یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟" گونه!!!

یک مهدی فعله‌گریِ معمولی و از رده خارج

یک مُشت حرفهای "خُب. که‌چی؟"  گونه!!!
طبقه بندی موضوعی

Negotiation

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

صبح ساعت 6:5 دقیقه برام پیامک اومده:

"در داخل شهرک شهید بروجردی واقع در بزرگراه بعثت که رزمندگان و جانبازان در آن سکونت دارند دو باب مغازه مکانیکی تا پاسی از شب آسایش برای ساکنین باقی نگذاشته‌اند. از مسئولین شهرک درخواست رسیدگی داریم. "فلانی- از قائن"

براش نوشتم:

همشهریِ عزیز پیام شما دریافت شد. منتظریم حسن روحانی از فرنگ برگرده، بهش بگیم. به مسئولانِ ذی‌ربط بگه بیان رسیدگی کنن و اگه حرفت راست بود ، بزنن شَل و پَلت کنن تا دیگه راپورت ندی.  فضول.


ساعت 9:11 دقیقه با همون شماره پیام اومده: ببخشید اشتباه دادم. 

منم براش از اینا گذاشتم{ :)))))) }

همین الان ساعت 10:43 دقیقه نوشته: زهر مار

جوابشو ندادم. زنگ زد. عه.

برداشتم با خنده گفتم سلام

گفت سلام ببخشید به خاطر پیامِ اول صبحم. گفتم خواهش میکنم. پیش میاد. گفت: روحانی واسه چی رفته فرنگ؟ کجاس؟

گفتم یه کم سرتونو از تو کارِ مردم بکشین بیرون، دورتر ها رو نگاه کنین، یه کم اخبار گوش بدین میفهمین چرا رفته.

میگه: شما چقدر راحت حرفتونو میزنین. تهرانی هستین؟ پیش شماره موبایلتون مال کجاس؟

گفتم: ببخشید خانم مشتری دارم. خرسند شدم. خندیدیم. بدرود. پاینده باشید. به بابا یا آقاتون سلام برسونید. روز بخیر. "تَق"

من چه میدونستم خانُمه.

****

الان اینا باز واسه چی رفتن سرِ مذاکره؟ واقعا الان دو باب مغازه مکانیکی تا پاسی از شب آسایش برای ساکنین باقی نگذاشته اند؛ مذاکره میخوایم چه کنیم؟


+پی‌نوشت موقت: بین دوستان کسی هست و یا کسی رو سراغ دارید که دیپلم هنر داشته باشه و کتابهای درسیش رو لازم نداشته باشه و به امانت ازش بگیریم برای کسی که واقعا برای یک سال نیاز داره؟ صحیح و سالم عودت خواهیم داد. لطفا اگر دارید و یا میشناسید، معرفی کنید. 



نظرات  (۲۸)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۵ شارمین امیریان

😂😂😂

 

سلام.

 

برای زهرمار گفتنش عذرخواهی نکرد برای پیام کله سحرش عذر خواست؟!

 

 

قبلنا روال این بود که پسرا برای دخترا از این جور مزاحمتها ایجاد کنند 😉

پاسخ:
سلام... اون قبلنا بود. دیروز تو تاکسی انقدر معذب نشسته بودم که آخرش مجبور شدم بگم خانم خودتو یه کم جمع کن. والله. ایران نه ها. خارج D:    :|
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۵ مردی بنام شقایق ...

سلام

 

خخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 

اینا دیدن وظیفشون در گند زدن به مملکت رو بصورت کامل انجام دادن و پیام (mision completed) از انگلیس براشون اومده و دیگه خیالشون راحته

 

 

گفتن این چند صباح باقیمونده رو بریم با هزینه مملکت یه دوری بزنیم دور دنیا و بچرخیم و خوش باشیم.

مردم هم که کلا به درک :)))

پاسخ:
تازه impossible mission هم نبودا..... با وضعی که دوره ی قبل و دوره های قبل ترش پیش آوردن خیلی هم Achievable بود براشون



خدا من زبان اجنبی ها چقدر خوب بلدم . با تشکر از گوگل ترنسلیت :))
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۷ مردی بنام شقایق ...

بابت اون پیامکه هم اشتباه کردی حاجی

 

باید بهش میگفتی اگه میدونستم اینقد صدای زیبایی دارید خودم میومدم شهرک فلان هر دوتاشونو خفه میکردم که شما تا پاسی از شب راحت بخوابین :)))

 

 

+صدای زیبا هم تیکه بودا ^_^

پاسخ:
آره میدونم..... 
از همین تریبون اعلام میدارم:  ای مردی به نام "شقایق" من هم اینک با آن شقایقی که چسبانده ای به خودت دچار مشکلم، مگر نمیدانی همسر دلبند مثل روحی پر فتوح اینجا پرواز میکنه و میخوانه؟ همینم مانده انگِ"چیز" به من بزنه
:))
بیا درگوشِت یه چی بگم: بهش گفتم :))
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۸ دچارِ فیش‌نگار

سراغ نداریم از همون زنه بپرس

پاسخ:
بیا شمارشو بدم تو بپرس

من دبیرستان  هنر خوندم ولی کتابام رو ندارم :|:)

چون قبلش کتابام رو کلهم اهدا کردم :) 

سلام :)

 

پاسخ:
سلام هنرمند. باز اگه به پستت خورد، رد نکن

راستشو بگو کتابای هنر رو برای خانمه از قائن میخوای یا برای مکانیکای تا پاسی از شب؟!!!!!

پاسخ:
نه به قرآآآآآآآآآآآن . نه به خدااااااااااااااااااااا
من نبودم مرتضی بود D:
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۴ مردی بنام شقایق ...

آقا اصن بیا این شقایقی که چسبانده ام به خودم رو وردار واس خودت.

منم زین پس بجای مردی به نام شقایق میشم مردی به نام جای خالی. خوبه؟

 

بعدشم اصن خوب نیست آدرس وب آدمو همسرش داشته باشه

 

شاید آدم بخواد یه چیزی خاطره ای چیزی بگه. نباید که همه چیو بخونن که

 

اصن باید کمپین بزنیم #نه_به_خوندن_وبلاگ_توسط_همسر

 

یه وبلاگ دیگه بزن خصوصی

هیشکی هم راه نده

 

قشنگ هر چی تو دلت هست رو بنویس :)))  قربون دل پر دردت ^_^

 

 

+به گوگل هم بفرمایید اینجا available یا accessible درسته :)

پاسخ:
میگه دوتاش درسته D:
یه دونه خصوصی دارم که. :))) اونو حتی خودم هم نباید بخونم :|
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۷ حمید آبان

واقعا حسن چه فکری کرده وضعیت این دو باب مغازه رو مشخص نکرده رفته فرنگ؟! :|

اون خانومه چه راپورت چی بوده! :))

پاسخ:
چه مملکتیه آخه...؟ با این نوناشون

سلام😂😂😂😳

بعد زهرمار گفتنش چه رویی داشته زنگ زده😅

بعدبابت پیامک اول عذرخواهی کرده ولی زهرمارگفتنش مسئله ای نبوده ظاهراً😳😅

چه اتفاقات جالبی برا شما میوفته:)))

 

درمورد پی نوشت هم متأسفانه سراغ ندارم

پاسخ:
اتفاق جالب که فکر ک نم برای همه بیفته...D:
 حقیقتاً چرا زنگ زد؟
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۸ رحیم فلاحتی

بابا! این یارو از بیخ اشتباه گرفته بوده ! حسن آقامون کلید سازه نه مکانیک !

پاسخ:
یادته میخوندیم: حسن یک. حسن دو. حسن ... حسن ده. حسن دنده به دنده حسن چرا نمیخونده حسن نوکـ....
این همون حسنه. همه فن حریفه کلید فکر کنم حسن چهارش بوده

سلام

ببینید یه جای کارتون مشکل داره، وگرنه چرا برای ما از این پیامکا نمیاد؟ ها؟ :)))

 

+ راضی باشین برای حاجی هم خوندم، با بعضی‌کامنتا البته :)

پاسخ:
سلام
اصلا میگم چرا اینجا نورانی شده، نگو برا حاجی خوندینD: 
لطفا به همون بعضی کامنتها بسنده کنید D:
ارادت. ارادت...

از قائن? بزرگراه بعثت تهران? 

من کی ام? اینجا کجاست? 

چرا سراغ دارم 

دیپلمش را فکر کنم دو سال پیش گرفته 

پاسخ:
قائن بزرگراه بعثت نداره؟

+واقعا سراغ داری؟ ببین داره؟ امانت میده؟ حتی اگر میفروشه هم منصف باشه. برای  نیازمندش میخوام....
لطفا. لطفا . لطفا
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۳ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

خب البته اونام کار بدی میکنن که آسایش برای مردم باقی نذاشتن!! 

ولی اینکه میخاسته به کی پیامک بده که به شما رسیده جای بسی بحثه!

 

+راستی روحانی کجاست؟

پاسخ:
رفته نیویورک

 نه به شخصه زندگی خالی از اتفاق جالب دارم :/

شما انگار اتفاقات بانمکو جذب میکنید:)))

 

 فک کنم زنگ زد مختونو بزنه از این شیطنتو حاضر جوابیتون خوشش اومده😳😂😅

پاسخ:
:))) نمیدونم شما جنس خودتو بهتر میشناسی D:
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۵۴ مریــــ ـــــم

خانومه چه پیگیرو بیکار بود 

 

پاسخ:
امان امان
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۱ مریم بانو

شاید اون خانومه هم نمیدونست شما اقایی:))

 

باید این سوژه ها باشن تا تو وب بنویسید دیگه:))))

 

من کتاب های هنر ندارم ولی تجربی زیاد دارم میخواین؟؟؟

 

:)

پاسخ:
این روزا تجربه رو باید بذاریم لب کوزه و آبشو بخوریم..:))
نمیدونم شاید ایشون هم فکر نمیکرده من آقام... ولی جا نخورد وقتی صدامو شنید.
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۳ **هِلِناز **

دردسر نشه خانومه 

پاسخ:
نمیذارم خواهر !.... حُواسُم هـَ

راستش دارم به این فکر می کنم که هیچ مسؤولی برای این جور راپورت ها شماره موبایل نمی ده! معمولاً شماره های مخصوصی به این موارد اختصاص می دن مثل شماره هایی که بانک ها باهاش پیامک کسر و اضافه شدن حساب رو می دن. 

مطمینید طرف آشنا نبوده یا سرکارتون نذاشته؟ 

پاسخ:
باریکالله به هوشت:)
سوالیه که برای خود من هم پیش اومد. دلیل اینکه جواب تلفنشو دادم همین بود. مثلا انتظار داشتم یه دوست پشت خط باشه. اصلا راستش تا قبل از اینکه گوشی رو بدارم و پایم میدادیم فکر میکردم خودش باشه."جعفر" دوست خوبی که مشهد زندگی میکنه. با پیش شماره 0915 
دیگه.؛،!

تا جایی که یادمه آدرس و تلفن محل کارتون رو توی صفحه اینستاگرامتون گذاشته بودید؛ به نظرم اومد کسی شماره رو از اونجا برداشته و شیطنت کرده. 

شایدم اشتباه می کنم چون الان نگاه کردم اینستا و دیدم نیست. 

پاسخ:
آره یکی دو ماهه برداشتمشD:
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۲ نباتِ خدا

چرا اون شهید 14 ساله رو سانسور کردید؟ 

پاسخ:
نمیگم :|
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۵۶ نباتِ خدا

نگید :) 

پاسخ:
باشه
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۹:۱۶ مهدی ­­­­

:))))

عالی

این خانمتون چی میکشه از دست این کارای شما

پاسخ:
نمیدونم . :))
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۹:۳۸ احسان ‍‍

بدید شمارشو میرزا جان من پیگیری میکنم D:

پاسخ:
789****0915 
D:

بسم الله

سلام 

به محض این که پیام ۱۰:۴۳ دقیقه رو خوندم . گفتم وای خانم بوده و در ادامه حدسم درست بود .

به نظرتون اون ساعت صبح کدوم مسئول به شکایت پیامکی رسیدگی میکنه؟؟🤔🤔

 

پاسخ:
سلام
ستونِ تماسهای مردمیِ روزنامه کیهان 🤪

قلم توانایی دارید قشنگ بود

یاد سید مهدی شجاعی افتادم

پاسخ:
ممنونم آقا سید.
چرا سید مهدی شجاعی؟
۰۴ مهر ۹۸ ، ۰۷:۰۳ یک مسلمان ...

مگه رفتن مذاکره کنن؟!

پاسخ:
نه ولی میکنن
۰۴ مهر ۹۸ ، ۰۷:۴۹ یک مسلمان ...

:)

من جنس خودمو بهتر میشناسم یا همجنسمو بهتر میشناسم؟:/

 

اون مدلی که قطعا جنس من نیست:/

ولی همجنسای این مدلی رو بله دیدم ومیشناسم...

 

پاسخ:
عذر میخوام منظورم همون"همجنس" بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی