یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

الان وضعیت یه طوری شده که وقتی میخوای دهان به اعتراض باز کنی میگن: «من و تو رو که با هم تو یه گور نمیکنن»


دلار داره میره سمت چهل هزار تومن. سکه نیم بها شده قیمت تمام بهای چند ماه پیش. شکل و شَمایلِ یک کشورِ اسلامی که قراره با نشاطِ و خُرم دیده بشه تا اسلام هم بتونیم صادر کنیم، الان شده غمزده و منفور، اونوقت تلویزیون مدام میگه مرغ بخرید. مرغ بخرید. ده روز دیگه هم میاد میگه گوشت بخرید، گوشت بخرید. اونوقت یه عده نادان مثل من هم خرامان خرامان میرن میخرن خوشحال از اینکه گوشتی که یهو دویست درصد قیمتش رفته بالا رو ده درصد ارزون کردن و زورش رسیده که بخره.1

 رحمی که خدا به وضعیتِ فعلیِ اقتصاد مملکت کرد این بود که پدیده زن‌زندگی‌آزادی و هشتگ‌مهسا امینی ها بروز کردن و حواس مردم پرت شد/.

حالا من دارم با تو، تو با اون، اون با من و ما با دیگران و همه با هم بحث میکنیم که موضع چپ و راستمون مشخص بشه. چقدر بیچاره ایم ما/.


فقیه مدرسه، دی2 مست بود و فتوی داد         که می حرام، ولی به ز مال اوقاف است



1-البته آخرین باری که گوشت خوردم تو یه مراسم عروسی بود که وقتی نشستم پای میز غذا یه تکه گوشت اندازه ناخن شصتم، برام گذاشته بودن که تا اومدم مزه‌ش رو بفهمم تموم شد/.

2-دیروز


موافقین ۸ مخالفین ۴ ۰۱/۰۹/۲۸

نظرات  (۶)

:(

پاسخ:
:|

تیپ روشنفکری برمی‌داشتن و می‌گفتن : «ما به شرایط اقتصادی و مشکلات و فشارهای مردم معترضیم، ولی همش میگن شما فقط می‌خواستید لخت بشید!» 

هنوزم نفهمیدن راهشون از اساس اشتباه بوده که از اعتراضاتشون اون به‌حق‌ها هیچ تکونی نخورده هیچ، بلکه داره به قهقرا میره ولی اون ناحق‌ها رو به آسونی بدست آوردن و حالا راضی‌اند از اینکه باد لای موهاشون می‌پیچه!!!

پاسخ:
یه اعترافی بکنم؟ متوجه شدم چی میگیدا. ولی متوجه نشدم کجای فرمایشتون به اینوریها بودید کجاش به اونوریها. اصلا کدوما اینوری محسوب شدن و کدوما اونوری ... بخدا
۲۸ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۱ سوته دلان

متاسفانه جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی و آرمانهاش در همه‌ی زمینه‌ها عقب افتاده... فرهنگی که از اولویت‌هاست و اقتصادی که بی‌صاحب مونده!

 

پاسخ:
موافقم

واقعا بیچاره مردم...

پاسخ:
هعی....

در جمع‌های مختلف، بعد از ساعتها بحث سر حقانیت و عدالت و راست و دروغ رسانه‌ها و روش کشورداری و آسیبها و...، میرسیم به اینکه آقا شما صد میلیون بریز به حساب من، من غلط میکنم بپرسم کی حکومت می‌کنه 

مورد بوده به پنج میلیون هم جنبش رو فروخته 🚶🏻‍♀️ 

 

 

یه استاد بسیجی داشتیم، می‌گفت همه که از اول انقلاب با دین اسلام اوکی نبودن، با قانون حجاب همه موافق نبودن. گفتن رعایت میکنیم و این وظیفه رو انجام میدیم، که شما هم در مقابل آرمانهایی که میگید و عدالت و... رو اجرا کنید در قابلمون. یه معامله بود که....

پاسخ:
میدونید شبیه چی شدیم؟ اینکه داریم غرق میشیم و تا خرخره زیر آبیم و میگیم کمک. اونی که تو قایق نشسته میگه صبر کن پارو رو تعمیر کنم. میگیم داریم خفه میشیم ما رو بکش بیرون. میگه صبر کن توی قایق رو خشک کنم. و ....
۲۸ آذر ۰۱ ، ۲۲:۱۸ محمد قاسم پور

اون موقع که می‌گفتم رییسی خوب نیست برای همین بود.

از مرحله‌ی آخوند عوضی (روحانی) رسیدیم به مرحله آخوند ساده (رییسی)

این بیچاره رو فرستادن پی نخود سیاه شهر به شهر دور بزنه، بعد یه عده دیگه تو تهران، تمام مملکت رو دارن گند میزنن.

 

پاسخ:
دوست نداشتم رئیس جمهور بشه. تو همین جمع شاهد هم دارم که گفتم اگر ایشون ریاست جمهوری رو بعهده بگیرن، چون نمیتونن جمعش کنن، از چشم مردم میفتن. و داره همین هم میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی