یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

تست استعداد نویسندگی

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

به نام خدا

سلام

به نظر طولانی میاد  ولی بخوانید..."لطفا"

مهارت نویسندگی خود را ارزیابی کنید.

با این پرسش‌نامه می‌توانید میزان مهارت و استعداد نویسندگی خود را ارزیابی کنید.

در پایان با توجه به امتیازی که کسب می‌کنید راهکاری برای شما ارائه می‌شود.

با انجام این تست مشخص می‌شود که استعداد نویسندگی دارید یا نه.

حالا به موارد زیر از ۱ تا ۵ امتیاز بدهید. ۱ به معنای بد و ۵ به معنای خارق العاده است. در پایان امتیازهای خودتان را جمع بزنید.

من در هر حس و حالی که باشم، بدون توجه به خلق و خویم، حتماً سعی می‌کنم که بنویسم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من حین نوشتن به ویرایش نوشته‌ام فکر نمی‌کنم. و سعی می‌کنم به ندای منتقد درونم توجهی نکنم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من کتاب‌های آموزش نویسندگی را مطالعه می‌کنم و به یادگیری و بهبود مهارتم اهمیت می‌دهم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من به نوشتن صفحات صبحگاهی علاقه‌مندم و هر روز صبح به محض بیدار شدن سه صفحه کامل می‌نویسم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خودم دارم و ایده‌های جالبی را که به ذهنم می‌رسد ثبت می‌کنم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من حین نوشتن موبایلم را کنار می‌گذارم و سعی می‌کنم عوامل حواس‌پرتی را از خودم دور کنم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من از روی آثار نویسندگان بزرگ و حرفه‌ای رونویسی می‌کنم تا رمز و راز آثار آن‌ها برایم آشکار شود.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من نوشتن روی کاغذ را به تایپ کردن با کامپیوتر ترجیح می‌دهم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من از ارائه و انتشار نوشته‌هایم و بازخورد گرفتن هراسی ندارم.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

من نمی‌گذارم هیچ روزی بدون نوشتن سپری شود.

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵  

-اگر امتیاز شما بیش از ۴۵ است، شما استعداد نویسندگی دارید. همین الان بروید و شروع کنید به نوشتن.

-اگر امتیاز شما بین ۳۰ تا ۴۵ است، شما استعداد نویسندگی دارید. همین الان بروید و شروع کنید به نوشتن.

-اگر امتیاز شما کمتر از ۳۰ بود، شما استعداد نویسندگی دارید. همین الان بروید و شروع کنید به نوشتن.

چیه؟ نکنه فکر کردید دارم سر به سرتون میذارم. خیر. بلکه با اطمینان کامل خدمتتان عرض میکنم که همین الان بروید و شروع کنید به نوشتن.

دوست دارم شما رو شرکت بدم به یک بازی. به یک بازی در زیر همین مطلب. 

1- چشمهایتان را ببندید و سعی کنید از روی کیبورد 10 کلمه ای که میتوانید را تایپ کنید. ((با چشم بسته.)) بعد از هر کلمه یک اینتر بزنید. اصلا غلط گیری و ویرایش نکنید.

2-چشمهایتان را باز کنید و ده کلمه ای که همان لحظه به ذهنتان میآید را بنویسید. بعد از هرکلمه یک نقطه بگذارید.

دلیلش را نخواهم گفت.

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
میرزا مهدی

نویسندگی

نظرات  (۲۱)

سلام
با اون امتیازی که گرفتم داشتم بکل نا امید میشدم ها....

دنبال استعداد نویسندگی در خود گشتم نبود نگرد نیست((:
--------------------
مهدی
یادداشت
یک
پسر
بلاگ
بیان
خب
که چی
ثسطنطنیه
میرزا
این
چی 
بود
دیگه؟!
ده تا
شد؟
چشمامو
باز 
کنم؟!
باز 
کردم
----------------
ابر.تاب.لحاف.غذا.زرشک:دی.سایه.ساعت.جاده.حیوون.رادیو
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۵ حمید آبان
من کمتر از 30 بودم! یعنی باز برم و شروع کنم به نوشتن؟!

چشم بسته ها:
عشق
یاد و خاطره
می نویسم
قلم اوام من است
بهار
اریبهشت
زمزمه
تنهایی
کابوس
تفس
...

چشم بازها:
چلچله.
قصه.
شاملو.
کتاب.
گوهر.
زیبا.
ساعت.
کویر.
قاموس.
جوراب.

منتظر دلیلش هستیم میرزا مهدی خان عکاس باشی :)
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۰ دچارِ فیش‌نگار
نآخیش مال من 26 شد
میتونم برم خونه مون؟ 😜
میخواستم نویسندگی رو بزارم کنار

هالع
ماه
نا انید
بینوا
غذ.ذ
چشمخایش
مردم آراذ
دیولنع
خستم
روزکلز

امید.روشنی.زندگی.مهارت.بهار.محیا.خجسته.پیرامون.جنگل.پژواک
من رفتم شروع کنم 🙋‍♀️😊
+ کیبورد ندارم با گوشی هستم بنویسم بازم ده کلمه رو؟ 

۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۴ مردی بنام شقایق ...
lhid
lvy uar
xkhf
uin
',ad
civh
]hdd
k,k `kdv
vc,li

بفرما
اینا چش بسته ها بود :)

+
میرزا. نقطه. عکس. نماز. خط.پول. بیمه. زهرا. کولر. رزومه. نفت. احمدی
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۷ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
سلام. من نمره ام چهل شد. ولی انگار همه باید برن بنویسن!

زمان
پدر
سبزی
زیبا
چاشنی
منتظر
غم
دیوار
نامرد
بیدار
پدیده.بیمار.کومولوس.باتری.جناب.سایه بان.ناموس.کنار.ماهی.پراید
استرس گرفتم اولش گفتم چقدر استعدادم تو نوشتن کمه میخواستم تا آخر متن رو نخونم که بدون عذاب وجدان بنویسم :)))))

ایده
سبام
سلام
شهریانئ
سبئ
وبلاگ
مخشز
کلاهقرمزی
بیکاذ
نمزظه
آخیش تموم شد چشم بسته ها سخت یود
 سبوووو، ته دیگ، خرچنگ، زبان، سامانه تکمیل شد، وبلاگ، چرند و پرند، ام اس آرتی، شعر، تاریکی

آقا من اومدم چشم بسته تایپ کنم، بعد از چند تا لغت یه نیم نگاه انداختم دیدم کیبورد انگلیسی بوده :)) نخواستیم اصن :))

ویرایش: الان دیدم تو کامنتا هم یکی اینطوری نوشته کلمات رو :))
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۸:۴۶ سکوت شلوغ
شدم11 |:
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۰ کنت ویلیام
من هی میزنم رو قرمزا هیچ جا نمیرم-_-
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۵۹ تسنیم ‌‌
ابر
طتو (این مثلا "سخت" بوده!)
مانل (کامل)
شنآد (شمشاد)
هنیابا (همسایه)
پردا (پرده)
راکت (ژاکت)
اتزل (تنبل)
سکولز (صندلی)
نیر (میز)
تفره (نقره)
نلنرت (مامان)

انصافا کیبورد گوشی با کامپیوتر فرق می‌کنه، مال گوشی‌نویس‌ها رو با ارفاق نمره بدین :)

پای مرغ. نفس. فوت. مینا. دمپایی. آسمان. فلسفه. جگر. سوت. باکس. شوت

۲۹ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۲ سکوت شلوغ
بازی اول
لزملعم_تبووز_خدرسنذژ_تلزپر
اللم_رزن_البل _ذززد_رستکک_ظصتمح

بازی دوم 

دنیا _عدالت_مهربونی_صداقت_فقرزدایی_اسمان_من__دوستی_مرام_معرفت

۲۹ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۷ محبوبه شب
چه پست جالبناکی بود
مرسی تشویق : ))))
با چشم بسته:
عسق(عشق) محلن (محبت)متمن(مامان) بابا ،من، یردرد (سردرد)خدت (خدا)یبر(صبر) داتنگب(دلتنگی) سادب(شادی)

چقد سخت بود چشم بسته نوشتن:( 
ولی اونایی که تو ذهنم اومد وقتی چشممو بستمونوشتم نه اونایی که برام اسوننو میتونم تایپ کنم
نمیدونم چی برام اسونه که :D 
با چشم باز:
سردرد.دلتنگی.علاقه.صبوری.خدا.غم.خنده.مقاومت.تحمل.اسم یه شخص

ذهن من چشم بسته وباز الان حول همین کلماته:) 
جالب بود اسم من تو اسمای atseh.rبود:) 

جواب تستمم بین۳۰-۴۵شد
ولی نویسندگیم زیر صفره:) 

پاسخ:
منظورتون اینه؟ 
سلام.
اینو به هیچکدوم جواب ندادم. حذف هم نکردمش.
:) 
این اولین کامنتتون هم بود برای وبلاگم
۳۰ تیر ۹۸ ، ۰۱:۱۷ شارمین امیریان
سلام.
چه کامنترهای خوبی! با قرمز پررنگ می نویسید دلیلش رو نمیگید؛ ولی در بازی شرکت می کنند... ^_^
۳۰ تیر ۹۸ ، ۰۲:۰۷ مریم بانو
یه بازیکن حرفه ای تا علت رو نفهمه هرگز بازی نمیکنه

.
.
.
.
.
  درحال ریزکردن چشمانش و با شک خیره شدن...

سلام

 

عههههه هستش پست😅😳

من فکر کردم پاکش کردید!

اخه مونده بود تو ذهنم که نتیجش نامعلوم موند😅 

ماشاالله حافظه:)

بله اولین کامنتم بود اون موقع یه وبلاگ دیگه داشتم:))

 

Love 

Hatw

Yoi

Bool

Gat

Alons

Pem

Stromg

Mudic

Moog

حنانه 

خل

های

خانه

ها اون

فکری

علت

های.

مادرت 

تاگنون

م،حمایت، ارغوانی،اسیر،چشم،اواز،مجنون،رنگ و بو،تلاش،اعصار،شکیبا

 

پاسخ:
بسیار عالی. ممنونم از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی