یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

عکس 6در4 فوری.....

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ

سرشو میگیرم بالا و میام عقب و تا دوربینو میارم جلو چشمم میبینم سرش افتاده و چونه ش چسبیده به سینه ش. باز دوباره میرم جلو و سرشو میگیرم بالا و میگم «آقا سرتو تکون نده.» بعد با کج کردن سرش و بازیِ لبش میگه «باشه». یه نُچ میگمو باز سرشو درست میکنمو میگم «میگم سرتونو تکون ندید» با لحن خشن میگه«باشه»

خنده‌م میگیره میگم«دعوا داری» میگه«انگار خودش دعوا داری» عاشق لهجه ی تُرکیَم. سرشو درست میکنم و یه چند ثانیه ای همونطور نگه میدارم تا تکون نخوره و بتونه تمرکز کنه تا خودشو فیکس کنه. پنج ثانیه نمیشه میزنه زیر دستمو میگه«فهمیدم دیگه» 

راستش خسته‌م کرده بودو داشت رو رفتارم تاثیر میذاشت. گفتم «برادر شما اگه سرتو بیاری پایین بیشتر از اینکه صورتت دیده بشه، فرق سرت تو عکس میفته. چون برای پاسپورت میخوای باید یه سری چیزا رو رعایت کنیم»

«باشه»

دیگه جلو نرفتم. دوربینو بردم جلو چشممو گفتم. «یه کم سرتو ببر بالا» اونقدر برد بالا که سوراخ بینیش هم معلوم بود. گفتم «نه دیگه انقدر . گفتم یه کم. یه ذره.» باز برد بالاتر. خنده م گرفت گفتم« نه بیار پایین. زیاد برده بودی بالا» عصبانی شد گفت« مسخره کردی؟»

گفتم « نه. ببخشید یه بار دیگه عادی بشین.... آهان... خوبه.کمرتو صاف کن. حالا یه ذره اندازه مورچه سرتو بیار پایین.» خواستم مثلا بگم خیلی کم. به بچه ها اینطوری حالی میکنم. گفت«مورچه؟» 

بعد تُرکی یه چیزی گفت که شک ندارم فحش داد:)) یقین دارم یعنی :))

خلاصه بعد از کلی سر و کله زدن تونست سرشو فیکس کنه. شاترو زدمو فلاش زده شد و یهو گفت«واخ دَدَم» بعد پاشد. دیدم پلک زده و چشماش بسته س. گفتم«چرا پاشدی؟»

باز یه چیز ترکی گفت و گفتم«چی؟» داد زد و گفت «نمیخوام» گفتم «پاسپورت نمیخوای مگه» چپ چپ نگام کرد و گفت«نِمیرم اصلا به درک. به کوفت» بعد رفت بیرون.           «به کوفت؟»



موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۳
میرزا مهدی

شغل_من

طنز

نظرات  (۲۵)

😂😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
:D
:)) آی حرص خورده‌ها :))
یاد اقای فالحصیری افتادم، همیشه هر گاه میرم عکس بگیرم میگه " یه خرده چپ، یه خرده بالا، یه کم چونه بالا، صاف، صاف، افرین همین‌طوری نگه‌دار " :)
دفعه‌ی اخری گفتم کی اماده میشه؟ گفت عکس فوری حیفه یه خرده صبر کن عکس درست باشه،گفتم خب کی حاضر میشه؟ گفت الان که اذانه (خیلی مقیده که باید موقع اذان تعطیل کنه بره نماز) بعدش هم که ناهاره، برو عصر یا مغرب بیا! :دی
پاسخ:
:D حالا این آقا بود گاهی که خانمم نیست و مشتری خانم میاد همین بساطو دارم به شکلی که گفتی... چپ چپ... راست راست. آها...
مثل من اعصاب نداشته طرف!
پاسخ:
شما که دیگه آخرشی
به کوفت؟؟؟ 😄😄😄😄😄 خدایا 😂😂

میرزا اخه چرا انقدر اذیتش کردی بنده خدا رو 😒

پاسخ:
اذیت نکردم که:| 
:D 
واخ ددم
ینی چی؟!
پاسخ:
نمیدونم که. دَدَم فکر کنم یعنی بابام. نمیدونم..
ناراحت شد؟ :))))
پاسخ:
عصبانی شد
سلام
از عکس گرفتن برای پاسپورت بیزارم، یعنی زشت ترین عکس ممکن رو‌میزارن رو پاسپورت....

آخ ددم.... ددم وای :)))
بنده خدا چشمش درد گرفته.... یاد خودم افتادم این چند روز یه عکس درست نتونستم بگیرم، همش آفتاب تو چشمم میزد
پاسخ:
علیک سلام
شما باید بیای خودم براتون عکس بگیرم....
🤣🤣😂
پاسخ:
:D
عینکی نبود؟ منم وقتی عینکی بودم وقتی میخواستم عکس 3 در 4 بگیرم اگه 24 ساعت عینکم رو نمیذاشتم کنار هم عین کتک خورده‌ها میفتادم هم عکاس بدبخت پیر میشد تا یه عکس با چشم باز ازم بگیره😂
پاسخ:
نه نبود. ولی چون خودم عینکی هستم میدونم چی میگی دقیقا
اه حرص درآر بود!
سلام
پاسخ:
:)) 
علیک سلام
یاد عکس کارت ملیم افتادم😂😂😂😂😂
خدا ازش نگذره😂😂😂😂😂
خیلی لوس بود دیوانمون میکرد
پاسخ:
عکاس کارت ملیِ ما که اصلا معلوم نشد کی بود. گفتن برو تو اون اتاقه ... تا نشستم زارت عکس گرفت......:)) ولی تو کل طایفه ی ما تنها خوش عکس کارت ملی‌مون، منم. بقیه شبیه زندانی ها افتادن
کله ی این موارد را با چسب جانسون فیکس کنید
میگیرن هم دروبین رو میشکن هم خودتونو میزننا
از من گفتن بود
چسب قطره ای هم بزنی به صندلی دیگه همیشه پیش خودته
خواستی بخندونیش هم راهکار دارم
پاسخ:
:))) خدایا چقدر خندیدم به فرمایشِ شما. دمِتون گرم.

عکاسی هم دنیای باحالی داره ، همه جور آدم ، همه جور فرهنگ 
منم ترکی بلد نیستم هر کی ترکی حرف بزنه فحش داده و دقیقا منظورش منم ، دقیقا مثل شما 
پاسخ:
منم دقیقا وقتی دو نفر با هم ترکی حرف میزنن و من کنارشونم فکر میکنم دارن به من فحش میدن. من عاشق ترک هام. تبریزیا مخصوصا.
۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۰۱ فرشته ی روی زمین
"نمیرم اصلا" 😂😂😂😂
کاش یه پایه ای چیزی باشه برای زیر چونه..که دیگه قسمتی از کار حل بشه : (
+شغل عکاسی یکی از مشاغل بسیار مورد علاقمه...

پاسخ:
پایه هم فکر خوبیه ها. جَک :))
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۲۴ شارمین امیریان
سخت ترین قسمت عکس گرفتن همین درست نگه داشتن سره!
پاسخ:
سخت تر از اون روتوش صورت خانمهاییه که یه من کِرِم و چیزای چرب مالیدن به صورتشون.
ولی خداییش یه جاهایی الکی گیر میدین شما عکاسا، اصلا خودتو باما چی کار داری؟؟!

:))

+ عکاس فقط عکاس کارت ملیم، نه گفت حاضر، نه گفت آماده ای نه گفت سه دو یک، ضرپپپ یهو دانگ عکسشو انداخت، ولی راس گفت شبیه ترین عکس به خودم همین عکس کارت ملیه:))
پاسخ:
:)) یعنی یکی از اصولیترین کارهای دولت همین عکس کارت ملی بود. ملت ایران به معنی واقعی کلمه به ریختگی ها و داغانی های چهرشون پی بردن. فهمیدن که اینَن بابا نه اونی که عکاس براشون چاپ میکنه :D
اعصاب نداشت :/
پاسخ:
خسته بود:))
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۵۰ شارمین امیریان
همون اول یه دستمال مرطوب بردارید بکشید به صورتشون &)
پاسخ:
اغلب خانمهایی که میرن عکس بگیرن، حتی عکس پرسنلی، لااقل نیم ساعت جلو آینه به آرایش و پیرایش خودشون میپردازن که به نظرشون زیباتر جلوه کنن تو عکسشون. در چنین حالتی اگه خود شما بودی اجازه میدادی با دستمال مرطوب به تمام رویاهاتون:D خط بُطلان کشیده بشه؟ اکثرا نمی‌پذیرن. 
حالا اینو یواشکی میگم کسی نفهمه. خودت تنهایی بخون: 
:D
خانمها باید بدونن کشیدن رژ روی لبهاشون برای عکاسی نه فقط زیباشون نمیکنه، بلکه کار عکاسو سخت تر هم میکنه. چون اغلب کج و ماعوج میکشن و ما باید بشینیم کلی وقت بذاریم خط خوردگی هاشونو درست کنیم. بدون هیچ رنگی برن به عکاسی، اگر بیرنگ باشه و بی روح، عکاس حتما خودش رنگ و لعاب میده. به میزان لازم
خانمها باید بدونن انواع اقسام کرم و روغن و ... در عکس خیلی خیلی بد دیده میشه و باعث برق افتادن روی صورت میشه. و اونایی که فکر میکنن بعد از استعمال اینگونه چربی ها عکسشون خوب شده، باید بدونن که عکاس باباش دراومده تا شده اون
خانمها باید بدونن رژگونه زشت ترین حالتو به صورت میده چون تو عکس پرسنلی که نور از دو طرف به مقدار یکسان میتابه، باعث میشه بر خلاف تصورشون گونه ها رو فرو رفته نشون بده که باز اینجا پدرِ محترم و والا مقام عکاس در میاد تا بتونه مرز بین رنگ صورت و رژ گونه رو نرم کنه.
خانمها باید بدونن عکس پرسنلیشون زمانی با روتوش خوب و ایده آل میشه که خودشون برن عکاسی نه یه پالتِ نقاشی :D
به کسی نگیدا
یه دوستم سه چهارتا عکس گرفت خوب در نمیومد اخر عکس عصبی شد گفت خانم عکس سرندپیتی و این دفعه ظاهر میکنم بیاید ببرید😄😄😄

خودم تو ۱۹سالگی یه عکس۳×۴انداختم انقدر خوب شد شش هفت ساله از همون استفاده میکنم😄😄
میرم به عکاسه میگم همون و چاپ کن
میگه قیمتش یکیه بذار یه عکس جدید بندازم
میگم میترسم خوب درنیاد😂😂😂
پاسخ:
شما این دفعه اومدی اینجا بیا از عکس بگیرم. اگه راضی بودی که هیچی اما اگه ناراضی بودی یه شام به منو همسر بده
شام و باید از شما بگیرما😂
اگه ناراضی بودم عکس و میذارم برای خودتون و پول هم نمیدم و براتون دست تکون میدم و صحنه رو ترک میکنم
پاسخ:
نه دیگه ببین جرزنی نکن...:)) 
خودشه با من چیکار داری! :))
شما متوجه نشدی، "به کوفت" سرشار از معانی گسترده ست که در این مجال نمیگنجه توضیح بدم! :))
پاسخ:
:)) خیلی مشتاقم بدونم....
الان جواب یواشکیه رو خوندم :دی
عکاس من چقدر به جونم دعا میکنه پس =))
خصوصا که الان دیگه عینکیم نیستم
شمام عمل کن بره خیلیییییی خوبه اصلا آدم زندگیش عوض میشه خصوصا توی یه سری جاها و کارها مهم ترینش راحت شدن از شر بخار گرفتن شیشه عینک و کثیف شدنشه :/ بگذریم که شماره چشم بالا وقتیم برش میداره از رو چشماش کور محسوب میشه :))
پاسخ:
:)) 
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۲۳ شارمین امیریان
چه نکته خوبی گفتید. تو رو خدا اجازه بدید بقیه خانوما هم بخونن! =)
پاسخ:
باشه حالا که اصرار میکنین.
بدبختو جز جیگر کردی.واقعا چرا دوربینتو نشکوند؟
والا ما عین عزرائیل رفتیم عکاسی.خیلی خوب در اوردمون.دمتونم گرم.
پاسخ:
:)) چاکریم..
چجوری این پست رو ندیدم؟ 
پاسخ:
کم سعادتیه مطلبم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی