یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

توله‌سگهای شاخدار

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

می‌گفت: بچه که بودیم وقتی جنازه یا لاشه‌ی حیوونی رو تو خیابون می‌دیدیم که زیر چرخ ماشین له شده و یا به هر دلیلی کشته شده و دل و روده‌ش پاشیده شده بیرون، تف می‌کردیم که یه وقت شاخ در نیاریم. 

می‌گفت: اینطوری به ما گفته بودن و باور کرده بودیم. یعنی از یه زنبور له شده تا یه توله‌سگی که تو خیابون زیر لاستیک ماشین له شده بود، می‌تونستن در صورتِ تُف نکردن، شاخ بشن رو سرِ ما.

می‌گفت: هنوز هم هر وقت لاشه‌ی یه گربه‌ای رو میبینم پِرِس شده رو زمین، دلم میخواد تُف کنم یه وقت شاخ نشه رو سَرم. ولی نمی‌تونم. شرایط اجتماعیم نمیذاره این کار رو بکنم.

می‌گفت: یه‌کم که به زندگیم نگاه می‌کنم می‌بینم یه عالمه از این توله‌سگها بدون اینکه زیر لاستیک کسی له شده باشن، همینطوری حیّ و حاضر شاخ شدن واسم.

می‌گفت: با اینکه هر بار می‌بینمشون و تُف مالیشون میکنم، باز شاخَن. مثل این.


نظرات  (۱۴)

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۴۵ دچارِ فیش‌نگار

الان که دیگه فرزندخوانده های مردم حساب میشن

جرئت نداریم چپ نگاشون کنیم حتا

پاسخ:
آره واقعاً
باید بهش می‌گفتم
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۵۵ دچارِ فیش‌نگار

چیو؟ :)

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۹ امیرحسین علیزاده

خیلی بدم میاد این جمله رو بگم 

ولی کاش سگ وجودمون، یکم بیشتر وفادار بود.

یه فامیل سن بالا داریم همش میگه ، سگا نجسن . باید زدشو تا ازت دور شن و از این حرفا. یارو از این قدیمیاست که فکر میکنه اگه با سگ باشی، جنا میان سراغت 😑

 

دلم میخواد یه روز  بهش بگم، آره نجسن، ولی نه به اندازه آدما. 

 

ولی خب دیگه نمیشه گفت. فقط میشه ندیدش. 😂

 

 

پاسخ:
آره واقعاً باید وفاداری ازشون آموخت
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۵۶ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

قدیما چه چیزایی یاد بچه ها میدادن ها

 

ماهم بهمون میگفتن اگه زیاد پنیر بخوری خر میشی

یعنی به همین سوی چراغ من هنوز که هنوزه ، دارم پا میذارم تو سی سال، ولی میترسم زیاد پنیر بذارم رو لقمه ام نکنه خر بشم!!!

پاسخ:
خر که نه. ولی ابن سینا گفته خِنگ میشی.
دلیل علمی  هم داره. 
من با افتخار اعلام میکنم کیکی از خنگ ترین های عالمَم.
:))
یعنی یک پنیر خور حرفه ای

ولی خداییش زیاد پنیر بخوریم خر میشیم

پینوکیو هم احتمالا افتاده بود توی ظرف پنیر

پاسخ:
:))
آقا قدم رنجه فرمودی

میگن آدم از چیزی خوشش میاد که شبیهش باشه.

شاید هم سگ از کسی خوشش میاد که شبیهش باشه.

شاید شبیه از کسی خوشش میاد که سگ باشه.

 

بیخیال

همشون یه کرباسن

پاسخ:
احسنت زدی تو خال

بیزارم 

از جفتشون 

پاسخ:
خدا مهر و محبتشونو به دلت بندازه

ولی من اون روز یه سگ که مرده بود و چند روز بعدش یه گرگ مرده رو توی بلوار دیدم و شاخ که نه، فقط اشکم در اومد :((

 

پاسخ:
همین بنده خدا میگفت الان که به این سن رسیدم میبینم دیگران هنوز تُف میکنن که شاخ در نیارن، از تعجب شاخ در میارم
خونه پدربزرگم رو به روی یه پارک بود که وسطش یه استخر بزرگ داشت. به خاطر همین دور و بر خونشون همیشه پر از قورباغه بود. یادمه بچه که بودیم خالم از ترس اینکه اینا رو نگیریم بکشیم بهمون گفته بود هرکی قورباغه بکشه خل میشه(: هنوزم که هنوزه با احترام از کنار قورباغه ها رد میشم!((:
پاسخ:
خوشبحال قورباغه هاتون...
تو یه فصلی از سال اینجا قورباغه فراوونه
عشق و حال بچه های هم سن و سال ما این بود نخ ببندیم به پاهاشون و بازی میکردیم
۰۷ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۴۰ شارمین امیریان

منم یادمه بچه بودیم میگفتن هر کی پاش رو روی قورباغه بذاره چل میشه! ما که البته بدون این حرفام از قورباغه میترسیدیم ولی یه بار پسر همسایه مون پاش رو گذاشته بود رو قورباغه کل بچه های محل دنبالش راه افتاده بودن و به صورت همصدا و آهنگین میگفتن: چل میشی، چل میشی 😐

پاسخ:
:)))))
یاد بچگیم افتادم کچل کرده بودم. بچه ها ریخته بودن دنبالم که: کچل کچل کلاچه، روغنِ کله پاچه

الان دیدم جواب اینو نوشتی

 

من برای اینکه محبت سگ به دلم بیفته باید مسلمون نمی بودم 

این از این 

اون شاخهای دیگه هم نرده شور همشونو ببرن اول بهاره افشار، نه نه، اول گ و گ و ش ع ن 

دوم همین 

سوم هم یادم رفت حساب کن خودت همه ی بقیه شونو 

پاسخ:
اصلا میخوای بیا سرِ منو بِشکَن. فقط حرص نخور:))

فقط یه چی بگمت؟ ناراحتم از اینکه تتلو رو گرفتن 

با اینکه ازش اصلا خوشم نمیاد 

اما ناراحتم که این همه اذیت و تحقیر و تمسخرش کردن 

زمان انتخابات یادم نمیره

شعر خلیج فارسش را هم یادم نمیره 

بازیچه کردن یک انسان برای سوءاستفاده شخصی

خدا مرگ بده همشونو 

اه اه حالم بد شد شرمنده 

پاسخ:
من یعضی از آثارِ این آقای هنرمند رو دوست دارم. مخصوصا خلیج فارسش...
فقط یه چی آژارم میده که اصلا هم برای هیچکسی مهم نیست و اون اینه که وقتی یه نفر میتونه انقدر قشنگ اعث غرور جوونهای ایرانی بشه با اون آهنگ و ترانه ی خوب، چرا قیافه ش این شکلیه....
شاید هیچ ایرادی نداشته باشه ها. ولی من اینطوری سخت میتونم ارتباط برقرار کنم/

اشتباهی نوشتم! بهاره رهنما!! یوووع

نظرت درباره تتلو 

دقیقا و کاملا نظر من هست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی