یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

احترامات

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ
=تشریف بیارید اینجا یه لحظه!
-استدعا دارم؛ بفرمایید!
=گاهی این احترامی که دریافت می‌کنید به خاطر بزرگیِ شماست نه بزرگواریتون.
- یعنی چی؟
=منظور اینه که درخت هم بزرگه. کوه. شُتُر ....
-دست شما درد نکنه دیگه.
=ببین! افراد زیادی هم هستند که به انسانیت، به شرف، به مهربانی، به درستکاری و صداقتِ آدمهای دیگه احترام میذارن. این احترام گذاشتن ها باعث میشه که خودشون هم شخصیتِ بزرگواری داشته باشن. و یا چون بزرگوار هستند، همه رو بزرگورا میبینن، و این بزرگواریشونه که باعث میشه به آدمهای نفهم و بی‌شرف و نامهربان، فقط به خاطر اینکه انسان هستند احترام بذارن. حالا شما بعنوان مفعولِ این احترامات باید بدونی که جزو کدوم دسته ای. چون اون آدمها به همه‌ی ‌بشریت احترام میذارن. متوجه‌ای؟ پس این لزوماً به معنای آن نیست که شما قطعا آدم فهمیده و با شرفی هستی. جاده رو اشتباه نرو.
-الان دارید به من توهین میکنید؟
=دقیقاً
-خیلی بی‌شعوری! مرتیکه الدنگِ بی‌تربیتِ......

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
میرزا مهدی

فلسفه_من_درآوردی

نظرات  (۱۱)

سلام  جناب میرزا

پوکوندید مخاطب فرضی رو مگه مجبورید یه کاری کنید از مخاطب فرضیتون اینجوری بشنفید

 

ولی خیلی هم من در اوردی نبودااا

پاسخ:
سلام سبوی گرامی!
ولی واقعاً واقعیته D:

سلام 

من از هواداران مکتب فلسفه المیرزا مهدی شدم اصلا

پاسخ:
سلام
استاد از این حرفا نزن... جنبه ندارما :))

بابامیرزا احیانا با ما که نبودین بزرگوار؟

پاسخ:
شما که از بزرگوارانِ عالَمی

سلام 

والا من حس می کنم احترام هایی که از طرف فامیل پدری دریافت می کنم به خاطر بزرگیه نه بزرگواریم

بزرگی من در اینجا یک چیز خاص هست 

اما در فامیل مادری چون مامان قبلا ها ما رو نپوکونده، ولی مثل بقیه آدم ها هم که بچه هاشونو حلوا حلوا می کنن نکرده، اون بزرگی مون هم باعث احترام نشده 

و باید سعی کنم رفتارم را درست کنم تا در فامیل مامان ارج و قرب داشته باشم (تا حدی)

از اون آدم های بزرگوار هم اتفاقا در فامیل مادر دارم و قشنگ فهمیدم منظورتون را 

پاسخ:
سلام
وقتی درونِ آدم بزرگ باشه، قلبت بزرگ باشه، دایره مهربونی هات وسیع باشه، قابل احترامی. حالا هرچقدر هم احساس کنی که برای دیگران کم ارزشی،-که قطعاً اینطور نیست،- باز بزرگواریت و واکنش مردم نسبت به کرامتِ شما از یه جایی میزنه بیرون و خودش رو نشون میده.
حالا هی بیا جار بزن من آدم "ریاکاری" هستمD:
منم قشنگ فهمیدم منظورتونو :)
یه نسیم خنک و روح‌افزا داره میاد به سمتتون. بوی خدا رو میتونید به وضوح از درونش حس کنید. از دست ندید. (سربسته عرض کردم)

استقبال میکنم از آگاهی دادن صریحتون به مخاطب.😂😂

پاسخ:
خودم اغلب اوقات می ترسم یه مشتی لگدی چیزی بیاد سمتم:))
۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۳ امیرحسین علیزاده

داستان "اینها همه من نیستم" رو حتما مطالعه بفرمایید .  کوتاه و اموزنده.

 

نکته کلیدی : هرکس برحسب شعورش، ما را می خواند . 

پاسخ:
یه چیزی درمورد " من این همه نیستم " شنیدم.... اما " اینها همه من نیستم:، خیر :)

+شما اتفاقا جزو انسانهای فهمیده ی روزگاری هستید که من در آن زندگی میکنم. :)

اوووو و وه! کی بره این همه راهو! بیخیال! 

با جمله خاکستری خندیدم 

بعدش می دونی چی کار کردم؟ سه بار خوندم 

کم کم حس خوبی بیشتر از جمله خاکستری تو وجودم پدید اومد و این میشه اینکه اونی که من گفتم درسته 

چی بهش میگن؟ عُجب؟ خودشیفتگی 

از این حرفها




ممنون به خاطر ایجاد شرایط

خدا کنه 

خدا کنه که لایق باشم و کار درست را انجام بدم 

التماس دعا

خیلی

پاسخ:
راستش نمیدون عُجب یعنی چی... دروغ چرا. اولین باره که میشنوم.
 اتفاقا اون رو عمدا خاکستریش کردم. نه به این دلیل که کسی نخونه. به این دلیل که بین واقعیت و دروغش، هم خودتون موندید و هم من.

+یه شعار بدم: همه ی ما آدم ها لایق بهترین ها و لایق همه ی خوبی ها هستیم. و کلا لایق هرچیزی که مه آرزوشو دارن. فقط باید کشفش کنیم... گاهی با یه تلنگر کشف میشن و گاهی، تا ابد، مخفی میمونن و با خود آدم به گور میرن. 
تنت سلامت

اینم حرفیه!

و کاملا بجا!

و چه خوبه که گاهی به خودمون انقدر جرات بدیم که فقط و فقط برای رضای خدا یکیو متوجه اشتباهش کنیم. 

نه اینکه با احتیاط از کنارش....

پاسخ:
من متاسفانه همه چیز رو میگم. این یه مدلش بود. این هم یه مدل دیگه ش. "لینک"

بزرگواری، بزرگ منشی، بزرگ بودن. ب بزرگی خودتون ببخشید. اه چه بدم میاد از این جملات و کلمات. چرا ما گاهی ب انسانهای کوچک دوروبرمون که زندگی مارو و روز ماذو میسازن نگاه نمیکنیم؟

گاهی وقتا یه کارتن خواب یا یه ادم بی جا و بی مکان که بی مننت کبریتشو برات اتیش میزنه از ادمی که همه جا اسمش به بزرگواری بزرگ منشی در رفت میارزه.

پاسخ:
سوء تفاهم نشه. اصلا منظورم این نبود که آدمهایی که مثالشون رو زدید خُرد و ناچیزند. اصلا انسان وقتی انسان باشه، دیگه خُرد و نا چیز نیست. فقط گاهی بعضیا غرّه میشن به چیزی که نیستن.
منظورم این بود :)
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۷ امیرحسین علیزاده

این نسخه جدیدشه اقا میرزا 😂😂

 

+ شما بزرگوارید 

واقعا؟ عجب یعنی خودشیفتگی به نظرم

حالا دروغ چرا، یه اتفاق عجیبی افتاد که دهنم واموند

دعا می کنی برام که خوب جلو بره؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی