. 
شما که ما رو قابل نمیدونید هر بار تشریف میارید، بدون توقف، میرید
کاش منم فامیل تون بودم:) 
پاسخ:
صبر کن یه سرچ کنم ببینم پسر علاف داریم یا نه:)) 


سرچ کردم. کسی که لایق شما باشه نبود. باز هم صبر کنید :D
فقط جوابتون به کامنت نسرین :)))


سلام :)
بعدا میام رو تریبون آزاد :))

پاسخ:
خیلی چاکریم:D
منم ازین عیدی ها میخوام 😃😃😃
پاسخ:
یه عکس ازت دیدم. نصفت پشت آینه ست :))) با نصف دیگه ش راضی میشی برات بفرستم؟
آقا پیر شدیم رفت
چقد دیگه صبر کنیم:)
حالا نسبتا لایق هم بود موردی نیستا :)
پاسخ:
:D پس نسبتا  لایق هم کفایت میکنه. برم سرچ
نه عکس مورد نظرم رو خودم میفرستم 😃😃😃
پاسخ:
بفرستید
واقعا اینا براتون دو و پونصد در میاد و به ما بیست تومن میفروشن؟ :/
پاسخ:
خوب من خودم چاپ میکنم. برای این سایز دستگاه دارم. تخته ش هم که به غیر از خرید چسب و روکشش ، کار خودمه. اینطوری میشه دو و پونصد.
ولی خوب در حالت معمول حدود یازده دوازده تومن هزینه داره. هشت تومن سود برای کسی که مغازه داره و اجاره و مالیات و برق و آب و گاز و تلفن داره سود منصفانه ایه.
نیست؟ 
اگر شرایطش بود و دوستان پیش من عکسی داشتند، حتما به عنوان عیدی، تقدیمشون میکردم. :) 

۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۱۷ شارمین امیریان
چه عیدی باحالی. 
دایی من عکاس هستند. بچه که بودم به عنوان عیدی از هر کدوم از افراد فامیل یه دونه عکس می گرفتن. ما هم کلی خوشحال بودیم. ولی از زمان ظهور موبایلهای دوربین دار باکیفیت، دیگه مجبورن دست به جیب بشن! =)
پاسخ:
:))
اتفاقا من سعی کردم لااقل به خانواده ی خودم بقبولونم که عکس باید روی کاغذ چاپ بشه. هر از گاهی عکسهای موبایلیشونو میگیرم و خوباشو سوا میکنم و براشون چاپ میکنم. همین دو سه ماه پیش برای باجناقم و خانواده ش یه آلبوم با 40 تا عکس هدیه بردم که واقعا شگفت زده شدن. عکسهایی که طی این همه سال که عضو خانوادشون شدم و گرفتم و خودشون هم خبر نداشتن
سلام
چه فکر جالبی.
منم دوست دارم یه همچین حرکتایی رو ولی کارایی که من بلدم خیلی وقت گیره. منم الان واقعا مشکل وقت و زمان دارم. احتمالا شما چون حرفه ای هستید دستتون توی همچین کارایی تنده. 
خیلی کار جالبی بوده!
برکت همینه دیگه.
پاسخ:
علیک سلام
حرفه ی من هست و دستم تنده ولی اوووووووووه کو تا بشه که خودمو حرفه ای بدونم؟
برکت همینه دیگه
چقدر این جمله روحمو جلا داد...
منم کامنت لوسی می 😐
جدی عکس بفرستیم برامون ۲۵۰۰ میزنید؟؟
پاسخ:
شما بفرست :)) من هدیه میدم به شما. فقط هزینه ارسالش با خودت. فکر کنم نصرفه. نه؟ :))
من عکس میفرستم هر وقت اون فامیلتون که دانشجوی تبریزه اومد اینجا میرم ازش میگیرم:))

پاسخ:
آره فکر خوبیه.  خواهر زاده ی منه
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۶ مــحــدثــه ...
چه عیدی‌های جذاب و خوبی. بیشتر از پول ارزشمنده انصافا :)
پاسخ:
امیدوارم همینطور بوده باشه
کاش یکی بود اینجوری به مام عیدی میداد به جای اینکه چشم انتظارمون بذارن و اخرشم هیچی ندن :))
پاسخ:
:)) ببیسن آدمو به چه کارایی وا میداری؟ فرستادم برات به آدرس خونتون. :D
وقتی قیمت تمام شده دوازده تومن باشه هشت تومن سود منطقیه؟ بیشتر از پنجاه درصد سود؟ به لحاظ قانونی سود نهایتا تا ۲۰ درصد مجازه فقط! :)
بله رسید دستم :))
پاسخ:
:D
سلام 
گاهی باید پول رو برای حفظ خاطرات هزینه کرد 

پاسخ:
علیک سلام خیلی هم موافقم باهات مریمِ عزیز
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۲ ضــِــد !!
من اومدم دم خونمون عیدیم نبود که!تازه زیر ده سال هم هستم علاوه بر عکس:)))))
پاسخ:
شما اومدی تا دمِ در خونمون یه سر نزدی بهمون؟ گله کردم پیش مادرتون
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۹ ضــِــد !!
من با پای خودم اونجا راه نمیرفتم که با پای بابابزرگم اینا بودم.:))
وگرنه واقعا دلم پیش شما بود ولی نمیتونستم مزاحم شم متاسفانه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی