یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

بِش

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۵۹ ق.ظ

اگر روزی زمامدار مملکت خویش شوم، یک داروغه را بر سرکار می‌نهم که پاچه‌ام را بگیرد روز و شب، 

همچو سگ.

بِه‌اَش می‌فرمودم:  متعلقه و صبیه و شوی‌اَش، و آن یاردان‌قُلیِ بی‌مصرف و متعلقه‌ی دربه‌دری‌اَش، و تمام خس و خاشاک دوربرت، هر خطا و جفا و غلطی خواستند بکنند، و هر سوراخ سُمبه‌ای هم در دنیا خواستند بروند، و هرجایی هم خواستند اقامت بگیرند و خرید کنند و حتی اگه آن دلِ صاحب مرده‌اشان خواست همانجا هم بمیرند و سَقَط شوند، امّا در عوضش تو نگذار یک جرعه آب از گلوی منِ -فلان فلان شده‌ای که این وضع نابسامان را در مملکت خویش به بار آورده‌ام،- پایین رود.

بِش می‌گفتم نه دستیار، نه معاون و نه کسی رو اجیر کن که سربازت باشد. 

بِش می‌گفتم نه کسی رو به اسم مبارزه با مفاسد خلق کن و نه تعزیرات و نه حمایت از حقوق مصارف خودم.

بِش می‌گفتم پدرم را به تو می‌سپارم که در بیاوری تا حساب کار دستم بیاید.

بِش می‌گفتم که هرچه آتش از گور خودم بلند میشود را فوت کند.

بِش می‌گفتم که مراقبت نماید که بهرغم آتشم گُر نگیرد، و اِلّا نَنِه‌اش را به عزایش می‌نشانم.

بِش می‌گفتم ماست‌م را هم کیسه کند...

بِش می‌گفتم نُطُقم را هم بکشد...

بِش می‌گفتم دهانم را یک سرویسی هم بنُماید...

بِش می‌گفتم اصلاً بدون مَلَق بازی، خودت قاضی، خودت جلاد.

بعد که شاخ و از کنترل خارج میشد، خودم را بر علیه وی می‌شوراندم و یه انقلابی به پا می‌کردم مثِ چی...

و بعد داروغه‌ای دیگر!

والله بخدا با این 



نظرات  (۹)

ما هممون باید حداقل زمامدار رفتار خودمون باشیم و روزی چندبار پاچه‌ی خوودمون رو بگیریم تا بشه دنیا رو جای بهتری برا زندگی کردن بکنیم ولی حیف که از رو شدن دستمون میترسیم!

پاسخ:
آخه بار شرمندگی بسیار بار سنگینیه

گل گفتی میرزا!

راستی فطریه ها رو چرا انقدر گرون کردن ولی یارانه ها همونه؟!😉

پاسخ:
چون گندم و برنج گرون شده. چون کار رو سپردن دست غیر صالح و ناتوان. 
مشکل همین‌جاست.
۱۳ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۰۸ صـــالــحـــه ⠀

میرزا داروغه که معلومه کیه...

زمامدار اینجا کیه؟ :)

پاسخ:
منم دیگه😉

داروغه کیه؟ 

پاسخ:
باز هم من

سلام میرزا مهدی

یه قسمتی از ارشیوتون رو دیشب میخوندم

بیشتر هشتگ شغل من

خیلی خوب بودن کلی خندیدم

البته فقط چون خندیدم نمیگم خوب بودن..هنرمندانه نوشته بودین

تا حالا کشفتون نکرده بودم:) خداقوت

پاسخ:
علیک سلام
شما لطف دارید قربان
باعث سعادته که اینطور میفرمایید
۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۲۴ محمد قاسم پور

سلام علیکم

ملت باید بش مسئوول باشد ولی فعلا مسئول بش ملت است.

بش بگو بیا پایین سرمون درد گرفت

سلام 

خبری ازت نیست میرزا جان

 اقلا بیا بنویس!

 

ان شالله هر جا هستی خوب و خوش باشی و سلامت

عه! بالا اومد.

:)))

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی