یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

الان هم که سرما خوردم...

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۱ ب.ظ

دیروز بعد از مدتها که همه دور هم جمع شدیم، خواهری که یه کم از من بزرگتره تا منو دید یهو هجوم آورد سمت منو همونطور که لُپهاش به اینور و اونور پرتاپ میشدن گفت: سلاااااااااااااااام داداااااااااااش! منم همینطوری سرد و یخ گفتم خوب حالا . سلام. نخوری به جایی.

رسید به من و دو تا دستشو آورد بالا که منو در آغوشش بگیره که یهو گارد گرفتم. 

گفت چته؟

 گفتم تو چته؟

گفت دلم تنگ شده میخوام ببوسمت. 

گفتم منو ببوسی دلت باز نمیشه برو اونور. 

دیدم کوتاه بیا نیست به زور دستشو قلاب کرد دور گردنم و گفت یه مــا وچ  بده به آبجی ببینم.

تا اومد بچسبونه به صورتم، به زور دستمو از بین دستاش آوردم بین خودمو خودشو با کف دستم دهنش رو گرفتم و هُلش دادم عقب که قلابِ دستش باز بشه.  نمیشد که.

همونطوری غضبناک نگام کرد و گفت کثافت چرا نمیذاری ماچت کنم؟

گفتم تو  این دوره زمونه دیگه کسی ماچ نمیکنه کسیو که

گفت چرا؟ 

همونطور که سعی میکردم با آرنجم دور نگهش دارم با زوری که میزدم گفتم : مگه سرما نخوردی؟ ویروس! آنفولانزا! برو اونور!

یهو رهام کرد و گفت: عه آره یادم نبود. برو

رفتم سمت آشپزخونه دستم که  دهنی شده بود  رو بشورم صدا زد: مهدی!

برگشتم نگاش کردم و گفت : هاااااااااپییچی(عطسه کرد تو صورتم و بعد لبخند زد)

بعد رفتم تو آشپزخونه صورتم هم شستم.

دستمال دماغ چقدر گرون شده؟ 


نتیجه اخلاقی! جوراب پای چپتان را همیشه در پای چپ، و جواربِ پای راستتان را همیشه در پای راستتان بکنید. میگن دیرتر سوراخ میشه.


موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۸
میرزا مهدی

طنز

نظرات  (۲۷)

۲۸ دی ۹۸ ، ۱۸:۴۷ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

حیف ماچ که حرومِ شما برادرا بکنن!!! والو!!!

 

اگه اینهمه ابراز علاقه رو به شوهرش کرده بود الان یه آیفونِ 11 پرومکس تو جیبش بود :|

پاسخ:
:))) آیفون یازدهِ چی چی؟ 

دیروز رفتیم خیر سرمون کار فرهنگی کنیم و از تئاتر مملکت حمایت کنیم، جلوی هیتر نشسته بودم اون نره غولم به جای گرما، سرما متصاعد می‌کرد از خودش. در نتیجه از دیشب سرماخوروم😶

پاسخ:
تبریک عرض میکنم نوش جان... من که تو یه ماهِ گذشته سه دور نوش جون کردم

من همونی ام که خدا دوباره منو به شما بخشید:)

آبان ماه داشتم از دست می‌رفتم از آنفولانزا 

لعنتی هر وقت تعطیل می‌شیم من یه طوریم می‌شه 🤦

پاسخ:
آره واقعا شما یکی از بهترین هدایی..این آنفولانزای لعنتی کلا اهل خانواده رو از هم دور کرد. فکر کنید هرکدوم یه روز بخوابیم تو خونه از کسب و کار افتادیم

:))))

اینا عوارض عدم شناخت خانماست...

ماچ +سرماخوردگی بهتر بود

یا سرماخوردگی بدون ماچ؟

 

نتیجه اخلاقی:

نویسنده درمورد زنها شناختشون پایینه وباید مطالعاتشونو دراین زمینه ببرن بالا:))

 

وتوصیه جدی به تمام اقایون:

خانوما هرکاری میخوان انجام بدن بذاریدانجام بدن وگرنه باخت کردید...همون وای به حالتونه:))

ازما گفتن:))

 

 

پاسخ:
آره اگه قبلش باهات مشورت میکردم گزینه ی بهتری انتخاب مینُمودم.
ماچ+ سرماخوردگی بهتر بودD:
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۱۴ حامد سپهر

زمستونی که سرما خوردگی نباشه زمستون نیست:))

ماچ خواهرانه رو از دست ندین:)

 

پاسخ:
داداش هم از دست دادیم هم از دست رفتیم:))
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۲۳ مریم بانو

من از اونور بوم افتادم میرزا

 

کسی از خانواده وفامیل ماچم نمیکنه هیچ نمیزارن بچه هاشونم بغل کنم 

 

ماچ کنم !

 

میگن ازبیمارستان انواع ویروس و میکروبارو همرات میاری!!

 

 

پاسخ:
والله راست میگن. اگه من مسئول باشم پرستارا رو کُلا 30سال تو همون بیمارستان نگه میدارم تا بازنشسته بشن بعد میندازمشون دور D:


ِD:

:)

پاسخ:
حالا فارسی نویس شدی قیافه نگیرا :))) شما مثل کامنت قبلی D:

همون اولش یه بوس رو میدادین کار به اینجا نمیکشید.

یاد اون کلیپه افتادم دختره از دوستش جدا میشه دوتا پسر با پراید دنبالش راه میافتن و ایجاد مزاحمت میکنند، بعد دوستش میگه اگه حجابت رو رعایت میکردی کار به اینجا نمیکشید.😂😂

پاسخ:
:))

ولی جِداً از سرماخوردگیِ سخت و افتادن تو خونه بیزارم. نه میشه بری مغازه و مشتری بپذیری، که ملتو مریض کنی. نه میشه خوابید.... 

دل خواهرتون و شکستید این شد نتیجش😅

اگه میذاشتید ابراز علاقه کنه و با محبت جواب محبتش و میدادید هیچیتونم نمیشد

اون عطسه اخر انتقام بود

من جای خواهرتون باشم تا اخر عمر بهتون ابراز علاقه نمیکنم

پاسخ:
خیلی هم دلش بخواد.... :))
دست به انتقامش از بچگی خوب بود

۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۹ سعید حیاتی

سلام

خوب میشین ایشالا

حالا شما یادتون باشه اگه یه موقع سرما خوردین و اوشون سالم بود ...

پاسخ:
سلام من سرما میخورم میخزم تو خودم و تا خوب نشدم با هیچ بنی بشری از فاصله پنج شش متری نزدیک تر نمیشم مگه طرف آزار داشته باشه و بخواد بیاد تو حلقم D:

شما داداشا به دلتنگ شدن کلا اعتقادی ندارین ولی.

بعداز  چند وقت برگشتم خونه از دانشگاه داداشم میگه تو که دوباره اومدی:/

:))

پاسخ:
راست میگه خوب برو بشین درستو بخون مدرکتو بگیر بعد برگرد. چه وضعشه؟:))))

منم فقط یه کامنت بذارم و سریع برم تا سرما نخوردم. :|

پاسخ:
همین که اومدی خوردی دادا!
۲۸ دی ۹۸ ، ۲۱:۴۲ آقای مهربان

سلام 

وقتی که ایشون خوب میشن، شما مریضین

موقع ابراز احساسات به خواهر عزیزه! 😈😈😈

پاسخ:
سلام برادر! اتفاقا معتقدم آدم سرماخورده، زمانی خوب میشه که به کسی منتقل کنه. آره فکر خوبی بودD:
۲۸ دی ۹۸ ، ۲۲:۲۶ شارمین امیریان

سلام.

دیدید تو روضه وقتی یکی یه چیزی رو میگی دوس ندارم یا برام خوب نیس با اصرااااار بهش میگن نه باید بخوری. چون مال روضه س بی ضرره و شفاس؟ اون بوس خواهرتون (کل هر بوس خواهری برای برادرش) همین حکم رو داشته. ولی شما به خاطر حرکت زشتتون  خودتون به دست خودتون، در زمره مغضوب علیهم قرار گرفتید! 😐

 

@یسنا سادات 

من میفهمم چی میگی 🤭 

 

@آقای مهربان

خواهرها به همین شکل ابراز احساسات هم راضی ان و برادرها همینم دریغ میکنن😐

پاسخ:
سلام
خواستم بگم اتفاقا این خواهرِ دلبند رو شما میشناسیدشD:
ما یه دوستی داریم وقتی یکی سرما میخوره بهش میگه والضالین شدی؟
الانم که شما میگی غیر المغضوب علیهم شدم اونم که اونطوری بگه، دیگه فکر کنم خودِ ابلیسم:))
۲۸ دی ۹۸ ، ۲۳:۰۲ پیـــچـ ـک

سلام

میوه گل نسترن دم کنید و مثل چایی بخورید. کمک میکنه کمتر سرما بخورید.

پاسخ:
سلام
واقعاً؟ تجویزهای گیاهی و سنتی، واقعا محبوبن برام. چشم:)
۲۸ دی ۹۸ ، ۲۳:۱۳ دختـرِ بی بی

شما که اینقدر آبجی مهربونی دارید باید قبل فصل سرما یه واکسن میزدید

 

یعنی آدم سنگ بشه خواهر نشه

حیف ما خواهرهای گرانبها  برای شما داداشا

پاسخ:
واقعا مهربونه خدا حفظش کنه.
همه آبجیا رو برا داداشاهاشون

Nashodam

پاسخ:
E عه..... :O
۲۹ دی ۹۸ ، ۰۲:۴۵ مهدی ­­­­

چقدر عبرت آمیز بود

پاسخ:
حکیمانه حتیD:
۲۹ دی ۹۸ ، ۱۰:۳۰ مریــــ ـــــم

ببین عمه های منم همین شکلی هستن. اونا بابام رو که میبینن برادرم برادرم میزنن که همه‌حالت تهوع میگیرن. مثلا آویزون میشن به بابام که چرا لباس گرم نپوشیدی برااااااااااااادر :))))

من واقعا خندم میگیره از این حرکاتشون!!

ببین اتفاقا برعکسه، یه مدت جورابارو عوض کن. 

پاسخ:
تو چی کار داری درمورد جوراب نظر میدی؟ شاید من تولید کننده ی جوراب باشم. بازارم همکساد شده باشه. والله
:))

مطمئن باشم بعداز  گرفتن مدرک بیام، نمیگن تو که دوباره اومدی؟؟:))

 

 

@شارمین 

شما هم با تجربه ای پس😅😅

پاسخ:
قول نمیدم:)

سلام 

بجای سرما ترخینه میخوردین :)

ترخینه درمان مناسب حال همه سرما خورده هاست:) 

البته نه هر ترخینه ای :)

فقط ترخینه های خونگی :) 

 

+

تا سرما نخوردم برم :دی 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام ترخینه همونه که مثل نارنجک میمونه؟

:|

 

نخیرم 

 

نارنجک چیه ؟!

یا خود خدا !!

پاسخ:
یه چیزی شبیه کلوخه دیگه. ترخینه دوغ هم ردست میکنن باهاش

۳۰ دی ۹۸ ، ۱۴:۲۶ شارمین امیریان

سلام.

من فکر میکردم اون خواهرتون کوچیکتر از شما باشه.

اتفاقا میخواستم تو کامنتم به اینم اشاره کنم که خواهر کوچیکه تون هم که با اون همه ذوق استوری تولد براتون گذاشته بود و شما ندیده بودید 😉

پاسخ:
خوب راستش من کلا هفته ای ده دقیقه هم تو اینستا نمیرم سر بزنمD:

اینی که شما نشون دادین ترخینه است ولی نه اون ترخینه ای که من مدنظرم هست و میگم :)

 

این ترخینه مد نظرم است (لینک

فریز شده است و اصلش هم  تر هست و از گیاهان کوهی و گوجه محلی و فلفل تند و گندم و ... درست شده !

 

پاسخ:
همونه دختر گلم:)))
اونم با آب قاطی میشه، همون درست میشه. بابا ما خودمون بچه کوهیم ها

اصلا سرماخوردگی رو فقط باید از آبجیا و داداشا گرفت😉

پاسخ:
آره والله

اللن یعنی واقعا سرماخورده شدی؟

با وجود ریش و سیبیلی که دارین اینهمه اصرار داشت شما رو بماچه؟! قدر بدونین نایابن این جور خواهرا!! :))

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی