یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

فتا

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ

سلام


برام پیامکی اومد با این محتوی که {...................به من زنگ بزنید}

اونقدر کلاهبرداریش مشهود بود و واضح بود که گفتم به عنوان یک شهروند نمونه و دوست داشتنی باید الگو باشم برای دیگران و یه کاری بکنم. پس اومدم نشستم پای نت و سرچ کردم: «پلیس فتا»


اول باید ثبت نام میکردم و تا فیهاخالدون مشخصات آباء و اجدادم هم براشون توضیح میدادم. 

با خودم گفتم به زحمتش می‌ارزه. باید جلوی این دشمنان اقتصاد مملکت رو بگیرم. به سهم خودم باد اقدامی بکنم. بسم اللهی گفتم و دکمه ثبت رو زدم.

پیغام اومد بیش از سه بار تلاش کردید و ناموفق بود باید سه دقیقه صبر کنید.

من فقط یک بار تلاش کرده بودم.

پنج شش دقیقه ای گذشت و دوباره رفتم اقدام کردم. باز سوال پرسیده شد. و باز ثبت رو زدم و باز گفت بیش از سه بار تلاش کردید و ناموفق بود باید سه دقیقه صبر کنید.

گفتم برو گمشو بابا.

رفتم نشستم سر کارم.

یه نیم ساعتی گذشت و فکرم هنوز درگیرش بود که نه؛ نباید دست بردارم. اگر از این موضوع دست بکشم و سَرسَری رد بشم چه فرقی با اون "..." دارم؟

پس رفتم دوباره اسامی و آدرس نوامیسم رو اونجا ثبت کردم و در جوابم نوشت:  "این ایمیل قبلا ثبت شده است"

من :|

گفتم خوب حتما ثبت شده دیگه. رفتم لینک ورود به سایت رو زدم و رمز رو وارد کردم و گفت صحیح نمیباشد. زیرش نوشته بود "آیا رمزتان را فراموش کردید؟" کلیک کردم.

گفت ایمیلتان را وارد کنید تا لینک بدیم رمزتون رو بازیابی کنید. ایمیل رو زدم گفت: این ایمیل اشتباه است.

و من باز گفتم: برو گمشو بابا.

دستم رو گذاشتم زیر چونه م و داشتم به صفحه مانیتور نگاه میکردم و میگفتم حتما یه حکمتی داره. ولش کن. که دیدم صفحه خود به خود داره لود میشه و بعد وارد سایت شد.

و من:|

تو قسمتهای مختلف گشتم و رسیدم به جایی که باید گزارش رو تایپ میکردم.

باز یه عالمه مشخصات پرسید و رسیدم به قسمت ثبت گزارش نوشتم:

سلام برای من پیامکی اومده با این محتوی که « من فلان فلانی هستم از عشایر درود و صحرا نشینم یه عالمه سکه پیدا کردم اگر کسی رو سراغ دارید که آبش کنیم، به من زنگ بزن.»

دکمه ثبت رو زدم یهو کُل مرورگرم بسته شد. گفتم خدایا انگار نباید این کار رو بکنم. حتما حکمتی داره. ولش کن.

بیخیال شدم. گفتم برم به بیان و وبلاگم یه سر بزنم. مرورگر رو باز کردم دیدم هنوز تو صفحه پلیس فتاست. انگار مثلا یکی واساده بود اونجا و تا منو دید گفت: داداش چی کار داشتی؟

گفتم: دیروز برای من یه پیامکی اومده با این محتوی که من فلان فلانی هستم .....

بعد اومدم ثبتش کنم که باز بسته شد.

کارد میزدن خونم در نمیومد. جوش آورده بودم. دوباره مرورگر رو باز کردم و دیدم یارو انگار اونجا منتظر من نشسته و میخواد بگه: داداش چی کار داشتی؟

نوشتم: برو بمیـــــــــــــــــــــر بابا آشغال. دکمه ثبت رو زدم. 

نوشت: گزارش شما با موفقیت ثبت شد. از همکاری صمیمانه شما ممنونیم.

بدبخت شدم رفت.

گوشی رو برداشتم زنگ بزنم به اون فلان فلانی بلکه به یه نوایی برسم و بزنم از این مرز فرار کنم تا گیر پلیس فتا نیفتادم که جواب نداد. هرچی زنگ زدم جواب نداد که نداد که نداد.

حالا با چی فرار کنم؟ کجا برم؟




(چقدر تند تند نوشتم :)))) )

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۱
میرزا مهدی

طنز

پلیس_فتا

نظرات  (۲۴)

آقا من فلانی هستم 

 

لطفا به من زنگ بزن!

پاسخ:
آقای فلانی! من کانادا نمیاما:))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۰۹:۵۵ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

زنگ میزنی یا نه؟

 

+چاقواش را تیز میکند

پاسخ:
اعوذوابالله من الشیطان الرجیم :))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۶ خانم ۲۹۱۲

میان همین پست رو میخونند، کاری بهتون ندارند... تازه متوجه نیت پاکتونم میشن :)))

پاسخ:
امیدوارم همینطور باشه :))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۷ رفیقِ نیمه راه

حاجی کفن و قبر سراغ دارمااا ارزون مفت

به من زنگ بزن..

پاسخ:
مفت باشه کوفت باشه. کفْن باشه. دفن باشه :))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۳۷ آقای راه‌نشین

خواستید زیرآبش رو بزنید؟ :))

پاسخ:
معلوم بود؟:)))
:))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۴ حامد سپهر

شماره اون فلانی رو بده یه نفر سراغ دارم خریدار زیر خاکیه:))

پاسخ:
جدی؟
0916959 چهار شماره آخرش رو خصوصی میدم اگر دنبال دردسری.
D:

 خب تا جاییکه یادمه چندین ساله همچین پیامی برای من و خانواده و دوستامون اومده :)

 

ما فکر کردیم سرکاریه بیشتر تا کلاهبرداری و ضربه زدن به اقتصاد:)

 

 

سلام

حالا چه نوع کمپوتی میخورین معمولا ؟!:)

بگیم بچه ها بفرستن براتون :))

 

 

پاسخ:
سلام
گلابی:))))
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۶ آقای فلان بهمانیان پشملان‌ نژاد

جانم داداش، کاری داشتی؟

ببخش نتونستم جواب بدم، سرراه باس باید یکی از ازین مختلسای چند میلاردی رو میرسوندم. رومینگم جواب نمیداد. :(

هیچ غمت نباشه، با توجه به سابقه ات و زندگیت و اوضاع احوالت، یکی دو جای توپ سراغ دارم که هرکدوم شرایط خاص خودشونو دارن. اولی تانزانیاس که اونجا یه عکاس خیلی خوب لازم دارن تا از صحنات سیاسی بعکسه. دومی سودانه که باید به عنوان خبرنگار بری اونجا و از روابط سیسماستی اسراعیل و سودان گزارش تهیه کنی برای ایران نات اینتر بلکه داخلی نشنال که البته باس حساب توییتر هم داشته باشی که هر روز ی توعیت بزنی برای خانواده و اقوام. البته کانادا هم بود که دبه کردی گفتی نمخام جا ظرفیتت رو دادم ب یکی دیگه پر شد. :/

پاسخ:
:)))
خیلی گُلی///
راست ما پول حلال هم از گلومون پایین نمیره...
ولی تانزانیا رو هستمD:

سلام

:)))

آقا اینجا پیام گذاشتنم خطرناک شد، فردا بگن اینا هم باهاش آشنا هستن... 

امنیت کامنت نداریم!

پاسخ:
سلام

بَهَع ما رو ببین گفتیم پشتمون به کی گرمه:))))

اونا منتظر همون فحش بودن🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
دوست دارن گویا D:

میرزا همیشه شما بیای و بنویسی:) دلمون شاد شد از بازگشتتون. 

والا الان کلاه برداری ها مسخره شده قبلا انقدر تمیز بود. من یادمه یه بار از ایرانسل برام پیام اومد که شما برنده ی فلان وسیله شدی و کد ملی و اسم و ایناتم بفرست که خب منم فرستادم. بعدم زنگ میزدی قشنگ مثل اپراتور ایرانسل میگفت به ام تی ان ایرانسل خوش آمدید... خلاصه بعدش پیام اومد که فلان مبلغ رو بریز به عنوان پیک تا هدیه رو بفرستیم که اونجا من زنگ زدم ایرانسل و اونام گفتن اون ما نیستیم:|

پاسخ:
سلام چشم اینکه من بتونم بنویسم و لااقل یک نفر هم که شده، راضی باشه،  لطف بزرگیه که خدا در حق من کرده.
همین مسئله به شکل دیگه برای منم رخ داده بود 
چند سال پیش و یه کمبرند لاغری فرستادن. 
بماند که پول هنگفتی بابتش دادم . ولی بعد دیدم کمربند به زور به دور کمر  داداشم که از لاغری رنج میبره، بسته میشه چه برسه به کسی که قصد لاغر شدن هم داشته باشه:)))

چه باحال

همچین پیامکی چندسال پیش برای منم اومد !

البته از نوع طولانی تر ! 

منم براش فرستادم خودت یکم تلاش کن انشالله ابشونم میکنی :) 

پاسخ:
جدی؟ :)))
 حقیقتا به فکرم نرسید والا منم جوابش رو میدادم....


این رو بخونید:


http://1moshtharf.blog.ir/post/125
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۱ محبوبه شب

رحم الله من یقرا الفاتحه... 😂 

پاسخ:
دیروز یه عالمه آدم هنر دست شما رو دیدن و تحسینش کردم. یادم رفت بهتون بگم که به خودتون ببالید
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۸ مردی بنام شقایق ...

سلام

میرزا جان بنظرم سریع برو یه وام چند هزار میلیاردی بگیر

دیگه هیشکی هیچ کاری به کارت نداره

 

 

+

یا اینکه یه کاری کن سریع داداشت رئیس جمهور بشه :)))

پاسخ:
سلام
داداشم اگه بتونه سرش رو از موبایلش بیرون بیاره شاهکار کرده :))) رئیس جمهور پیشکشش
۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۵ محبوبه شب

فکر کنم کلام مولا علی ه که فرمودن(نقل به مضمون) نه از تعریف کسی خوشحال شو و نه از تخریبش

 

نگاهشون زیباس : )

 

مشتری جذب نکردین؟  : ))))

پاسخ:
نه دیگه...
خواستم به خوشحالیت نَیَفزایم   D:

چه نامرده طرف.این sms رو با کلی غلط املایی برای منم فرستاده بود. قرار بود به کسی نگیم سکه ها رو بین خودمون تقسیم کنیم! پس نتونسته جلو دهنشو بگیره(:

پاسخ:
آره غلط املایی هم زیاد داشت... :)))
خودشه
۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۲۸ امید شمس آذر

خدا خودش گفته: لا فتی الّا علی(ع). پس بیخیال بقیّه بشید!

پاسخ:
نکته ی ظریفی بود . :)

اعتراف میکنم کلی خندیدم ینی خیلی خندیدم، از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون ، هروقت ستارتون روشن میشه دل ماهم روشن و شاد میشه. 

پاسخ:
 خدا رو شکر که اینطوریه.... دل شاد شدم با کامنتت
۰۲ مهر ۹۹ ، ۰۱:۴۳ جواد انبارداران

عالی بود

خوش برگشتی

پاسخ:
ممنونم برادر!

۰۲ مهر ۹۹ ، ۰۸:۳۳ میرزا مهدی

خودم

پست یک طرف ، کامنتِ کاربران یک طرف :))

پاسخ:
آره همیشه همینطوره . زور مطالبم در مقابل نظرات دوستان، نچربیده هیچوقت...:))
۰۴ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۳ محمد قاسم پور

سلام علیکم

بنده الان دارم یه مجموعه راجع به شکایت هام مینویسم.

کلا حس میکنم مسئولین قصد شنیدن شکایت‌ها رو ندارن. هرچی شکایت حساس‌تر بشه، این نشنیدن شدیدتر میشه.

پاسخ:
علیک سلام برادر!
اتفاقا پر و پا قرص طرفدارشونم و میخونم... کار شما درسته
۰۵ مهر ۹۹ ، ۰۹:۴۸ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

سلام

ما همین بساط رو با اکسپلورر سر ثبت نام برای مسکن ملی داشتیم!!! 

هی میگفتیم بابا این شماره ماست، میگفت نه این شماره شماها نیست، توهم زدید

 

آخرشم گوربگوری ثبت نکرد این مسکن زباله دونی رو

پاسخ:
سلام آخه میدونسته تهِش میای بهش میگی زباله دونی:)))
میگم این روسری ها عجیب سرتونو گرم کردنا D:
۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۲۰ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

آخه احمدی نژاد که اینهمه مانور داد روی مسکن مهر، شد اون! 

دیگه اینا که اواخر دولتشون این پروژه رو دست گرفتن میخان چی تحویل بدن؟؟

 

ما هرجا باشیم و بریم، دلمون با بیان و بچه های بیانه

پاسخ:
گفتی احمدی نژاد یاد یه انیمیشن افتادم که نصفه رهاش کرده بودم. برم ببینمش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی