یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

زندگیِ شخصی| "تا پله ی سوم "

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

اگر بخوام زندگیم رو تا به امروز به سه بخشِ مهم و تأثیرگذار  تقسیم کنم میشه:

زندگیم قبل از آشناییم با همسرم

زندگیم بعد از آشنایی با همسرم(بزرگترین هدیه خدا)

زندگیم بعد از آشنایی با شخصیتِ شهیدِ مدافعِ حرم "محمد حسین محمدخانی" 



+ آتــــقی!

              ازت ممنونم!!!


نظرات  (۲۷)

۰۹ دی ۹۸ ، ۱۶:۴۰ دچارِ فیش‌نگار

دردو بر همسرت پس

پاسخ:
مچکرم

سلام 

ایشالا در کنار هم خوشبخت بمونید.

 

 

 

+

قسمت آخر حرفتون لینک نداره ؟!

با تشکر 

پاسخ:
سلام ممنون

این لینک فعلا برای شما

کتاب عمار حلب رو مطالعه کنید اگه تونستید و کتاب قصه دلبری هم ایضاً
۰۹ دی ۹۸ ، ۱۶:۵۰ مریم بانو

میرزا امیدورام تولد یا سالگرد ازدواجتون نباشه و شما فراموش کرده باشی

 

حالا با این پست بخوای ماست مالی کنی:)

 

ولی درکل خدا نگهتون داره واسه هم وعشقتون پایدار.

 

پاسخ:
:))
ممنونم
۰۹ دی ۹۸ ، ۱۶:۵۷ حورا رضایی

چند وقته با شخصیت این شهید آشنا شدید؟

پاسخ:
کمتر از سه ماه /

یا حبیب من لا حبیب له

 

چه حالی شدم...

الهی تا همیشه رفیقای خوبی باشین برای هم!

سفارش منم بکنید بهش... :)

 

پاسخ:
دستِ شما بالاتره...
۰۹ دی ۹۸ ، ۱۷:۲۰ شارمین امیریان

سلام.

برای من شهید ابراهیم هادی این طوریه‌. یه معجزه مسلم تو زندگیم.

پاسخ:
سلام خود ایشون عاشق شخصیت و زندگیِ شهید همت بودن. این باعث شد که رجوع کنم به کتابهای "نمیه پنهان ماه" و "به مجنون گفتم زنده بمان"، نظر شخصیه من اینه که "محمد حسین حد کمالِ شخصیتِ شهید همت‌اند...(این فقط نظر شخصیه منه.

سلام

شهید محمدخانی! رحمة الله علیه

من خودم عجیب ارادت دارم بهشون انقدری که تو زیارت عاشورا، اللهم اجعل محیای محیا... رو که می خونم یاد ایشون می افتم

اما دوست دارم بدونم برای شما کدوم وجهه  از شخصیتشون جذاب بوده؟

پاسخ:
جوابتونو بعدا دیر تر میدم

خدا همسرتون رو براتون حفظ کنه 

 

شهید محمدخانی شخصیت خاصی داشتند اصلا با زندگی روتین ماها قابل مقایسه نیست چه خوب که آشنایی با شهید یه فصلی از تغیرات زندگیتونه

 دانشگاه یزد خاطرات زیادی از ایشون داره مخصوصا اون پنج تا شهید گمنام وسط دانشگاه 

پاسخ:
ممنونم
باید پاشم برم سراغش :)
چه کتابی از ایشون رو مطالعه کردید؟
بنده قصه دلبری رو دارم ولی نخوندم.
شنیدم خیلی عاشقانه‌ست و خب به جهت عمومی شدنش زیاد ارتباط نمی‌گیرم.
پاسخ:
عمار حلب
قصه دلبری هم خوندم.
روایتِ عمار حلب فرقش با روایتِ قصه ی دلبری ،در تعداد نگاه ها و راویان و شخصیتهای مختلفیه که از ایشون نقل میکنن.
البته از اونجایی که نویسنده خودش یکی از دوستانِ شهیده، بیشتر میشه به صحت و سقمِ گوشه کنارهای روایات، اعتماد کرد....

به نظرم تو این موارد خیلی وابسته به راوی و نحوه روایت نیست. نگاه شهید اگه به زندگی بیفته شخصیتش آدمو مجذوب می‌کنه. برای مثال کتاب سلام بر ابراهیم که از نظر روایت و بیان و ویرایش خاطرات امتیاز خاصی نداره و میشد خیلی بهتر از اینا باشه، اما شخصیت شهید چنان جذبه‌ی عجیب و عمیقی داره که وقتی کتابو می‌خونی گویا کاملا به عالم دیگه‌ای میری. بنده حتی علت تاخیر و دیر و زود خوندن چنین کتبی رو از خواست خدا و در طولش نگاه اون شهید می‌دونم.

ممنون از معرفی :)

پاسخ:
اتفاقا دوست دیگه ای هم پیشنهاد دادن برای خوندن این کتاب. منم ممنونم از معرفی... 

قصه دلبری و عمار حلب  هر دوتا به  قلم آقای جعفری دوستشون هستش

یه مستند هم از زندگیشون ساخته شد خانمشون از بچه های دانشگاه آزاد یزد بودند  خیلی از دوستانم میشناسنشون و واقعیت زندگیشون با کتاب فرقی نداشته  البته قصه دلبری اصلا نباید با زندگیمون مقایسش کنیم چون خود شهید محمد خانی کلا شخصیتشون خاص و ویژه بود از هرکسی این نوع زندگی بر نمیاد 

سالهای اول دانشجویی ایشون رو میشناختیم البته نه با شخصیت شهید محمدخانی چون توی خیلی مراسمای دانشگاه نقش داشتند میشناختیمشون 

پاسخ:
بعضی وقتا برای یه چیزایی دیگه خیلی دیر میشه.... الان من جزو اون دیر شده هام
۰۹ دی ۹۸ ، ۱۷:۵۰ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

آدم به زنش حسودیش میشه :/

پاسخ:
:|
متوجه منظورت نشدم که

@ ام شهر آشوب

اینطور که از تعاریف برمیاد قصه دلبری رو خوبه بدیم آقاهامون بخونن :))

پاسخ:
الان تازه متوجه منظورشون شدمD:
@ام‌شهرآشوب

Khosh be halesh baba 

پاسخ:
خوش به حالش بابا؟
:)))
دعوا داری؟ 
D:

Na vali hesadat e shadid o ghebte (adabi e hesrat) chera 

 

پاسخ:
آهان

😶

Ye khoda shans bede ham tahesh dasht 

Baraye dava dari ham jam kon baba nemikhad gheyrat hato neshun bedi ham nagoftam 

 

Khkhkhkhkh 😏

 

۰۹ دی ۹۸ ، ۲۱:۰۲ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

@هومورو 

آره حتما این کاررو بکن! 

 

@ میرزا

انقدر این آدم عاشق زنشه که منتهای آرزوی هر زنی یه همچین زندگی و یه همچین مرد عاشقیه

پاسخ:
خدا به همسرشون عزت بیشتری بدن انشالله ولی باید بیان به همسر من حسودی کننD:
والله

سلام علیکم

سپاس بابت معرفی.

خدا خیرتان دهد!

پاسخ:
علیک سلام. خدا شما هم حفظ کن انشالله... 
۰۹ دی ۹۸ ، ۲۲:۳۴ آقای گوارا

سلام

ریش می ذاری شبیهش می شی [لبخند]

پاسخ:
سلام برادر
من ریشمو ده سال هم نزنم از چهار -پنج سانت بلندتر نمیشه... 
۱۰ دی ۹۸ ، ۱۱:۲۹ علی علوی

ای ول

انشالله خوشبخت باشید .

این شهید بزرگوار رو نمیشناسم میشه تو دو خط بنویسی چرا  اینقدر جذابه برات

پاسخ:
ممنونم شما هم خوشبخت باشید.
یکیش: عشق و ارادتش به آقا امام حسین :) همین بسه فکر کنم
۱۰ دی ۹۸ ، ۱۳:۵۴ بانوچـه ⠀

خدا حفظ کنه همسرتون رو.

روح شهید عزیز شاد و در آرامش ان‌شاءالله

پاسخ:
مچکرم. خدا نگهدار شما هم باشه. آمین.
اگه ما بذاریم روحشون شاد باشه...:|

چرا دربارشون برامون نمینویسید؟

پاسخ:
حتما این کار رو میکنم

خیلی خوبه گاهی به زندگی از این زاویه نگاه کنیم، حس قدر دانی هم در ما تقویت میشه و اینطوری بیشتر قدر زندگی و آدما و لحظه های خوبش رو میدونیم. :)

پاسخ:
هنوز در حال تمرینیم... حتما زاویه های بهتری هم هست که کشف نشده

عشقتون پایدار ان شالله ❤️❤️❤️

پاسخ:
ممنونم نسرین!
۱۱ دی ۹۸ ، ۰۸:۲۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

البته به نظر من کپسول اعتماد به نفسا باید به شما حسودی کنن، بابت اینهمه اعتماد به نفس بالا!!!

 

خدا به هم ببخشدتون، ان شالله روز به روز عاشق تر بشید. :)

پاسخ:
D;
انشالله. و متقابلا شما... با اون علی آقاتون :)

سلام، یه سر به اینستا بزنید یه فیلم کوتاه اما خوشگل از شهید عمار گذاشتن... 

پاسخ:
سلام دیر رسیدم لینکش نمایش داده نمیشد
۱۲ دی ۹۸ ، ۰۶:۳۲ آقای گوارا

با عشق و توجهی که تو به حضرتِ همنامِ دخترِ من داری چرا که نه ...

پاسخ:
جونم فداش. وجودم فداش. همه چیم فداش :)
خدا عزیز دلِ شما هم براتون حفظ کنه. شاید آرزوی دیدارِ سیمای ایشون، برای من هم محقق بشه. خدا عالمه. کسی چه میدونه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">