یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

D.J پیام

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱ ق.ظ
امروز تو تاکسی در حالیکه همه داشتیم قِر میدادیم و دستمال کاغذی از پنجره(؟) ماشین، بیرون داده بودیم و در باد میرقصوندیم، یهو متوجه شدیم داریم رادیو پیام گوش میدیم. دَمت گرم رادیو پیام گوگوش بذار لطفاً.



موافقین ۵ مخالفین ۳ ۰۱/۰۹/۲۳
میرزا مهدی

نظرات  (۱۳)

آقا آقا 

 

الان ما داریم دستمال از پنجره بیرون تکون میدیم که مطلب جدید از شما خوندیم 

 

بابا یکم ریتم و ببر بالا 


کجایی برادر ؟

به فکر ما هم باش, دلمون برات تنگ میشه

سلام

چه جالب، همین‌چند دیقه پیش، سر نماز!!! داشتم فکر می‌کردم قبلنا یه چی می‌نوشتین حداقل گاهی ازتون خبر دار می‌شدیم... انقدی که ستاره‌ی روشن رو‌دیدم شک کردم خودتون باشین! 

 

اینجور که داریم پیش می‌ریم احتمالا چند وقت دیگه کنسرت زنده‌اش هم خواهیم داشت، گوگوش رو عرض کردم :)

پاسخ:
علیک سلام آینه آینه. 
گفتیم شاید مامانبزرگ شدید سرتون گرم نوه ست. :))
تو توئیتر مشغول بودم تو سر و کله هم میزدیم. به قول آقا تو فضای مجازی جهاد میکردیم D: تا اینکه شوت شدم بیرون
آره واقعا قشتگ 4 یا 5 تا موزیک پشت هم به نحوی انتخاب شده بودن که گُمان کردم  تو سالن رقصم.:))

اه مشت میرزا کجایی پس؟ دلتنگتون بودیم‌... خیلی ناراحتم میرزا از این وضعیت آپ کردنت:دی

خانوم عزیزتون که عاشقشم چطوره؟ بهش بگید خیلی دوسش دارم لطفا یادش نره:دی

پاسخ:
سلام. دل به دل راه داره. پسر گلتون خوب باشه ان‌شاءالله. 
ایشونم خوبن. اوشون هم خوب باشن ان‌شاءالله. :))
میخوندمتون. بی وقفه.

۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۳:۳۲ صـــالــحـــه ⠀

سلام میرزا. امیدوارم حالتون خوب باشه. چه خوب که دوباره نوشتید. جاتون خالی بود.

پاسخ:
علیک سلام بر استاد، دکتر و مادر نمونه. رو به راه باشید همیشه.
ممنونم از لطفتون. شما بودید به جای ما :)

آینه چیه؟ شما رو یکی می‌خونه، منو‌که هیش کی نمی‌خونه، برا چی بنویسم! :))

 

عه‌ توئیتر بودین؟ 

کجا بودین چرا پس ندیدمتون :)

اگر دوباره اومدین یه خبر بدین فالوتون کنم... اسمم هم انقده تابلوست می‌شناسید حتما :)

پاسخ:
آیدیِ همیشگیِ منه دیگه.
mehdiffelehgarii
نمیتونم وارد بشم. میگه شماره رو وارد کن در حالیکه کد 98+ ایران تو لیست نیست  :))  توئیتر هم ما رو تحریم کرده
۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۴:۴۳ محمد قاسم پور

با این حال یه عده میگن تو جمهوری اسلامی، آزادی نیست.

سلام علیکم.

 

 

پاسخ:
علیک سلام جناب قاسم‌پور. خوب امروزه روز آزادی مفاهیم خیلی زیادی رو به خودش اختصاص داده. تا همه ش با هم نباشه، آزادیِ واقعی نامیده نمیشه. از جِرِّ زانوی شلوارها بگیرید تا بقیه ش
۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۵:۰۷ صـــالــحـــه ⠀

دکتر نشدم که هنوز و با مادر نمونه هم فاصله نجومی دارم :)

اما خدا رو شکر به قول شما رو به راه و رو به رشدیم ولی جای شما رو کسی پر نمی‌کنه.

بمونید برای بلاگستان :)

پاسخ:
ان‌شاءالله به مراد دلتون میرسید. چشم اگر خدا بخواد

دیروز یه نفر هم‌نوشته بود همچین مشکلی داره، ولی نمی‌دونم با چی اومده بود، فکر کنم گفته بود از اپرا اومدم!

کلا این‌چند روزه هم نت هم‌ وی پی ان‌ها بازی درمیارن

پاسخ:
نه به وی پی ان نیست. اغلب اونایی که شماره هاشون رو وارد نکرده بودن دیگه نمیتونن بکنن. چون تو بخش وارد کردن شماره، کد ایران نیست. همینطور از تلگرام هم خارج شدم. برای ورود کد میخواد. شماره رو میدم. پیامک نمیاد زنگ هم میزنه، تا گوشی رو بر میدارم، قطع میکنه. خلاصه که به لطف خدا هیچ کشوری دیگه برای ورود به فضای مجازیش به من ویزا نمیده.
میخوام برم چین :)))

با همون سلیقه ات 

دیس لایک زدم فقط به خاطر جمله آخریت 

 

 

حال خوبی؟ خانمت چطوره؟ 

پاسخ:
پس حدسم درست بود:))) شما که کلا سلیقه موسیقایی ما رو نمیپسندین:))
شُکر. خوبن الحمدالله

نه از صدای گوگوش که از خودش متنفرم

برام یادآور اون برنامه ی گوه استیج فکر کنم اسمش بود و روزهای تاریک زندگیمه

 

منکه براتون پیام گذاشتم کیه نگاه کنه

پاسخ:
ببحشید روبیکا اعلان نداره. الان دیدم. چشم آماده میکنم تو همین هفته🙂
۲۵ آذر ۰۱ ، ۰۰:۱۵ ماهور بانو

سلام میرزا بعد از ماهها 

خوبین؟

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام  از دور سلام و درود بر شما

رسیدم بهتون پیامک میدم 

حتما نگاه کن پیاممو 

پاسخ:
منتظر پیامکتونم

روبیکا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی