یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

در کمال تعجب نَکُشَنِمون!!!

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ب.ظ

سلام این یادداشت شاید موقتی باشه.

سوال اینه که شما میدونید جریان این لینکهای زیر چیه؟ 

ابتدا عذر خواهی کنم از اینکه یکی دوتاش برای ورود نیاز به کلیک روی تبلیغات داره که میتونید درصورت درخواست کلیک نکنید و صفحه رو ببندید.

اسم وبلاگم رو تو گوگل سرچ کردم و با این صفحات مواجه شدم که به صورت نامرتب، مطالب وبلاگ منو نشر دادن...


لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

لینک پنجم


اسم وبلاگ که اسم وبلاگ منه.

آدرسش هم آدرس منه ولی به جای بلاگ دات آی آر.. چیز دیگه است. 

نَکُشَنِمون!!!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸
میرزا مهدی

نظرات  (۱۷)

منم وقتی سرچ میکنم کلی از این سایتا میاره وبلاگمو.

یکی دیگه م میگفت همینه برای اونم.

اولش تعجب زده میشین ولی بعد یک مدت فراموش میکنین:)

پاسخ:
درد نداشته باشه! D:
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۰ chefft.blog.ir 💞💕

برای من اتفاقا اینجوری شد، بعدش فهمیدم کار یکی از بچه های نوجوان بیانه

 

پاسخ:
عجب!!

:))))

امروز فرداست که خیلی معروف بشید میشه همین الان تا از بچه های بالا نشدید یه امضا بدید:))

پاسخ:
فعلا "بیژن" خونم اومده پایین. امضا برای بعد :))

شهرت و هزار جور مکافاته دیگ:))) 

پاسخ:
:))
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۶ دچارِ فیش‌نگار

چند مییدی راهشو بهت بگم که نکشنت؟ :)

پاسخ:
حاضرم بمیرم پول مفت ندم. میشناسیم که :))

اینا میخزند توی اینترنت مطالبش را جمع میکنند و  این طوری هر کلید واژه و سایت را که بزنی تو گوگل اونا هم هستن، بازدید کننده شون میره بالا و تبلیغ میگیرن

البته خزیدنشون خیلی ناقص و خرکیه خزیدن هم خزیدن های خود گوگل

 

پاسخ:
گوگل که انقدر خزیده قاطی کرده. راجع به کَفَن سرچ میکنی، از مرغابی های استرالیا مطلب میاره....
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۵۸ دچارِ فیش‌نگار

:))) یه جا توی تنظیمات پنل هست اون رو ببندی شاید کمتر بشه این سوء استفاده ها

پاسخ:
آره دیدمش . بستم. بالاخره خیرت به من رسید :))

خب برید یه بیژن بخرید و بخورید اتفاقا میگن برا کرونا خوبه :)))

 بیژن چیه ؟؟؟

پاسخ:
اشاره م به تبلیغ سس بیژن بود که میخوان از طرف امضا بگیرن ، عصبانیه نمیذاره. بعد سس بیژن میخوره خوش اخلاق میشه."یخ" 
:)))

الآن سرچ کردم دیدم وبلاگ منم همینطور شده!!

باید چیکار کنیم؟؟

پاسخ:
اگر فیش نگار درست گفته باشه، میرید تو تنظیمات پیشرفته در قسمت "معرفی در وب" تیک آخری رو بر میدارید/. البته برای ما دیگه کار از کار گذشته....D:

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۰ هلن پراسپرو

اههه منم دارم که...

 

البته زیرش یه لینک گذاشته: برای مراجعه به منبع اصلی...

 

:"|

پاسخ:
بیا خیلی اعصابمون آرومه! کرونا از یه طرف، اینا هم از یه طرف. عجب گرفتاری شدیما D:

اینطوری دیگه کسی نمیتونه وبلاگ ما رو لینک کنه تو مطالبش؟ اگه آره بده که!


@هلن پراسپرو

اون منبع اصلی شما رو هدایت می‌کنه به تبلیغات! :|

پاسخ:
نمیدونم والله

منم سالهای اول وب نویسیم متوجه این اتفاق شدم خیلی بهم ریختم ولی بعد متوجه شدم کلا سایتای زیادی هست که توو کار تبلیغاتن و مطالب رو کپی پیست میکنن اما منبع هم میزنن معمولا. طبیعیه .

حالا این تبلیغاتی ها خوبه من چندسال پیش یه وبی رو پیدا کردم که خیلی هم وبلاگ پر مخاطبی بود. بعد این میامد مطالب منو کپی میکرد و مثلا پنج خط از مطالبم رو لای مطالب خودش میذاشت و کلا خیلی نامحسوس مثلا کپی میکرد.خلاصه به کمک دوستان و تیزبینی خودم متوجه شدم مچش رو گرفتم یه روز بهش گفتم خجالت نمیکشی مطالب منو میذاری لای مطالب خودت و کپی میکنی؟ یادم نیست جواب و واکنشش چی بود ولی یه چیز توو این مایه ها بود که چه اشکال داره کپی کنم:/

پاسخ:
من قالب رو که تغییرات دادم و اسم وبلاگ رو حذفش کرد، خواستم ببینم سرچ کنم میاد اصلا؟ 
:)))
واِلا اصلا خبر نداشتم و در بندش نبودم...
مسئله مهمی نیست البته....
نکشنمون فقط
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۲۸ دُردانه ‌‌

من چون از روز ازل جست‌وجوی گوگل وبلاگمو غیرفعال کردم، وبلاگ من این مشکلو نداره. یه سایتی هم هست اسمش وب آرشیوه. زمان بلاگفا خیلیا ازش استفاده کردن تا مطالبشونو بازیابی کنن.

این:

http://web.archive.org/web/20140420191712/http://deathofstars.blogfa.com/

 

وب دات آرشیوو می‌زنی بعدش هر آدرس دیگه‌ای و هر تاریخی رو می‌تونی بزنی. اگه آرشیو کرده باشه میاره.

پاسخ:
عجایب خلقتی دیدیم در این دشت
منم از همون اول امکان جست‌‌وجوی گوگل رو غیر فعال کردم ولی باز برای منم چند تا کپی داره. چند وقت پیش که ادرس وبلاگی رو سرچ کردم چون خودم تو وبلاگو لینکش کرده بودم و درباره‌اش نوشته بودم با همچین پدیده‌ای آشنا شدم. حالا پست‌های شما خوبه که. برای من :(( من فکر کردم اگه یه روز وبلاگم رو حذف کنم تمام درافشانی‌هام همزمان نابود خواهد شد ولی مثل اینکه اگر مطلبی در اینترنت منتشر کردی کار تمام است. ای روزگار :))
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۲۵ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

جهانی شدید رفت!

اینو واسه دچار دیده بودم و بهش گفته بودم 

من متوجه نشدم :|

منم کپی شده ازم یعنی چی آخه؟؟چیکار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی